Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was?

+49
mzcharlotte
Parel
Punk'd
Suus
mouette
Mysterious
Shisha
Thunder
Ilovethe90s
Marin
Creabea_28
Dikkie Dik
Luce
Lady Starstruck
Sanne
Bolleke
bloemenkrans
Tiara
M-G
Printje
Rush
Susan
Dora
Nijntje
snoezel
Twellie
Manderijn
Sun88
CCC
Snoes
Silke
Bruintje Beer
Jezzie
Shy
Teddyaapje
SarahKey
Océane
Razz
Exogenesis
Slakje
PapillonRose
Annemie
Arwyn
Puggle
Happydobby
Filoria
Ella
Parisienne
Caroow
53 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was? - Pagina 5 Empty Re: Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was?

Bericht  teletascha zo 23 jun 2013 - 8:46

bij de 1e voelde ik me raar met 4 weken en 2 dagen, maar gewacht tot 5 weken om te testen.
Bij de 2e was ik ruim 18 weken zwanger (nooit meer ongesteld geworden na de geboorte van de 1e, dus daarom niets gemerkt, totdat de baby begon te schoppen...).
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was? - Pagina 5 Empty Re: Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was?

Bericht  Marin zo 23 jun 2013 - 9:22

Parel schreef:Je zou eens moeten weten hoeveel mensen toch zwanger worden met een spiraal Laughing

Neeeeeeeeeee niet zeggen! Ik wil het niet weten *kopinhetzandperikelen*

Laughing

Ik ben juist aan het spiraaltje gegaan omdat ik zo bang was voor een zwangerschap door de pil heen.

Ik weet niet waarom, want ik heb echt een grote kinderwens, maar ik heb echt een panische angst voor zwanger worden door m'n anticonceptie heen op het moment dat ik het nog niet wil.

Ik dacht daarom ook van 'ideaal, spiraaltje, dat is nóg veiliger dan de pil (99% versus 97%), en dan wordt een eventuele innesteling vast nog lastiger' dus daarom heb ik spiraaltje genomen. Maar nu realiseer ik me steeds dat ik dus niet ongesteld word, want dat gebeurt amper meer met het spiraaltje (heb heel sporadisch bloedverlies), en eerst dacht ik nog 'yoo wat chill nooit meer ongesteld' maar nu denk ik steeds 'ja shit, ben ik niet ongesteld door de spiraal of door een zwangerschap?'. Lekker slim dus. laughcry Hoe kan je dan weten of je zwanger bent?! Ja test doen.. Maar waarom zou je dat doen als je toch standaard niet ongesteld wordt vanwege de spiraal?! Maar die enkele keer dat ik dan een beetje bruin bloedverlies heb, denk ik direct: Is het een innestelingsbloeding of is het 'gewoon' ongesteld door de spiraal? Stom! Eigenlijk zou ik moeten testen dan, of niet?

Ik heb de laatste tijd steeds pijn in m'n linker eileider (tenminste, dat denk ik) en dan ben ik ook al bang dat ik zwanger ben. Of dat ik juist onvruchtbaar ben. Ik ben echt een paranoia freak als het op deze dingen aankomt, aan de ene kant bang voor zwangerschap, aan de andere kant bang dat 't niet zal lukken. Lekker ding ben ik hè.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was? - Pagina 5 Empty Re: Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was?

Bericht  VeryCherry zo 23 jun 2013 - 20:21

Ik kwam er pas met 5 maanden achter. Maar dat ik toen al 5 maanden zwanger was wist ik niet eens, dat bleek pas uit de echo.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was? - Pagina 5 Empty Re: Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was?

Bericht  CCC zo 23 jun 2013 - 20:29

Verbaast me eerlijk gezegd wel dat veel mensen echt 100% denken te kunnen te vertrouwen op anticonceptie. En ook kop in het zand mentaliteit, ik zou toch bij vage klachten even een test doen om het uit te sluiten, kost geld natuurlijk maar van die ene test word je echt niet veel armer. Zou het vervelender vinden als  ik er laat achter zou komen dat ik zwanger ben.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was? - Pagina 5 Empty Re: Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum