Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel geld kostte jullie peuterkamer?

+4
PiP
Darius
loesje
Annemie
8 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Hoeveel geld kostte jullie peuterkamer? Empty Hoeveel geld kostte jullie peuterkamer?

Bericht  Annemie do 12 jul 2012 - 22:39

Wij hebben een hele mooie complete leuke kamer gezien voor onze zoon met 1 persoonsbed ipv peuterbed,maar ik vind hem behoorlijk duur,maar aan de andere kant kan hij er nog wel minstens 10 jaar mee vooruit. Wij betalen voor de complete kamer (bed incl. bodem,xl kast,nachtkastje,bureau en speelgoedkist) 1350 euro. Het is van Bopita en dan de Gibson serie.

Wat betaalden jullie? Heb je het nieuw gekocht of 2e hands? Of hebben jullie de babykamer gebruikt en toen een nieuwe babykamer voor je tweede kindje gekocht?
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld kostte jullie peuterkamer? Empty Re: Hoeveel geld kostte jullie peuterkamer?

Bericht  loesje do 12 jul 2012 - 22:44

ik heb bij a een peuterbed (icl matras en deken) en bureautje via marktplaats gekocht en was 100 euro kwijt de kast hadden we al.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10

Hoeveel geld kostte jullie peuterkamer? Empty Re: Hoeveel geld kostte jullie peuterkamer?

Bericht  Darius do 12 jul 2012 - 22:57

Wij hebben een peuterbedje gekregen van mijn schoonzus. Daarnaast hebben wij een kastenserie gekocht van Ikea, ik kom zo even niet op de naam. Mijn schoonzus werkt ook nog bij Ikea, dus we kregen 15% korting.

Ik denk dat we zo'n 300 euro kwijt zijn. Volgend jaar gaat Laurens naar zolder, en dan krijgt hij een groot bed en wellicht ook een bureau erbij.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012

Bericht  PiP do 12 jul 2012 - 23:06

Het bed was 219,- + 69,- voor een opberglade.(Woood)
Een (grote) kast van rond de 300,- dacht ik (Ikea)
Opbergbankje van 40,- (Lief!)

Ze heeft het Lack-tafeltje en stoeltje dat ze eerst beneden had nu boven.
Ze zal straks alleen een keer een bureautje "moeten".

Ik vind het wel veel geld, maar als jullie het ervoor over hebben, waarom niet?
De kamer is wel erg leuk, maar niet echt tijdloos.

Laatst aangepast door PiP op do 12 jul 2012 - 23:08; in totaal 1 keer bewerkt

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 23:07

Mas zijn bedstee was bij elkaar zo'n 200 euro voor hout, verf, schroeven, scharnieren enz.Hoeveel geld kostte jullie peuterkamer? 429718_3051980130768_452562849_n

Zit overigens een kast naast gemaakt, dus gewoon aan zijn bed vast.

Gast
Gast

Bericht  PiP do 12 jul 2012 - 23:10

Ik vind dat zo`n mooi bed Doedel!!!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Bruintje Beer do 12 jul 2012 - 23:19

Ik vind het ook zo'n gaaf bed!!!
Had jullie die nu zelf gemaakt of zo besteld?
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 23:23

Bruintje Beer schreef:Ik vind het ook zo'n gaaf bed!!!

Zelf gemaakt.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 23:30

Heel gaaf Doedel!

Gast
Gast

Bericht  Blue flower do 12 jul 2012 - 23:37

Supergaaf Doedel!! Had je daar een werktekening voor? Of gewoon zelf ontworpen?
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354

Bericht  Bruintje Beer do 12 jul 2012 - 23:39

Doedel schreef:

Zelf gemaakt.
Dat dacht ik al. Had ik ergens gelezen toen.
Maar echt gaaf. In de winkel zou die veeeeel duurder zijn!!
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 23:42

Blue flower schreef:Supergaaf Doedel!! Had je daar een werktekening voor? Of gewoon zelf ontworpen?

Nou we zijn heel erg aan het zoeken geweest voor maten, maar goed een standaard maat bed heb je, 90 bij 2 meter. En eerst gewoon het frame gemaakt en later de planken er tegen enzo. Was dus eigenlijk heel makkelijk, alleen met die deuren was het even lastig om het passend te krijgen, ook ivm het kromtrekken van het hout want het blijft nou eenmaal werken.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 23:43

Bruintje Beer schreef:
Doedel schreef:

Zelf gemaakt.
Dat dacht ik al. Had ik ergens gelezen toen.
Maar echt gaaf. In de winkel zou die veeeeel duurder zijn!!

Ik heb ze gezien voor ca 1300 euro en dan heb je er niet eens een kast bij.

Gast
Gast

Bericht  Blue flower do 12 jul 2012 - 23:50

Doedel schreef:
Blue flower schreef:Supergaaf Doedel!! Had je daar een werktekening voor? Of gewoon zelf ontworpen?

Nou we zijn heel erg aan het zoeken geweest voor maten, maar goed een standaard maat bed heb je, 90 bij 2 meter. En eerst gewoon het frame gemaakt en later de planken er tegen enzo. Was dus eigenlijk heel makkelijk, alleen met die deuren was het even lastig om het passend te krijgen, ook ivm het kromtrekken van het hout want het blijft nou eenmaal werken.

Supergaaf!! Heb je daar dan ook foto's van ofzo? Wij willen graag ook zo'n bed gaan maken omdat dat het meest praktisch is in de kamer waar onze zoon komt te slapen.
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 23:53

De enige foto die ik daar van heb ik deze:
Hoeveel geld kostte jullie peuterkamer? 311563_2893819736857_1738493712_n

Edit:

Zo ziet de kast ernaast eruit.
Hoeveel geld kostte jullie peuterkamer? 399836_2932669588079_1296540296_n

Gast
Gast

Bericht  Blue flower vr 13 jul 2012 - 0:17

Mag ik de foto's even opslaan? Wil ze alleen even aan mijn man laten zien.
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 0:21

Enige wat we moeten aanschaffen zal verf zijn, en behang. Bed etc hebben we al. O nee alleen nog een matras. Kasten etc hebben we ook al, dus het zal ons max 100,- kosten.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 0:34

Blue flower schreef:Mag ik de foto's even opslaan? Wil ze alleen even aan mijn man laten zien.

Ja hoor dat mag, er staan er nog meer op mijn FB.

Gast
Gast

Bericht  Annemie vr 13 jul 2012 - 0:38

Wauw mooi Doedel!

Misschien is 1350 ook wel veel geld en het is idd niet echt tijdloos,maar vind hem wel stoer.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 0:52

Annemie schreef:Wauw mooi Doedel!

Misschien is 1350 ook wel veel geld en het is idd niet echt tijdloos,maar vind hem wel stoer.

Als wij de kamer anders willen moeten we ook meteen de vloer eruit slopen, want hij zit in de vloer vast Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Printje vr 13 jul 2012 - 1:29

Onze kamer was iets van 800 euro (bed/kast/bureau/nachtkastje/lade voor onder bed) maar daar kwam nog het matras/lattenbodem/verf/nieuwe lakens/gordijnen etc etc en behang bij dus we komen zeker over de 1000 euro in totaal.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Annemie vr 13 jul 2012 - 1:32

@printje,dat komt er bij ons ook allemaal nog bij,toch maar eens ff verder kijken Laughing
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Bericht  Printje vr 13 jul 2012 - 1:41

Annemie schreef:@printje,dat komt er bij ons ook allemaal nog bij,toch maar eens ff verder kijken Laughing

hahaha daar hadden wij ons ook lichtelijk op verkeken. Heb voor 1 wand best duur behang ook nog eens maar goed, het moet natuurlijk wel een stoere kamer worden hahaha. Hier viel de prijs ons aan de andere kant mee omdat manlief een kamer (misschien herinner je je dat topic nog...) gezien had van 4000 euro!!
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Annemie vr 13 jul 2012 - 2:03

Printje schreef:
Annemie schreef:@printje,dat komt er bij ons ook allemaal nog bij,toch maar eens ff verder kijken Laughing

hahaha daar hadden wij ons ook lichtelijk op verkeken. Heb voor 1 wand best duur behang ook nog eens maar goed, het moet natuurlijk wel een stoere kamer worden hahaha. Hier viel de prijs ons aan de andere kant mee omdat manlief een kamer (misschien herinner je je dat topic nog...) gezien had van 4000 euro!!

Haha, ja dat weet ik nog wel.. daar is 1350 niks bij, haha... Very Happy
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Bericht  Filoria vr 13 jul 2012 - 18:33

Bed: gratis overgenomen
Verfje voor het bed: 15 euro
Matras: 130 euro
Kast: hadden we nog
Tafeltje en stoeltje: 30 euro IKEA
Speelkleed: gekregen
Speeltent: gekregen
Gordijnen: in de aanbieding bij V&D voor 10 euro
Lamp: dezelfde lamp als die in de babykamer hing (niet echt baby-achtig)
Groot prikbord voor aan de muur: 4 euro bij Action

Totaal: 189 euro

Hoeveel geld kostte jullie peuterkamer? 259889_231357200237612_8376128_n

Ik vind de bedragen die jullie noemen buitensporig eerlijk gezegd. Maar dat heb ik vaker hier, dus ik moet gewoon maar niet meer in dit soort topics kijken. Edit: nu ik beter lees zie ik dat meer meiden het voor minder geld redden Hoeveel geld kostte jullie peuterkamer? 561177
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: