Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

hoeveel geld geven bij een bruiloft

4 plaatsers

Ga naar beneden

hoeveel geld geven bij een bruiloft Empty hoeveel geld geven bij een bruiloft

Bericht  Fayebella zo 26 mei 2013 - 0:40

Mijn buren gaan aanstaande vrijdag trouwen. De buren aan de andere kant van hen zijn uitgenodigd en ik ook voor de hele avond. Ze willen graag geld. Maar hoeveel moet ik ze geven? Ik ben alleen.
Met mijn buren heb ik gewoon buren contact, als we elkaar tegenkomen bij de voordeur maken we een kort praatje. In de zomer bbqen we wel eens samen en we gaan naar elkaars verjaardagen. Het is een nieuwe en jonge wijk.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoeveel geld geven bij een bruiloft Empty Re: hoeveel geld geven bij een bruiloft

Bericht  Laurientje zo 26 mei 2013 - 0:41

Ik zou 20 euro geven.
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

hoeveel geld geven bij een bruiloft Empty Re: hoeveel geld geven bij een bruiloft

Bericht  Ilovethe90s zo 26 mei 2013 - 0:47

Wij geven samen voor een avond bij vrienden ongeveer €50 (als we er een leuk cadeautje bij doen soms iets meer), maar als je alleen bent zou ik denk ik de helft doen.

Op onze eigen bruiloft kregen van sommige vrienden (die alleen waren) €15, dat vond ik zelf dan weer wat weinig voor een bruiloft omdat we dat met verjaardagen ook geven. Een bruiloft vind ik wel iets anders en vaak geef ik dan toch wat meer.
Zo geef ik bijvoorbeeld €20 bij kennisen en mensen die we niet zo heel goed kennen.

In jouw geval zou ik dus op €20-€25 uit komen.
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

hoeveel geld geven bij een bruiloft Empty Re: hoeveel geld geven bij een bruiloft

Bericht  Ella zo 26 mei 2013 - 0:49

Voor buren, kennissen enzo geven wij ook 20 euro. Dus dat zou ik doen.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoeveel geld geven bij een bruiloft Empty Re: hoeveel geld geven bij een bruiloft

Bericht  Fayebella zo 26 mei 2013 - 0:54

Bedankt voor jullie reacties. Ik denk dat het 20 euro gaat worden. Aangezien ik bij vrienden meestal 30 euro geef.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoeveel geld geven bij een bruiloft Empty Re: hoeveel geld geven bij een bruiloft

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum