Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was?

+49
mzcharlotte
Parel
Punk'd
Suus
mouette
Mysterious
Shisha
Thunder
Ilovethe90s
Marin
Creabea_28
Dikkie Dik
Luce
Lady Starstruck
Sanne
Bolleke
bloemenkrans
Tiara
M-G
Printje
Rush
Susan
Dora
Nijntje
snoezel
Twellie
Manderijn
Sun88
CCC
Snoes
Silke
Bruintje Beer
Jezzie
Shy
Teddyaapje
SarahKey
Océane
Razz
Exogenesis
Slakje
PapillonRose
Annemie
Arwyn
Puggle
Happydobby
Filoria
Ella
Parisienne
Caroow
53 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was? - Pagina 3 Empty Re: Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was?

Bericht  Rush vr 21 jun 2013 - 9:31

Snap ik helemaal!

Maar ik zie Marin bijv. ook zeggen dat de zwangerschap zo laat ontdekken haar verschrikkelijk lijkt. Als je zo nu en dan test, al is het maar 4x per jaar, dan ben je nooit ineens 6 maand zwanger :P


Tenzij een test vals negatief is. Maar ja, dan kan je overal wel wat op bedenken. .
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was? - Pagina 3 Empty Re: Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was?

Bericht  Printje vr 21 jun 2013 - 9:35

hahaha dat is ook zo, ik maak dan allemaal doemscenario's in mijn hoofd. Dan denk ik dadelijk kom ik er te laat achter en dan zit je er mee:oops:

Maar je hebt gelijk dat wanneer je een keer of 4 per jaar test je altijd op tijd bent zeg maar.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was? - Pagina 3 Empty Re: Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was?

Bericht  Gast vr 21 jun 2013 - 9:45

Printje schreef:
Rush schreef:Ja te vaak testen moet je ook niet willen. Maar ik vind het wel fijn, zeker ook omdat we nu nog geen kinderen willen. Mocht het mis gaan dan hebben we nog een keuze.

Dat is ook zo, maar ik ben bang dat stel dat het wel een keer fout zou gaan hier en ik raak zwanger dat ik dan een beslissing ga nemen die ik altijd heb gezegd niet te willen nemen maar zeker zou doen stel dat..het is gewoon mijn nachtmerrie hahaha
hahaha... Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was? - Pagina 3 Empty Re: Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was?

Bericht  Printje vr 21 jun 2013 - 9:46

Ieder zijn nachtmerrie toch. Dan denk je de hahaha maar weg.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was? - Pagina 3 Empty Re: Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was?

Bericht  M-G vr 21 jun 2013 - 9:59

5 weken omdat mijn vriend ongeduldig was. Ik was nog aan het wachten op mijn eerste ongesteldheid na het stoppen met de pil en mijn vriend vond dat ik dan maar eens moest testen. (terwijl ik genoeg verhalen gelezen had dat het even duurt voordat je cyclus op gang is)

Hier in de buurt is een meisje bevallen zonder dat ze wist dat ze zwanger was (wat er werkelijk van waar is durf ik niet te zeggen) maar ze zegt dat ze ineens ontzettende krampen kreeg, na een avond stappen. Dat ze eerst dacht dat het door de drank kwam en ze is op bed gaan liggen. Na een poos kramp had ze het idee dat er iets "uit" haar lichaam moest en toen is ze uiteindelijk bevallen. Ze heeft het kindje in een handdoek gewikkeld en heeft 112 gebeld. Volgens haar wist ze echt niet dat ze zwanger was. 
Ik kan het na mijn eigen zwangerschap moeilijk geloven dat je zoiets niet opvalt of verneemt maar ja ik kan het niet bevestigen of ontkennen wat een ander mee heeft gemaakt.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was? - Pagina 3 Empty Re: Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was?

Bericht  Marin vr 21 jun 2013 - 10:07

Rush schreef:Snap ik helemaal!

Maar ik zie Marin bijv. ook zeggen dat de zwangerschap zo laat ontdekken haar verschrikkelijk lijkt. Als je zo nu en dan test, al is het maar 4x per jaar, dan ben je nooit ineens 6 maand zwanger :P


Tenzij een test vals negatief is. Maar ja, dan kan je overal wel wat op bedenken. .


Haha ja ik heb gelukkig nooit zo'n angst gehad dat ik getest heb. Ik hoop dat ik pas hoef te testen als ik echt zwanger probeer te worden.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was? - Pagina 3 Empty Re: Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was?

Bericht  Tiara vr 21 jun 2013 - 10:12

Gewoonte 4 weken met de test.
Ken wel iemand die er pas na 20 weken achter kwam..
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was? - Pagina 3 Empty Re: Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was?

Bericht  Razz vr 21 jun 2013 - 10:26

Ik ken trouwens ook iemand. De tante van een oude vriendin van me zat met krampen op de wc en toen ze een plons hoorde en in de pot keek lag er een baby in. Ze had al twee kinderen dus ze wist hoe het voelde om zwanger te zijn maar van kindje nr 3 heeft ze nooit iets gemerkt. En dan ook nog eens een rete snelle bevalling zonder pijn!

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was? - Pagina 3 Empty Re: Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was?

Bericht  Printje vr 21 jun 2013 - 10:27

Jeetje Razz wat een verhaal.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was? - Pagina 3 Empty Re: Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was?

Bericht  Twellie vr 21 jun 2013 - 10:32

Ik ken ook iemand (ik ken haar vriend, niet haarzelf) die met pijnlijke krampen veroorzaakt door de blinde darm op de spoedeisende hulp / huisartsenpost werd gezien. Alleen bij de echo was er iets anders te zien dan een ontstoken blinde darm. Toen wilde men inwendig onderzoek gaan doen maar dat ging al niet meer want het hoofdje was al geboren.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was? - Pagina 3 Empty Re: Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was?

Bericht  Exogenesis vr 21 jun 2013 - 10:45

KimRosenberg85 schreef:Ik vraag me dan wel af, of vrouwen die er zo laat achter komen, dan zo weinig feeling hebben met hun lichaam, want je lichaam verandert toch enorm?

Ik heb naar mijn weten een normale portie feeling met mijn lichaam, maar er verandert gewoon echt heel weinig bij mij. Alleen m'n borsten zijn een cupmaat gegroeid, maar dat is wel vaker gebeurd. Echt, ik dacht eerst ook altijd dat het niet kon, maar nu weet ik dat het wel degelijk kan! Ik voel me met mijn 17 weken niet anders dan voorheen.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was? - Pagina 3 Empty Re: Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was?

Bericht  Susan vr 21 jun 2013 - 10:49

Jemig wat gaat dat snel, Exo, al bijna op de helft.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was? - Pagina 3 Empty Re: Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was?

Bericht  Exogenesis vr 21 jun 2013 - 10:57

Ja, ongelooflijk :O Het groeit ook heel hard nu.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was? - Pagina 3 Empty Re: Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was?

Bericht  Ilovethe90s za 22 jun 2013 - 0:43

Marin schreef:Pffff ik ben daar altijd ZO bang voor he. Soms heb ik echt een 5 maanden zwanger buik en dan denk ik shit wat als dat nou écht zo blijkt te zijn. Maar zo lang het niet consistent zo is, geloof ik maar dat het m'n darmen zijn. Hoop ik. Ik wil er niet ineens met 9 maanden achter komen dat ik moet bevallen. Man, wat zou ik schrikken.
Omdat ik ook makkelijk last heb van mijn darmen en een opblazen buik heb ben ik er ook wel een beetje huiverig voor.
Het lijkt mij ook een enorme schok en moet er niet aan denken.

Ik blijf me verbazen over de verhalen die je weleens hoort en hier ook leest maar ik houd wel in mijn achterhoofd dat het dus wel kan.

Een collega van me begon gisteren over zangeres Do, die heeft het met 9 weken ontdekt. Ze vond het maar stom en heel erg naief. Ik heb er verder niet op gereageerd omdat ik dat nog wel mee vind vallen. Als je er niet mee bezig bent kan het toch?

Ik kan alleen maar hopen dat ik er nooit ver in een zwangerschap achter zou komen. Het lijkt me ook zo leuk om alle spulletjes ruim van te voren aan te schaffen en zo.
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was? - Pagina 3 Empty Re: Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was?

Bericht  Ilovethe90s za 22 jun 2013 - 0:46

KimRosenberg85 schreef:Ik begrijp echt niet hoe je het zólang niet kunt weten. Toen ik zwanger was toen voelde ik na een week of drie wel duidelijk aan dat ik zwanger was, nog voor de test een positieve uitslag gaf.
Misschien heb ik iets gemist maar ik wist helemaal niet dat jij zwanger bent geweest? Ik zag laatst in een ander topic dat je geen kinderen hebt dus ik was hier even verbaasd over.

Misschien ligt het gevoelig en wil je er verder niet over praten maar ik ben toch benieuwd hoe je zwangerschap is verlopen. Is het niet goed gegaan? Dan vind ik dat heel rot voor je.
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was? - Pagina 3 Empty Re: Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was?

Bericht  Lady Starstruck za 22 jun 2013 - 0:49

Marin dat heb ik ook! Ik keek wel eens dat programma op TLC. I didn't know I was pregnant heet het. Maar stel als je het niet weet. Ik drink nogal eens met enige regelmaat veel alcohol. Iets wat ik nooit zou doen natuurlijk als ik zwanger zou zijn. Maar direct dan weet je het echt niet. Dat zou ik echt wel erg vinden dat ik me dan heb vol lopen gieten met alcohol, Gelukkig rook ik niet meer dus dat kan dan niet meer mis gaan. Of je zou maar bepaalde medicijnen slikken ofzo en het ook niet weten.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was? - Pagina 3 Empty Re: Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was?

Bericht  Gast za 22 jun 2013 - 0:51

Ik heb voor een abortus gekozen toen ik 19 was. Het is dus inmiddels alweer 8 jaar geleden. Ik sta nog steeds achter mijn beslissing en heb nooit spijt gehad. Alleen nu mijn man en ik eraan denken om binnen niet al te lange tijd voor een kindje te gaan, vind ik het wel lastig dat ik al eens zwanger ben geweest. Het is raar dat ik al een beetje weet hoe het voelt en dat ik er al dingen vanaf weet, die ik eigenlijk niet zou moeten weten. Het komt dus de laatste tijd een beetje terug, af en toe.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was? - Pagina 3 Empty Re: Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was?

Bericht  Parisienne za 22 jun 2013 - 0:53

Ik kwam laatst in het ziekenhuis te liggen met een ernstige maagzweer. Toen ik bij de huisartsenpost aankwam en ze mij dubbel zagen liggen van de vreselijke pijnen, was een zwangerschap/bevalling ook het eerste waar ze aan dachten. Vervolgens moest ik naar de SEH, daar dachten ze er ook direct aan. Vriend en ik keken elkaar toch wel angstig aan, van: het zal toch niet?! Dat zou wat zijn zeg! Kom je de volgende dag thuis met een baby. Surprise!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was? - Pagina 3 Empty Re: Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was?

Bericht  bloemenkrans za 22 jun 2013 - 1:21

Een week voor dat ik kon teste kon had ik zoon gevoel het is weer raak.heb geen kwaaltjes of maar ik voelde gewoon het is raak...
bloemenkrans
bloemenkrans
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 5
Punten : 5
Registratiedatum : 16-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was? - Pagina 3 Empty Re: Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was?

Bericht  Ilovethe90s za 22 jun 2013 - 1:26

KimRosenberg85 schreef:Ik heb voor een abortus gekozen toen ik 19 was. Het is dus inmiddels alweer 8 jaar geleden. Ik sta nog steeds achter mijn beslissing en heb nooit spijt gehad. Alleen nu mijn man en ik eraan denken om binnen niet al te lange tijd voor een kindje te gaan, vind ik het wel lastig dat ik al eens zwanger ben geweest. Het is raar dat ik al een beetje weet hoe het voelt en dat ik er al dingen vanaf weet, die ik eigenlijk niet zou moeten weten. Het komt dus de laatste tijd een beetje terug, af en toe.
Dat moet een heftige tijd en een moeilijke beslissing zijn geweest hug
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was? - Pagina 3 Empty Re: Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was?

Bericht  Bolleke za 22 jun 2013 - 3:06

Met 9 weken, ik was gestopt met de pil en dacht dat het nog wel even zou duren, ik had gewoon bloedingen alleen veel minder, maar toch. Ik merkte ook niets aan mijn lichaam maar had ineens een ingeving (waarom weet ik nu nog steeds niet) dat ik maar eens een test moest doen, hij werd meteen positief en toen schrok ik mij helemaal wezenloos op het toilet :shock:
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was? - Pagina 3 Empty Re: Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was?

Bericht  Marin za 22 jun 2013 - 3:20

Lady Starstruck schreef:Marin dat heb ik ook! Ik keek wel eens dat programma op TLC. I didn't know I was pregnant heet het. Maar stel als je het niet weet. Ik drink nogal eens met enige regelmaat veel alcohol. Iets wat ik nooit zou doen natuurlijk als ik zwanger zou zijn. Maar direct dan weet je het echt niet. Dat zou ik echt wel erg vinden dat ik me dan heb vol lopen gieten met alcohol, Gelukkig rook ik niet meer dus dat kan dan niet meer mis gaan. Of je zou maar bepaalde medicijnen slikken ofzo en het ook niet weten.

Ja dat heb ik ook, ik drink echt niet super veel, maar toch af en toe echt wel wat bier en wijn. Stel nou dat je het niet weet dat je zwanger bent...
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was? - Pagina 3 Empty Re: Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was?

Bericht  Sanne za 22 jun 2013 - 3:35

Ik kwam er achter met 5 weken toen ik een test deed. 
Momenteel word ik niet ongesteld door de borstvoeding, maar we gebruiken geen anticonceptie, omdat we wel graag een tweede kindje willen. Ik doe nu iedere twee maanden voor de zekerheid een test, zodat ik er niet heel laat achter zou komen als het toch ineens raak blijkt te zijn.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was? - Pagina 3 Empty Re: Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was?

Bericht  Lady Starstruck za 22 jun 2013 - 3:48

Marin schreef:
Lady Starstruck schreef:Marin dat heb ik ook! Ik keek wel eens dat programma op TLC. I didn't know I was pregnant heet het. Maar stel als je het niet weet. Ik drink nogal eens met enige regelmaat veel alcohol. Iets wat ik nooit zou doen natuurlijk als ik zwanger zou zijn. Maar direct dan weet je het echt niet. Dat zou ik echt wel erg vinden dat ik me dan heb vol lopen gieten met alcohol, Gelukkig rook ik niet meer dus dat kan dan niet meer mis gaan. Of je zou maar bepaalde medicijnen slikken ofzo en het ook niet weten.

Ja dat heb ik ook, ik drink echt niet super veel, maar toch af en toe echt wel wat bier en wijn. Stel nou dat je het niet weet dat je zwanger bent...

Ja ik zag laatst bij Spuiten en slikken wat het gevolg was als je gewoon doordronk tijdens de zwangerschap. En dat was niet mild. Lijkt me best erg als je dat ongemerkt op je geweten hebt.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was? - Pagina 3 Empty Re: Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was?

Bericht  Luce za 22 jun 2013 - 4:00

De zus van een vriend van mijn man had dat. Hele zwangerschap gedronken en gerookt. Wist dus ook niet dat ze zwanger was. Kreeg op gegeven moment buikkrampen. Zei nog tegen haar broer dat ze wel even langs de huisartsenpost moest. Ging ze naar de wc, kreeg ze persdrang. Werd dat kindje dus geboren. Komt ze de badkamer uit met dat kindje in haar handen. Die vriend van mijn man heeft meteen 112 gebeld. Het kindje was wel wat kleiner dan normaal, maar waarschijnlijk was ze te vroeg geboren. Volgens de artsen zou het niet liggen aan het drinken en roken, ze hebben de placenta erop nagekeken. Ze voelde zich daar ook heel lang heel schuldig over.

Heel gek ook, want je zag echt bijna niks aan haar. Ze was een beetje aangekomen maar verder niet. Ook niet dik ofzo.

Bij de 2e merkte ze het pas met 17 weken. Ze kreeg gewoon elke maand een bloeding én slikte de pil. Dat verwacht je dan toch ook van je leven niet. Bij de 2e dacht ze ineens, hé dit is raar.. Ging testen en ja hoor..

Ik volg iemand op Twitter die het ook pas wist met 25 weken. Heeft laatst nog in de Kinderen gestaan met haar verhaal.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was? - Pagina 3 Empty Re: Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum