Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jullie je weleens ziek gemeld terwijl je dat niet bent?

+30
sanne-84
SleepingBeauty
Flippin' Bitch
Ella
Vanilla Queen
Sterre
SuperGrover
SarahKey
Phileine
Twellie
CCC
rapa nui
silly-one
Beachgirl
Arwyn
bolus26
Carra
Zwerver
Minx
PrimaBella
Jeanette
Susan
Caresses
Blond
Pompoen
Dani
Rush
Bazinga
Inge
Rose
34 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Jullie je weleens ziek gemeld terwijl je dat niet bent? Empty Jullie je weleens ziek gemeld terwijl je dat niet bent?

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 2:22

Gewoon interesse omdat ik lees dat veel forumsters zich heel bezwaard voelen en bang zijn om niet gelooft te worden.

Doen jullie dit dan weleens echt terwijl het niet zo is?


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie je weleens ziek gemeld terwijl je dat niet bent? Empty Re: Jullie je weleens ziek gemeld terwijl je dat niet bent?

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 2:22

Ik heb dat nog nooit gedaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie je weleens ziek gemeld terwijl je dat niet bent? Empty Re: Jullie je weleens ziek gemeld terwijl je dat niet bent?

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 2:23

ik wel maar dat was toen ik nog op school zat (schoolziek)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie je weleens ziek gemeld terwijl je dat niet bent? Empty Re: Jullie je weleens ziek gemeld terwijl je dat niet bent?

Bericht  Rose di 10 apr 2012 - 2:25

Nee ik meld mij alleen ziek als ik echt echt ziek ben.

De laatste keer dat ik mij ziek heb gemeld had ik ´s nachts meerdere keren overgeven en ´s ochtends ook nog een keer maar toch was ik van plan om aan het werk te gaan Embarassed
Mijn vriend heeft mij toen even een schop onder de kont gegeven en mij snel weer op bed gestuurd Laughing
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie je weleens ziek gemeld terwijl je dat niet bent? Empty Re: Jullie je weleens ziek gemeld terwijl je dat niet bent?

Bericht  Inge di 10 apr 2012 - 2:28

Op werk niet nee, op school wel

Ik heb al moeite met mij ziek melden als ik echt ziek ben
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie je weleens ziek gemeld terwijl je dat niet bent? Empty Re: Jullie je weleens ziek gemeld terwijl je dat niet bent?

Bericht  Bazinga di 10 apr 2012 - 2:29

Ja, maar toen was ik fysiek niet ziek, maar wel geestelijk een wrakje.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie je weleens ziek gemeld terwijl je dat niet bent? Empty Re: Jullie je weleens ziek gemeld terwijl je dat niet bent?

Bericht  Rush di 10 apr 2012 - 2:36

Nee, wel op school vroeger.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie je weleens ziek gemeld terwijl je dat niet bent? Empty Re: Jullie je weleens ziek gemeld terwijl je dat niet bent?

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 2:37

Rush schreef:Nee, wel op school vroeger.

Oh ja daar wel laughcry .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie je weleens ziek gemeld terwijl je dat niet bent? Empty Re: Jullie je weleens ziek gemeld terwijl je dat niet bent?

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 2:44

Werk niet, school wel..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie je weleens ziek gemeld terwijl je dat niet bent? Empty Re: Jullie je weleens ziek gemeld terwijl je dat niet bent?

Bericht  Dani di 10 apr 2012 - 3:11

Vroeger op school wel. Op mijn werk niet. Ik ben een paar maanden geleden wel een week ziek thuis geweest waarvan ik die vrijdag dacht, hmm misschien had ik wel weer aan het werk gekund. Maarja, dat was ook pas eind van de ochtend ofzo.
Dani
Dani
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 224
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie je weleens ziek gemeld terwijl je dat niet bent? Empty Re: Jullie je weleens ziek gemeld terwijl je dat niet bent?

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 3:25

Op school best vaak ja.. Op het werk niet smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie je weleens ziek gemeld terwijl je dat niet bent? Empty Re: Jullie je weleens ziek gemeld terwijl je dat niet bent?

Bericht  Pompoen di 10 apr 2012 - 3:33

Ik deed dat op school en op mijn opleiding wel, dan was ik niet echt ziek, maar had ik wel erg behoefte aan een dagje er tussenuit zijn. Ik deed dat soms zelfs wel eens een hele week. Maar goed, ik moet af en toe echt oppassen dat ik niet over mijn grenzen heen gaan en op de academie stonden mijn docenten soms echt zowat te juichen als ik een stapje terug deed en daar werd dat echt wel gestimuleerd.
Bij baantjes heb ik dat nooit gedaan, maar ik heb eigenlijk ook nooit langer dan 4 maanden ergens fulltime gewerkt en meestal was ik als ik er dan mee stopte echt gesloopt (ik stopte dan omdat ik op reis ging, ging studeren of ging verhuizen of omdat het sowieso een tijdelijk baantje was).
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie je weleens ziek gemeld terwijl je dat niet bent? Empty Re: Jullie je weleens ziek gemeld terwijl je dat niet bent?

Bericht  Blond di 10 apr 2012 - 4:59

Nog nooit gedaan. Ook niet op de middelbare school of tijdens mijn opleidingen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie je weleens ziek gemeld terwijl je dat niet bent? Empty Re: Jullie je weleens ziek gemeld terwijl je dat niet bent?

Bericht  Caresses di 10 apr 2012 - 5:03

Op school niet, maar vroeger tijdens mijn bijbaantje wel. Nu zou ik dat echt niet meer doen.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie je weleens ziek gemeld terwijl je dat niet bent? Empty Re: Jullie je weleens ziek gemeld terwijl je dat niet bent?

Bericht  Susan di 10 apr 2012 - 5:11

Niet bewust op die manier, wel dat het in de loop van de dag wel mee bleek te vallen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie je weleens ziek gemeld terwijl je dat niet bent? Empty Re: Jullie je weleens ziek gemeld terwijl je dat niet bent?

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 5:25

Werk: nog nooit.

School/studie: Vaak.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie je weleens ziek gemeld terwijl je dat niet bent? Empty Re: Jullie je weleens ziek gemeld terwijl je dat niet bent?

Bericht  Jeanette di 10 apr 2012 - 5:27

Op mijn werk nog nooit, tijdens mijn studie wel.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie je weleens ziek gemeld terwijl je dat niet bent? Empty Re: Jullie je weleens ziek gemeld terwijl je dat niet bent?

Bericht  PrimaBella di 10 apr 2012 - 5:41

Ik zit nog op school en ik moet ook bekennen dat ik wel eens een dagje heb 'vrij genomen'.
Maar dit doe ik ook alleen als ik op dat moment veel aan mijn hoofd heb, stress heb, of er ook echt niet heel lekker aan ben. Dan heb ik gewoon even een dagje ontspanning nodig zeg maar Jullie je weleens ziek gemeld terwijl je dat niet bent? 166342

Op stage heb ik me dit schooljaar ook een keer ziek gemeld terwijl ik het niet was Embarassed
Een paar weken van te voren deden ze al een keer heeel erg moeilijk toen ik niet kon komen omdat ik de dag van te voren een auto ongeluk had gehad. (Auto in de kreupels, dus geen vervoer. En ik was zelf nog helemaal in shock) Ik moest maar met de bus, ik kon me niet zomaar afmelden enz.. Daarnaast had ik al zo'n 50 uur teveel stage gelopen. Ze maakten dus goed gebruik van me. Toen heb ik me een keer een zondag ziek gemeld omdat ik onverwachts met een vriendin mee kon naar een uitstapje.
Voel me er nog slecht over als ik eraan denk, maar had het ook even gehad met die stageplek!
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie je weleens ziek gemeld terwijl je dat niet bent? Empty Re: Jullie je weleens ziek gemeld terwijl je dat niet bent?

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 5:41

Op mijn werk en studie nog nooit. Op de middelbare school wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie je weleens ziek gemeld terwijl je dat niet bent? Empty Re: Jullie je weleens ziek gemeld terwijl je dat niet bent?

Bericht  Rush di 10 apr 2012 - 5:43

Op school had ik regelmatig vrij haha. Best aso achteraf.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie je weleens ziek gemeld terwijl je dat niet bent? Empty Re: Jullie je weleens ziek gemeld terwijl je dat niet bent?

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 5:45

Ja, tijdens mijn studie.

Op het werk niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie je weleens ziek gemeld terwijl je dat niet bent? Empty Re: Jullie je weleens ziek gemeld terwijl je dat niet bent?

Bericht  Minx di 10 apr 2012 - 5:56

Ja dat heb ik wel eens gedaan. Mijn vorige stage liep niet toen zat ik er ook echt door toen heb ik me wel eens ziek gemeld zonder ziek te zijn. Dan had ik een oplaad dagje nodig zeg maar. Nu is mijn stage zo relaxt dat ik gewoon vrij vraag om te leren. Ben toch bijna klaar.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie je weleens ziek gemeld terwijl je dat niet bent? Empty Re: Jullie je weleens ziek gemeld terwijl je dat niet bent?

Bericht  Zwerver di 10 apr 2012 - 6:00

School vaak genoeg, werk nooit. Al hoewel, 2 jaar terug met erge sneeuw zat ik ergens in een dorp en moest naar de stad maar had geen mogelijkheid om te komen. Heb dat ook gezegd, maar kreeg meteen ontslag Laughing
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie je weleens ziek gemeld terwijl je dat niet bent? Empty Re: Jullie je weleens ziek gemeld terwijl je dat niet bent?

Bericht  Carra di 10 apr 2012 - 6:10

Op werk nog nooit, maar wat zou het lekker zijn om gewoon even een dagje rust te pakken. Helaas...heb ik daar te veel verantwoordelijkheidsgevoel voor of zo..
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie je weleens ziek gemeld terwijl je dat niet bent? Empty Re: Jullie je weleens ziek gemeld terwijl je dat niet bent?

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 6:44

Ja, 1 keer maar toen was ik het allemaal zo zat op mijn werk en mijn collega's daar waren om de haverklap ziek dus was er toen ook wel klaar mee. Ik meld me zelden ziek, ik ben zelden ziek maar als ik wel ziek ben dan meld ik me ook ziek zonder me daar schuldig over te voelen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie je weleens ziek gemeld terwijl je dat niet bent? Empty Re: Jullie je weleens ziek gemeld terwijl je dat niet bent?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum