Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Binnen hoeveel tijd zwanger van de 2e?

+26
PiP
kwak
Mamsie
Limburg85
Roos
Flower_L
SarahKey
Bruintje Beer
Monnie
Darius
liesje
L!ND@
Flip Fluitketel
Wennes
Jelin
Dille
Jazzlyn
Theeleut
Nana
Dikkie Dik
Bloem86
Parisienne
moepie
mystery mom
Pussycat
Tania
30 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Binnen hoeveel tijd zwanger van de 2e? Empty Binnen hoeveel tijd zwanger van de 2e?

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 23:14

Binnen hoeveel tijd was je zwanger van de eerste? En was dat een beetje gelijk met nummer 2 en evt nummer 3?

En qua seks. Hadden jullie echt 'gedwongen' seks. Zo van om de 2 dagen seksen en bij de eisprong vaker? Of gewoon wanneer jullie zin hadden? smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Binnen hoeveel tijd zwanger van de 2e? Empty Re: Binnen hoeveel tijd zwanger van de 2e?

Bericht  Tania di 26 jun 2012 - 23:17

De eerste 1,5 jaar, de tweede keer was ik meteen zwanger.
Bij de eerste gingen we op een gegeven moment wel letten op wanneer we het het beste konden doen, bij de tweede niet gedaan.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Binnen hoeveel tijd zwanger van de 2e? Empty Re: Binnen hoeveel tijd zwanger van de 2e?

Bericht  Pussycat di 26 jun 2012 - 23:21

Bij de eerste 9 maanden.

Bij de 2e na 10 maanden nog niet.

Qua sex soms letten wij er wel op maar een andere maand weer niet. Heb geen zin om 10 maanden lang elke dag om en om te vrijen. Dat is gewoon niet haalbaar qua werk enzo en niet leuk.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Binnen hoeveel tijd zwanger van de 2e? Empty Re: Binnen hoeveel tijd zwanger van de 2e?

Bericht  mystery mom di 26 jun 2012 - 23:23

De eerste na 6 maand. Hier hadden we ook op geteld voor de 2e maar ik was meteen ronde 1 zwanger. Helaas is het een miskraam geworden. Dus hoelang het uiteindelijk weer gaat duren weet ik niet.
mystery mom
mystery mom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 141
Punten : 151
Registratiedatum : 15-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Binnen hoeveel tijd zwanger van de 2e? Empty Re: Binnen hoeveel tijd zwanger van de 2e?

Bericht  moepie di 26 jun 2012 - 23:26

Bij beiden een dik jaar.

Bij de eerste kwamen we na 10 maanden in het ziekenhuis terecht, ik bleek pcos te hebben, kreeg medicijnen en toen was het de tweede ronde met medicijnen raak!

Bij deze zwangerschap kwamen we gelijk in het ziekenhuis terecht maar toen heeft het dus nog wel een jaar geduurd. Dit keer speelde er meerdere dingen mee dan alleen mijn pcos.

Door het hele ziekenhuis gebeuren hou je er wel rekening mee wanneer je seks hebt, in sommige gevallen wordt het zelfs van je gevraagd, niet leuk maar dat hadden we er natuurlijk wel voor over.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Binnen hoeveel tijd zwanger van de 2e? Empty Re: Binnen hoeveel tijd zwanger van de 2e?

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 23:27

mystery mom schreef:De eerste na 6 maand. Hier hadden we ook op geteld voor de 2e maar ik was meteen ronde 1 zwanger. Helaas is het een miskraam geworden. Dus hoelang het uiteindelijk weer gaat duren weet ik niet.

Heb je een miskraam gehad? Dat wist ik helemaal niet Sad Hoe ver was je?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Binnen hoeveel tijd zwanger van de 2e? Empty Re: Binnen hoeveel tijd zwanger van de 2e?

Bericht  mystery mom di 26 jun 2012 - 23:57

Razz_ schreef:
mystery mom schreef:De eerste na 6 maand. Hier hadden we ook op geteld voor de 2e maar ik was meteen ronde 1 zwanger. Helaas is het een miskraam geworden. Dus hoelang het uiteindelijk weer gaat duren weet ik niet.

Heb je een miskraam gehad? Dat wist ik helemaal niet Binnen hoeveel tijd zwanger van de 2e? 1371890812 Hoe ver was je?



Vorige week woensdag tijdens de eerste echo bleek dat het vruchtje waarschijnlijk in de eerste week al was gestopt met groeien. De baarmoeder was wel ter grote van een zwangerschap van 9w (zover zou ik vorige week donderdag zijn) maar er zat geen kindje in. Er was alleen iets van een vruchtzakje te zien. Helaas is het er nog niet vanzelf uitkomen en hiervoor moet ik volgende week woensdag naar de gyn zodat het met medicatie opgewekt wordt.
mystery mom
mystery mom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 141
Punten : 151
Registratiedatum : 15-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Binnen hoeveel tijd zwanger van de 2e? Empty Re: Binnen hoeveel tijd zwanger van de 2e?

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 0:00

mystery mom schreef:
Razz_ schreef:
mystery mom schreef:De eerste na 6 maand. Hier hadden we ook op geteld voor de 2e maar ik was meteen ronde 1 zwanger. Helaas is het een miskraam geworden. Dus hoelang het uiteindelijk weer gaat duren weet ik niet.

Heb je een miskraam gehad? Dat wist ik helemaal niet Binnen hoeveel tijd zwanger van de 2e? 1371890812 Hoe ver was je?



Vorige week woensdag tijdens de eerste echo bleek dat het vruchtje waarschijnlijk in de eerste week al was gestopt met groeien. De baarmoeder was wel ter grote van een zwangerschap van 9w (zover zou ik vorige week donderdag zijn) maar er zat geen kindje in. Er was alleen iets van een vruchtzakje te zien. Helaas is het er nog niet vanzelf uitkomen en hiervoor moet ik volgende week woensdag naar de gyn zodat het met medicatie opgewekt wordt.

Dat wist ik ook niet! Wat erg, sterkte!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Binnen hoeveel tijd zwanger van de 2e? Empty Re: Binnen hoeveel tijd zwanger van de 2e?

Bericht  Parisienne wo 27 jun 2012 - 0:01

Oh mystery mom, wat een verdrietig nieuws zeg! Sterkte! hug
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Binnen hoeveel tijd zwanger van de 2e? Empty Re: Binnen hoeveel tijd zwanger van de 2e?

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 0:02

Bij de eerste zijn we bijna 4 jaar bezig geweest, incl. medische molen en meerdere behandelingen. Bij de tweede was het met de 2e cryo poging (ingevroren embryo van de eerste zwangerschap) raak!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Binnen hoeveel tijd zwanger van de 2e? Empty Re: Binnen hoeveel tijd zwanger van de 2e?

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 0:03

Uhh de planning was mei 2012, maargoed dat was eigenlijk al te laat ingeschat want ik was diezelfde maand al zwanger Binnen hoeveel tijd zwanger van de 2e? 394967

Bij Yenthe ook vrij snel zwanger, maar we hadden niet echt "gedwongen sex", wel deden we het iets vaker als normaal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Binnen hoeveel tijd zwanger van de 2e? Empty Re: Binnen hoeveel tijd zwanger van de 2e?

Bericht  Bloem86 wo 27 jun 2012 - 0:06

Bij de eerste was ik na 10 maanden zwanger! Op een gegeven moment ging ik er wel op letten wanneer we seks hadden ja! De laatste ronde heb ik ovulatietesten gebruikt en hebben we dus precies rond mn eisprong seks gehad!

Bij de 2e was ik direct zwanger. Nooit verwacht, maar ook niet gelet op wanneer we seks hebben gehad!
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Binnen hoeveel tijd zwanger van de 2e? Empty Re: Binnen hoeveel tijd zwanger van de 2e?

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 0:07

Beide keren zo'n beetje meteen, de eerste keer hadden we wel wat meer sex rondom mijn eisprong, de 2de keer verbaas ik me nog steeds over dat ik zwanger ben geraakt omdat we t maar 1 keer gedaan hebben en dat was helemaal niks omdat zoonlief wakker werd haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Binnen hoeveel tijd zwanger van de 2e? Empty Re: Binnen hoeveel tijd zwanger van de 2e?

Bericht  Dikkie Dik wo 27 jun 2012 - 0:07

April gestopt met de pil. 1 keer ongesteld geworden. Tweede ronde was het raak. Ben nu 6 weken en een paar dagen, nog heel pril, maar wel zwanger.

We hebben bewust niet echt ons best gedaan, zeker omdat mijn cyclus nog op gang moest komen.

Ik dacht dat ik mijn eisprong had, zo rond mijn verjaardag en ja dit kindje is dus waarschijnlijk een heel erg verlaat verjaardagscadeautje.
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Binnen hoeveel tijd zwanger van de 2e? Empty Re: Binnen hoeveel tijd zwanger van de 2e?

Bericht  Nana wo 27 jun 2012 - 0:08

Beide keren in 1x.
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Binnen hoeveel tijd zwanger van de 2e? Empty Re: Binnen hoeveel tijd zwanger van de 2e?

Bericht  Theeleut wo 27 jun 2012 - 0:09

De 1e na 4 maanden pilvrij te zijn, 1 keer seks gehad de vruchtbare periode, per ongeluk...
De 2e de volgende maand na beslissing, 1 keer seks gehad de vruchtbare periode.
Wij hebben gemiddeld 1 keer per week seks, dus daar was niks aan veranderd.
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Binnen hoeveel tijd zwanger van de 2e? Empty Re: Binnen hoeveel tijd zwanger van de 2e?

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 0:12

Snoepy87 schreef:Beide keren zo'n beetje meteen, de eerste keer hadden we wel wat meer sex rondom mijn eisprong, de 2de keer verbaas ik me nog steeds over dat ik zwanger ben geraakt omdat we t maar 1 keer gedaan hebben en dat was helemaal niks omdat zoonlief wakker werd haha.

Binnen hoeveel tijd zwanger van de 2e? 394967 Binnen hoeveel tijd zwanger van de 2e? 3079029344 Binnen hoeveel tijd zwanger van de 2e? 3920004554

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Binnen hoeveel tijd zwanger van de 2e? Empty Re: Binnen hoeveel tijd zwanger van de 2e?

Bericht  Jazzlyn wo 27 jun 2012 - 0:14

Eerste keer 11 maanden, tweede keer 10 maanden. Beiden keren via het ziekenhuis en dus inderdaad van nu moeten we Rolling Eyes
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Binnen hoeveel tijd zwanger van de 2e? Empty Re: Binnen hoeveel tijd zwanger van de 2e?

Bericht  Dille wo 27 jun 2012 - 0:18

Bij de eerste duurde het 14 maanden. Toen hebben we inderdaad op een gegeven moment wel ovulatietestjes enzo gebruikt. Alleen die maand dat ik zwanger werd was ik er helemaal klaar mee, heb ik geen ovulatietesten gedaan en amper gevreeën haha.

Bij de tweede was ik in één keer zwanger. En hoewel ik bij het proberen voor de eerste best wel eens jaloers was op meiden die in één keer zwanger raakten, vond ik dit eigenlijk ook best heftig; je bent eigenlijk nog een beetje aan het idee aan het wennen dat je mogelijk weer zwanger kunt worden en poef, het is al zo ver.
Dille
Dille
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 268
Punten : 295
Registratiedatum : 19-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Binnen hoeveel tijd zwanger van de 2e? Empty Re: Binnen hoeveel tijd zwanger van de 2e?

Bericht  Jelin wo 27 jun 2012 - 0:21

Bij de eerste was ik na 3 maanden zwanger en nu ben ik een jaar gestopt met de pil en helaas nog niet zwanger van de tweede.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Binnen hoeveel tijd zwanger van de 2e? Empty Re: Binnen hoeveel tijd zwanger van de 2e?

Bericht  Wennes wo 27 jun 2012 - 0:21

De eerste 1 1/2 jaar en deden we het echt om de dag.
De tweede was ik zwanger voordat ik het wist, we zouden er een maand later voor gaan.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Binnen hoeveel tijd zwanger van de 2e? Empty Re: Binnen hoeveel tijd zwanger van de 2e?

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 0:23

Ik was alle keren meteen zwanger, de 2e keer in de 2e maand dat we er voor gingen, maar de 1e en 3e keer dus meteen. En we deden het gewoon wanneer we zin hadden, toevallig blijkbaar toch rond de eisprong.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Binnen hoeveel tijd zwanger van de 2e? Empty Re: Binnen hoeveel tijd zwanger van de 2e?

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 0:28

De eerste keer na 9 maanden. De tweede keer na een jaar. Bij de eerste gingen we er op gegeven moment wel op letten en bij de tweede was het een jaar lang een gearrangeerd huwelijk laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Binnen hoeveel tijd zwanger van de 2e? Empty Re: Binnen hoeveel tijd zwanger van de 2e?

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 0:43

Ik vind het eigenlijk best wel eng dat ik blijkbaar heel vruchtbaar ben. Ik ben vandaag weer gestopt met de Cerazette omdat ik wil kijken of ik ongesteld word. Ik ben nl. nog niet weer ongesteld geweest sinds de bevalling, dus nu bijna 15 maanden. En ik zou het wel prettig vinden om te zien dat er nog een cyclus is.

Maar aan de andere kant worden het dan condooms, en dat vind ik supereng. Ik wil liever niet zwanger raken. Maar goed, we zien wel! Zal vast wel loslopen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Binnen hoeveel tijd zwanger van de 2e? Empty Re: Binnen hoeveel tijd zwanger van de 2e?

Bericht  Tania wo 27 jun 2012 - 0:58

_MamaRosa_ schreef:Ik vind het eigenlijk best wel eng dat ik blijkbaar heel vruchtbaar ben. Ik ben vandaag weer gestopt met de Cerazette omdat ik wil kijken of ik ongesteld word. Ik ben nl. nog niet weer ongesteld geweest sinds de bevalling, dus nu bijna 15 maanden. En ik zou het wel prettig vinden om te zien dat er nog een cyclus is.

Maar aan de andere kant worden het dan condooms, en dat vind ik supereng. Ik wil liever niet zwanger raken. Maar goed, we zien wel! Zal vast wel loslopen.

Ik ga ook stoppen met de pil omdat ik vervelende bijwerkingen heb. Maar dan doen we het dus ook alleen met condooms en dat vind ik eigenlijk ook maar niks. Volgens jaar gaat mijn man zich laten steriliseren maar ja tot die tijd moeten we maar hopen dat het goed gaat (of geen sex hebben smile).

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Binnen hoeveel tijd zwanger van de 2e? Empty Re: Binnen hoeveel tijd zwanger van de 2e?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum