Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stel jezelf weer 's voor!

+115
Puggle
Atelier Madame
nien
Mees
-Ieniemienie-
nonnekuh
*Lookie*
Evalynn
Dolphinne
Jeanette
Aggi
Cimic
Cow
Oasis
Amber-
M@niek
Bay
Plien84
*Bloempje*
MamaJ&R
Esperanza
Rouxxxe
M-G
Le Chat Noir
Sorella
Rovine
Parel
Urban Naked
Niene
Pitufo
Tsjip
Muus
Gympie
Marsy28
mzcharlotte
Merel
Pinkel
Isis
Charles
Saga
Sterre
Steep
xxjojootjexx
June
Bisq
Moira
Hannah_
Kowalski
Kaboutertje
Carra
Lady Starstruck
Cato
MADDIE
Razz
Caresses
Bubbelicious
SoGood
Bluestar
Aagje!
Elliot
Serena
silly-one
Bolleke
Bosjesvrouw
Caramba
Sophiee
Burn
Susan
Nyx
Reeza
eigenwijs
Zininzon
Aziraphale
Hoochie
Manderijn
Rush
Sanne
Chocolate Cookie
banjer49
Feline
Ibbeltje
Phileine
Laced
Printje
loura
Sarah1985
Aimee
piertje
Capt'n Zero
Pineco
Exogenesis
Poubelle
Ragazza
Marin
Toet
Blair
Pannetoet
Caroow
Bacio
Jip
Snirp
Fayebella
Roxi3
Slakje
Taeda
Punk'd
Sea of Trees
Catwoman79
Middleme
Beachgirl
Bliss
Jezzie
Zonnetje
Luce
Bazinga
119 plaatsers

Pagina 4 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 4 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Reeza do 13 jun 2013 - 10:22

Ik ben Reeza, 26 jaar oud en woon in een middelgrote stad in Noord-Holland. Ik hou van de stad, zou echt nooit in een dorp willen wonen, maar ik wil wel graag in een andere stad gaan wonen. Dit wil ik gaan doen samen met mijn vriend, met wie ik twee jaar samen ben. Hij woont nu sinds een half jaar bij mij in in mijn koophuis. Erg gezellig maar ook wel erg krap, vandaar dat we interesse hebben in een nieuwbouwproject, maar daar horen we over 3 weken meer over. Verder werk ik 32 uur per week in een een ziekenhuis, probeer ik mezelf drie keer per week naar de sportschool te slepen en hou ik van zon, wijn, kleding kopen en mijn knuffelkat Beau.
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 4 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Nyx do 13 jun 2013 - 10:26

Ik zal mezelf ook even weer voorstellen.

Ik ben Nyx, 30 jaar en woon in het noorden van het land. Inmiddels woon ik alweer vier jaar in mijn eigen appartement in een gezellig ons-kent-ons-portiek. Ik ben vrijgezel en de afgelopen jaren is dat zeker bewust geweest. Anderhalf jaar geleden werd ik werkloos, ontdekte dat ik meer problemen had dan ik zelf dacht, en heb ervoor gekozen om aan mezelf te werken. Inmiddels gaat het beter met me, heb ik ook geprobeerd om te daten, maar ik geloof dat ik het nog even alleen moet doen. Binnenkort start ik met vrijwilligerswerk, om op deze manier in de toekomst te kunnen re-integreren op de arbeidsmarkt. Toen ik goedkeuring kreeg om vrijwilligerswerk te doen wist ik precies wat ik wilde gaan doen; Ouderen gezelschap houden. Ik dacht dat weinig ouderen daar zelf op zaten te wachten, maar toen ik een vrijwilligersbureau vond in mijn dorp, las ik de één na de andere ouder die graag een maatje wilde. Precies wat ik wil zijn.

Ik houd verder van lezen, schrijven en doe zo nu en dan ook graag iets met vrienden en/of vriendin. Niet te vaak, want ik ben graag op mezelf. Als ik gewoon wat kan aanrommelen, dan ben ik op mijn best en doet mijn humeur ook zeker goed.

Nou, dat was het volgens mij wel.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 4 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Gast do 13 jun 2013 - 10:31

Leuk topic! 

Ik ben Zazou, 30 jaar, woon met mijn vriend, 3 kindjes, vogel, kat en hond in een dorp in noordholland. Ik werk gemiddeld 24 uur in de week als leidinggevende in een restaurant. Ik hou van uiteten gaan en feestjes organiseren. Zaterdag is er weer 1! Ook ben ik vrijwilliger voor een kindergroep op een instellingen voor kinderen die een behoorlijke beperking hebben, misschien wil ik straks onze hond daar ook voor gaan gebruiken, het ras wordt namelijk al een tijd in het buitenland gebruikt als therapie hond voor oa autisme.
En hoop binnenkort zelf eindelijk met een doelgerichte therapie te starten wat mijn leven een stuk makkelijker maakt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 4 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Phileine do 13 jun 2013 - 10:40

Bliss schreef:Ah, wat jammer dat het uit is, Phileine! Dat was toch die jongen van je werk, of ben ik nu heel erg in de war?
Nee, deze jongen kende ik via een datingsite. Ik vond inderdaad ook een jongen op het werk leuk, maar verder dan een praatje is het ( nog) niet gekomen. Ik vind het zo heel erg, alleen de stap zetten om de relatie te verbreken was lastig. Misschien dat ik mij in de toekomst wel weer eens meld in het datetopic. Heb jij nog geluk in de liefde momenteel?
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 4 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Susan do 13 jun 2013 - 10:42

Zazou schreef:Ook ben ik vrijwilliger voor een kindergroep op een instellingen voor kinderen die een behoorlijke beperking hebben, misschien wil ik straks onze hond daar ook voor gaan gebruiken, het ras wordt namelijk al een tijd in het buitenland gebruikt als therapie hond voor oa autisme.
Ik zou het wel waarderen als ze op het kinderdagcentrum van E iets zouden doen met therapie met dieren.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 4 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Burn do 13 jun 2013 - 10:44

Ik zal me ook weer is voorstellen! 

Ik ben Burn, ik luister irl ook echt naar deze naam! Wink Ik ben 21 woon in Drenthe,  woon nog thuis bij mn ouders en mn zusje woont er ook nog! 
Ik werk als oproepkracht activiteitenbegeleidster in een verzorgingstehuis met dementerenden. Ik doe vrijwilligerswerk bij verstandelijk beperkte jongeren. In oktober ga ik starten met een BBLopleiding.

Qua sport doe ik aan korfbal,  helaas geblesseerd geraakt dus mag nu een poosje niets doen. Verder vind ik het leuk om naar meetings te gaan en wie weet om zo nieuwe vriendschappen op te doen. Boek lezen, luieren, zonnen, shoppen vind ik ook erg leuk om te doen!
Ik ben single, afgelopen periode met mezelf aan de slag geweest, ben er nog niet maar al wel op de goede weg (vind ik zelf!)

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 4 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Gast do 13 jun 2013 - 11:07

Susan schreef:
Zazou schreef:Ook ben ik vrijwilliger voor een kindergroep op een instellingen voor kinderen die een behoorlijke beperking hebben, misschien wil ik straks onze hond daar ook voor gaan gebruiken, het ras wordt namelijk al een tijd in het buitenland gebruikt als therapie hond voor oa autisme.


Ik zou het wel waarderen als ze op het kinderdagcentrum van E iets zouden doen met therapie met dieren.
Het is heel lastig in nl om subsidie te krijgen voor zulke dingen. Het hoeven ook geen grote vergoedingen te zijn, maar zelf reiskosten is een probleem.  Ik ben zelf ook voor therapie met dieren voor kinderen, ze leren er heel veel van, dat merk ik al heel erg bij "mijn" kindjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 4 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Sophiee do 13 jun 2013 - 11:10

Leuk, ik ook!

Ik ben Sophiee, 27 jaar en samen met mijn vriend hebben we een prachtige dochter van net een jaar. We zijn inmiddela al weer ruim 9 jaar samen. Sinds 5 jaar wonen we samen. Van een verdieping in.een studentenhuis, tot nu ons eerste koophuis! Twee weken geleden kregen we de sleutel en volgend weekend gaan we erin, na 3 weken flink klussen. Het is een authentiek huis met veel oude elementen. We hebben nu een aantal kamers aangepakt en willen in de loop der jaren het hele huis opknappen. Spannend allemaal!
Ik ben pedagoog van beroep en werk momenteel 20 uur als pedagogisch begeleidster in groepen en individueel in de jeugdzorgtak. Bevalt me erg goed! Maar gezien alle bezuinigingen is het erg onzeker of onze organisatie kan blijven bestaan. Ik kijk uit naar ander werk.
Naast mijn werk breng ik uiteraard veel tijd door met mijn dochter. We gaan graag samen de hort op. Zwemmen, wandelen, fietsen of op bezoek. Ik sport veel te weinig en hoop na de verhuizing wel weer iedere week iets te gaan doen. Verder hou ik van drukte en gezelligheid. Vrienden en familie op bezoek, lekker borrelen of samen koken. Ik ben groot fan van het land Spanje. Het liefst ben ik er zo veel en vaak mogelijk!
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 4 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Gast do 13 jun 2013 - 11:39

Leuk topic! Ik ben Lennox (ook in het verleden wel bekend als Madison, Maple, Statler en nog een aantal bevliegingen) 31 jaar en woon in het Groene Hart. Ik woon samen met mijn lieve vriend, en onze twee katten, een lieve knuffelkont van bijna 8 en een tierig lief kreng van net een jaar. In het dagelijks leven werk ik op een babygroep in de kinderopvang. 
Wat is typisch mij: enthousiast, warme chocomelk met slagroom, nieuwsgierig, strand, onzeker, dagjes weg, sneeuw, maar ook zon (en vooruit, veel regen, onweer en harde wind vind ik heerlijk als ik binnen zit), gevat, en dan soms tot op het irritante af, kat uit de boom kijker, postliefhebber, grote kinderwens, hou van lekker (uit) eten, ben soms heerlijk burgerlijk saai, momenteel hobbyloos (wil weer wat leuks gaan doen, als iemand nog wat weet?), veel ja maar's, gat in de hand, hou van slaaaaapen maar dat doe ik eigenlijk veel te weinig, chocolade, en, en, en.... Nouja, nog veeeel meer smile


Ik ben hier zo'n, wat zal het zijn, acht jaar terug beland, na wat omzwervingen via Fancy, wat al snel plaats maakte voor een besloten forum wat daaruit voort vloeide. Dat werd me te rustig, dus besloot ik me op het heeeeele oude Yesforum eens in de discussies te gaan mengen. En eigenlijk ben ik nooit meer weg geweest, sindsdien.


Laatst aangepast door Lennox op do 13 jun 2013 - 17:05; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 4 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Gast do 13 jun 2013 - 11:50

Oh, wat leuk, die lettertypes en kleuren I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 4 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Nyx do 13 jun 2013 - 11:53

Lennox schreef:Oh, wat leuk, die lettertypes en kleuren I love you

Maar ik kan het zo niet meer lezen. Sad
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 4 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Gast do 13 jun 2013 - 12:09

Nyx schreef:
Lennox schreef:Oh, wat leuk, die lettertypes en kleuren I love you



Maar ik kan het zo niet meer lezen. Sad
Meen je dat nou? Hier is het keurig leesbaar. Te klein ofzo?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 4 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Nyx do 13 jun 2013 - 12:14

Lennox schreef:
Nyx schreef:
Lennox schreef:Oh, wat leuk, die lettertypes en kleuren I love you





Maar ik kan het zo niet meer lezen. Sad


Meen je dat nou? Hier is het keurig leesbaar. Te klein ofzo?

Het zit aan elkaar. Ik zie alleen maar vierkante blokjes. Maar dat kan ook aan mijn ogen liggen?
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 4 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Caramba do 13 jun 2013 - 12:26

Leuk topic dit.

Ik zal mij ook even voorstellen.
Ik ben Caramba (voorheen plumke, spetterdespat en sneezy) en ben 29 jaar jong..
Ik ga bijna 4 jaar met mijn vriend en zolang wonen wij ook samen.
Wij wonen in de provincie friesland (midden) het dorpje ligt lekker centraal.
Sinds een jaar hebben wij een kat, een echte doerak, maar oh zo'n lieverd.
Ook pas ik geregeld op de hond van mijn vader, dan blijft hij een week logeren.

Ik werk in de zorg. Nu intramuraal, heb 3 jaar in de thuiszorg gezeten.
Vorig jaar rond deze tijd had ik 4 baantjes. Na mijn vakantie ben ik door blijven gaan met 4 baantjes, maar na 3 weken ben ik volledig ingestort en heb ik alles opgegeven qua werk. Na een maand had ik een vast contract bij huidige werkgever, geen moment spijt van gehad.
Wel ben ik door die zware tijd (stress) 22 kilo kwijt! Trots, dat wel, manier waarop niet!

Ik heb een aangeboren handicap die je vanaf de buitenkant niet ziet, ben namelijk 1 zijdig doof.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 4 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Bosjesvrouw do 13 jun 2013 - 12:30

Wat leuk dit.

Ik ben dus Bosjesvrouw en ben sinds een maand 27. Ik woon sinds een dik half jaar samen met m'n vriend
in een klein dorpje in friesland. Volgende maand zijn we 9 jaar samen het plan is om volgend jaar te trouwen.
We willen graag een huis kopen maar jammer genoeg zijn de huizen hier erg duur.
We hebben een jack russell Famke is haar naam ze is nu 5 maand oud. We gaan ook met haar naar puppy cursus.

Ik werk 24 uur als verzorgende in de ouderenzorg. In een klein verzorgingshuis daar heb ik het erg naar m'n zin.
Ik vind het leuk om taarten te maken,te shoppen naar vriendinnen gaan. Op m'n kleine neefje te passen.
Op het moment hou ik me bezig met ik geef weg een "site" op facebook waar je dingen weg kunt geven en gratis kunt krijgen.

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : fryslan

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 4 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Bolleke do 13 jun 2013 - 17:45

Leuk topic!

Ik ben Bolleke, niet mijn echte naam maar mijn ouders hadden (hebben) allerlei bijnamen voor mij, en dit is er eentje van. Ik ben 28 jaar, en heb een zoon van bijna 7. Ik woon in Zuid-Limburg in een huis met twee honden en een lieve poes.
In mijn dagelijks leven studeer ik aan het conservatorium in Maastricht, ontzettend leuke opleiding, met allemaal leuke mensen, daarnaast ben ik freelance muziekant en speel ik mee in diverse projecten hier en daar. Ook speel ik in de fanfare met mijn vader naast mij, die speelt ook trompet, dat is onze gezamelijke hobby.
Daarbuiten zorg ik in mijn eentje voor mijn zoon, ben single, maar wel een klein beetje aan het daten met een man die ook gewoon een hele rugzak aan bagage heeft dus alles op een laag tempo. Mijn studie en mijn zoon zijn toch wel de twee hoofdzaken in mijn leven, zorgen dat alles op rolletjes loopt.
Verder ga ik graag met mijn honden het bos in, heerlijk mijn hoofd leeg maken en stokken gooien (ik heb de enige Labrador die niet apporteert denk ik). Verder kook ik graag, en komen mijn ouders of vriendinnen geregeld eten.
Ik kom al heel wat jaren op het forum, volgens mij ben ik begonnen toen ik zwanger was, en dat is nu al 7 jaar geleden, ik vind de discussies interessant, ik gooi ook nog wel eens wat olie op het vuur (irritant voor sommigen sorry), maar meer omdat er vaak een zelfde soort reacties komen.
Soms reageer ik bijna niet, maar ben van plan weer wat meer mee te gaan schrijven.
Dat was het wel zo'n beetje. Oh ja, en ik lees graag smile
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 4 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  silly-one do 13 jun 2013 - 17:54

Hallo allemaal,

Ik ben Silly-One, 29 jaar en woon in de wandelstad van Nederland. Ik zit nog steeds op een studentenkamer ( wel een grote) vanwege de dramatische huizenmarkt hier in de stad. Heel jammer, want ben er helemaal klaar mee.

Ik ben nu bijna 4 jaar klaar met de PABO en ik heb op verschillende scholen ziekte vervangen gedaan. Nu werk ik 2 dagen in Amersfoort op een kliniekschool en ik geef twee dagen les op een VMBO-Basis/Kader school met het vak wiskunde. Als alles goed gaat, ga ik in september ook starten aan de deeltijdopleiding leraar wiskunde. Aangezien er in het Basisonderwijs weinig werk te vinden is en wiskunde mij wel ligt en daar de vacatures komen.

Verder ben ik druk met tennissen, motorrijden en experimenteren in de keuken ( als ik tijd heb). Ik heb een grote groep vrienden om mij heen waar ik geregeld mee afspreek. In de zomer ben ik vaak in de weekenden druk met verkeerregelen wat echt super leuk is om te doen. En er is ieder weekend wel een evenement ergens in de regio waar ze mensen nodig hebben.

Dit is wat ik nu kan bedenken, beetje gaar maar ja nog even doorbikkelen.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 4 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Serena do 13 jun 2013 - 18:46

Hoi, ik ben Serena, ik ben 24 jaar. Ik ben 5 jaar met mijn vriend samen, waarvan we nu 3,5 jaar samenwonen in het midden van het land. Verder werk ik sinds 1,5 jaar bij een ingenieursbureau. 
Mijn Hobby's zijn naaien, breien en alles wat met knutselen/creatief zijn te maken heeft. Verder ben ik me sinds kort steeds meer aan het interesseren voor mode, zowel zelf maken als echt de leukste mooiste dingen zien te vinden. Dat laatste ben ik nog niet zo heel goed in nerd 
En ik hoe ervan om met vrienden en familie af te spreken en door een stad te wandelen/shoppen en uit eten/terrasje pakken.
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 4 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Elliot do 13 jun 2013 - 19:18

Leuk topic!

Ik ben Elliot, maar mijn echte naam is Caroline. 23 jaar (bijna 24) en ik woon samen met mijn vriend in de buurt van Amsterdam. We wonen alweer bijna anderhalf jaar samen en zijn bijna 3 jaar bij elkaar. We hebben twee katten, Saartje en Willem.

Vorig jaar ben ik afgestudeerd als bachelor of law en per 1 augustus ga ik bij de rechtbank werken. Momenteel werk ik nog als juridisch medewerker bij een kantoor, maar dat duurt dus niet lang meer.

Ik ben verslaafd aan het kijken van allerlei series, mijn kast puilt uit van de dvd boxen. Ik wil ze niet downloaden, want ik vind het juist leuk om het originele doosje te hebben..

Verder speel ik net als Bolleke trompet, alleen dan bij een harmonie en ik zit ook in het bestuur van dat orkest. Mijn moeder en zus spelen allebei klarinet bij hetzelfde orkest en mijn moeder is er ook nog voorzitter van. 




Oh en ik ben ook nog de trotse tante van een heel lief neefje, T. Hij is inmiddels alweer 9 maanden en ik ben helemaal verliefd op hem.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 4 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Aagje! do 13 jun 2013 - 19:33

Ik ben Aagje! Mijn forumnaam is afgeleid van een van mijn leukste eigenschappen (vind ik zelf dan, andere mensen worden wel eens gek van me) namelijk dat ik heel nieuwsgierig ben Very Happy
Ik ben 27.

Ik ben inmiddels alweer ruim 9,5 jaar samen met mijn man. waarvan we 4 jaar getrouwd zijn. En we wonen alweer 6 jaar in een dorp vlakbij schiphol, waar we het erg naar ons zin hebben.

Sinds 2010 zijn we trotse ouders van een dochter, en nu hopen we snel een broertje of zusje te mogen maken Wink

Alweer 6,5 jaar werk ik in hetzelfde bedrijf, als verkoopster binnendienst. Ter ondersteuning voor de 'echte' verkopers die op pad gaan enzo.

Mijn hobby's zijn creatieve dingen maken of doen. En series kijken. Dat laatste doen we graag samen. En natuurlijk afspreken met vriendinnen en sinds kort ook wandelen.

Nou volgens mij was dit het wel.
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 4 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Bluestar do 13 jun 2013 - 19:42

Ik doe ook mee, leuk! 

Ik, bluestar, ben 24 jaar oud en woon in Utrecht. 
Alweer 10 jaar ben ik samen met mijn vriend. Vorig jaar hebben we een huis gekocht.
Ik heb een zoontje van bijna 10 maanden. 
3 dagen per week werk ik als pedagogisch medewerkster op een kdv.
In mijn vrije tijd sport ik graag. Ik doe aan kickfun, fitness en hardlopen. Al doe ik dit veel minder dan toen ik nog geen kindje had.
Verder besteed in mijn vrije tijd aan leuke dingen doen met mijn gezin en vrienden. Zwemmen, fietsen, winkelen, lunchen, uit eten enz..
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 4 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  SoGood do 13 jun 2013 - 20:12

Hoiii! Ik ben Sogood en kom hier alweer een jaartje of 10 als simpel tijdsverdrijf. Ik kom hier eigenlijk als ik iets anders zou moeten doen (uitstelgedrag) of als ik moe ben. Ik ben achter in de 20 en woon samen in de binnenstad ergens in het zuiden des lands met mijn vriend waar ik alweer bijna 12 jaar mee samen ben. Ons appartement staat te koop. Al vrij lang dus als je interesse hebt -> PM. Wink Toch woon ik graag hier maar het is te klein voor onze toekomstplannen maar ik hou ervan om in de stad te wonen. Oja, ik ben trouwens opgegroeid in the middele of nowhere in een groot huis met een enorme tuin maar ik ben nu ook tevreden met ons kleine balkonnetje.
Ik heb een hele leuke studie gedaan (Iets in de geestelijke gezondheidszorg) wat ik echt als mijn passie zag. Helaas waren er na mijn studie weinig banen te vinden en zit ik nu saai op kantoor maar ik ben inmiddels op zoek naar een nieuwe baan. Dus als je me een baan aan wil bieden -> Ook PM. Wink
Verder ben ik hier volgens mij wel redelijk bekend maar ik heb hier geen vriendinnen ofzo en ik heb ook nog nooit meegedaan aan meetings. Maar eigenlijk ben ik in 'het echt' volgens mij best wel een leukerd! Ik hou van lekker uit eten gaan, koken, winkelen, stappen (morgenavond weer een dansfeestje! :cheering:) terrasjes, winkelen, lezen, films (spannende psychologische thrillers) wandelen met mijn leuke hond die bij mijn moeder woont. Verder heb ik leuke vrienden en vriendinnen maar mijn beste vriendinnen zijn mijn moeder en zus. Ik kan heel gelukkig worden van kleine dingen als een goede cappuccino, het zonnetje dat nu in mijn gezicht schijnt, en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Als je nog vragen/opmerkingen/whatever hebt -> PM it is. Wink
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 4 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Bubbelicious do 13 jun 2013 - 20:14

Roxi3 schreef:Ik ben Roxi3, 23 jaar oud en ik woon in de buurt van Rotterdam. Daar woon ik samen met mijn man. We zijn bijna 8 jaar samen, waarvan bijna 10 maanden getrouwd. 

Vorig jaar juli ben ik afgestudeerd aan de pabo, daarna heb ik 4 maanden in de kinderopvang gewerkt. Sinds januari heb ik mijn eigen klas (groep 1) op een basisschool in Rotterdam. Volgend jaar mag ik (gelukkig!) op deze school blijven. In de toekomst zou ik graag nog een andere opleiding willen volgen. 

In mijn vrije tijd ben ik vaak bij mijn ouders. Zij wonen in Zeeland vlakbij de kust en het bos, heerlijk om daar tot rust te komen! Daarnaast maak ik regelmatig reizen met mijn man en vind ik het leuk om te bakken. Ik ga graag naar concerten en ben altijd opzoek naar leuke bandjes.

Ik zet me in voor een lokale politieke partij en zit ook in het bestuur. Dit kost ontzettend veel tijd maar is super leuk om te doen!

Dan heb jij hoogtswaarschijnlijk bij mijn zus in de klas gezeten Very Happy
Bubbelicious
Bubbelicious
Prater
Prater

Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Den Haag

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 4 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Elliot do 13 jun 2013 - 20:23

Aagje! schreef:En we wonen alweer 6 jaar in een dorp vlakbij schiphol, waar we het erg naar ons zin hebben.


Oeh welk dorp is dat? H.? Ik woon ook echt vlakbij schiphol!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 4 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Caresses do 13 jun 2013 - 20:24

Mijn forumnaam is Caresses en ik ben 27. 
Ik heb een zwak voor notitieboekjes, hou van lezen (boeken/tijdschriften/forum/blogs), knuffelen, mooie dingen en photoshoppen. In de zomer vertoef ik graag op festivals en ik vind het heerlijk om te dansen.
Ook ben ik best vaak in winkels te vinden, vandaar dat ik wel echt een stadsmens ben. Al mis ik de natuur hier wel. 
In mijn vrije tijd ben ik graag in huis en af en toe eens de hort op. In november gaat mijn grootste wens in vervulling en wordt ik moeder I love you .

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 4 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum