Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Na hoeveel tijd striae huidskleurig?

+4
Meeko
ekjir@M
PapillonRose
Kat1980
8 plaatsers

Ga naar beneden

Na hoeveel tijd striae huidskleurig? Empty Na hoeveel tijd striae huidskleurig?

Bericht  Kat1980 ma 28 feb 2011 - 10:32

Heb helaas aan mijn laatste zwangerschap een paar kleine striemen overgehouden. Niet dat ik al verwacht had dat ze alweer huidskleurig zouden zijn, maar ben gewoon benieuwd hoe lang dat over het algemeen duurt.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd striae huidskleurig? Empty Re: Na hoeveel tijd striae huidskleurig?

Bericht  PapillonRose ma 28 feb 2011 - 10:36

Kat1980 schreef:Heb helaas aan mijn laatste zwangerschap een paar kleine striemen overgehouden. Niet dat ik al verwacht had dat ze alweer huidskleurig zouden zijn, maar ben gewoon benieuwd hoe lang dat over het algemeen duurt.

+1! Ik heb er helaas niet een paar en niet alleen maar kleintjes, dus ben ook wel erg benieuwd!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd striae huidskleurig? Empty Re: Na hoeveel tijd striae huidskleurig?

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 10:41

Bij mij begon dat na een maand of 5-6 volgens mij, maar is nu nog niet helemaal huidskleurig, gaat wel vrij langzaam. Maar ik heb dan ook een wereldbol aan striemen overgehouden aan die kleine aapjes. Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd striae huidskleurig? Empty Re: Na hoeveel tijd striae huidskleurig?

Bericht  PapillonRose ma 28 feb 2011 - 10:46

Ze zijn bij mij trouwens al wel een beetje aan het verkleuren! Eerst waren ze meer donkerpaars en nu gaan ze al meer een beetje de rode kant op.. Nog lang niet huidskleurig dus, maar het begin is er.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd striae huidskleurig? Empty Re: Na hoeveel tijd striae huidskleurig?

Bericht  Kat1980 ma 28 feb 2011 - 11:05

Mag dus eigenlijk niet klagen over die paar kleintjes, heb het er dus redelijk goed van af gebracht.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd striae huidskleurig? Empty Re: Na hoeveel tijd striae huidskleurig?

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 11:06

Ik heb tijdens mijn zwangerschap helemaal niet gehad.
Bij mij zijn ze daarna gekomen Evil or Very Mad

Sommige zijn bij mij nu nog steeds gekleurd maar de ergste zijn nu een mand of 5 niet meer zichtbaar denk ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd striae huidskleurig? Empty Re: Na hoeveel tijd striae huidskleurig?

Bericht  ekjir@M ma 28 feb 2011 - 19:49

Kat1980 schreef:Mag dus eigenlijk niet klagen over die paar kleintjes, heb het er dus redelijk goed van af gebracht.

Mijn vriend noemt het een tijgerprintje, dan weet jij het wel he Wink

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd striae huidskleurig? Empty Re: Na hoeveel tijd striae huidskleurig?

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 20:29

Bij mij zijn ze nu helemaal huidskleurig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd striae huidskleurig? Empty Re: Na hoeveel tijd striae huidskleurig?

Bericht  Meeko ma 28 feb 2011 - 23:44

Ik heb echt grote paarse strepen! Had ik bij de 1e echt niet. Alleen wat aan de zijkant en ietsjes op m'n onderbuik. Weet niet meer wanneer die weggetrokken waren eigenlijk. Vind t wel jammer dat ze zo opvallend zijn, maar hopelijk wordt dat toch minder.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd striae huidskleurig? Empty Re: Na hoeveel tijd striae huidskleurig?

Bericht  Teddyaapje di 1 maa 2011 - 0:57

Ik heb hele erg striae overgehouden aan de zwangerschap, mijn buik zit vol met heel veel kleine striemetjes maar die zijn al een stuk minder opvallend omdat mn buik natuurlijk niet meer zo is uitgerekt. Op mn flanken zijn ze iets opvallender maar ik baal het meeste van de striemen die ik op mn bovenbenen heb. Die zijn heel breed en donker. Je voelt ze ook echt heel goed zitten. De gyn heeft me ermee doorverwezen naar een plastisch chirurg omdat ik 3x per week volleybal en ik dan van die broekjes aanmoet waar de striemen onderdoor komen. Ze had het nog nooit zo erg gezien dus ik denk dat hier niemand aan me kan tippen.

De plastisch chirurg kon niet veel voor me betekenen, voor de buik kon hij een buikwandcorrectie doen, dan werd dat stuk vel gewoon weggesneden maar dat zag ik niet zo zitten. Ten eerste vind ik de striemen op mn buik nog niet zó erg en ten tweede willen we waarschijnlijk nog een kindje. Hij heeft me toen doorverwezen naar een huidtherapeute, misschien dat zij me verder kon helpen met een laserbehandeling. Zij raadde me dit af, ze zei dat de striemen vanzelf lichter zouden kleuren en het enige wat zij kon doen met de laser was het proces versnellen en dat zou zonde zijn van het geld en de pijn. Daarbij is het natuurlijk niet goed voor de huid. Als het over 1 tot 1,5 jaar nog niet goed genoeg was weggetrokken moest ik dan nog maar eens terug komen.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd striae huidskleurig? Empty Re: Na hoeveel tijd striae huidskleurig?

Bericht  Gast di 1 maa 2011 - 1:35

ekjir@M schreef:
Mijn vriend noemt het een tijgerprintje, dan weet jij het wel he Wink

Mijn man noemt het ook een tijgerprint haha. Hij vind het wel stoer Rolling Eyes
Ik zit er tot iets onder mijn ribben compleet onder. Het zij zo. laughcry

Als wij klaar zijn met kinderen, denk ik dat ik wel een correctie laat doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd striae huidskleurig? Empty Re: Na hoeveel tijd striae huidskleurig?

Bericht  Kat1980 di 1 maa 2011 - 3:28

Coco schreef:
ekjir@M schreef:
Mijn vriend noemt het een tijgerprintje, dan weet jij het wel he Wink

Mijn man noemt het ook een tijgerprint haha. Hij vind het wel stoer Rolling Eyes
Ik zit er tot iets onder mijn ribben compleet onder. Het zij zo. laughcry

Als wij klaar zijn met kinderen, denk ik dat ik wel een correctie laat doen.

Haha, een man die het stoer vind Rolling Eyes
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd striae huidskleurig? Empty Re: Na hoeveel tijd striae huidskleurig?

Bericht  Tania di 1 maa 2011 - 3:35

Ik heb ook een flink zebrapad op m'n buik tot m'n ribben. Het is nu rood en het wordt wel steeds iets lichter, maar het is nog lang niet huidskleurig.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd striae huidskleurig? Empty Re: Na hoeveel tijd striae huidskleurig?

Bericht  Gast di 1 maa 2011 - 6:16

Kat1980 schreef:
Haha, een man die het stoer vind Rolling Eyes

Haha ja. Rolling Eyes
Hij heeft een obsessie voor littekens en dat soort dingen. Vertelt een verhaal over mensen volgens hem. Zo vind hij het litteken van de keizersnede sexy... Laughing :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd striae huidskleurig? Empty Re: Na hoeveel tijd striae huidskleurig?

Bericht  Gast di 1 maa 2011 - 7:59

Ik voel me net een zebra. M'n buik zit nu nog steeds onder de strepen. Wel iets minder dan meteen na de bevalling maar ze zijn nog zeker duidelijk aanwezig helaas.. Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd striae huidskleurig? Empty Re: Na hoeveel tijd striae huidskleurig?

Bericht  Gast di 1 maa 2011 - 9:55

Hier ook heel erg last van die striemen op mn buik, nu 40 weken zwanger. Vanaf 25 weken in 1 keer begon het, na 2 weken stond heel mn buik vol. En of dat nog niet genoeg is begint het ook op mn bovenbenen en heupen. Hoop dat ik snel ga bevallen zodat het niet erger gaat worden. Blijf wel smeren met buikbalsem, en ook met goede verzorgende bodylotion, meer kan ik er nu niet aan doen ben ik bang.
Misschien na de bevalling bio oil proberen, wel goede verhalen over gehoord.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd striae huidskleurig? Empty Re: Na hoeveel tijd striae huidskleurig?

Bericht  ekjir@M di 1 maa 2011 - 11:17

Kat1980 schreef:
Coco schreef:
ekjir@M schreef:
Mijn vriend noemt het een tijgerprintje, dan weet jij het wel he Wink

Mijn man noemt het ook een tijgerprint haha. Hij vind het wel stoer Rolling Eyes
Ik zit er tot iets onder mijn ribben compleet onder. Het zij zo. laughcry

Als wij klaar zijn met kinderen, denk ik dat ik wel een correctie laat doen.

Haha, een man die het stoer vind Rolling Eyes

Mijn vriend ook, hij is er bijna nog trots op scratch

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd striae huidskleurig? Empty Re: Na hoeveel tijd striae huidskleurig?

Bericht  Happinaz di 1 maa 2011 - 21:32

Biuj mij duurde het ongeveer een jaar voor ze huidskleurig werden. Ik heb er helaas ook niet maar een paar, maar vanaf onder mijn borsten tot echt mijn schaamstreek zit ik flink, en dan bedoel ik ook echt flink onder. Ik heb me echt een rotje gesmeerd met de duurste én goedkoopste middelen wel 3x per dag (had een tweeling in de buik) maar heeft niet mogen baten.
Vooral rond en onder mijn navel is het een enorme ravage, bah ik word er altijd verdrietig van als ik het erover heb Rolling Eyes
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd striae huidskleurig? Empty Re: Na hoeveel tijd striae huidskleurig?

Bericht  Gast di 1 maa 2011 - 22:46

Ik heb alleen striemen op mijn borsten. Met 3 maanden werden ze rozig, met een half jaar waren ze wit! smile

edit: bij mij hielp de bio oil van ? wel heel erg goed. Daardoor ging het herstel net wat sneller en ook minder kriebels daardoor!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd striae huidskleurig? Empty Re: Na hoeveel tijd striae huidskleurig?

Bericht  Welles di 1 maa 2011 - 23:51

Mijn striae lijkt nu aardig huidskleurig te worden; na een half jaar dus. Tijdens de zwangerschap heb ik (of eigenlijk mijn man) bijna elke dag met bio oil gesmeerd. Ik kreeg pas striae in de laatste week van de zwangerschap, en ook tijdens de bevalling (grrr). Daarna nog kleintjes op de zijkant van mijn borsten gekregen door de borstvoeding. Ik moet zeggen dat ik na de bevalling nooit meer gesmeerd heb. Lui smile
Welles
Welles
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 30
Punten : 35
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd striae huidskleurig? Empty Re: Na hoeveel tijd striae huidskleurig?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum