Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stelling: in een relatie met kinderen zou je..

+4
Mamsie
Fiwen
Coccinelle
Jilke
8 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Stelling: in een relatie met kinderen zou je.. - Pagina 3 Empty Re: Stelling: in een relatie met kinderen zou je..

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 6:15

Giacomo schreef:Weet je dat ik gewoon écht niet wist dat zoiets bestond? Onder welke steen heb ik gelegen? Ik zei het gisteren tegen mijn vriend. Zegtie: ''Oh ja,dat wist ik wel hoor!'' Eh...wáárom vertel je dat dan niet even? ''Niet bij na gedacht''. Juist..Ik vind het in ieder geval een heel fijn idee dat je je daar tegen kan verzekeren,dus dat is ook precies wat ik ga doen vanavond!

Haha, lekker dan!
Ik denk eigenlijk dat er best veel mensen zijn die dat niet weten, als ze geen huis kopen/hebben gekocht. Denk dat zoiets standaard gevraagd wordt wanneer je een hypotheek neemt, maar bij huren krijg je zo'n vraag natuurlijk ook niet.
Wij wisten het ook alleen maar doordat het werk van mijn man hem daarop wees. En toen we dat net geregeld hadden kwam mijn vader ermee. Maar anders...? Leefden wij ook nog onder een steen, denk ik.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: