Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stelling: In mijn relatie..

+7
smooch
Yzma
Polly
Zwerver
Arwyn
Gizmo
Beachgirl
11 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

In mijn relatie..

Stelling: In mijn relatie.. Lijn111032%Stelling: In mijn relatie.. Lijn1110 32% 
[ 6 ]
Stelling: In mijn relatie.. Lijn111068%Stelling: In mijn relatie.. Lijn1110 68% 
[ 13 ]
 
Totaal aantal stemmen : 19
 
 

Stelling: In mijn relatie.. Empty Stelling: In mijn relatie..

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 10:14

Dit is een stelling bij, wat vindt Nederland? 52% zegt meer van hun partner te houden, dat andersom.

Wat is jullie antwoord?


Laatst aangepast door Isabella op za 19 feb 2011 - 10:20; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: In mijn relatie.. Empty Re: Stelling: In mijn relatie..

Bericht  Beachgirl za 19 feb 2011 - 10:20

Zeker weten B
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: In mijn relatie.. Empty Re: Stelling: In mijn relatie..

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 10:21

Mimpie schreef:Zeker weten B

En hoe weet je dat zeker, jij houdt minder van hem?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: In mijn relatie.. Empty Re: Stelling: In mijn relatie..

Bericht  Gizmo za 19 feb 2011 - 10:21

Geen van beide. Ik denk dat het bij ons gelijk is.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: In mijn relatie.. Empty Re: Stelling: In mijn relatie..

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 10:22

Zonder twijfel: B

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: In mijn relatie.. Empty Re: Stelling: In mijn relatie..

Bericht  Arwyn za 19 feb 2011 - 10:23

Gizmo schreef:Geen van beide. Ik denk dat het bij ons gelijk is.
+1

Lijkt me ook best gek als de een echt veel meer van de ander houdt dan de ander van de een (snap je hem nog?). Heb het idee dat je relatie dan niet echt gelijkwaardig is of zo.. Kan het niet echt goed uitleggen, maar in de relaties die ik ken(de) waar dit het geval was, zag ik toch vaak dat er misbruik van gemaakt werd en het uiteindelijk ook strandt. Hoeft natuurlijk niet altijd zo te zijn, maar ik denk dat een relatie wel een beetje gelijkwaardig moet zijn.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: In mijn relatie.. Empty Re: Stelling: In mijn relatie..

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 10:31

Ik weet dat mijn man meer van mij houdt dan ik van hem. Waarom weet ik niet. Hij weet ook dat het zo is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: In mijn relatie.. Empty Re: Stelling: In mijn relatie..

Bericht  Zwerver za 19 feb 2011 - 10:33

Alex167 schreef:Ik weet dat mijn man meer van mij houdt dan ik van hem. Waarom weet ik niet. Hij weet ook dat het zo is.
Same here!
Mijn vriend weet dat ook.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: In mijn relatie.. Empty Re: Stelling: In mijn relatie..

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 10:34

Alex167 schreef:Ik weet dat mijn man meer van mij houdt dan ik van hem. Waarom weet ik niet. Hij weet ook dat het zo is.
+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: In mijn relatie.. Empty Re: Stelling: In mijn relatie..

Bericht  Polly za 19 feb 2011 - 11:08

Lekkere stellingen zijn dit zeg, moeilijk! :-)

Mijn vriend zegt dat hij meer van mij houdt dan andersom, maar volgens mij houd ik toch minstens zoveel van hem. I love you


Laatst aangepast door Polly op zo 20 feb 2011 - 1:05; in totaal 1 keer bewerkt
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: In mijn relatie.. Empty Re: Stelling: In mijn relatie..

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 11:10

Wat een slechte (vraag)stelling, aangezien je toch niet in elkaars hart kan kijken...?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: In mijn relatie.. Empty Re: Stelling: In mijn relatie..

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 11:28

Guattari schreef:Wat een slechte (vraag)stelling, aangezien je toch niet in elkaars hart kan kijken...?

Nou inderdaad!


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: In mijn relatie.. Empty Re: Stelling: In mijn relatie..

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 11:30

Guattari schreef:Wat een slechte (vraag)stelling, aangezien je toch niet in elkaars hart kan kijken...?


Jaaa precies, dat wilde ik ook zeggen! Hoe meet je dat dan, dat kan toch helemaal niet? Ik denk en geloof dat wij evenveel van elkaar houden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: In mijn relatie.. Empty Re: Stelling: In mijn relatie..

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 11:30

Brennuss schreef:
Guattari schreef:Wat een slechte (vraag)stelling, aangezien je toch niet in elkaars hart kan kijken...?

Nou inderdaad!


+1

Bovendien is dat appels met peren vergelijken. Het is niet meetbaar, niet zichtbaar en voor iedereen anders te definiëren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: In mijn relatie.. Empty Re: Stelling: In mijn relatie..

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 11:32

Ik vind het wel bijzonder en ergens ook grappig dat er hier wel gewoon antwoord op wordt gegeven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: In mijn relatie.. Empty Re: Stelling: In mijn relatie..

Bericht  Yzma za 19 feb 2011 - 11:32

Guattari schreef:Wat een slechte (vraag)stelling, aangezien je toch niet in elkaars hart kan kijken...?
In sommige gevallen weet je toch gewoon dat het zo is? Door de dingen die hij zegt, doet en die je voor elkaar over hebt.
Yzma
Yzma
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 392
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: In mijn relatie.. Empty Re: Stelling: In mijn relatie..

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 11:32

Guattari schreef:Ik vind het wel bijzonder en ergens ook grappig dat er hier wel gewoon antwoord op wordt gegeven.

En op de televisie hebben er ook vele mensen geantwoord, dus zo gek vinden andere de vraag niet denk ik.

Ik kan hem zelf niet beantwoorden overigens, ik zou het echt niet weten. Ik denk beide evenveel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: In mijn relatie.. Empty Re: Stelling: In mijn relatie..

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 11:36

Yzma schreef:
Guattari schreef:Wat een slechte (vraag)stelling, aangezien je toch niet in elkaars hart kan kijken...?
In sommige gevallen weet je toch gewoon dat het zo is? Door de dingen die hij zegt, doet en die je voor elkaar over hebt.

Zo werkt dat alleen voor mij als ik twijfel of ik nog verder wil met diegene, maar het feit dat mijn ex wel 's ochtends een kop thee voor me maakte als ik om 5.30 uur op moest staan en ik dat omgekeerd niet deed, vind ik geen graadmeter hoor. Ik deed juist weer andere dingen, die hij niet zou doen. Ook qua gevoelens naar elkaar tonen vind ik het niet te meten, want hierin speelt je karakter natuurlijk ook een grote rol. Je hebt mensen die dagelijks willen vertellen hoeveel ze van die ander houden, maar daar ben ik bijvoorbeeld zelf geen type voor. Dat wil dan toch niet zeggen dat ik minder van mijn partner zou houden?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: In mijn relatie.. Empty Re: Stelling: In mijn relatie..

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 11:38

Isabella schreef:
Guattari schreef:Ik vind het wel bijzonder en ergens ook grappig dat er hier wel gewoon antwoord op wordt gegeven.

En op de televisie hebben er ook vele mensen geantwoord, dus zo gek vinden andere de vraag niet denk ik.

Ik kan hem zelf niet beantwoorden overigens, ik zou het echt niet weten. Ik denk beide evenveel.

Dat vind ik dus juist het bijzondere en grappige eraan; dat veel mensen dit dus wel kunnen beantwoorden voor zichzelf, terwijl ik echt niet zou weten hoe ik deze vraag zou kunnen beantwoorden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: In mijn relatie.. Empty Re: Stelling: In mijn relatie..

Bericht  Yzma za 19 feb 2011 - 11:46

Aan dat soort dingen denk ik ook niet dat je het kan meten Guatarri. Maar soms zie je gewoon bij relaties dat iemand tegen zijn partner opkijkt. Een scheefgetrokken relatie dus. Iemand die alles geweldig en aanbiddelijk vindt. En de ander die de relatie maar neemt, zoals het is en het heerlijk vindt om aanbeden te worden en vooral heel veel van zichzelf houdt en het fijn vindt om met een 'idool' samen te zijn. Beetje overdreven geschetst hoor.

Daarnaast heb je ook nog de mensen die in een relatie stappen, omdat het hun aankomt waaien. Zoals een bekende van mij bijvoorbeeld. Die jongen was dol op haar, stapelverliefd, had alles voor haar over. Zij had behoefte aan een stabiele vaste relatie, die kon hij haar bieden, dus ze is er in gestapt. Ze is in de relatie gegroeid, maar echt van liefde kon je niet spreken van haar kant. Hij zou voor haar door het vuur gaan, zij niet voor hem.
Yzma
Yzma
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 392
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: In mijn relatie.. Empty Re: Stelling: In mijn relatie..

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 11:51

@Yzma: Die eerste situatie die je schetst doet me zelfs denken aan adoreren, het doorslaan in het gevoel van houden van, als ik het zo kan vertalen. Een soort van vertroebelde blik hebben bij het kijken (en beoordelen) van degene met wie je een relatie hebt. Brrr, krijg jeuk van zulke mensen.;-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: In mijn relatie.. Empty Re: Stelling: In mijn relatie..

Bericht  Yzma za 19 feb 2011 - 11:55

Ja Guatarri, dan bedoelde ik ook. Kwam niet op het woord, adoreren (ben moe). Maar ja, als je partner je echt adoreert, dan weet je dat het houden van niet klopt. Dat een relatie niet gelijkwaardig is. Als ik heel eerlijk ben, schetse ik mijn vader als de idool. Mijn stiefmoeder adoreert hem ook en hij voelt zich er prettig bij. Mijn moeder deed dat niet en ik weet zeker dat dat een van de redenen is, waarom ik nu een stiefmoeder heb Wink
Yzma
Yzma
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 392
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: In mijn relatie.. Empty Re: Stelling: In mijn relatie..

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 11:57

Jee, wat heftig om dat van zo dichtbij te zien gebeuren. Lijkt me erg moeilijk om dan niet met een teiltje ernaast te zitten als ik bij m'n vader en stiefmoeder zou zijn. Het is me dan net iets te zoetsappig aan het worden. Hoop voor jou dat het meevalt om ermee om te gaan als dochter.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: In mijn relatie.. Empty Re: Stelling: In mijn relatie..

Bericht  Yzma za 19 feb 2011 - 12:02

Oh, helemaal niet heftig hoor, wij lachen er hard om (mijn zus en ik.). Als we het over mijn vader hebben en haar, dan noemen we zijn naam ook altijd in de verkleinversie, want zij noemt hem vaak ook zo. Mijn ouders zijn al zo tijd uit elkaar en blij in hun nieuwe situatie, dat ik het alleen maar grappig vindt. En ondanks dat ze zo tegen hem opkijkt en ze een bijzondere relatie hebben, is ze wel een leuk (en stom genoeg ook intelligent) mens, dus het valt gelukkig wel mee, alleen klopt die relatie voor geen meter als je er met een afstandje naar kijkt.
Yzma
Yzma
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 392
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: In mijn relatie.. Empty Re: Stelling: In mijn relatie..

Bericht  smooch za 19 feb 2011 - 12:53

mozzarella schreef:
Brennuss schreef:
Guattari schreef:Wat een slechte (vraag)stelling, aangezien je toch niet in elkaars hart kan kijken...?

Nou inderdaad!


+1

Bovendien is dat appels met peren vergelijken. Het is niet meetbaar, niet zichtbaar en voor iedereen anders te definiëren.

Eens...ik kan hier geen antwoord op geven.
Ik denk dat wij evenveel van elkaar houden.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: In mijn relatie.. Empty Re: Stelling: In mijn relatie..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum