Klaagtopic
+47
Mida4you
Jasmine
Chocolate Cookie
*Lookie*
Mermaid
Pannetoet
Paper Crown
SarahKey
Lonely Goatherd
Exogenesis
Jeanette
Marie
SDL
Charles
Davinia
Caroow
Joan
Parel
Kowalski
Silver
Japie
girli
SoGood
Zonnetje
Ibbeltje
ExpressoB
Arwyn
Parisienne
Dennenappel
Sea of Trees
Burn
May
Sissi
Tyrael
Middleme
Bolleke
Saga
Dora
Marin
Jezzie
Shisha
Snoes
xxjojootjexx
Gympie
Steep
Fortissimo
Elliot
51 plaatsers
Pagina 5 van 6
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Klaagtopic
Het staat allemaal met elkaar in verbinding.
Vroeger had ik best vaak een oorontsteking. Olie, oordruppels, hielp allemaal totaal niet. Enige dat echt werkte was neusspray.
Vroeger had ik best vaak een oorontsteking. Olie, oordruppels, hielp allemaal totaal niet. Enige dat echt werkte was neusspray.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Aha, danku voor deze wijze les!
En morgen wel ff doktersbezoekje of is dat beetje overdreven?
En morgen wel ff doktersbezoekje of is dat beetje overdreven?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Eerst de neusspray maar eens proberen.
Mijn ervaring is dat dat redelijk snel verlicht en als je daar eenmaal mee bezig bent, is dat voor de HA eerst vaak ook voldoende. Ik heb nooit iets anders meegekregen..
Mijn ervaring is dat dat redelijk snel verlicht en als je daar eenmaal mee bezig bent, is dat voor de HA eerst vaak ook voldoende. Ik heb nooit iets anders meegekregen..
Arwyn- Ratel
Ja doen! Moest ik ook toen ik in het najaar het idee had dat ik met een helm op m'n kop rondliep.
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Oké! Ik ga is even de kast doorspitten als we dat hebben! Lijkt me van wel!
Burn- Lady Post-a-lot
Bluh.. pleuris auto! Maand geleden airco defect en weer gemaakt bij APK, kapt ie er weer mee. Hoop dat het niet weer veel gaat kosten.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Balen Jeanette!
Wij hebben er 2, en die haperen beide, ben bang dat het een grote kostenpost gaat worden binnenkort.
Ik klaag dat ik dacht dat ik morgen een dagdienst had tot 4, in plaats daarvan heb ik een avonddienst tot 21! Beetje jammer..
Wij hebben er 2, en die haperen beide, ben bang dat het een grote kostenpost gaat worden binnenkort.
Ik klaag dat ik dacht dat ik morgen een dagdienst had tot 4, in plaats daarvan heb ik een avonddienst tot 21! Beetje jammer..
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Auto's zijn echt geldvretend ja! Afgelopen week had ik een vreemd geluid in m'n uitlaat. De afgelopen jaren heb ik steeds weer een ander stuk van m'n uitlaat moeten laten vervangen, dus ik dacht: daar hebben we het volgende stuk...
Maar gelukkig was het alleen maar een ophang beugeltje en dat hebben ze gratis voor me vast gelast!
Maar gelukkig was het alleen maar een ophang beugeltje en dat hebben ze gratis voor me vast gelast!
Exogenesis- Kletskop
Ik heb het warm.
Lonely Goatherd- Prater
- Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12
Ik moet me aan gaan kleden want ik moet over iets meer dan een half uur op het werk zijn. Maar ik ben moeeee
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Blegh voel mij nog steeds beroerd. Al is t nu niet echt meer mjn buik maar nu hoofdpijn Zo maar eens een pilletje nemen. Moet zo toch werken
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik baal stiekem omdat mijn man nog door moet werken in zijn vakantie. We zouden as maandag naar Texel gaan samen maar dat gaat dus niet door. Nu hebben we dat verzet en ben ik blij dat hij kan werken maar toch baal ik stiekem een beetje. In je eentje is vakantie hebben helemaal niet zo leuk.
Ik ben echt kapot en chagrijnig..
De bovenbuurvrouw vond het wel leuk om zo rond een uurtje of 12 vannacht door haar woning heen rondjes te gaan rennen of zo met haar bezoek. Echt belachelijk hard gestampt, gegil en gelach. Duurde tot een uurtje of 1 en daarna was het steeds zo als je dacht 'zometeen gaan we er even langs om er wat van te zeggen' dat ze dan juist weer rustig werd en elk moment als je dacht bijna te kunnen slapen begon ze weer... Uiteindelijk heb ik tot half 4 wakker gelegen
De bovenbuurvrouw vond het wel leuk om zo rond een uurtje of 12 vannacht door haar woning heen rondjes te gaan rennen of zo met haar bezoek. Echt belachelijk hard gestampt, gegil en gelach. Duurde tot een uurtje of 1 en daarna was het steeds zo als je dacht 'zometeen gaan we er even langs om er wat van te zeggen' dat ze dan juist weer rustig werd en elk moment als je dacht bijna te kunnen slapen begon ze weer... Uiteindelijk heb ik tot half 4 wakker gelegen
Arwyn- Ratel
Oeh, daar zou ik ook heel chagrijnig van worden, Arwyn
Exogenesis- Kletskop
Burn schreef:Oké! Ik ga is even de kast doorspitten als we dat hebben! Lijkt me van wel!
Burn, even een leermomentje hoor (ik kan het niet laten, sorry, bedoel het niet verkeerd), maar is=eens en als=of
Tot zover mijn klaagmoment.
Exogenesis- Kletskop
SarahKey, dat mag je best heel erg vervelend viinden hoor!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Ik klaag ook. Julian is veranderd in een monster.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik weet het Exo, maar het blijft niet hangen...
Burn- Lady Post-a-lot
Burn schreef:Ik weet het Exo, maar het blijft niet hangen...
Snap ik. Is ook dialect en zie dat er maar eens uit te krijgen. Ik heb het zelf ook met bepaalde zinnen, die ik dan in een Friese volgorde zet. Of woorden waar ik geen Nederlands woord voor weet, alleen een Friese.
Exogenesis- Kletskop
+1Lonely Goatherd schreef:Ik heb het warm.
Ik ben al die zinnen als 'wat een heerlijk weer' - 'fijn hoor, deze temperaturen' etc etc meer dan zat..ik haaaat deze hitte! Verschrikkelijk! Ik hou al dagen weeronline in de gaten in de hoop dat hij een keer aangeeft; 22 graden met een zonnetje.. tot nu duurt dat nog zo'n 12 dagen.....zucht & tot zover mijn geklaag
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Ik haaaat het als ik heel vrolijk ben door het warme weer en mensen gelijk beginnen te puffen omdat ze het te warm vinden.
Die ene week per jaar vind ik dat je niet mag zeuren.
(Tenzij ziek, zwanger of alleen maar aan het werk)
Caroow- Lady Post-a-lot
Ik vind het ook heet, maar zet een bak water neer, plant je voeten er in en het is draaglijk.
Mijn man en ik zoeken de kust op, dit weekend. Daar lijkt het me ook heerlijk. Maak er wat van!
Mijn man en ik zoeken de kust op, dit weekend. Daar lijkt het me ook heerlijk. Maak er wat van!
Exogenesis- Kletskop
Prima dat jij het haat, maar ik krijg een bonkende hoofdpijn van dit weer en word loom, slap, lusteloos, voel me een vaatdoek en als ik mezelf niet goed in de gaten hou ga ik onderuit. Dan mag ik best klagen.Caroow schreef:Ik haaaat het als ik heel vrolijk ben door het warme weer en mensen gelijk beginnen te puffen omdat ze het te warm vinden.
Gast- Gast
Jij mag klagen, zij mag het haten. Ieder zijn emotie
Ik kan beide wel begrijpen.
Ik kan beide wel begrijpen.
Exogenesis- Kletskop
Lennox schreef:Prima dat jij het haat, maar ik krijg een bonkende hoofdpijn van dit weer en word loom, slap, lusteloos, voel me een vaatdoek en als ik mezelf niet goed in de gaten hou ga ik onderuit. Dan mag ik best klagen.Caroow schreef:Ik haaaat het als ik heel vrolijk ben door het warme weer en mensen gelijk beginnen te puffen omdat ze het te warm vinden.
Ja dat schaar ik onder ziek hoor. Dan mag je het wel stom vinden.
Caroow- Lady Post-a-lot
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 5 van 6
Permissies van dit forum: