Weer aan het werk na lange tijd "ziek"
Pagina 1 van 1
Weer aan het werk na lange tijd "ziek"
Ik zit nu 9 maanden in de ziektewet omdat ik vorig jaar aan mijn schouder ben geopereerd.
Volgende week vrijdag kan ik eindelijk naar een arts van het UWV om te bespreken voor hoeveel uurtjes ik weer aan het werk mag en welke taken ik mag doen.
Ik vind het ontzettend spannend, ik heb veel langer thuis gezeten dan ik in eerste instantie had gedacht. Ik ben dus wel een beetje bang dat ik het verleerd zal zijn ofzo, ik weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven.
Ik mag gelukkig terugkomen bij het hotel waar ik werkte voordat ik in de ziektewet kwam. Er is daar veel veranderd omdat ze vorig jaar failliet zijn gegaan, maar het grootste gedeelte van mijn lieve collega's die werken er nog. Dat vind ik wel erg fijn, dat is vertrouwd!
Heeft er iemand ervaring met het weer gaan werken na een lange tijd thuis zitten? Met de begeleiding van het UWV uit? Ik ben benieuwd
Volgende week vrijdag kan ik eindelijk naar een arts van het UWV om te bespreken voor hoeveel uurtjes ik weer aan het werk mag en welke taken ik mag doen.
Ik vind het ontzettend spannend, ik heb veel langer thuis gezeten dan ik in eerste instantie had gedacht. Ik ben dus wel een beetje bang dat ik het verleerd zal zijn ofzo, ik weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven.
Ik mag gelukkig terugkomen bij het hotel waar ik werkte voordat ik in de ziektewet kwam. Er is daar veel veranderd omdat ze vorig jaar failliet zijn gegaan, maar het grootste gedeelte van mijn lieve collega's die werken er nog. Dat vind ik wel erg fijn, dat is vertrouwd!
Heeft er iemand ervaring met het weer gaan werken na een lange tijd thuis zitten? Met de begeleiding van het UWV uit? Ik ben benieuwd
Gast- Gast
Re: Weer aan het werk na lange tijd "ziek"
Wat spannend! Ik heb er geen ervaring in, dus kan je weinig tips geven, maar bij mij op het werk zijn ze daar wel heel relaxt en begripvol in.
Waarschijnlijk ga je volgende week met de arboarts een plan maken. Van 2 keer 3 uurtjes in de week, en dat dan langzaam opbouwen.
Als de arbo-arts een beetje meelevend is dan duurt het nog wel een paar maanden voordat je helemaal full-time aan het werk bent.
Waarschijnlijk ga je volgende week met de arboarts een plan maken. Van 2 keer 3 uurtjes in de week, en dat dan langzaam opbouwen.
Als de arbo-arts een beetje meelevend is dan duurt het nog wel een paar maanden voordat je helemaal full-time aan het werk bent.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Re: Weer aan het werk na lange tijd "ziek"
Okay! Zoiets had ik inderdaad ook al bedacht ja.
Pfff ik krijg nu toch al wel de kriebels hoor
Pfff ik krijg nu toch al wel de kriebels hoor
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Onbepaalde tijd contract maar... Dan wel een dag minder werk
» Overgang van werk naar vrije tijd. Lastig?!
» Nu ik weer werk is het weer helemaal mis...
» kindje 4 lange dagen per week naar opvang ivm werk?
» lange broeken / zomer/ warm weer.
» Overgang van werk naar vrije tijd. Lastig?!
» Nu ik weer werk is het weer helemaal mis...
» kindje 4 lange dagen per week naar opvang ivm werk?
» lange broeken / zomer/ warm weer.
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: