Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was?

+49
mzcharlotte
Parel
Punk'd
Suus
mouette
Mysterious
Shisha
Thunder
Ilovethe90s
Marin
Creabea_28
Dikkie Dik
Luce
Lady Starstruck
Sanne
Bolleke
bloemenkrans
Tiara
M-G
Printje
Rush
Susan
Dora
Nijntje
snoezel
Twellie
Manderijn
Sun88
CCC
Snoes
Silke
Bruintje Beer
Jezzie
Shy
Teddyaapje
SarahKey
Océane
Razz
Exogenesis
Slakje
PapillonRose
Annemie
Arwyn
Puggle
Happydobby
Filoria
Ella
Parisienne
Caroow
53 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was? Empty Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was?

Bericht  Ilovethe90s vr 21 jun 2013 - 5:24

Je hoort weleens van die verhalen dat mensen het niet wisten, negatieve zwangerschapstesten, gewoon ongesteld werden of geen kwaaltjes hadden waardoor ze er dus pas laat achter kwamen dat ze zwanger waren.

Ik hoorde laatst ook weer een verhaal van iemand die echt niks gemerkt had en nog maar een paar weken tot haar verlof te gaan had toen ze erachter kwam.

Heb jij iemand in je omgeving waar dit van toepassing is en na hoeveel tijd kwam je er zelf achter dat je zwanger was?
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was? Empty Re: Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was?

Bericht  Caroow vr 21 jun 2013 - 5:34

Ik ken niemand, en ik kan het me ook echt niet voorstellen. Ik had al snel een babybuik en ben goed misselijk geweest.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was? Empty Re: Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was?

Bericht  Parisienne vr 21 jun 2013 - 5:37

Ik kwam er na 7 weken achter. Het was voor ons een grote verrassing, aangezien ik aan de pil was. Ik had daardoor dus 'gewoon' elke maand een bloeding. Op een gegeven moment kreeg ik erge pijn in mijn borsten. Uiteindelijk een zwangerschapstest gedaan, deze was positief.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was? Empty Re: Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was?

Bericht  Ella vr 21 jun 2013 - 5:38

Wij waren ervoor bezig en wisten het door het testen met 4 weken.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was? Empty Re: Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was?

Bericht  Filoria vr 21 jun 2013 - 6:22

Bij mijn 'ongeplande' zwangerschap kwam ik er na 5 weken achter omdat ik toen toevallig bij de gynaecoloog was (om uit te laten zoeken waarom ik al 1,5 jaar niet ongesteld was geweest). Was gelukkig niet al 1,5 jaar zwanger Wink
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was? Empty Re: Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was?

Bericht  Happydobby vr 21 jun 2013 - 6:23

Bij beide gewoon met 4 weken door een test.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was? Empty Re: Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was?

Bericht  Puggle vr 21 jun 2013 - 6:23

Ja mijn collega.

Kwam erachter met 8 maanden. Werd af en toe licht ongesteld. Met 9 maanden kreeg ze een keizersnede omdat de baby in stuit lag. Ik snap nooit hoe het kan, maar ze had echt totaal geen klachten.

Ik zelf gewoon omdat ik overtijd was.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was? Empty Re: Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was?

Bericht  Arwyn vr 21 jun 2013 - 6:23

Een oud collega van mij had dit.
Zij en haar man wilden een kindje maar dat lukte steeds niet. Ze werd ook elke keer gewoon ongesteld, niet korter of minder oid, had ook geen kwaaltjes. Als ik het me goed herinner, kwam zij er na ruim 3 maand pas achter.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was? Empty Re: Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was?

Bericht  Annemie vr 21 jun 2013 - 6:25

Hier in het dorp was een paar jaar geleden wel een meisje die met "blindedarmontsteking" naar het ziekenhuis ging, maar het bleek dat ze ging bevallen, ze wist ook niet dat ze zwanger was, ze was ook aardig stevig, dus je kon het blijkbaar ook niet zien. Ik kan het me ook niet voorstellen, maar het schijnt toch voor te komen. Zelf was ik gewoon beidr keren een week overtijd.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was? Empty Re: Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was?

Bericht  PapillonRose vr 21 jun 2013 - 6:28

Happydobby schreef:Bij beide gewoon met 4 weken door een test.
Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Hier kwam ik erachter omdat ik geen bloeding kreeg in de stopweek en daarnaast wat vage klachten had. Toch even een testje gedaan en ik bleek zwanger. Ik blijf het wonderlijk vinden dat mensen het soms heel lang niet door hebben. Kan het me na mijn zwangerschap niet voorstellen, zo ziek ben ik de eerste maanden geweest. En de bewegingen waren op een gegeven moment ook niet te missen. Maargoed, iemand die het niet verwacht en geen klachten heeft, zal het misschien niet direct door hebben.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was? Empty Re: Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was?

Bericht  Slakje vr 21 jun 2013 - 6:30

De eerste keer na 6/7 weken, de tweede keer na 5 weken (enfin, vruchtje was 5 weken oid, maar de dag na die echo kreeg ik een miskraam), de derde keer na 4/5 weken.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was? Empty Re: Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was?

Bericht  Caroow vr 21 jun 2013 - 6:31

Happydobby schreef:Bij beide gewoon met 4 weken door een test.

He ben je zwanger? Gefeliciteerd!
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was? Empty Re: Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was?

Bericht  Exogenesis vr 21 jun 2013 - 6:32

5 weken. Als de dokter er toen niet via een urinetest i.v.m. borstonderzoek achter was gekomen, was ik er waarschijnlijk véél later achter gekomen. Op dat moment was ik wel overtijd, maar ik had een lange cyclus en dacht dat gewoon even moest wachten. Ik heb nu nog steeds geen klachten en eigenlijk alleen een klein bolletje in m'n onderbuik. Je weet nooit hoe het loopt en welke keuzes je maakt, maar ik denk dat ik er met een week of 10 achter was gekomen, omdat ik dan toch eens was gaan testen.

Eerder geloofde ik eigenlijk bijna niet dat je niks voelde en zag, maar nu weet ik wel beter. Het kan wel degelijk! Zeker als je een wat voller figuur hebt, kan je eigen lichaam het bijzonder lang verborgen houden.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was? Empty Re: Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was?

Bericht  Arwyn vr 21 jun 2013 - 6:35

Exo: Dat laatste is juist dus blijkbaar ook als je mooi slank bent!
Aan jou zou je het als buitenstaander nog steeds niet zien.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was? Empty Re: Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was?

Bericht  Exogenesis vr 21 jun 2013 - 6:41

Ja, nu nog wel, maar straks zal het toch echt gaan opvallen, terwijl dat met een voller figuur veel langer verborgen gehouden kan worden. Zeker als je het 'breed' draagt en het wat naar achteren ligt.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was? Empty Re: Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was?

Bericht  Marin vr 21 jun 2013 - 6:42

Pffff ik ben daar altijd ZO bang voor he. Soms heb ik echt een 5 maanden zwanger buik en dan denk ik shit wat als dat nou écht zo blijkt te zijn. Maar zo lang het niet consistent zo is, geloof ik maar dat het m'n darmen zijn. Hoop ik. Ik wil er niet ineens met 9 maanden achter komen dat ik moet bevallen. Man, wat zou ik schrikken.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was? Empty Re: Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was?

Bericht  Razz vr 21 jun 2013 - 6:45

Toen ik 2 dagen na mijn nod een positieve test in handen had. Dus ik was zo'n 4 weken zwanger. Wel 'wist ik het al' een paar dagen voor mijn nod.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was? Empty Re: Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was?

Bericht  Océane vr 21 jun 2013 - 6:52

Geplande zwangerschap 3 weken en 5 dagen
Ongeplande zwangerschap 5 weken

Maar ik heb inderdaad een vriendin die er pas achterkwam toen ze al weeën had. Héél bizar!

Edit: zij is trouwens heel slank en 3 weken voor de bevalling had ik haar nog gezien. Waar dat kind gezeten heeft is mij nog steeds een raadsel.


Laatst aangepast door Océane op vr 21 jun 2013 - 6:56; in totaal 1 keer bewerkt
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was? Empty Re: Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was?

Bericht  SarahKey vr 21 jun 2013 - 6:52

Ik kwam er 1 keer pas achter toen ik een miskraam kreeg en 2 keer met 3,5 week door een test te doen.

Ik kan mij ook niet voorstellen dat je er zo laat achter komt. Het gebeurt wel, ook hier op het forum, maar in mijn geval zou ik er echt niet omheen kunnen.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was? Empty Re: Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was?

Bericht  Teddyaapje vr 21 jun 2013 - 6:53

De vrouw van mn oude trainer kwam erachter toen de bevalling begon.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was? Empty Re: Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was?

Bericht  Shy vr 21 jun 2013 - 7:03

Teddyaapje schreef:De vrouw van mn oude trainer kwam erachter toen de bevalling begon.

Serieus? Dat vind ik echt bizar!
Ik kwam er achter toen ik bijna 5 weken zwanger was.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was? Empty Re: Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was?

Bericht  Jezzie vr 21 jun 2013 - 7:17

Zelf waren we er bewust mee bezig en kwam ik er achter na een test toen ik twee dagen overtijd was.

Mijn vriend zijn neef en vriendin kwamen er na 6 maanden achter.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was? Empty Re: Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was?

Bericht  Thunder vr 21 jun 2013 - 7:58

Ik ben er zo een Wink. Bij de oudste kwam ik er achter toen ik 25 weken was. 13 weken later is mijn zoon geboren.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was? Empty Re: Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was?

Bericht  Bruintje Beer vr 21 jun 2013 - 8:07

Bij de eerste 2 zwangerschappen werd ik niet ongesteld. en kwam ik er met 4 weken achter.
Bij deze zwangerschap ben ik w.s. nog licht ongesteld geweest. Want bij de 1e echo bleek ik al ruim 9 weken zwanger te zijn.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was? Empty Re: Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was?

Bericht  Gast vr 21 jun 2013 - 8:11

Ik begrijp echt niet hoe je het zólang niet kunt weten. Toen ik zwanger was toen voelde ik na een week of drie wel duidelijk aan dat ik zwanger was, nog voor de test een positieve uitslag gaf.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was? Empty Re: Na hoeveel tijd kwam jij erachter dat je zwanger was?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum