Na hoeveel tijd werkt abc poeder
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Na hoeveel tijd werkt abc poeder
Ik heb sinds afgelopen vrijdag abc poeder in huis tegen krampjes ed. Nu twijfel ik sowieso al of we genoeg poeder door de fles doen want 1.5 gram op een theelepel hoeveel is dat?
Na hoeveel tijd merkte je effect van het poeder, ze heeft niet veel krampjes hoor maar gewoon uit nieuwsgierigheid.
Na hoeveel tijd merkte je effect van het poeder, ze heeft niet veel krampjes hoor maar gewoon uit nieuwsgierigheid.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Na hoeveel tijd werkt abc poeder
Hmm.. Gebruik je 't preventief of had ze eerder wel last? Want als ze last had, zou ik zeggen dat 't werkt als ze niet zoveel krampjes heeft.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
OK, uit nieuwsgierigheid topic maar even geopend, zat meer te denken aan poeder dat zou helpen bij het leren/concentratie op school.... je weet wel als je het abc moet leren.. Was benieuwd of dit een nieuw product zou zijn.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Hahaha nee ik weet dat bijv, Siep en ik meen Tania dit gebruikte voor de kinderen en hierover erg tevreden waren.
Pc, ze heeft we soms krampjes maar nog niet zo extreem als R het gehad heeft. Ben eigenlijk gewoon benieuwd na hoeveel tijd zoiets werkt omdat ik er helemaal geen ervaringen mee heb.
Pc, ze heeft we soms krampjes maar nog niet zo extreem als R het gehad heeft. Ben eigenlijk gewoon benieuwd na hoeveel tijd zoiets werkt omdat ik er helemaal geen ervaringen mee heb.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel tijd besteed jij aan het huishouden?
» Binnen hoeveel tijd zwanger van de 2e?
» Na hoeveel tijd striae huidskleurig?
» Hoeveel tijd minimaal tussen 2 flessen?
» Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was?
» Binnen hoeveel tijd zwanger van de 2e?
» Na hoeveel tijd striae huidskleurig?
» Hoeveel tijd minimaal tussen 2 flessen?
» Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: