Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ziek kind en werk

+5
Vancity_girl
Liadan
Poisongirl
Star007
Susan
9 plaatsers

Ga naar beneden

Ziek kind en werk Empty Ziek kind en werk

Bericht  Gast ma 12 maa 2012 - 23:33

Onze dochter is ziek.

Gisteravond had ze al een keer overgegeven maar daarna gewoon de hele nacht prima geslapen en vanmorgen was ze vrolijk en gezellig. Ze dronk gewoon haar papfles leeg en ik stond op het punt om haar naar de gastouder te gaan brengen toen deze papfles er in grote golven toch weer uit kwam. En daarna gaf ze nog 2x over.

Manlief was al naar zijn werk gegaan, dus aan mij de taak om oppas te regelen. Gastouder gebeld, maar die had liever niet dat ze kwam (begrijpelijk). Schoonouders gingen een dag weg en konden dus ook niet en mijn ouders moeten gewoon werken en zijn niet heel vertrouwd voor onze dochter.

Ik werk als leidinggevende in de kinderopvang en zou vanmorgen op het kinderdagverblijf op de groep staan. Collega gebeld die mij gelukkig kon vervangen. De rest van de dag had ik geen afspraken, maar nog wel een hoop administratie te doen. Ik heb mijn baas gebeld en de situatie uitgelegd en voorgesteld om thuis te werken vandaag. De uren die ik dan niet werk omdat ik voor I. zorg, schrijf ik af van mijn overuren waarvan ik er nog heel veel heb staan.

Ze was er op z'n zachtst gezegd niet blij mee en vond dat het niet vaker voor moest komen (begin januari ben ik ook een dag thuis geweest omdat zoon 40 graden koorts had en ook die dag heb ik gewoon gewerkt). Ik vond haar reactie begrijpelijk, maar ook een beetje gemeen.