Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor langere tijd ziek gemeld op werk.

+26
Pompoen
Bruintje Beer
snoezel
Happinaz
Aggi
Paper Crown
Ragazza
M@niek
pindaatje
banjer49
Ooh La La!
xxjojootjexx
Moira
Sea of Trees
Petteflet
Luce
Fortissimo
Parel
LDJ
Manderijn
MADDIE
Ella
Lady4
Exogenesis
Lejow
Wolkjes
30 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Voor langere tijd ziek gemeld op werk. - Pagina 3 Empty Re: Voor langere tijd ziek gemeld op werk.

Bericht  kwebbeltje wo 26 jun 2013 - 20:25

Heel veel succes , hopelijk heb je iemand die echt met je meedenkt en begrip toont
kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor langere tijd ziek gemeld op werk. - Pagina 3 Empty Re: Voor langere tijd ziek gemeld op werk.

Bericht  Zonneschijn wo 26 jun 2013 - 20:39

Succes!
Zonneschijn
Zonneschijn
Prater
Prater

Aantal berichten : 830
Punten : 800
Registratiedatum : 29-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor langere tijd ziek gemeld op werk. - Pagina 3 Empty Re: Voor langere tijd ziek gemeld op werk.

Bericht  Ella wo 26 jun 2013 - 22:54

Succes!
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor langere tijd ziek gemeld op werk. - Pagina 3 Empty Re: Voor langere tijd ziek gemeld op werk.

Bericht  Steep do 27 jun 2013 - 3:16

En hoe ging je gesprek?
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor langere tijd ziek gemeld op werk. - Pagina 3 Empty Re: Voor langere tijd ziek gemeld op werk.

Bericht  Wolkjes do 27 jun 2013 - 4:01

Hele lieve vrouw.
Vanaf begin augustus weer beginnen met werken
Als ik me eerder goed voel, eerder beginnen.
Wolkjes
Wolkjes
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 7
Punten : 9
Registratiedatum : 16-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor langere tijd ziek gemeld op werk. - Pagina 3 Empty Re: Voor langere tijd ziek gemeld op werk.

Bericht  kwebbeltje do 27 jun 2013 - 19:08

Gelukkig, hopelijk is de ijd die je hebt genoeg voor je.
kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor langere tijd ziek gemeld op werk. - Pagina 3 Empty Re: Voor langere tijd ziek gemeld op werk.

Bericht  Pien do 27 jun 2013 - 20:39

Ik vind dat altijd zo raar... Hoe kan je nu met deze klachten al weten dat je begin augustus weer kan werken? Naar mijn idee krijg je zo wel tijd om aan jezelf te werken maar word er al weer direct een druk uitgeoefend dat je aug weer aan het werk moet.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor langere tijd ziek gemeld op werk. - Pagina 3 Empty Re: Voor langere tijd ziek gemeld op werk.

Bericht  Happinaz do 27 jun 2013 - 20:42

Ik vind de periode ook relatief kort maar onderzoek heeft wel uitgewezen dat het helpt als mensen een datum hebben.
Sommige mensen hebben echt langer nodig maar er zijn ook mensen die zonder eind datum geen moeite doen om zichzelf weer te motiveren aan de slag te gaan.
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor langere tijd ziek gemeld op werk. - Pagina 3 Empty Re: Voor langere tijd ziek gemeld op werk.

Bericht  Parel do 27 jun 2013 - 20:43

Ik denk dat ze voor de werkgever een streefdatum moeten hebben.
Ik verbaas me er juist over dat ze pás begin augustus weer verder gaan kijken, maar goed dat ben ik.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor langere tijd ziek gemeld op werk. - Pagina 3 Empty Re: Voor langere tijd ziek gemeld op werk.

Bericht  Gast do 27 jun 2013 - 20:50

Het is ook maar net hoe je bedrijfsarts is, natuurlijk. Onze vroegere bedrijfsarts zou in een eerste afspraak nooit een streefdatum genoemd hebben. Het hangt ook wel af van je klachten, maar bij klachten als een burn out of overspannenheid is een streefdatum ook niet fijn, dan ga je als een berg tegen die datum opzien terwijl het juist zo verstandig is om je rust te pakken en juist jouw eigen tempo erin te bepalen.
Mijn collega heeft ooit een burn out gehad en is er een half jaar uit geweest. Daarna kwam ze drie uurtjes werken, en het opbouwen naar een volledige werkdag duurde toen ook nog drie maanden tot een halfjaar, dus in totaal is ze echt nog wel driekwart jaar/een heel jaar zoet geweest. Ze bleef vanaf het begin wel bij de bedrijfsarts trouwens, elke maand had ze een oproep. En aan de hand van de gesprekken met de bedrijfsarts werd er verder gekeken.

Ik kan me het verhaal van Marin destijds nog wel herinneren, dat kwam toen zo herkenbaar over met wat m'n collega vertelde. Dat speelde toen ongeveer tegelijkertijd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor langere tijd ziek gemeld op werk. - Pagina 3 Empty Re: Voor langere tijd ziek gemeld op werk.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum