Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stel jezelf weer 's voor!

+115
Puggle
Atelier Madame
nien
Mees
-Ieniemienie-
nonnekuh
*Lookie*
Evalynn
Dolphinne
Jeanette
Aggi
Cimic
Cow
Oasis
Amber-
M@niek
Bay
Plien84
*Bloempje*
MamaJ&R
Esperanza
Rouxxxe
M-G
Le Chat Noir
Sorella
Rovine
Parel
Urban Naked
Niene
Pitufo
Tsjip
Muus
Gympie
Marsy28
mzcharlotte
Merel
Pinkel
Isis
Charles
Saga
Sterre
Steep
xxjojootjexx
June
Bisq
Moira
Hannah_
Kowalski
Kaboutertje
Carra
Lady Starstruck
Cato
MADDIE
Razz
Caresses
Bubbelicious
SoGood
Bluestar
Aagje!
Elliot
Serena
silly-one
Bolleke
Bosjesvrouw
Caramba
Sophiee
Burn
Susan
Nyx
Reeza
eigenwijs
Zininzon
Aziraphale
Hoochie
Manderijn
Rush
Sanne
Chocolate Cookie
banjer49
Feline
Ibbeltje
Phileine
Laced
Printje
loura
Sarah1985
Aimee
piertje
Capt'n Zero
Pineco
Exogenesis
Poubelle
Ragazza
Marin
Toet
Blair
Pannetoet
Caroow
Bacio
Jip
Snirp
Fayebella
Roxi3
Slakje
Taeda
Punk'd
Sea of Trees
Catwoman79
Middleme
Beachgirl
Bliss
Jezzie
Zonnetje
Luce
Bazinga
119 plaatsers

Pagina 7 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 7 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  mzcharlotte vr 14 jun 2013 - 17:43

Ha UN, om eerlijk te zijn weet ik dat niet meer en ik PM toch niet zo veel. Er is wel een hele hoop gebeurd de laatste jaren, denk dat het daaraan ligt. Ik hoop dat je het een prettig contact vond smile
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 7 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Parel vr 14 jun 2013 - 21:01

Wat een leuk verhaal M-G, leuk beschreven!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 7 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Rouxxxe vr 14 jun 2013 - 21:13

Nou, dan zal ik ook nog even smile

Ik ben dus Rouxxxe en ben 26 jaar. Ik ben alweer 3,5 jaar samen met mijn vriend (27) waarvan we 2 jaar samen wonen in Flevoland. Ik kom oorspronkelijk uit Noord Holland, maar ben hier beland omdat mijn vriend hier al woonde. 

Ik werk momenteel in een administratieve functie binnen het onderwijs. Een erg leuke baan, maar helaas wordt mijn contract aankomende zomer niet verlengd. Dus ben nu druk aan het solliciteren, en het wordt dus even afwachten wat de toekomst brengt. 

Ik sport 1 a 2 keer per week. Doe dan aan Zumba, in de sportschool. Verder ga ik graag leuke dingen doen met mijn vriend, vriendinnen en familie. Mijn vriend en ik zijn gek op reizen. We hebben al een aantal mooie reizen gemaakt de afgelopen jaren, en over een maand vertrekken we om een drie weken een roadtrip te gaan doen in West Amerika. daar heb ik erg veel zin in! Verder ben ik gek op lezen, en lekker beetje rommelen met de iPad.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 7 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Pineco vr 14 jun 2013 - 21:21

Wat een leuk vooruitzicht Rouxxxe, jullie roadtrip!

En Sorella, wat fijn om te lezen dat je baan zo goed bevalt!
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 7 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Urban Naked vr 14 jun 2013 - 23:06

mzcharlotte schreef:Ha UN, om eerlijk te zijn weet ik dat niet meer en ik PM toch niet zo veel. Er is wel een hele hoop gebeurd de laatste jaren, denk dat het daaraan ligt. Ik hoop dat je het een prettig contact vond smile
Mooi is dat!
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 7 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Esperanza vr 14 jun 2013 - 23:07

Toet, ik vind jou post echt heel leuk en fijn om te lezen! Jij geniet zo!

Leuk topic! Ik ben Esperanza, 29 jaar. Ik woon nu al weer bijna 6 jaar in Utrecht, waar ik een klein appartementje huur. Ondanks dat ik er van tevoren stiekem toch een beetje tegen op zag, vind ik het alleen wonen heerlijk. Al mis ik soms toch ook nog wel een beetje het studentenhuis waar ik hiervoor woonde en het studentenleven.
Na het afronden van m'n MBO opleiding ben ik een paar jaar gaan werken, maar ik kon daar niet genoeg voldoening uithalen. Dus toen zat ik ineens op m'n 23ste weer fulltime in de schoolbanken. 2 jaar geleden heb ik m'n HBO opleiding afgerond en door omstandigheden doe ik nu een  baan die best wel onder m'n niveau ligt. Maar.... daar gaat verandering in komen. Als het goed is begin ik over 2 maanden met een nieuwe baan. Ik ga interimmen. Ondanks dat ik best wel van regelmaat hou, lijkt het me verschrikkelijk om voor een lange tijd elke dag naar hetzelfde bedrijf te gaan. Dus nu ga ik ergens voor een paar maanden naar toe en dan weer door naar de volgende opdracht.

Verder ben ik vrijgezel, niet zo goed in het huishouden, ik kijk graag series en heb er dan ook al heel wat versleten, ik sta altijd veel te lang onder de douche, ik ben een koukleum en zelfs met mooi weer zit ik 's avonds onder een dekentje op de bank. Ik kan best wel somber zijn, maar wel met een positieve inslag (klinkt een beetje tegenstrijdig, maar zo is het toch echt). Ik vind het leuk om met vrienden en familie af te spreken en dingen te ondernemen al kan ik me ook prima een avondje op de bank vermaken.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 7 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  MamaJ&R vr 14 jun 2013 - 23:09

Dan zal ik me ook weer even voorstellen. 

Mijn naam is Linda en ik ben 26 jaar. Ik woon samen met mijn vriend en onze 2 kinderen van 4 en (bijna) 2 jaar ergens in Groningen. Volgend jaar gaan we trouwen.

Ik ben thuis bij de kinderen en ik doe zo'n 2 keer per week aan BodyPump.

Ik lees voornamelijk mee maar ik probeer meer mee te schrijven.
MamaJ&R
MamaJ&R
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 40
Punten : 58
Registratiedatum : 09-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 7 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  *Bloempje* vr 14 jun 2013 - 23:16

Dit ben ik: smile

*Bloempje* is de naam, 27 jaartjes jong en wonend in een huur-appartementje in een dorpje in Zuid-Holland, erg dichtbij het strand van N. Daar woon ik sinds 1,5 jaar samen met mijn vriend (29) en in totaal zijn we bijna 5 jaar samen. 

Ik heb 3 jaar geleden de opleiding SPH afgerond en wilde graag werken in de jeugdzorg, maar hier helaas geen werk in gevonden. Uiteindelijk de kinderopvang ingegaan waarbij ik per afgelopen mei een vast contract had kunnen krijgen, maar dit niet doorging vanwege de bezuinigingen. Momenteel zit ik thuis en druk aan het solliciteren voor iets anders.

Waren ons een klein beetje aan het oriënteren op de huizenmarkt voor een koophuisje, maar stellen dit nog even uit tot ik weer iets meer vastigheid heb qua werk.

Daarnaast loop ik graag hard, zowel alleen als samen met mijn vriend. We wandelen veel, zijn beiden dol op films en bevinden ons graag onder familie en vrienden. Mijn vriendinnen zie ik allemaal los van elkaar, heb geen echt groepje waar ik mee omga. Maar des te leuker vind ik het dan wel weer om alle tijd voor elkaar te hebben als ik met ze afspreek. 

Ohja, ik kom al jaren hier (en op het oude) forum. Heb verschillende namen gehad, maar was meer een meelezer dan een poster. Onder deze naam ben ik inmiddels al actiever dan alle andere ervoor hihi...
*Bloempje*
*Bloempje*
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 204
Punten : 226
Registratiedatum : 08-05-13
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 7 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  mzcharlotte vr 14 jun 2013 - 23:18

Urban Naked schreef:
mzcharlotte schreef:Ha UN, om eerlijk te zijn weet ik dat niet meer en ik PM toch niet zo veel. Er is wel een hele hoop gebeurd de laatste jaren, denk dat het daaraan ligt. Ik hoop dat je het een prettig contact vond smile
Mooi is dat!

Sorry Embarassed Dat kan in mijn voorstelrondje erbij onder de noemer slechte eigenschappen: vergeetachtigheid.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 7 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Plien84 za 15 jun 2013 - 1:08

*weg*


Laatst aangepast door Plien84 op vr 12 jul 2013 - 7:58; in totaal 1 keer bewerkt

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 7 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Bay za 15 jun 2013 - 8:01

Weg


Laatst aangepast door Bay op di 18 jun 2013 - 6:25; in totaal 1 keer bewerkt
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 7 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  M-G za 15 jun 2013 - 9:20

Dank je Parel smile

Leuk om te lezen al die verhalen.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 7 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  M@niek za 15 jun 2013 - 10:43

Wat een ontzettend leuk topic!

Hier mijn voorstelrondje: ik ben m@niek (dus gewoon monique en geen maniek Wink, 29 jaar jong (oud). Woon samen met mijn 13 jaar oudere vriend en onze mooie dochter van bijna 3 jaar in het altijd zo mooie roosendaal west-brabant!

In het dagelijks leven ben ik doktersassistente op de SEH in Dordrecht, daarnaast studeer ik vroedkunde in belgie. Ik ben bijna 2 jaar bezig maar heb even een break genomen omdat ik eind april een maagbandje heb gekregen (ben ruim 10 kilo kwijt). Volgend jaar switch ik van school dichterbij huis wat beter te realiseren is met stage en op en neer reizen.

Ik ben ook nog ongeveer 6 uur per week in de sportschool te vinden. Dit alles voor het afvallen maar ook omdat ik verzot ben aan zumba I love it!

Voorderest heb ik niet zo'n boeiend leven eigenlijk. Ik zing veel, zit graag op internet en kijk veel series en films.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 7 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Amber- za 15 jun 2013 - 19:26

Wat een leuk topic, ik zal me ook eens voorstellen.
Ik ben Amber (niet mijn echte naam) ik ben 30 jaar en woon in een plaatsje vlakbij Enschede. Heb in eerse instantie 1.5 jaar als apothekersassistente gewerkt waarna ik weer ben gaan studeren. Nu werk ik alweer 5 jaar als dietist bij een thuiszorginstelling. Ik werk 20 uur per week.

Ik ben nu twee jaar getrouwd met mijn geweldige man met wie ik al 10.5 jaar samen ben en sinds 9 maanden ben ik de trotse mama van Luuk!!!
Ook hebben we een rode kater van 2 jaar. Een echte dondersteen. 

Ik heb niet veel vriendinnen. Wel een vriendengroep, maar dat zijn oppervlakkige vriendschappen. Ik ben een echt mama's kindje. Mijn moeder is echt mijn alles. Ik zie haar dan ook veel. 
Ook heb ik een lieve zus, vroeger vlogen we elkaar vaak in de haren maar nu we beide ons eigen leven en gezin hebben groeien we meer naar elkaar toe.

Hobby's van mij zijn vooral winkelen, terrasje etc. Gewoon lekker op pad zijn.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 7 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Oasis za 15 jun 2013 - 19:51

Hallo,

Ik ben Oasis, 26 jaar oud en studeer (nog steeds) Communicatie, in de stad waar ik woon (Eind.hoven). Buiten studeren heb ik ook een bijbaantje om wat geld binnen te halen. Tevens heb ik daar ook een goede vriendin leren kennen die ik vorige week opgezocht heb in haar geboorteland Hongarije.

Ik woon samen met mijn vriend en twee katten buiten het centrum, in een (helaas niet zo'n mooie) jaren 30 woning.

Mijn hobbies zijn lezen, schrijven, muziek (concerten gaan en heb altijd muziek opstaan thuis), gadgets, kunst, crime, geschiedenis. Ik lees heel erg veel en mijn boekenkast is dan ook echt mijn grote trots.

Als ik het mij goed herinner kom ik al vanaf 2007 op het forum, dus alweer 6 jaar!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 7 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Cow za 15 jun 2013 - 20:28

Ik ben Cow, voorheen ILD of I Like Drummers en nog iets vlgs mij. Ik kom hier al vanaf 2002 vlgs mij.
Inmiddels ben ik 30jr en woon ik in een plaatsje tussen Breda en Roosendaal.
Ik woon daar samen met mijn vriend in 2 huizen. Ik woon op een heerlijke TOP locatie en mijn vriend heeft een huis met een tuin op het zuiden en plaats voor zijn 2 kinderen. We slapen en eten wel altijd samen dus wonen we samen in 2 huizen ipv een LAT relatie Wink

De kinderen van mn vriend zijn 2 meiden van 11 en van 7. De scheiding is een echte vechtscheiding en heel zwaar voor alle partijen maar vooral voorde kinderen. Die zitten dan ook in een vreselijk loyaliteitsconflict maar waar ze zich best kranig doorheen slaan moet ik zeggen.

Ik speel graag trompet en speel in een carnavalskapel / dweilband / joekskapel (hoe je het maar wilt noemen) en ook in een koperensemble. 26 oktober 2011 ben ik gestopt met roken en ben ik evenveel blijven eten. Maart dit jaar heb ik aan de rem getrokken omdat ik zelfs niet meer in mn nieuwe (lees; grotere) kleren paste en ben ik gaan hardlopen en bewuster gaan eten. Dat wil zeggen; normale porties, regelmatig en minder snoepen. Dit werkt gelukkig goed.

Als laatste dan nog; ik heb Fibromyalgie maar heb gelukkig mn ritme gevonden en heb daar dus niet meer zo heel veel last van omdat ik weet wat ik wel / niet kan en wat de prijs is van dingen die ik (wil) doen.
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 7 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Cimic za 15 jun 2013 - 20:48

Hallo, ik ben Cimic. 30 jaar en 11 jaar bij Defensie gewerkt. Sinds vorig jaar besloten mijn werk op te geven voor een opleiding als VIG ig. De opleiding bevalt heel goed en ga zeker doorleren voor verpleegkundige. Ik woon 6 jaar samen met mijn vriend die ik bij Defensie heb leren kennen. Houd erg van reizen/ vakantie en hoop volgend jaar nog een keer naar de USA te gaan. Ik wil heel graag o.a naar Hawaii omdat mijn vader voor zijn dood daar nog is geweest met mijn moeder. Ook hoop ik ooit nog een keer Indonesië/ Thailand en Vietnam te bezoeken omdat deze landen mij heel erg mooi lijken. 
Verder hou ik heel erg van muziek en festivals en ben ik erg sportief. 
Als ik mezelf zou moeten omschrijven qua karakter: lief, meelevend en soms een gekke flapuit ( eerst roepen dan pas denken)
Cimic
Cimic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 282
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 7 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Aggi zo 16 jun 2013 - 1:22

Hallo mijn naam is Aggi, ik ben 29 jaar.
Op het oude forum was ik ook Aggi.
Ik kom hier al vanaf 2002.
Toen zat ik nog op school waarvan ik mijn opleiding heb mogen afronden ben nu al enige tijd werkzaam in de zorg.
In 2005 ben ik door een rotziekte mijn vader verloren dit was een moeilijke heftige tijd, ook ging het toen mijn mij en mijn vorige oftewel exvriend niet helemaal goed.
Na de relatie met mijn ex heb ik niet lang daarna in de zomer van 2007 mijn lieve huidige vriend leren kennen.
Inmiddels woon ik ook samen met mijn vriend, en wij zijn sinds Augustus 2011 de trotse ouders van onze zoon.
Aggi
Aggi
Prater
Prater

Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 7 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Jeanette zo 16 jun 2013 - 2:53

Ik ben Jeanette, 25 jaar en woon in Brabant. Ik woon sinds kort op mezelf in een huurhuis, waar ik ontzettend blij mee ben. Ik werk in de zorg, voornamelijk cliënten met psychische problemen zoals borderline, verslavingsproblematiek. Verder ben ik dol op mijn 2 katten (heb ze pas sinds gisteren, maar toch:P). Ik ben dol op festivals, biosje pakken, terrassen, shoppen (!!!) en met vrienden wat leuks doen. Ik ben een beetje inspiratieloos verder..
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 7 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Kowalski zo 16 jun 2013 - 3:51

Ik zit wel leuk te reageren allemaal, maar ik heb mezelf nog niet eens voorgesteld angel

Ik ben Kowalski (niet mijn eigen naam) en ik ben 26 jaar. Ik woon in Eindhoven op mezelf en ben vrijgezel. Helaas! Ik ben een beetje te moeilijk geloof ik, maar dat is ook een talent!
Ik ben verpleegkundige en werk met zwaar verstandelijk en lichamelijk beperkte mensen, met behoorlijke gedragsproblematiek en agressie. Daarnaast studeer ik Human Movement Sciences aan de VU in Amsterdam, maar daar ben ik door een hoop tegenslagen nu wel een beetje klaar mee. Ik hoef alleen nog maar een afstudeeronderzoek en scriptie te doen, maar ik zoek het gewoon niet meer. Toch maar proberen om netjes af te maken!
Ik heb vroeger altijd fanatiek geturnd en ben afgelopen september weer begonnen, ik miste het te erg. Ik ben nu weer net zo verslaafd als vroeger, het heeft me mede geholpen tot waar ik op dit moment sta en ik heb daardoor een geweldige vriendinnengroep erbij gekregen. Ik steek dus veel tijd in turnen, trainingen, wedstrijden, evenementen en veel etentjes en stapavondjes. Die laatste twee zijn ook hobby's van mij, dus dat doe ik daarnaast ook nog regelmatig met andere vriendinnen. Ik hou daarnaast ook van kleding en accessoires enzo, maar ik heb een beetje een hekel aan shoppen gekregen. Ik ben de afgelopen jaren zo vaak van maat gewisseld dat ik gewoon niet meer weet wat me past, wat me staat en wat leuk is. En toch probeer ik het iedere keer weer opnieuw!
Uhm... ik heb een broer die twee kindjes heeft, twee jongetjes van 1 en bijna 3, en daar ben ik gewoon stapelverliefd op! Daarnaast heb ik een hele goede band met mijn ouders, vooral met mijn moeder, die ik mag leren iets meer los te laten. O en ik heb twee huisdieren, Bob en Bob.

Ik denk dat dit het wel zo'n beetje was, ik kan nog uren doorlullen, maar dat doe ik jullie niet aan!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 7 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Dolphinne zo 16 jun 2013 - 4:03

Ik ben Dolphinne, 27 jaar (over een week of 3 28). Ik woon in Hengelo samen met mijn vriend. We zijn nu iets minder dan een jaar samen. Ik heb een zoontje van ruim 4,5 (Dean). Sinds hij 4 maanden is ben ik niet meer samen met zijn vader, maar hebben we een co-ouderschap.

Ik ben al een jaar of 7/8 lid van het forum, maar in periodes meer en minder online.

Momenteel werk ik als zwemonderwijzer (dus lesgeven en toezicht houden bij het vrijzwemmen), maar ik heb een opleiding als onderwijskundige. Helaas is daar niet heel veel werk in te vinden en ben ik al blij dat ik een vaste parttime aanstelling heb bij het zwembad.
Eind November verwacht ik mijn tweede kindje. Voor mijn vriend dus zijn eerste. We hopen voor die tijd nog te kunnen verhuizen, want nu wonen we in een kleine duplexwoning met maar 2 slaapkamers. En dat wordt met onze 4 katten, 2 volwassenen en 2 kinderen wel erg klein.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 7 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Evalynn zo 16 jun 2013 - 7:34

Hoi.

Mijn eigen naam is geen Lissa, maar zo heet ik hier wel. Ik heb me hier altijd verschrikkelijk jong op het forum gevoeld, met mijn 21 jaar. Nu ik dit topic doorlees zie ik dat ik toch écht niet de enige ben hier tussen de 20 en de 25, dus dat valt me weer even mee.  Ik woon in het zuiden van het land, tegen de Belgische grens.

Op dit forum ben ik terecht gekomen ik denk toch wel meer dan een jaar geleden, ik weet eigenlijk niet hoe lang ik lid ben. In de jaren hier voor ben ik actief geweest op een jonge meiden forum. Zeker 10 jaar. Daar ben ik nog steeds actief, maar omdat ik daar ondertussen tot de oudjes behoorde en het alleen maar om 16-jarigen problemen ging had ik er een beetje genoeg van. Het begin van mijn lidmaatschap heb ik me wat op de achtergrond gehouden, terwijl ik normaal gesproken eigenlijk een onruststoker ben die graag discussies begint en wat spanning brengt. Om eerlijk te zijn voel ik me hier nog niet genoeg op mijn gemak om dat te doen dus doe ik dat lekker waar ik de 16-jarigen nog makkelijk af kan. Haha.

Nou... ik werk in vier kleinschalige PG-huisjes. Doe de opleiding verpleegkunde niveau 5 en wil hier na eigenlijk wel verplegingswetenschappen gaan studeren. Dat weet ik verder nog niet zeker, eerst nog één jaartje verpleegkunde afronden.

Ik woon nog bij mijn ouders thuis, heb wel al 3,5 jaar een vriend maar nog geen plannen om samen te wonen. Eerst school afronden en dan kijken we wel verder. Het is ook niet nodig omdat hij eigenlijk dagelijks bij mij is.

Hobby's heb ik eigenlijk niet echt, heb het druk met school. Wel doe ik nog vrijwilligerswerk. Hier bij verzorg ik een speelweek voor kinderen van 6 tot 12 jaar. Ook pas ik geregeld op bij twee wat oudere meiden 'met afkortingen', en nog in totaal drie andere kindjes van 0 t/m 4. Voorlopig wil ik zelf nog geen kinderen, maar ik wil wel graag voor mijn 30e een eerste kindje. Ik lees veel en speel piano.

Verder niks.
Evalynn
Evalynn
Prater
Prater

Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 7 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  *Lookie* zo 16 jun 2013 - 8:42

Ik ben Lookie, 30 jaar, en ik woon in Friesland met vriend en zoontje van 1,5. Momenteel heb ik geen werk (alleen een zomerbaantje, in ieder geval iets..) maar zou wel graag weer parttime aan het werk gaan. Thuis vermaak ik me met lezen,koken en bakken, naaien, knutselen en voornamelijk tijd doorbrengen met mijn zoontje natuurlijk: samen spelen, fietsen, wandelen.. Ook vind ik het leuk om dagjes weg te gaan met gezin, vriendinnen of familie. We hebben pas een huis gekocht en krijgen binnenkort de sleutel dus we zijn nu vooral druk met het nadenken over de inrichting (helemaal niet vervelend!)en alvast wat spulletjes kopen.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 7 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  nonnekuh ma 17 jun 2013 - 5:23

Ik ben Nonnekuh, 27 jaar en woon op mezelf in Eindhoven. Ik ben hier 4 jaar geleden komen wonen, en ook na een mislukt samenwoon avontuur blijven hangen aangezien ik nu hier mijn leven heb opgebouwd.
Ik heb sinds 1 1/2 jaar weer een relatie met een geweldige jongen, echter wonen we nu nog allebei op onszelf. W hebben wel een nieuwbouw woning gekocht die over een half jaar opgeleverd gaat worden.
Ik heb de opleiding HBO psychiatrisch verpleegkundige afgerond, en werk sinds 3 jaar fulltime in een afkick kliniek voor drugs en alcohol verslaafden.
Mijn hobby's zijn: reizen: zon/zee/strand! met mijn vriendinnen dingen ondernemen, shoppen, skeeleren en af en toe een feestje.
nonnekuh
nonnekuh
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 38
Punten : 88
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 7 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  -Ieniemienie- ma 17 jun 2013 - 6:15

Leuk dit!

Ik ben Ieniemienie, 28 jaar. Ik ben 3jr getrouwd met mijn man en samen zijn we de trotse ouders van een dochter van 4, en een zoontje van 20 maanden. We wonen vlak bij Rotterdam. We wonen nu 2jr in ons huidige huis. Een oude vervallen 2 onder 1 kap woning. We hebben hem van top tot teen gestript en helemaal ons paleisje van gemaakt. We zijn er zo blij mee!
We zijn nu bezig met de tuin en die wordt ook zo mooi!

Ik werk 20u per week (ene week 2, andere week 3 dagen) op een babygroep op een kinderdagverblijf.
Ik heb echt een super leuke baan, met leuke collega's. Helaas gaat het ook bij ons op het kdv niet zo goed en gaan er ontslagen vallen via afspiegeling. Tot nu toe heb ik niet te vrezen maar wie weet in de toekomst. Maar ook als mn collega's wel zouden moeten gaan zou ik dat heel erg vinden hoor!

Mijn hobby's zijn forummen, Taarten bakken en bekleden, shoppen, online shoppen, leuke dingen doen met mn gezin, bios, pyamadagjes thuis (zolang dochter nog niet op school zit geniet ik aar dubbel van Very Happy!), ik naai wel eens wat voor de poppen op de naaimachine en ik lees graag een boek.

Ik ben sinds vandaag weer bezig om de 10 kg die er nog van na de zwangerschap van de jongste aan zit, eraf te krijgen. Maar ik heb een hekel aan sporten haha.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 7 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum