Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?

+40
M@niek
Floor
Annemie
Ezzer
Thunder
Schism
Smaragdje
Annie24
chipa
sheila123
studiebol
Teddyaapje
Fearie
Makamba
teletascha
Novalee
Bruintje Beer
Blue flower
koNijntje
Monnie
Rumble
joyce0606
yes1984
PapillonRose
Mikki
Tania
Pussycat
Rouge
_Mashimaro_
Kat1980
Flip Fluitketel
Pien
Darius
loesje
Happydobby
Limburg85
Mamsie
Theezakje13
Susan
Liadan
44 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap? Empty NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?

Bericht  Gast do 29 sep 2011 - 23:22

Nav het verhaal dat een verloskundige vond dat 8 a 9 kilo netjes was en de rest er 'aangegeten' was, vraag ik me af:

- Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?

- En hoeveel was daar (kort na) de bevalling nog van over?

Ik ben rond de 20 kilo aangekomen, en na een dag of 10 zat ik op mijn oude gewicht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap? Empty Re: NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?

Bericht  Liadan do 29 sep 2011 - 23:23

ProudMama schreef:Nav het verhaal dat een verloskundige vond dat 8 a 9 kilo netjes was en de rest er 'aangegeten' was, vraag ik me af:

- Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap? Beide keren 10 kilo.
- En hoeveel was daar (kort na) de bevalling nog van over? Ik geloof dat ik de laatste keer na 2 weken alle kilo's eraf had en snel erna nog 4 extra.
Ik ben rond de 20 kilo aangekomen, en na een dag of 10 zat ik op mijn oude gewicht.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap? Empty Re: NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?

Bericht  Susan do 29 sep 2011 - 23:25

De eerste keer 10 kilo, de tweede keer weet ik het niet precies, bij die verloskundige werd je niet standaard gewogen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap? Empty Re: NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?

Bericht  Theezakje13 do 29 sep 2011 - 23:25

Ik ben 15 kilo aangekomen, en ben ze helaas nog niet kwijt.
Moet nog 4 kilo af, en graag nog een stuk of 5 extra..
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap? Empty Re: NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?

Bericht  Gast do 29 sep 2011 - 23:27

Bij de eerste tot 24 weken ongeveer niks, daarna nog 20 kilo. Ik hield vanaf 28 weken ontzettend veel vocht vast en was helemaal opgezwollen, kwam de laatste 3 weken ongeveer ook nog 7 kilo aan van het vocht, vreselijk. Na de bevalling was ik bijna alles binnen een paar weken kwijt en helemaal op mijn oude gewicht zat ik na drie maanden.

Bij de tweede ben ik na 14 kilo gestopt met wegen, maar ik vermoed zo'n 16 tot 18 kilo. Toen hield ik nauwelijks vocht vast en ik was vrij snel op een gewicht van 5 kilo boven mijn start, maar voor ik alles kwijt was duurde een jaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap? Empty Re: NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?

Bericht  Mamsie do 29 sep 2011 - 23:27

Bij de eerste en tweede heb ik geen idee maar bij de 3e ben ik wel 20 kilo aangekomen.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap? Empty Re: NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?

Bericht  Limburg85 do 29 sep 2011 - 23:29

- Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?
6 kg

- En hoeveel was daar (kort na) de bevalling nog van over?
Gelijk

Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap? Empty Re: NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?

Bericht  Happydobby do 29 sep 2011 - 23:31

- Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap? volgens mij 14, met 37 weken was ik 12 kilo zwaarder. Bij onze vk word je niet standaard gewogen.

- En hoeveel was daar (kort na) de bevalling nog van over? 6 en nu nog steeds 5


Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap? Empty Re: NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?

Bericht  loesje do 29 sep 2011 - 23:33

- Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap? 16 kilo

- En hoeveel was daar (kort na) de bevalling nog van over? na een week was ik weer op mijn oude gewicht.

loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap? Empty Re: NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?

Bericht  Darius do 29 sep 2011 - 23:34

Laurens, ongeveer 13 kilo aangekomen. Toen ik zwanger werx van pepijn zat ik nog 7 kilo boven mijn startgewicht van laurens.

Bij Pepijn zeker 22 tot 25 kilo aangekomen, wisselde echt heel erg door vocht vasthouden. Ik zit gelukkig nu weer op mijn startgewicht, zo'n 77 kilo. Maar mijn gewicht voor Laurens was ongeveer 69 kilo, dus daar wil ik echt naar toe. Ik ben nu matig met snoepen en doe aan hardlopen, maar t schiet nog niet echt op.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap? Empty Re: NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?

Bericht  Pien do 29 sep 2011 - 23:34

9 kilo aangekomen en er is nu 14 kilo vanaf!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap? Empty Re: NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?

Bericht  Flip Fluitketel do 29 sep 2011 - 23:34

- Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap? Ik ben z'on 13 á 14 kg aangekomen.

- En hoeveel was daar (kort na) de bevalling nog van over? Na de bevalling was ik gelijk de helft kwijt, maar het heeft nog wel een maand of 4 geduurd voordat ik weer op mijn oude gewicht zat. En nu na het stoppen van de BV zitten er weer een paar kilo's bij.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap? Empty Re: NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?

Bericht  Mamsie do 29 sep 2011 - 23:39

Ik zat heel snel weer rond mijn oude gewicht en alle 3 de keren na een jaar onder mijn begin gewicht.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap? Empty Re: NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?

Bericht  Gast do 29 sep 2011 - 23:39

20 kilo. En het is er nog steeds niet af.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap? Empty Re: NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?

Bericht  Kat1980 do 29 sep 2011 - 23:41

ProudMama schreef:Nav het verhaal dat een verloskundige vond dat 8 a 9 kilo netjes was en de rest er 'aangegeten' was, vraag ik me af:

- Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?

- En hoeveel was daar (kort na) de bevalling nog van over?

Ik ben rond de 20 kilo aangekomen, en na een dag of 10 zat ik op mijn oude gewicht.

Netjes hoor PM, dat het er ook zo snel na de bevalling weer af was!

Mij is door de vk altijd verteld dat een vrouw gemiddeld rond de 12 kilo aankomt, maar toch vond ze mijn 20 kilo niet eens shockerend (hield ook veel vocht vast op het laatst). De eerste 10/11 kilo was er na ongeveer een week vanaf (daarvoor heb ik eigenlijk ook niet op de weegschaal gestaan).
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap? Empty Re: NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?

Bericht  Gast do 29 sep 2011 - 23:41

Ik zit inmiddels zo'n 3 kilo onder mijn gewicht van voor de zwangerschap, en eet echt als een bouwvakker Laughing
Heb de hele dag honger, en geef er ook gewoon heel erg aan toe. Ontbijt echt dagelijks met 4 boterhammen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap? Empty Re: NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?

Bericht  Gast do 29 sep 2011 - 23:41

3 kg aangekomen. (eerst -8 toen +11).

Vlak na de geboorte woog ik al 3 kg minder dan voordat ik zwanger werd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap? Empty Re: NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?

Bericht  _Mashimaro_ do 29 sep 2011 - 23:56

Tot 34 week niks aangekomen, juist wat afgevallen. Gerekend vanaf mijn startgewicht ben ik 6 kilo aangekomen in de laatste 7 week.
Al vrij snel zat ik onder mijn startgewicht, nu ben ik 7 kilo lichter dan voor mijn zwangerschap.
_Mashimaro_
_Mashimaro_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 491
Punten : 636
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap? Empty Re: NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?

Bericht  Rouge do 29 sep 2011 - 23:57

ProudMama schreef:Nav het verhaal dat een verloskundige vond dat 8 a 9 kilo netjes was en de rest er 'aangegeten' was, vraag ik me af:

- Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?

- En hoeveel was daar (kort na) de bevalling nog van over?

Ik ben rond de 20 kilo aangekomen, en na een dag of 10 zat ik op mijn oude gewicht.

Wat een onzin van dat de rest er aan gegeten is. Je hebt ook nog iets als vocht vast houden enz. Ik ben tussen de 20 en 25 kilo aangekomen en at niet meer dan normaal.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap? Empty Re: NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?

Bericht  Pussycat do 29 sep 2011 - 23:58

Hier dus 15 aangekomen en gelijk na de bevalling weet ik eigenlijk niet eens meer hoeveel er af was.

Weet wel dat ik nu nog steeds 15 kilo te zwaar ben, maar dat komt ook omdat het allemaal niet zo lekker liep hier. (wel met dochter, maar niet met mezelf) En nu hard aan de slag om het er weer af te krijgen.

Wat me wel opvalt/verbaasd is dat niet iedereen altijd standaard wordt gewogen.
Bij ons dus wel en ze waren er ook heel streng op. In de zin van waarschuwen dat je niet teveel moet aankomen en dus elke keer wegen.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap? Empty Re: NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?

Bericht  Gast vr 30 sep 2011 - 0:02

22kg en na bijna een jaar na de geboorte zat ik weer op mijn oude gewicht van 62 kg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap? Empty Re: NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?

Bericht  Tania vr 30 sep 2011 - 0:04

Ik weet het niet precies, maar ik denk rond de 15 kilo. Een week na de bevalling zat ik nog 4 kilo boven mijn startgewicht en na een week of 3/4 weer op mijn oude gewicht.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap? Empty Re: NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?

Bericht  Mikki vr 30 sep 2011 - 0:06

Beide keren zo'n 5 kilo aangekomen, maar dat komt omdat ik nauwelijks kon eten en veel moest overgeven. Na de bevalling zat ik ruim onder mijn gewicht, maar dat is inmiddels ruimschoots goedgemaakt.

Mikki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 264
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap? Empty Re: NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?

Bericht  Gast vr 30 sep 2011 - 0:07

Ik moest bij de gyn ook echt iedere controle op de weegschaal, dus werd minimaal 1x per week gewogen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap? Empty Re: NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?

Bericht  Gast vr 30 sep 2011 - 0:08

Ik ben nooit gewogen bij de vk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap? Empty Re: NAV Hoeveel kwam je aan tijdens je zwangerschap?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum