Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel geld geven jullie uit aan een verjaardagscadeau?

+20
Susan
Flower_L
Razz
Sea of Trees
Ella
Printje
Parisienne
Caroow
kwebbeltje
SarahKey
Annemie
Steep
Fearie
Laced
Linda
Coco
Sophiee
Laurientje
Parel
MADDIE
24 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Hoeveel geld geven jullie uit aan een verjaardagscadeau? Empty Hoeveel geld geven jullie uit aan een verjaardagscadeau?

Bericht  MADDIE vr 14 jun 2013 - 23:50

Ik vroeg me af wat jullie uitgeven aan een verjaardagscadeau. Ik wil zelf vaak wat meer uitgeven als mijn partner.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geven jullie uit aan een verjaardagscadeau? Empty Re: Hoeveel geld geven jullie uit aan een verjaardagscadeau?

Bericht  Parel vr 14 jun 2013 - 23:55

Als het voor haar verjaardag is dan zitten we meestal rond de 50 - 150 euro, afhankelijk van wat het is. Vaak is dit wel verdeeld over haar echte verjaardag eind nov, en dan krijgt ze in de zomer nog iets van ons.

Voor een kinderverjaardag zelf geef ik rond de 10 euro/15 euro uit, is het een nichtje of neefje tussen de 15-25 euro.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geven jullie uit aan een verjaardagscadeau? Empty Re: Hoeveel geld geven jullie uit aan een verjaardagscadeau?

Bericht  Laurientje vr 14 jun 2013 - 23:58

Voor eigen verjaardag bedoel je?

Hier is het heel wisselend.. Zo kreeg de oudste een tweede hands fietsje van 25 euro en de jongste een poppenwagen van 75 euro.
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geven jullie uit aan een verjaardagscadeau? Empty Re: Hoeveel geld geven jullie uit aan een verjaardagscadeau?

Bericht  Sophiee za 15 jun 2013 - 0:00

Tussen de 50 en 100 euro.
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geven jullie uit aan een verjaardagscadeau? Empty Re: Hoeveel geld geven jullie uit aan een verjaardagscadeau?

Bericht  Coco za 15 jun 2013 - 0:05

Ligt er maar net aan wat we ze willen geven of zij hebben willen, kan 50 zijn, maar ook 200. Mijn kinderen zijn vandaag jarig en nu hebben ze net allebei een samsung tab2 7inch gekregen en een dagje dierentuin wat we gisteren al hebben gedaan. Dus totaal wel een redelijk bedrag, maar volgend jaar is het misschien "maar" 50.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geven jullie uit aan een verjaardagscadeau? Empty Re: Hoeveel geld geven jullie uit aan een verjaardagscadeau?

Bericht  Linda za 15 jun 2013 - 0:17

Ik kijk eigenlijk niet naar bedragen. We kopen iets wat we graag voor haar willen kopen. Dat kan iets van 20 euro zijn, maar ook iets heel duurs.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geven jullie uit aan een verjaardagscadeau? Empty Re: Hoeveel geld geven jullie uit aan een verjaardagscadeau?

Bericht  Laced za 15 jun 2013 - 0:30

Linda schreef:Ik kijk eigenlijk niet naar bedragen. We kopen iets wat we graag voor haar willen kopen. Dat kan iets van 20 euro zijn, maar ook iets heel duurs.

+1 Levi heeft (alvast) voor zijn verjaardag een speelhuis gekregen voor buiten. Het speelhuisje kost 200 euro, maar daar heeft hij hopelijk jarenlang plezier aan.

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geven jullie uit aan een verjaardagscadeau? Empty Re: Hoeveel geld geven jullie uit aan een verjaardagscadeau?

Bericht  Fearie za 15 jun 2013 - 1:10

Tussen de €50-100. vorig jaar was het €50, dit jaar zal het rond de €100 liggen (we gaan wss de treinset halen van duplo)

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geven jullie uit aan een verjaardagscadeau? Empty Re: Hoeveel geld geven jullie uit aan een verjaardagscadeau?

Bericht  Steep za 15 jun 2013 - 1:33

Hier ook tussen de € 50 en € 100 euro. Nu wil ik een houten loopfiets dus ik ben benieuwd of ik het binnen dat budget kan houden haha!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geven jullie uit aan een verjaardagscadeau? Empty Re: Hoeveel geld geven jullie uit aan een verjaardagscadeau?

Bericht  Annemie za 15 jun 2013 - 2:03

Voor onze zoon tussen de 50 en 100, de ene keer meer, de andere keer minder. Wij kijken ook niet echt naar de prijs, dit jaar krijgt hij een kado van 40 euro.
Voor neefje/nichtje rond de 15 euro.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geven jullie uit aan een verjaardagscadeau? Empty Re: Hoeveel geld geven jullie uit aan een verjaardagscadeau?

Bericht  SarahKey za 15 jun 2013 - 2:10

Wij kijken naar wat we leuk vinden en dan of de prijs ons aanstaat. Voor zijn eerste verjaardag kochten we een zandbak voor 9 euro een een zand/watertafel voor 12,50. Toevallig waren ze allebei flink afgeprijsd maar was dat niet zo dan hadden we het ook gekocht.
Wel vind ik 75 euro echt de max.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geven jullie uit aan een verjaardagscadeau? Empty Re: Hoeveel geld geven jullie uit aan een verjaardagscadeau?

Bericht  kwebbeltje za 15 jun 2013 - 2:46

Ligt eraan wat het wordt, we hebben niet echt een specifiek bedrag in ons hoofd. Soms is het een wat duurder cadeau en een ander jaar weer wat goedkoper.

Voor neefje nichtje ongeveer 20-25 euro.
kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geven jullie uit aan een verjaardagscadeau? Empty Re: Hoeveel geld geven jullie uit aan een verjaardagscadeau?

Bericht  Caroow za 15 jun 2013 - 3:13

Voor nichtje tussen 25 en 50 euro, voor zoon zal het rond de 100 euro zitten denk ik.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geven jullie uit aan een verjaardagscadeau? Empty Re: Hoeveel geld geven jullie uit aan een verjaardagscadeau?

Bericht  Parisienne za 15 jun 2013 - 3:17

Het ligt er maar net aan waar het om gaat. Vorig jaar heeft ze een Samsung tablet gekregen, maar dat zagen we tegelijk meer als gezamenlijk cadeau omdat het ook voor onszelf is. Dit jaar zal het iets kleins worden wat we in Frankrijk kopen, ze is namelijk op vakantie jarig. Aangezien we er een extra weekje vakantie aan vastplakken hebben we besloten haar cadeau niet te duur te maken dit jaar. Dit aangezien het extra weekje waar we zullen verblijven haar al erg gelukkig zal gaan maken Wink
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geven jullie uit aan een verjaardagscadeau? Empty Re: Hoeveel geld geven jullie uit aan een verjaardagscadeau?

Bericht  Laurientje za 15 jun 2013 - 4:07

Wat bizar eigenlijk dat 2 en 3 jarigen en tablet krijgen voor hun verjaardag!
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geven jullie uit aan een verjaardagscadeau? Empty Re: Hoeveel geld geven jullie uit aan een verjaardagscadeau?

Bericht  Printje za 15 jun 2013 - 5:53

Laurientje schreef:Wat bizar eigenlijk dat 2 en 3 jarigen en tablet krijgen voor hun verjaardag!

Dat vind ik idd ook. Hier dit jaar ook wel een duurder cadeau voor de verjaardag van R maar wel echt een cadeau voor een kind zeg maar, een speelhuisje dat ook namens de opa,s oma,s etc was.


Ik vind een tablet niet een cadeau om aan een kind te geven.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geven jullie uit aan een verjaardagscadeau? Empty Re: Hoeveel geld geven jullie uit aan een verjaardagscadeau?

Bericht  Laurientje za 15 jun 2013 - 5:59

Printje schreef:
Laurientje schreef:Wat bizar eigenlijk dat 2 en 3 jarigen en tablet krijgen voor hun verjaardag!

Dat vind ik idd ook. Hier dit jaar ook wel een duurder cadeau voor de verjaardag van R maar wel echt een cadeau voor een kind zeg maar, een speelhuisje dat ook namens de opa,s oma,s etc was.


Ik vind een tablet niet een cadeau om aan een kind te geven.

Ja daar gaat het mij ook om inderdaad, een duurder cadeau maakt mij ook niet uit, maar een tablet vind ik gewoon geen cadeau voor zo'n klein kind.

Hier kreeg hij voor zijn tweede verjaardag ook een zandbakhuisje van over de 200 euro maar tja dat hebben we toen gedaan omdat zoiets jaren mee gaat en ook voor eventuele andere kinderen leuk is, en nu spelen ze er samen haast dagelijks in!
Het tweedehandsfietsje van 25 euro is ook een goede keuze geweest, hij vind hem prachtig en crost er echt mee en legt m op zijn kant om te "repareren" blij dat het geen gloednieuwe was, en dat hij niet nieuw was zag hij zelf niet eens.
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geven jullie uit aan een verjaardagscadeau? Empty Re: Hoeveel geld geven jullie uit aan een verjaardagscadeau?

Bericht  Ella za 15 jun 2013 - 6:05

Ik vind een tablet echt geen kado voor een 2-3 jarige.
Hier zal het vast tussen de 50 en 100 euro worden. Voor de kinderen van vrienden doe ik tussen de 7.50 en 10 euro.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geven jullie uit aan een verjaardagscadeau? Empty Re: Hoeveel geld geven jullie uit aan een verjaardagscadeau?

Bericht  Sea of Trees za 15 jun 2013 - 6:08

Ik heb er wel serieus over gedacht om mijn zoon toen hij 3 werd zo'n Telekids tablet te geven, dat leek ons echt heel leuk.
Nu hebben we een iPad mini dus ik vind het overbodig, maar als Coco dat wil geven dan moet ze dat toch lekker zelf weten.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geven jullie uit aan een verjaardagscadeau? Empty Re: Hoeveel geld geven jullie uit aan een verjaardagscadeau?

Bericht  Razz za 15 jun 2013 - 6:18

Linda schreef:Ik kijk eigenlijk niet naar bedragen. We kopen iets wat we graag voor haar willen kopen. Dat kan iets van 20 euro zijn, maar ook iets heel duurs.

Hier hetzelfde. Vorig jaar heeft hij maar een cadeautje van 12 euro gekregen omdat ik echt niks wist. Het jaar daarvoor een loopwagen van 45 euro en dit jaar gaan we waarschijnlijk een fiets geven. Ik heb er een gezien voor 80 euro.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geven jullie uit aan een verjaardagscadeau? Empty Re: Hoeveel geld geven jullie uit aan een verjaardagscadeau?

Bericht  Flower_L za 15 jun 2013 - 6:20

Vorig jaar was echt heel goedkoop. Ik had de maanden daarvoor al het een en ander ingekocht in de opruiming (vooral bij Kruidvat en Trekpleister met die 50% actie). Een koffertje erbij gekocht geloof ik (ook in de opruiming), en dat was het.

Volgende week is L weer jarig smile en ik heb eigenlijk nog geen idee wat ik moet kopen. Ik had een Duplo dierentuin met die 33% actie, in november geloof ik, gekocht. Alleen heeft mijn vriend deze tijdens een heel snuggere actie aan L gegeven toen hij zijn eerste druppels op het potje deed (en daarna vervolgens maanden fulltime met luier rondliep:nopompom:). Dure druppels waren dat :O
Die dierentuin kostte 50 euro geloof ik.

Nu heb ik voor 3,50 7 liter speelmais gekocht bij Trekpleister (wederom 50% korting Embarassed) en ben nog op zoek naar een leuke waterspeeltafel. Max 50 euro totaal. Hij heeft ook genoeg vind ik persoonlijk.
We gaan die zaterdag nog een dagje weg waarschijnlijk, speciaal voor zijn verjaardag...dus dat reken ik er ook bij.

En het kan maar zo dat we volgend jaar 100 euro uitgeven aan een fiets voor hem, of maar 20 euro omdat we iets leuks via MP tegen komen....ik kijk in dat opzicht niet naar een bepaald bedrag wat eraan hangt.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geven jullie uit aan een verjaardagscadeau? Empty Re: Hoeveel geld geven jullie uit aan een verjaardagscadeau?

Bericht  Susan za 15 jun 2013 - 6:23

Sea of Trees schreef:Ik heb er wel serieus over gedacht om mijn zoon toen hij 3 werd zo'n Telekids tablet te geven, dat leek ons echt heel leuk.
Nu hebben we een iPad mini dus ik vind het overbodig, maar als Coco dat wil geven dan moet ze dat toch lekker zelf weten.

Eens. Toen Coco het postte wist ik al dat er weer commentaar op zou komen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geven jullie uit aan een verjaardagscadeau? Empty Re: Hoeveel geld geven jullie uit aan een verjaardagscadeau?

Bericht  Parisienne za 15 jun 2013 - 6:24

Wij konden verder niks anders bedenken. Dochter had al heel veel speelgoed, waar ze met moeite af en toe mee speelt. Een week na haar verjaardag zouden we op (vlieg)vakantie gaan. Een tablet leek ons daarvoor wel erg handig. Vandaar de keuze voor een tablet. Anders zouden we 350 euro uitgeven aan een tablet en vervolgens nog eens tussen de 50 tot 100 euro voor iets waar ze eigenlijk minder aan heeft. Dat vond ik zonde van het geld. Dochter is nog steeds blij met de tablet, voor ons echt een onmisbaar ding als we weggaan!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geven jullie uit aan een verjaardagscadeau? Empty Re: Hoeveel geld geven jullie uit aan een verjaardagscadeau?

Bericht  Dolphinne za 15 jun 2013 - 6:26

Afgelopen jaar heeft mijn zoon het vakantiehuis van playmobile gekregen van mij. Die was iets van 54 euro.
Ik hou ongeveer 50-100 euro aan voor een kado.

Dit jaar wil ik denk ik een grote doos van lego kopen (brandweer of politie bijvoorbeeld).
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geven jullie uit aan een verjaardagscadeau? Empty Re: Hoeveel geld geven jullie uit aan een verjaardagscadeau?

Bericht  Parisienne za 15 jun 2013 - 6:47

Printje schreef:
Laurientje schreef:Wat bizar eigenlijk dat 2 en 3 jarigen en tablet krijgen voor hun verjaardag!

Dat vind ik idd ook. Hier dit jaar ook wel een duurder cadeau voor de verjaardag van R maar wel echt een cadeau voor een kind zeg maar, een speelhuisje dat ook namens de opa,s oma,s etc was.


Ik vind een tablet niet een cadeau om aan een kind te geven.
Een tablet met genoeg spellen, apps en films voor kinderen vind ik ook een echt cadeau voor een kind. Ze zullen er net zo blij, al dan niet blijer, mee zijn. Zo raar vind ik het dus niet.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geld geven jullie uit aan een verjaardagscadeau? Empty Re: Hoeveel geld geven jullie uit aan een verjaardagscadeau?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum