Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

1e keer ziek gemeld...

5 plaatsers

Ga naar beneden

1e keer ziek gemeld... Empty 1e keer ziek gemeld...

Bericht  Sterre zo 11 sep 2011 - 20:26

op m'n nieuwe werk. BOE!

Het is mijn 4e week, en het voelt niet fijn om me ziek te melden. Maar gisteren was het na 5 maanden zo goed als migraine vrij zijn weer flink raak: hele heftige aanval, met oneindig vaak kotsen en gillend van de pijn in bed liggen. De migraine was 's nachts al komen opzetten, waardoor de medicijnen niet meer hielpen en ik de aanval moest uitzitten. Het ergste is voorbij maar ik voel me totaal geradbraakt. Weinig in mijn maag, alle spieren toen pijn en ik heb nog hoofdpijn op de plek waar migraine zat.

En TOCH voel ik me schuldig. Vooral omdat ik zou willen dat de migraine nooit meer terug kwam, en ik er met mijn nieuwe baan niet mee zou worden geconfronteerd. Ik kan het nu niet linken aan stress, want ik heb het op mijn werk nog best rustig en ik vind het leuk en een prettige werkomgeving.

Ik wil daar helemaal niet vertellen dat ik er weleens last van heb, zeker niet in mijn proefperiode. Op mijn vorige werk werd daar door mijn baas niet zo heel goed op gereageerd, ondanks dat ik bijna nooit migraine op een werkdag had en er dus niet meer dan.. ik denk 4 dagen per jaar door afwezig was.

Ik wil het gewoon even kwijt denk ik, wat een kl*te kwaal is het toch ook.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

1e keer ziek gemeld... Empty Re: 1e keer ziek gemeld...

Bericht  Gast zo 11 sep 2011 - 20:35

Ahh, probeer je geen zorgen te maken al snap ik dat dat moeilijk is. Neem lekker je rust zodat je er snel weer goed tegen aan kan. En je bent ook maar een mens hoor, mensen worden wel eens ziek. Beterschap!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

1e keer ziek gemeld... Empty Re: 1e keer ziek gemeld...

Bericht  Bay zo 11 sep 2011 - 21:34

Hier helaas ook iemand met veel migraine. De oorzaak is ook lastig te achterhalen.
Je hebt nu een stress maar was je niet net verhuisd en een nieuwe baan...het kan natuurlijk ook een ontlading zijn van de afgelopen tijd.

Maak je niet te druk daarvan wordt het niet beter!

Beterschap en hoop dat je snel weer ana het werk kunt.
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

1e keer ziek gemeld... Empty Re: 1e keer ziek gemeld...

Bericht  Marin zo 11 sep 2011 - 23:55

He wat naar dat de migraine toch weer op kwam spelen. Voel je maar echt niet schuldig joh. Hoop dat je je gauw beter voelt!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

1e keer ziek gemeld... Empty Re: 1e keer ziek gemeld...

Bericht  M@niek ma 12 sep 2011 - 0:20

Ziek is ziek. Ik werkte net een goeie week op mn nieuwe werk en ik kreeg dat weekend ineens griep, wel naar mn werk gegaan omdat ik me zo schuldig voelde, daar ben ik naar huis gestuurd. 4 weken later was het weer raak! Een paar maanden later viel ik van de trap en had een scheurtje in me voet waardoor ik niet kon lopen en 11 oktober wordt ik geopereerd ( wat dus mijn ziek zijn klachten veroorzaakt) dus ja ik ben al veel vaker afwezig geweest!

Helaas heb ik ook veel migraine aanvallen gehad, hier op het werk nog niet meegemaakt op mn vorige wel dat werd mij ook niet echt in dank afgenomen helaas!

Beterschap.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

1e keer ziek gemeld... Empty Re: 1e keer ziek gemeld...

Bericht  Sterre ma 12 sep 2011 - 2:37

Thanks dames! Ik moet er ook niet zo onzeker van worden, mijn baas zei vorige week namelijk dat hij het er goed vindt gaan.

Daarnaast kwam de aanval hal terug en heb ik alsnog veel op bed gelegen, en had ik onmogelijk op mijn werk kunnen zijn.

@ m@niek: dat klinkt ook als pech hebben ja! Soms is het gewoon overmacht, met een goede wil alleen kan je helaas ziek melden niet voorkomen.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

1e keer ziek gemeld... Empty Re: 1e keer ziek gemeld...

Bericht  Eris ma 12 sep 2011 - 4:51

Wat je nou net zo wijs tegen m@niek zegt geldt ook voor jezelf Wink
Vervelend dat je migraine terug kwam. Hopelijk blijft het nu weer een tijd weg.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

1e keer ziek gemeld... Empty Re: 1e keer ziek gemeld...

Bericht  Gast ma 12 sep 2011 - 4:58

Niet schuldig voelen hoor. Het is al vervelend genoeg dat je hier mee zit.
En inderdaad, ziek is ziek. Op deze manier zouden ze er op je werk ook weinig aan hebben als je toch komt en over je eigen grens heen gaat, dan zijn ze je straks alleen maar langer kwijt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

1e keer ziek gemeld... Empty Re: 1e keer ziek gemeld...

Bericht  Gast ma 12 sep 2011 - 6:33

Wat vervelend zeg! Daar zit je natuurlijk helemaal niet op te wachten. Ook niet fijn dat het vandaag alsnog terug kwam. Ik kan me voorstellen dat je het nu op je werk nog niet wilt overleggen, maar misschien kun je dat op ten duur wel doen. Ik was toevallig met iemand aan het praten die een beetje hetzelfde probleem heeft en zij heeft het aangegeven op haar werk en er werd heel positief op gereageerd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

1e keer ziek gemeld... Empty Re: 1e keer ziek gemeld...

Bericht  Sterre ma 12 sep 2011 - 9:45

Ja, ik zou het fijn vinden als ik het bespreekbaar kan maken, maar ik hoopte een beetje naïef dat dat niet zou hoeven. Mijn baas belde nog even aan het eind van de dag hoe het ging, en toen heb ik ook eerlijk gezegd dat het migraine was. Misschien komt ie er nog wel op terug, we'll see. Hij reageerde verder best relaxt, dat is wel een opluchting!

Tnx voor jullie reacties!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

1e keer ziek gemeld... Empty Re: 1e keer ziek gemeld...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum