Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

hoeveel geven jullie ongeveer uit aan...

+10
LotteK
Thunder
Dani
Sjonno
Jelin
Bruintje Beer
Susan
Liadan
PiP
mauwmauw
14 plaatsers

Ga naar beneden

hoeveel geven jullie ongeveer uit aan... Empty hoeveel geven jullie ongeveer uit aan...

Bericht  mauwmauw zo 31 jul 2011 - 8:58

-cadeautjes voor verjaardag van je kindje
-voor de feestdagen

Ik zit een beetje te bedenken wat ik voor V zijn verjaardag wil doen,en voor sinterklaas.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoeveel geven jullie ongeveer uit aan... Empty Re: hoeveel geven jullie ongeveer uit aan...

Bericht  PiP zo 31 jul 2011 - 9:01

Sinterklaas en Verjaardag schat ik een goede 100,- bij elkaar.
Ik kijk dan een beetje wat ik wanneer geef, denk 1/3e met Sinterklaas en de rest met haar verjaardag.(Ze is van 24 december)

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoeveel geven jullie ongeveer uit aan... Empty Re: hoeveel geven jullie ongeveer uit aan...

Bericht  Liadan zo 31 jul 2011 - 9:03

Ik heb daar eigenlijk niet echt bedragen voor. Yara heeft afgelopen verjaardag van ons voor 30 euro kadootjes gehad en met Sinterklaas voor veel meer geld want toen heeft ze het ikeakeukentje gehad en daar houten keukenspulletjes bij.
Er zit maar 3 weken tussen haar verjaardag en sinterklaas trouwens. We hadden het keukentje met Sinterklaas gegeven omdat ze met haar verjaardag ook nog wat keukenspulletjes zou krijgen en we vonden het leuker als ze dat niet allemaal in 1 keer zou krijgen.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoeveel geven jullie ongeveer uit aan... Empty Re: hoeveel geven jullie ongeveer uit aan...

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 9:05

Dat is verschillend, het is maar net was ze op dat moment leuk vinden.Die prijzen kunnen varieren van 20.00 euro tot 60.00 euro. S.enna heeft met haar eerste verjaardag de pratende stoel van fisher price gekregen, met haar tweede verjaardag een huis van Little Pony. Met haar derde verjaardag vroeg ze een keukentje, met haar vierde verjaardag een gekleurde kroonluchter voor op haar slaapkamer, en afgelopen jaar heeft ze een huis van 'Petshop' gekregen. M.ara heeft voor haar eerste verjaardag een huisje van 'Little people' gekregen.

S.enna is 1 week na pakjesavond jarig, dus voor haar is het helemaal feest in December.
Voor pakjesavond waren we afgelopen jaar iets van 100 euro kwijt voor 2 kinderen. Dat zal dit jaar iets meer zijn omdat M.ara nu ook ouder is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoeveel geven jullie ongeveer uit aan... Empty Re: hoeveel geven jullie ongeveer uit aan...

Bericht  Susan zo 31 jul 2011 - 9:09

Verjaardag: van ons tussen de 100 en 200 meestal.
Sinterklaas: we vieren het met familie en hebben een vast bedrag afgesproken, ieder kind krijgt 5 cadeautjes voor een totaalbedrag van 70 euro.
Kerst: dan krijgen ze cadeautjes van mijn ouders onder de boom, meestal ook wel voor 50-75 euro ongeveer.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoeveel geven jullie ongeveer uit aan... Empty Re: hoeveel geven jullie ongeveer uit aan...

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 9:30

Daar heb ik geen vaste bedragen voor.
Ik koop wat ik op dat moment leuk vind voor haar en wat er "nodig" is.
Verder overleg ik met familie, wat zij graag willen geven en uit willen geven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoeveel geven jullie ongeveer uit aan... Empty Re: hoeveel geven jullie ongeveer uit aan...

Bericht  Bruintje Beer zo 31 jul 2011 - 19:55

Is heel verschillend Verleden jaar was haar kado 30 euro(poppenwagen) en nu was het 100 euro(ikeakeukentje)
Sinterklaas en kerst geef ik zo'n 20 euro aan uit.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoeveel geven jullie ongeveer uit aan... Empty Re: hoeveel geven jullie ongeveer uit aan...

Bericht  Jelin zo 31 jul 2011 - 20:02

Ik geef ongeveer 30 euro aan een cadeau voor haar verjaardag uit. Voor Sinterklaas tussen de 50 en 100 euro.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoeveel geven jullie ongeveer uit aan... Empty Re: hoeveel geven jullie ongeveer uit aan...

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 20:22

Voor sinterklaas 50,00 max per kind... wij vieren het altijd met de hele familie dus die berg met goed wordt erg groot dan... (wij doen dan vaak kleding) Verjaardag is verschillend, toen Indy 2 werd heeft ze een nieuwe slaapkamer gekregen en dit jaar krijgt ze een nieuw bed.. maar ze heeft van ros ook al een set boxhandschoenen gekregen met broekje.. (en dat koste al 65,00) dus dit jaar een duurder jaar....
Merle is ook rond de sint jarig dus die heeft ook een feest maand Very Happy

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoeveel geven jullie ongeveer uit aan... Empty Re: hoeveel geven jullie ongeveer uit aan...

Bericht  mauwmauw zo 31 jul 2011 - 20:28

V is half oktober jarig en ik zat dus ook van eerst verjaardag en daarna sinterklaas erachter.Ik vind het moeilijk wat ik voor hem moet kopen.maar we hebben nog even.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoeveel geven jullie ongeveer uit aan... Empty Re: hoeveel geven jullie ongeveer uit aan...

Bericht  Sjonno zo 31 jul 2011 - 20:30

Verjaardag is hier meestal tussen de 100 en 200 euro, dan zit er natuurlijk ook een cadeautje van Rick of Lisa bij. Rick krijgt dit jaar een wat duurder cadeau, nl een nieuwe slaapkamer. Die heeft hij gewoon nodig en verder krijgt hij dan van Lisa nog een kleinigheidje.

Sinterklaas doen we ongeveer 100 per kind.
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoeveel geven jullie ongeveer uit aan... Empty Re: hoeveel geven jullie ongeveer uit aan...

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 21:25

voor haar verjaardag krijgt ze een cadeau van ongeveer 50 euro. Voor sinterklaas denk ik minder, zo'n 25 euro.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoeveel geven jullie ongeveer uit aan... Empty Re: hoeveel geven jullie ongeveer uit aan...

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 21:33

Dromertje schreef:voor haar verjaardag krijgt ze een cadeau van ongeveer 50 euro. Voor sinterklaas denk ik minder, zo'n 25 euro.

Hier ook zo ongeveer. Kerst doen we geen kadootjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoeveel geven jullie ongeveer uit aan... Empty Re: hoeveel geven jullie ongeveer uit aan...

Bericht  Dani zo 31 jul 2011 - 21:47

Voor kerst hebben wij afgelopen jaar ongeveer 80 euro uitgegeven. Ze is twee weken later jarig en dit jaar hebben we niet heel veel gegeven omdat ze met kerst best veel kreeg dus ik denk hooguit 30 euro.
Dani
Dani
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 224
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoeveel geven jullie ongeveer uit aan... Empty Re: hoeveel geven jullie ongeveer uit aan...

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 22:31

Verjaardag...sja dit jaar hebben we te veel uitgegeven smile denk rond de 300 euro (maar hij heeft dan ook voorlopig geen speelgoed meer nodig Wink)

Sinterklaas hebben we afgelopen jaar rond de 50 euro uitgegeven!

Zal als hij iets groter is en er meer van snapt tussen de 50 en 100 euro zijn.
En voor zij verjaardag tussen de 100 en 200.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoeveel geven jullie ongeveer uit aan... Empty Re: hoeveel geven jullie ongeveer uit aan...

Bericht  Thunder ma 1 aug 2011 - 0:02

Verjaardagen: Max. €100,- per kind, maar meestal minder.
Sinterklaas: Max. €50,- per kind, maar meestal minder.
Kerst: We doen niet aan cadeau's.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoeveel geven jullie ongeveer uit aan... Empty Re: hoeveel geven jullie ongeveer uit aan...

Bericht  LotteK ma 1 aug 2011 - 0:15

Wij hebben hier niet echt vaste bedragen voor. We kijken gewoon wat ze/we leuk vinden en wat eventueel "nodig" is. Kan dus 20 euro zijn of 150 euro.
LotteK
LotteK
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 252
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoeveel geven jullie ongeveer uit aan... Empty Re: hoeveel geven jullie ongeveer uit aan...

Bericht  teletascha ma 1 aug 2011 - 3:46

BeeGee schreef:Voor sinterklaas 50,00 max per kind... wij vieren het altijd met de hele familie dus die berg met goed wordt erg groot dan... (wij doen dan vaak kleding) Verjaardag is verschillend, toen Indy 2 werd heeft ze een nieuwe slaapkamer gekregen en dit jaar krijgt ze een nieuw bed.. maar ze heeft van ros ook al een set boxhandschoenen gekregen met broekje.. (en dat koste al 65,00) dus dit jaar een duurder jaar....
Merle is ook rond de sint jarig dus die heeft ook een feest maand Very Happy

liefs

maar ik neem aan dat als ze sowieso een nieuw bed had gekregen als ze eruit gegroeid was?
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoeveel geven jullie ongeveer uit aan... Empty Re: hoeveel geven jullie ongeveer uit aan...

Bericht  Gast ma 1 aug 2011 - 4:27

Hazeltje schreef:Daar heb ik geen vaste bedragen voor.
Ik koop wat ik op dat moment leuk vind voor haar en wat er "nodig" is.
Verder overleg ik met familie, wat zij graag willen geven en uit willen geven.
+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoeveel geven jullie ongeveer uit aan... Empty Re: hoeveel geven jullie ongeveer uit aan...

Bericht  Gast ma 1 aug 2011 - 5:42

mauwmauw schreef:-cadeautjes voor verjaardag van je kindje S. heeft een houten loopwagen gekregen van 50 euro
-voor de feestdagen voor de feestdagen krijgt hij nog niks, hij snapt er toch nog niks van. Volgend jaar wil ik wel iets doen. Dan is hij 2,5. Gewoon een klein cadeautje met Sinterklaas ofzo

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoeveel geven jullie ongeveer uit aan... Empty Re: hoeveel geven jullie ongeveer uit aan...

Bericht  Gast ma 1 aug 2011 - 5:54

teletascha schreef:
BeeGee schreef:Voor sinterklaas 50,00 max per kind... wij vieren het altijd met de hele familie dus die berg met goed wordt erg groot dan... (wij doen dan vaak kleding) Verjaardag is verschillend, toen Indy 2 werd heeft ze een nieuwe slaapkamer gekregen en dit jaar krijgt ze een nieuw bed.. maar ze heeft van ros ook al een set boxhandschoenen gekregen met broekje.. (en dat koste al 65,00) dus dit jaar een duurder jaar....
Merle is ook rond de sint jarig dus die heeft ook een feest maand Very Happy

liefs

maar ik neem aan dat als ze sowieso een nieuw bed had gekregen als ze eruit gegroeid was?

Ja...dat snap ik ook nooit zo....een nieuwe kamer voor een verjaardag...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoeveel geven jullie ongeveer uit aan... Empty Re: hoeveel geven jullie ongeveer uit aan...

Bericht  Gast ma 1 aug 2011 - 7:42

Oef... Daar kijk ik ook nooit naar hoor!
Toevallig kreeg hij nu een houtenloopwagen van 70 euro voor zijn verjaardag.. Maar dat kan net zo goed duurder of goedkoper zijn...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoeveel geven jullie ongeveer uit aan... Empty Re: hoeveel geven jullie ongeveer uit aan...

Bericht  kletskousje ma 1 aug 2011 - 7:51

Ik heb daar geen vaste bedragen voor.
Ik kijk gewoon wat ik leuk vind of wat ze 'nodig' heeft.

Haar eerste Sinterklaas heeft ze heel veel gekregen. Een beetje teveel.
Dat wil ik dit jaar wel anders doen..
kletskousje
kletskousje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 386
Punten : 455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoeveel geven jullie ongeveer uit aan... Empty Re: hoeveel geven jullie ongeveer uit aan...

Bericht  Printje ma 1 aug 2011 - 8:45

Ik heb daar ook geen vaste bedragen voor eigenlijk. Het moet alleen niet te worden en dat was het afgelopen Sinterklaas wel..... dat gaat dit jaar wel even anders.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoeveel geven jullie ongeveer uit aan... Empty Re: hoeveel geven jullie ongeveer uit aan...

Bericht  LMCurious ma 1 aug 2011 - 20:46

momenteel hebben we nog niet echt vaste bedragen, omdat ik ook wel dingen tussendoor koop nu. Maar tot nu toe is het €40-€75 euro voor Joris zijn verjaardagen, €25,00 voor kerst + sint samen.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

hoeveel geven jullie ongeveer uit aan... Empty Re: hoeveel geven jullie ongeveer uit aan...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum