Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel geven jullie uit aan een kraamcadeautje..

+3
Fearie
vlinder-19
Linnie1985
7 plaatsers

Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit aan een kraamcadeautje.. Empty Hoeveel geven jullie uit aan een kraamcadeautje..

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 22:56

.. voor beste vriendin?

Normaal koop ik iets en kijk ik wel hoe duur het is maakt me dan niet zoveel uit. Maar nu wil ze heel graag een bon van de van Asten (winkel) omdat ze al een meisje heeft en weer een meisje krijgt heeft ze niet veel nodig en kan ze zelf iets uitzoeken.

Maar een cadeaubon bedrag bepalen vind ik dan weer heel moeilijk.

Groetjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit aan een kraamcadeautje.. Empty Re: Hoeveel geven jullie uit aan een kraamcadeautje..

Bericht  Linnie1985 vr 17 feb 2012 - 23:05

Ik was voor een rompertje van ducky beau, roze sokjes en een klein haarspeltje 26 euro kwijt. Ik zou zelf aan 30 euro denken ongeveer?
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit aan een kraamcadeautje.. Empty Re: Hoeveel geven jullie uit aan een kraamcadeautje..

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 23:10

Voor een hele goede vriendin wil ik best een leuk bedrag uitgeven. Zo rond de 40 euro ofzo. Maar mensen die ik niet vaak zie of wat dan ook vind ik 15 euro wel een mooi bedrag

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit aan een kraamcadeautje.. Empty Re: Hoeveel geven jullie uit aan een kraamcadeautje..

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 23:13

Heb 50 euro besloten net met mijn vriend omdat het zon lieve mensen zijn en ze zelf niet veel geld hebben, kunnen ze iets moois gaan uitzoeken smile

(dus overbodig topic nu)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit aan een kraamcadeautje.. Empty Re: Hoeveel geven jullie uit aan een kraamcadeautje..

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 23:22

Ik heb nooit een bedrag in mijn hoofd. Denk dat het wel meestal rond de 50 euro is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit aan een kraamcadeautje.. Empty Re: Hoeveel geven jullie uit aan een kraamcadeautje..

Bericht  vlinder-19 vr 17 feb 2012 - 23:24

Ik heb toevallig net geshopt voor vrienden. Ik maak voor beste vrienden altijd een luiertaart, dit loopt wel op tot zn 70euro, maar ik gebruik niet altijd alle luiers dus dan schuift er iets door naar een volgende taart.
vlinder-19
vlinder-19
Prater
Prater

Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit aan een kraamcadeautje.. Empty Re: Hoeveel geven jullie uit aan een kraamcadeautje..

Bericht  Fearie za 18 feb 2012 - 1:29

Voor een beste vriendin geef ik ongeveer 40/50 euro uit, anders ligt het rond de 25 euro.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit aan een kraamcadeautje.. Empty Re: Hoeveel geven jullie uit aan een kraamcadeautje..

Bericht  tweeling za 18 feb 2012 - 1:58

Voor mijn beste vriendin zou ik 50/75 euro uitgeven voor een kraamcadeau.

Meestal geef ik voor andere vrienden/kennissen zo rond de 25/30 euro uit.
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit aan een kraamcadeautje.. Empty Re: Hoeveel geven jullie uit aan een kraamcadeautje..

Bericht  Teddyaapje za 18 feb 2012 - 2:25

Ik ben mei tai's aant maken als kraamcadeau, hier zit voor zo'n 25,- stof in en dan natuurlijk nog een aantal uurtjes werk. Voor mijn allerbeste vriendin zou ik er denk ik nog iets bij doen.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit aan een kraamcadeautje.. Empty Re: Hoeveel geven jullie uit aan een kraamcadeautje..

Bericht  PiP za 18 feb 2012 - 4:09

Max 20,-, maar voor een goede vriendin denk ik 35/40,-

Schoonzusje hebben we eens een uitzet aan badspulletjes gegeven.(rond 175,-)
Ze kwam er met 26 weken achter dat ze zwanger was, woonde thuis, geen werk en zat nog op school.
Wij konden dat toen nog missen, nu zou dat niet meer kunnen. Hoop wel dat andere (schoon)zusjes/broertjes etc dat zullen begrijpen...

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit aan een kraamcadeautje.. Empty Re: Hoeveel geven jullie uit aan een kraamcadeautje..

Bericht  Gast za 18 feb 2012 - 9:40

@ Teddyaapje: is zoiets makkelije zelf te maken?

En on-topic: ik vind het allemaal wel flinke bedragen! Ik heb geen beste vriendin, gewoon een groepje van vriendinnen. Twintig euro is wel ongeveer de max van de cadeau's die we elkaar onderling geven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit aan een kraamcadeautje.. Empty Re: Hoeveel geven jullie uit aan een kraamcadeautje..

Bericht  PiP za 18 feb 2012 - 9:48

Twellie schreef:@ Teddyaapje: is zoiets makkelije zelf te maken?

En on-topic: ik vind het allemaal wel flinke bedragen! Ik heb geen beste vriendin, gewoon een groepje van vriendinnen. Twintig euro is wel ongeveer de max van de cadeau's die we elkaar onderling geven.

Mee eens. Bij mij staat dus ook max 20,- als het gewoon EEN kennis is dan meestal rond de 10,-. Staat de persoon wat dichterbij 20,-
En een goede vriendin zou ik dus wel wat meer voor uitgeven.

Dat dure cadeau voor mij schoonzusje was niet zozeer alleen een cadeau, maar ook een manier op haar bij te staan.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit aan een kraamcadeautje.. Empty Re: Hoeveel geven jullie uit aan een kraamcadeautje..

Bericht  Gast za 18 feb 2012 - 9:51

Hmm ligt er aan wat voor leuk setje ik tegen kom! Als ik iets leuks tegen voor een 10-tje bij de Zeeman koop ik het daar, maar als bijv bij de prenatal iets leuks vind voor 25 a 30 euro zou ik het daar komen.

Het moet in ieder geval "leuk" zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit aan een kraamcadeautje.. Empty Re: Hoeveel geven jullie uit aan een kraamcadeautje..

Bericht  Gast za 18 feb 2012 - 9:55

Ligt eraan. Ik had laatst voor een kennis cadeautjes gekocht en was 8 euro kwijt in totaal en dat vond ik prima, ik had een heel setje, knuffel & nog een speeltje. Een andere keer was ik 20 euro kwijt, voor familie.

Ik denk dat 15-20 euro ook wel een beetje het bedrag zal zijn dat ik uit zal geven. Voor bv. mijn zussen & beste vriendinnen zal het meer worden, dan koop ik gewoon iets wat ze echt graag willen, en dan zou ik er ook wel 50 euro voor over hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit aan een kraamcadeautje.. Empty Re: Hoeveel geven jullie uit aan een kraamcadeautje..

Bericht  kwak za 18 feb 2012 - 10:44

ik denk niet dat de hoeveelheid euro's uitmaakt met hoe goede vrienden je bent of niet toch?
als je bijv stad en land afzoekt voor een cadeau wat 5 euro kost en je daar heel veel moeite voor doet is me nog meer waard als een cadeau wat zo uit de rekken is getrokken en wat 50 euro kost bij wijze van.

bij mij verschilt het vaak met wat ik uitgeef aan cadeau's.
ik maak nu vaak shirtjes met flockfolie, voor "vage kennissen" maar ook voor goede vrienden.
ik heb toevallig van de week een babygym gekocht voor een nu nog zwangere vriendin samen met een kameraad.
kostte 20 euro p/p.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit aan een kraamcadeautje.. Empty Re: Hoeveel geven jullie uit aan een kraamcadeautje..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum