Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel geld geven jullie uit aan een verjaardagscadeau?

+20
Susan
Flower_L
Razz
Sea of Trees
Ella
Printje
Parisienne
Caroow
kwebbeltje
SarahKey
Annemie
Steep
Fearie
Laced
Linda
Coco
Sophiee
Laurientje
Parel
MADDIE
24 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Hoeveel geld geven jullie uit aan een verjaardagscadeau? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel geld geven jullie uit aan een verjaardagscadeau?

Bericht  Coco za 15 jun 2013 - 8:21

Scheelt dat ik fulltime thuis ben en alle tijd heb allerlei andere dingen nog met hun te doen en ik op deze manier even om de beurt alle aandacht kan geven als de ander gefocust is op de tablet. Ik wilde eerst voor de storio gaan, maar omdat ze ook Arabisch willen leren en dat een belangrijk onderdeel is van hun leven en ik het niet beheers, zijn we voor een volwassen versie gegaan.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geven jullie uit aan een verjaardagscadeau? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel geld geven jullie uit aan een verjaardagscadeau?

Bericht  Laurientje za 15 jun 2013 - 8:21

Maar goed ik ben misschien toch wat strikter dan de gemiddelde ouder want mijn kinderen mogen alleen in t weekend heel even op de iPad en t.v kijken ook maar heel weinig, ze kijken niet eens elke dag namelijk Wink
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geven jullie uit aan een verjaardagscadeau? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel geld geven jullie uit aan een verjaardagscadeau?

Bericht  Laurientje za 15 jun 2013 - 8:23

Coco schreef:Scheelt dat ik fulltime thuis ben en alle tijd heb allerlei andere dingen nog met hun te doen en ik op deze manier even om de beurt alle aandacht kan geven als de ander gefocust is op de tablet. Ik wilde eerst voor de storio gaan, maar omdat ze ook Arabisch willen leren en dat een belangrijk onderdeel is van hun leven en ik het niet beheers, zijn we voor een volwassen versie gegaan.

Hè je hoeft je echt niet te verantwoorden hoor Wink ieder zijn keuze toch!
Maar ik vraag me dan alleen af waarom allebei een eigen tablet en niet even op jou tablet?
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geven jullie uit aan een verjaardagscadeau? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel geld geven jullie uit aan een verjaardagscadeau?

Bericht  MADDIE za 15 jun 2013 - 9:02

Dank je wel voor jullie antwoorden. Het gaat om zowel de verjaardag van mijn kleine meid als om die van mijn nichtje en neefjes.

Mijn vriend vond 30 genoeg en ik wil eigenlijk graag toch wel iets van rond de 50. En voor de neefjes en nichtjes zijn we nu op de gulden midden weg van 15 euro gaan zitten.

Zal maar gewoon iets heel leuks uitkiezen, dan is het misschien ook wel gewoon goed voor hem om 50 euro uit te geven.

W.b.t. de discussie over tablets ben ik het eens dat ieder zelf moet kiezen wat hij of zij aan hun kind geeft. Ik zou niet op 2/3 jarige leeftijd kiezen om een eigen tablet te kopen denk ik. Maar ik zou me wel kunnen voorstellen dat al die leuke spelletjes die jullie als voorbeelden noemen wel op mijn tablet zouden komen en dat ze er dan af en toe mee mogen spelen.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geven jullie uit aan een verjaardagscadeau? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel geld geven jullie uit aan een verjaardagscadeau?

Bericht  Parisienne za 15 jun 2013 - 9:07

Laurientje schreef:
Parisienne schreef:Ik vind overigens nu dat je wel heel erg doet alsof de kinderen die in dit topic aan bod komen en een iPad/tablet hebben hele dagen achter zo'n ding zitten. Vergeet niet dat het iets voor erbij is. Ze spelen heus ook wel met blokken, ze leren heus wel fantasiespel met poppetjes en leren bouwen met Duplo.

Je bedoelt mij? Ik vond dit echt een schokkend voorbeeld ervan :)weet ook echt wel dat t niet overal zo gaat.
Hier mag mijn zoontje in t weekend ook soms op de iPad, maar dat is mijn iPad niet die van hem, vind t gewoon geen kinderspeelgoed.
Ik bedoelde Printje.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geven jullie uit aan een verjaardagscadeau? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel geld geven jullie uit aan een verjaardagscadeau?

Bericht  Parisienne za 15 jun 2013 - 9:11

Wij hebben die tablet N. gegeven omdat ik écht niks anders wist. Ik zou anders veel geld gaan uitgeven aan een ander verjaardagscadeau, wat ik niet eens kon bedenken. We zouden die tablet toch wel kopen. Nu hebben we het gedaan onder het mom van: 'een verjaardagcadeau voor N.', zodat we niet nog meer geld aan iets wat niet nodig is uit hoefden te geven. Hij is net zo goed van ons. Feitelijk gezien gebruiken wij hem zelfs meer dan zij.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geven jullie uit aan een verjaardagscadeau? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel geld geven jullie uit aan een verjaardagscadeau?

Bericht  Printje za 15 jun 2013 - 9:16

Parisienne schreef:Wij hebben die tablet N. gegeven omdat ik écht niks anders wist. Ik zou anders veel geld gaan uitgeven aan een ander verjaardagscadeau, wat ik niet eens kon bedenken. We zouden die tablet toch wel kopen. Nu hebben we het gedaan onder het mom van: 'een verjaardagcadeau voor N.', zodat we niet nog meer geld aan iets wat niet nodig is uit hoefden te geven. Hij is net zo goed van ons. Feitelijk gezien gebruiken wij hem zelfs meer dan zij.

haha nogmaals ik doelde echt niet op iemand hier maar gewoon in het algemeen. Als jij daarom daarvoor kiest prima toch? Dat ik anders zou kiezen boeit toch niet.

Overigens hadden wij hier het geluk dat man hem als kerstcadeau vd baas kreeg, anders was hier nooit een ipad gekomen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geven jullie uit aan een verjaardagscadeau? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel geld geven jullie uit aan een verjaardagscadeau?

Bericht  Gast za 15 jun 2013 - 18:48

Wij geven tussen de 50 en de 75 euro uit voor de kinderen.
Voor de neefjes en nichtjes tussen de 10 en de 12,50 ongeveer.

Hier zitten ze niet op een Ipad, smartphone of laptop.
Vind ze daar nog veel te jong voor en niet nodig. ik vind het al belachelijk dat ze straks in de kleuterklas les krijgen op een computer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geven jullie uit aan een verjaardagscadeau? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel geld geven jullie uit aan een verjaardagscadeau?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum