Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stel jezelf weer 's voor!

+115
Puggle
Atelier Madame
nien
Mees
-Ieniemienie-
nonnekuh
*Lookie*
Evalynn
Dolphinne
Jeanette
Aggi
Cimic
Cow
Oasis
Amber-
M@niek
Bay
Plien84
*Bloempje*
MamaJ&R
Esperanza
Rouxxxe
M-G
Le Chat Noir
Sorella
Rovine
Parel
Urban Naked
Niene
Pitufo
Tsjip
Muus
Gympie
Marsy28
mzcharlotte
Merel
Pinkel
Isis
Charles
Saga
Sterre
Steep
xxjojootjexx
June
Bisq
Moira
Hannah_
Kowalski
Kaboutertje
Carra
Lady Starstruck
Cato
MADDIE
Razz
Caresses
Bubbelicious
SoGood
Bluestar
Aagje!
Elliot
Serena
silly-one
Bolleke
Bosjesvrouw
Caramba
Sophiee
Burn
Susan
Nyx
Reeza
eigenwijs
Zininzon
Aziraphale
Hoochie
Manderijn
Rush
Sanne
Chocolate Cookie
banjer49
Feline
Ibbeltje
Phileine
Laced
Printje
loura
Sarah1985
Aimee
piertje
Capt'n Zero
Pineco
Exogenesis
Poubelle
Ragazza
Marin
Toet
Blair
Pannetoet
Caroow
Bacio
Jip
Snirp
Fayebella
Roxi3
Slakje
Taeda
Punk'd
Sea of Trees
Catwoman79
Middleme
Beachgirl
Bliss
Jezzie
Zonnetje
Luce
Bazinga
119 plaatsers

Pagina 5 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 5 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Razz do 13 jun 2013 - 20:28

Ik ben Razz. Inmiddels zit ik deze maand alweer 8 jaar op het forum. Ik ben 29 jaar, woon samen met mijn lieve vriend, kat en samen hebben we een zoontje van bijna 3. We zijn ook alweer bijna een jaar bezig voor een tweede kindje maar dat wil helaas tot op heden niet lukken. Ik woon in een gezellig dorpje in Brabant n een appartement dat in Augustus alweer 2 jaar te koop staat. Als we het verkopen willen we gaan verhuizen naar een ander dorp zo'n 12 km verderop. Ik werk 16 uur in de week in een drogisterij. Ik heb mijn diploma's hiervoor en ben bevoegd om mensen te adviseren over geneesmiddelen. Mijn hobby's zijn slapen :P en ik schilder en winkel graag. Verder ben ik een echt familiemens, ik hou van gezelligheid en ik ben gek op lekker eten!

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 5 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Aagje! do 13 jun 2013 - 20:28

Elliot schreef:
Aagje! schreef:En we wonen alweer 6 jaar in een dorp vlakbij schiphol, waar we het erg naar ons zin hebben.




Oeh welk dorp is dat? H.? Ik woon ook echt vlakbij schiphol!
Nee ik woon in N. Jij woont in H?
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 5 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Snirp do 13 jun 2013 - 20:33

Elliot schreef:
Aagje! schreef:En we wonen alweer 6 jaar in een dorp vlakbij schiphol, waar we het erg naar ons zin hebben.




Oeh welk dorp is dat? H.? Ik woon ook echt vlakbij schiphol!
Leuk! Veel mensen uit deze omgeving smile 
Vriendinnetje van mij woonde in Z. Woont nu in H.
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 5 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Luce do 13 jun 2013 - 20:39

Ik vind dit echt een leuk topic om te lezen smile.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 5 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  MADDIE do 13 jun 2013 - 20:50

Wat een leuk topic :-) lees heel veel dingen die ik nog niet wist.

Ik ben MADDIE en kom al meer dan 10 jaar op het forum. Op het oude forum als maddie_online.
Ik woon in een dorpje in Noord-Holland. Omgeving Hoorn.
Ik ben bijna 29 jaar oud en ben zeven jaar samen met mijn vriend, waarvan we vier jaar samen wonen. Onze dochter is nu 9,5 maand oud. We hebben twee poesjes Dunya & Daisy en twee konijntjes Dora & Diva.
Ik werk twee dagen in de week op een voorschool in Amsterdam Nieuw-West. Daar werk ik ruim vijf jaar en heb het daar super naar mijn zin. Alhoewel het wel een ietwat andere baan is als mijn studierichting SPH. Mijn hobby's zijn wandelen, zingen, omgaan met kinderen, forummen, lekker achter de buis hangen, strand wandelen, een terrasje pakken en nog veel meer.
Ik ben hier het meest actief in de zwangerschapspijler en reageer nu sinds kort iets meer, waardoor ik nu van mijn status als "fluisteraar" af ben.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 5 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Elliot do 13 jun 2013 - 20:52

Aagje! schreef:
Elliot schreef:
Aagje! schreef:En we wonen alweer 6 jaar in een dorp vlakbij schiphol, waar we het erg naar ons zin hebben.






Oeh welk dorp is dat? H.? Ik woon ook echt vlakbij schiphol!


Nee ik woon in N. Jij woont in H?
N., als in N.V.? Haha ik moest ff denken hoor! Ik woon in Aalsmeer, zo'n beetje onder de Aalsmeerbaan Wink
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 5 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Cato do 13 jun 2013 - 20:53

Ik ben Cato, 26 jaar en woon in het zuiden des land. Ik werk bij een buiten schoolse opvang en op een kdv. Daar naast fotografeer ik als hobby af en toe wat bruiloften en kinderen. Woon samen met mijn vriend en samen delen we de passie voor  (oude) auto's hij lelijke eendjes en ik alles met vw te maken heeft. Op sportief vlak ben ik actief bij de reddingsbrigade en en voorheen altijd bij de volleybalclub, heb inmiddels al 13 x de 4daagse van Nijmegen uitgelopen (dit jaar helaas geen 4daagse ). Als ik nog tijd over heb ben ik graag creatief bezig , taart bakken , schilderen, tekenen, haarspeldjes maken, foto bewerken als ik maar iets kan doen met mijn handen , anders word ik erg onrustig .
Cato
Cato
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 329
Punten : 365
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 5 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Lady Starstruck do 13 jun 2013 - 21:03

Hallo allemaal. Ik ben Lady starstruck (voorheen magicwoman) 29 jaar en ik woon in Wageningen. Ik woon samen met mijn vriend in een flat (of moet ik zeggen appartement Wink). Mijn 2 katten en 2 cavia's. Nog geen kinderen maar je weet nooit wat de toekomst gaat brengen. Over mijn werk zeg ik liever niet zoveel omdat dit een openbaar forum is. De meeste die mij kennen weten wel wat voor een werk ik doe.

Ik hou van metal en rock muziek dit is dan ook mijn lust en mijn leven. De laatste tijd alleen wat minder want ik word ouder. Mijn vriend speelt ook in drie bands. Ik bezoek graag concerten en festivals. Alleen tegenwoordig zonder peukje want ik ben gestopt met roken. Ook vind ik spiritualiteit erg interessant. Ik schrijf graag verhalen en ben ik mijn passie voor dieren weer helemaal op nieuw aan het ontdekken. En tegenwoordig sport ik ook weer heel veel dit is eigenlijk gekomen sinds ik gestopt ben met roken. Ik doe aan hardlopen, op de crosstrainer staan, buik spier oefeningen en iedere dag een work out.  Ik zou heel graag willen verhuizen naar mijn geboorte en opgroei plaats Ede naar een eengezinswoning maar het wil allemaal niet vlotten met huren. Nou, dat was het. Weet verder niet zoveel meer over mijzelf  te vertellen Razz


Laatst aangepast door Lady Starstruck op do 13 jun 2013 - 21:08; in totaal 2 keer bewerkt
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 5 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Carra do 13 jun 2013 - 21:04

Hi, aangenaam ik ben Carra, 28 jaar, woon in een appartementje in een klein dorp in Noord Holland. Gelukkig woon ik vrij dichtbij de grote stad.

Ik werk in Amsterdam als juridisch medewerker. Ik vind mijn baan op zich wel weer leuk, maar zou ook wel graag iets anders willen. Helaas liggen de banen niet voor het oprapen en weet ik ook niet precies wat ik nou écht wil. Dus voorlopig ben ik nog maar blij dat ik werk heb.

Ik ben een muziekjunkie en ga regelmatig naar concerten. Mijn favo genre is sing/songwriter maar ook rock en folk luister ik veel. Ik heb een grote liefde voor Ierland. Ik ga deze zomer weer voor een weekendje naar Dublin.

Daarnaast kijk ik voetbal. Ik heb een favoriete club die ik best fanatiek support.
Ik ben een familiemens en bel heel vaak met mijn moeder en zus. Ik heb niet heel veel vriendinnen, maar die ik heb zijn me heel erg dierbaar.

Ik vind mezelf best leuk. Alleen heeft nog geen man dat ontdekt en heb ik geen relatie. Het aanschaffen van een kat is al door mijn hoofd gegaan. Ik ben alleen soms veel van huis dus dat vind ik ook wel sneu.
Ik ga graag in mijn eentje op pad als ik niks te doen heb. Naar een museum, tentoonstelling, concert of gewoon wat slenteren.

Dat was het wel!
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 5 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Aagje! do 13 jun 2013 - 21:04

Elliot schreef:
Aagje! schreef:
Elliot schreef:
Aagje! schreef:En we wonen alweer 6 jaar in een dorp vlakbij schiphol, waar we het erg naar ons zin hebben.








Oeh welk dorp is dat? H.? Ik woon ook echt vlakbij schiphol!




Nee ik woon in N. Jij woont in H?


N., als in N.V.? Haha ik moest ff denken hoor! Ik woon in Aalsmeer, zo'n beetje onder de Aalsmeerbaan Wink

Ja die ja Wink. Ik werk in Aalsmeer smile
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 5 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Kaboutertje do 13 jun 2013 - 21:15

Doe ook maar eens mee!

Ik ben 25 en woon vlakbij eindhoven samen met mijn chihuahua in een appartementje. Sinds kort helaas weer vrijgezel, maar achteraf gezien was ik met deze persoon denk ik ook niet gelukkig geworden.

Na kort in de ww te hebben gezeten begin ik binnenkort weer aan een nieuwe baan in de bediening. Heb er veel zin in om weer aan de slag te kunnen.

In mijn vrije tijd maak ik graag wandelingen met de hond en train ik hem. Verder ben ik graag onder de mensen en doe veel met vriendinnen.

Dat was het wel zo'n beetje
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 5 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Kowalski do 13 jun 2013 - 21:28

Ik vind je op het forum ook al een leukerd hoor Sogood!Yes
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 5 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Hannah_ do 13 jun 2013 - 21:47

Hallo,

Ik ben Hannah, 27 jaar en woon in het noorden van Nederland. Sinds 3 jaar woon ik samen met mijn vriend.
Ik ken hem nu 7 jaar waarvan wij 5,5 jaar een relatie hebben. Eind augustus gaan wij trouwen en vanaf dat moment is een kindje van ons van harte welkom. 

Mijn werk is echt mijn droombaan, elke dag ga ik met plezier naar mijn werk en ik zou mij niet voor kunnen stellen om ooit iets anders te gaan doen. Ik werk met jongeren met een lichte verstandelijke beperking in combinatie met een psychiatrische stoornis. Van een aantal jongeren ben ik hun coach/ mentor. Dat houdt in dat ik ondersteuningsplannen opstel in samenspraak met hen en mede de verantwoordelijkheid heb om deze plannen zo goed mogelijk te laten verlopen. 

In mijn privéleven ben ik ook gelukkig. Momenteel staat een groot deel van mijn leven in het teken van de aankomende bruiloft. De meeste zaken zijn geregeld maar er staan nog een aantal afspraken in de agenda en er beginnen toch kleine spanningen te komen. 
Ik heb geweldige, lieve vriendinnen waarbij ik altijd terecht kan en ook mijn (schoon) familie is er altijd voor mij.
Het is echt heel erg fijn om zo'n netwerk van dierbare personen om ons heen te hebben.

In mijn vrije tijd lees ik graag een goed boek, hang ik op de bank met een wijntje en een leuke dvd in de dvd- speler, vind ik het heerlijk om met vriendinnen op het terras of in een leuke bar, drankjes te drinken, hou ik enorm van shoppen, ben ik verslaafd aan thee drinken en kroel ik net zolang met mijn lieve poes totdat zij stapelgek van haar aanhankelijke baasje wordt. 

Sinds deze week heb ik mij aangemeld op dit forum en hoop ik nog veel mee te schrijven.
Hannah_
Hannah_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 66
Punten : 72
Registratiedatum : 12-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 5 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Moira do 13 jun 2013 - 21:50

Hallo dames! Ik ben Snow White, 24 jaar oud, woon in Brabant, samen met mijn lieve vriend. Ik volg een studie, die ik hopelijk over twee jaar afgerond heb.

Ik ben gek op rock/metal muziek en bezoek ook ieder jaar festivals. Daarnaast vind ik het leuk om series te kijken (Lost, Vikings, Revenge, Dexter etc), te lezen en met mijn vriendinnen af te spreken. Lekker uit eten enzo.
Moira
Moira
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 5 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  SoGood do 13 jun 2013 - 21:50

Kowalski schreef:Ik vind je op het forum ook al een leukerd hoor Sogood!Yes
Haha, nou dat vind ik lief! Ik vind jou ook heel gezellig, leuk en lief!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 5 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Bisq do 13 jun 2013 - 21:52

Wat een leuk topic.


Laatst aangepast door Bisq op wo 19 jun 2013 - 9:51; in totaal 1 keer bewerkt
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 5 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  June do 13 jun 2013 - 21:52

Wat een leuk topic Very Happy
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 5 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  xxjojootjexx do 13 jun 2013 - 21:55

Ik ben Jolanda, 27 jaren jong. Woon in een koophuisje in K.ampen met mijn man, hond en 2 kinderen. We zijn nu 9 jaar samen, waarvan bijna 6 getrouwd. 
Ik kom hier al een eeuwigheid op het forum, vanaf juni 2004, dus al 9 jaar Very Happy 
Werken doen wij allebei 4 dagen per week, ik sport graag alleen heb ik daar bij mooi weer weinig tijd voor, omdat ik dan ook heel graag op de motor een paar dijkjes over scheur. Ongeveer 1x per maand doe ik aan moto gymkhana, dit is een parcour afgezet met pionnen zo snel mogelijk afleggen. Verder ga ik graag naar motortreffens, of maak een ritje met andere fanaten. 
Wat ik ook erg leuk vind is afspreken met anderen om lekker een drankje te doen. 
Shoppen doe ik amper in de winkels, altijd online:)

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 5 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Kowalski do 13 jun 2013 - 22:22

Toet schreef:
De komende 3 jaar ben ik nog aan het studeren, misschien nog wel 4,5 of 5 jaar, dat ligt er maar net aan wat er op mijn pad komt. Ik wil over 1,5 jaar een half jaar naar het buitenland voor stage.
Ik neem het leven niet al te serieus, ik hou niet van een strakke planning en ik zie wel wat er op mijn pad komt. Ik ben wat dat betreft ook heel nuchter en chill, ik hou niet van stressen en me druk maken om onnodige dingen. Ik doe gewoon wat ik leuk vind om te doen en waar ik gelukkig van word, ik heb me lang genoeg zorgen gemaakt om wat anderen willen/vinden/denken.

Hier kan ik wat van leren! Ik denk dat ik dit uitprint en op de koelkast hang :cheering:
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 5 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Steep do 13 jun 2013 - 22:38

Leuk! Ik ben Steep, 1 jaar getrouwd en in totaal 4 jaar een relatie. Ik heb een zoontje van bijna 2 die Ruben heet. Wij wonen in een appartement samen met onze rottweiler Appie van 5 jaar. Ons huisje staat te koop, ik wil dolgraag een huis met een tuin, voor Ruben en Appie. We zullen het zien!
Ik werk in de gehandicapten zorg op een woongroep met mensen die een ernstige verstandelijke beperking hebben. Cognitief hebben zij het niveau van een baby. De meeste kunnen niet praten en dragen incontinentie materiaal. Daarnaast hebben ze gedragsstoornissen waarbij zij zich verbaal en lichamelijk agressief kunnen uiten, ook automutileren ze (bijten op handen tot bloedens toe of slaan zichzelf in het gezicht). 
Ik werk tijdelijk wat minder ivm mijn zwangerschap. Maar het liefste zou ik even helemaal niet willen werken. De start van mijn zwangerschap is nogal moeilijk en ik moet veel spugen en ben constant misselijk. Verder ben ik wel heel blij met beeb 2 alleen kan ik er nu moeilijk van genieten. 
Ik hou ontzettend van koken, maar ik neem er geen tijd voor, alleen als ik voor grotere gezelschappen mag koken. Ik zou graag nog een hobby willen hebben maar ik ben erg ongeduldig en ik wil iets graag direct kunnen. Als dat niet lukt kap ik er weer snel mee. Ik wil graag leren haken, maar ik heb niet het geduld om alle steken te leren..

Ik geloof dat ik dit wel zo'n beetje ben, in a nutshell haha!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 5 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Sterre do 13 jun 2013 - 23:23

Ik ben Sterre, 28 jaar, eind augustus vijf jaar samen met mijn vriend waarmee ik sinds bijna twee jaar in een heel fijn koophuis (bovenwoning) in Utrecht woon. Ook Ramses woont hier, een lieve held-op-sokken kater van 1,5 jaar, die via een ingenieus trappetje vanaf ons balkon de wijde wereld in kan.

Voor mijn werk ontwikkel ik inhoudelijk de programma's voor congressen en studiedagen op het gebied van zorg en welzijn. Een leuke en afwisselende baan. Het kantoor is een uur reizen van deur tot deur, dus ik spendeer ook heel wat tijd in het OV.

Verder houd ik veel van reizen, uit eten gaan en borrelen met mijn vriend of vriend(inn)en, concertjes en festivals bezoeken, lezen, films, nieuwe (niet te ingewikkelde) receptjes uitproberen, shoppen, terrasjes, squashen, en ik doe een poging tot hardlopen. Eigenlijk heb ik overal veel te weinig tijd en geduld voor, dus doe ik vooral alles half. En ik haat het huishouden Yes

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 5 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Saga do 13 jun 2013 - 23:31

Ik ben Saga, 23 jaar en woon samen met mijn vriend, konijn en kippen. Ook komt er volgende week nog een vogeltje bij.
Wij wonen in een klein, vrijstaand huisje in het bos, waar we buiten alle ruimte hebben.
Ik ben kok en sinds een paar maanden weer aan het werk, na ongeveer een jaar thuis te hebben gezeten door een schouderoperatie.
Door die operatie heb ik zeker 1,5 jaar mijn grote hobby niet uit kunnen voeren; het motorrijden.
Nu rij ik al wel weer korte stukjes, maar het zit nog niet helemaal lekker met mijn schouder.

Mijn vriend ken ik ook door het motorrijden, en hoewel we eerst niets van elkaar moesten weten zijn we in augustus alweer 3 jaar een stel smile
Saga
Saga
Prater
Prater

Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 5 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Charles do 13 jun 2013 - 23:34

Hoi!

Mijn naam is Charles, voorheen Charlie, Mozzarella, MaaiOpinion. Oud forum-rebel. Tegenwoordig op weg naar een hogere mate van genuanceerdheid. 
Voornamelig carriéretijger. Tegenwoordig apetrotse moeder van een eigengereide maar lieve en natuurlijk knappe tweeling. Hier zijn ze, dit was vanmorgen:

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 5 296122_10201282031802650_1440791999_n 
Ze heten Jantje en Roosje.

Ik heb een best moeilijke tijd achter de rug. Wat precies kun je teruglezen in het topic in de persoonlijk pijler, jij 5 jaar geleden en nu. Ik heb nu therapie en leer veel over mezelf en mijn omgeving. Het was niet makkelijk, maar al met al zie ik het als een verrijking en heb ik geleerd niet meer zo snel en hard te oordelen over anderen omdat het leven soms onvoorspelbaar is en je pas weet hoe je zelf zou reageren als je het meemaakt.

Mijn hobby's zijn schrijven, lezen, hardlopen en gitaar spelen. Ik ben muzikaal, speelde vroeger veel in bandjes. Tegenwoordig niet zoveel tijd meer voor. 

Ik heb sinds 5,5 jaar een relatie met mijn partner (of is het nou 4,5 jaar? oh wat erg). We hebben een geregistreerd partnerschap, willen ooit wel nog eens 'echt' trouwen. 

We wonen in Limburg waar we een heel groot maar wel oud huis hebben. Is nog lang niet klaar, ieder weekend klust mijn man wel ergens in of aan het huis en het wordt steeds mooier! Maar doordat we nu een tweeling hebben gaat het wel wat langzamer omdat er veel geld en tijd in hun gaat zitten. Maar dat is niet erg. Komt wel. 

Ohja, we hebben ook nog een kater, Frank. Hij is momenteel een beetje irritant. Zeikt de hele dag om eten. Maar hij is wel lief voor de twins en ons en Roosje is dol op hem.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 5 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Isis vr 14 jun 2013 - 0:01

Ooooh, die foto van je tweeling, Charles, prachtig! Mooie snoetjes.

Ik ben Isis, voorheen Yvette. Getrouwd, 31 jaar, woon in België, maatschappelijk werker en heb 4 poezen hier rondlopen. Eén van mijn poezen heet trouwens Isis.

Momenteel ben ik werkloos en op zoek naar werk. Ik heb gewerkt met daklozen en deed dat erg graag. Door omstandigheden kon ik dat werk niet meer doen dus ben nu bezig met wat anders te zoeken. Ik ben ook een soort 'project' aan het uitwerken rond ervaringsdeskundigheid, waar ik nu veel tijd in steek. En ik doe ook vrijwilligerswerk in een kattenasiel. Verder kijk ik regelmatig YouTube video's van beautyguru's, lees ik belachelijk veel, babysit ik vaak op mijn metekindje, wandel ik vaak in de natuur, rij ik paard en af en toe ga ik nog eens uit. Maar eerlijk gezegd voel ik me dan vaak een oude taart. Mensen omschrijven me vaak als koppig, kritisch, diepgaand maar ook lief en ik heb mijn zottere periodes. Ik ben een halve communist en mijn gevoel voor rechtvaardigheid is zeer sterk aanwezig. Soms best irritant, denk ik. Ik ben ook dol op discussies, mijn stokpaardje is ongelijkheid. Ik rook nu nog maar ga binnenkort stoppen.
Isis
Isis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 338
Punten : 363
Registratiedatum : 25-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 5 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Pinkel vr 14 jun 2013 - 0:12

Hoi,

Ik ben Pinkel (in real life is dit mijn koosnaampje zoals mijn vader mijn vroeger noemde) 33 jaar (over 2 dagen) en woon in de omgeving van H.oorn samen met mijn man en dochtertje van bijna 6 maanden.
Volgende maand zijn mijn man en ik alweer 3 jaar samen en in september 2 jaar een Geregistreerd Partnerschap. We hebben 2 katten, ééntje is alweer 6 jaar en heb ik meegenomen, dan hebben we nog een rood katertje van 2 wat een enorme deugniet is! Binnen is het echt een schootkatje, maar buiten is het een ettertje, haha

Momenteel ben ik thuisblijfmoeder en dat bevalt me erg goed! Kort na mijn bevalling ben ik ernstig ziek geworden door een vruchtwater-embolie, waardoor ik 8 dagen op de IC heb gelegen en daarna nog 2 weken op de Kraamafdeling. Ondanks dat mijn nieren nog maar voor 26% functioneren, voel ik me de laatste tijd steeds beter en geniet ik heel erg van ons kleine meisje.
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 5 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum