Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe geld als verjaardagscadeau leuk geven aan zusje?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Hoe geld als verjaardagscadeau leuk geven aan zusje? Empty Hoe geld als verjaardagscadeau leuk geven aan zusje?

Bericht  Stoplicht zo 12 mei 2013 - 9:58

De titel zegt het al....

Mijn zusje is aanstaande donderdag jarig, ze wordt 29 jaar, en wil graag geld voor haar verjaardag zodat ze uiteindelijk een Chi-tang kan kopen. Geen probleem natuurlijk, maar ik vind het gewoon niet leuk om geld in een enveloppe of kaartje te doen en zo aan haar te geven. Ik wil iets speciaals, maar wat?
Ik zat zelf te denken aan een leuke foto van ons samen in een fotolijstje, omdat juist een foto van ons samen nog ontbreekt in haar huis, maar er is geen foto van ons samen te vinden zonder dat er iemand anders bij op staat! Voor een fotoshoot heb ik geen geld dus dat idee valt zelf al af...
Het cadeautje om het geld, wat dan ook, kost mij liever geen vermogen; ik geef haar liever iets meer geld voor de Chi-tang dan dat ik het extra geld in hetgeen erom heen steek. Maar hoe geef ik dus geld op een leuke manier aan mijn zusje?

Stoplicht
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 121
Punten : 172
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe geld als verjaardagscadeau leuk geven aan zusje? Empty Re: Hoe geld als verjaardagscadeau leuk geven aan zusje?

Bericht  SuzieQ zo 12 mei 2013 - 10:08

Wij hebben ooit met de vriendengroep een geldboom gemaakt. Een plant in een pot (die eind thuis had en wel kon missen) en van de briefjes hadden we van die strikjes gevouwen en met gekleurde lintjes aan de takjes gebonden. In ons geval hadden we ook allemaal een hartje van gekleurd papier met een wens er op voor het bruidspaar er aan gehangen. Ik denk dat je muntgeld er ook wel aan krijgt als je er bv ijzerdraad omheen buigt als hanger.

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe geld als verjaardagscadeau leuk geven aan zusje? Empty Re: Hoe geld als verjaardagscadeau leuk geven aan zusje?

Bericht  SuzieQ zo 12 mei 2013 - 10:09

Oja, we hebben hem daarna ook nog mooi ingepakt met folie rn gekleurde linten.

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe geld als verjaardagscadeau leuk geven aan zusje? Empty Re: Hoe geld als verjaardagscadeau leuk geven aan zusje?

Bericht  Susan zo 12 mei 2013 - 10:11

De laatste keer dat wij geld gaven hebben we zo'n setje lipsmackers erbij gedaan in de smaken Coca Cola, Fanta en Sprite, dat hebben ze bij Claire's. We hebben toen het geld eromheen gerold. Bij Claire's hebben ze nog wel meer van die kleine cadeautjes die niet zo duur zijn. Het was overigens wel voor mijn nichtje van twaalf, maar volgens mij zijn dat voor volwassen vrouwen ook wel leuke hebbedingetjes.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe geld als verjaardagscadeau leuk geven aan zusje? Empty Re: Hoe geld als verjaardagscadeau leuk geven aan zusje?

Bericht  Bazinga zo 12 mei 2013 - 10:12

In een ballon en de ballon als hoofd versieren met krullend haar?
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe geld als verjaardagscadeau leuk geven aan zusje? Empty Re: Hoe geld als verjaardagscadeau leuk geven aan zusje?

Bericht  Susan zo 12 mei 2013 - 10:15

Bazinga schreef:In een ballon en de ballon als hoofd versieren met krullend haar?

Oh ja, dat is leuk, en dan die ballon met papiermarché beplakken en een gezicht erop schilderen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe geld als verjaardagscadeau leuk geven aan zusje? Empty Re: Hoe geld als verjaardagscadeau leuk geven aan zusje?

Bericht  Gast zo 12 mei 2013 - 10:55

Ik had een metalen hart gekocht bij de Action voor een paar euro en allemaal kaarten erin gestopt & foto's + plaatjes geprint, wat gezichtsmaskers en oorbellen (wat geklemd kan worden aan cadeautjes) , en cadeau enveloppen met geld voor zusje dat 18 werd! Ze vond het super & het zag er leuk uit, en ik denk dat ik zo'n 8 - 10 euro kwijt was aan cadeautjes + hart.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe geld als verjaardagscadeau leuk geven aan zusje? Empty Re: Hoe geld als verjaardagscadeau leuk geven aan zusje?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum