Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weer aan het werk na lange tijd "ziek"

Ga naar beneden

Weer aan het werk na lange tijd "ziek"  Empty Weer aan het werk na lange tijd "ziek"

Bericht  Gast ma 21 jan 2013 - 1:17

Ik zit nu 9 maanden in de ziektewet omdat ik vorig jaar aan mijn schouder ben geopereerd.
Volgende week vrijdag kan ik eindelijk naar een arts van het UWV om te bespreken voor hoeveel uurtjes ik weer aan het werk mag en welke taken ik mag doen.
Ik vind het ontzettend spannend, ik heb veel langer thuis gezeten dan ik in eerste instantie had gedacht. Ik ben dus wel een beetje bang dat ik het verleerd zal zijn ofzo, ik weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven.

Ik mag gelukkig terugkomen bij het hotel waar ik werkte voordat ik in de ziektewet kwam. Er is daar veel veranderd omdat ze vorig jaar failliet zijn gegaan, maar het grootste gedeelte van mijn lieve collega's die werken er nog. Dat vind ik wel erg fijn, dat is vertrouwd!

Heeft er iemand ervaring met het weer gaan werken na een lange tijd thuis zitten? Met de begeleiding van het UWV uit? Ik ben benieuwd smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weer aan het werk na lange tijd "ziek"  Empty Re: Weer aan het werk na lange tijd "ziek"

Bericht  Carra ma 21 jan 2013 - 1:34

Wat spannend! Ik heb er geen ervaring in, dus kan je weinig tips geven, maar bij mij op het werk zijn ze daar wel heel relaxt en begripvol in.

Waarschijnlijk ga je volgende week met de arboarts een plan maken. Van 2 keer 3 uurtjes in de week, en dat dan langzaam opbouwen.

Als de arbo-arts een beetje meelevend is dan duurt het nog wel een paar maanden voordat je helemaal full-time aan het werk bent.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer aan het werk na lange tijd "ziek"  Empty Re: Weer aan het werk na lange tijd "ziek"

Bericht  Gast ma 21 jan 2013 - 2:59

Okay! Zoiets had ik inderdaad ook al bedacht ja.

Pfff ik krijg nu toch al wel de kriebels hoor :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weer aan het werk na lange tijd "ziek"  Empty Re: Weer aan het werk na lange tijd "ziek"

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum