Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stel jezelf weer 's voor!

+115
Puggle
Atelier Madame
nien
Mees
-Ieniemienie-
nonnekuh
*Lookie*
Evalynn
Dolphinne
Jeanette
Aggi
Cimic
Cow
Oasis
Amber-
M@niek
Bay
Plien84
*Bloempje*
MamaJ&R
Esperanza
Rouxxxe
M-G
Le Chat Noir
Sorella
Rovine
Parel
Urban Naked
Niene
Pitufo
Tsjip
Muus
Gympie
Marsy28
mzcharlotte
Merel
Pinkel
Isis
Charles
Saga
Sterre
Steep
xxjojootjexx
June
Bisq
Moira
Hannah_
Kowalski
Kaboutertje
Carra
Lady Starstruck
Cato
MADDIE
Razz
Caresses
Bubbelicious
SoGood
Bluestar
Aagje!
Elliot
Serena
silly-one
Bolleke
Bosjesvrouw
Caramba
Sophiee
Burn
Susan
Nyx
Reeza
eigenwijs
Zininzon
Aziraphale
Hoochie
Manderijn
Rush
Sanne
Chocolate Cookie
banjer49
Feline
Ibbeltje
Phileine
Laced
Printje
loura
Sarah1985
Aimee
piertje
Capt'n Zero
Pineco
Exogenesis
Poubelle
Ragazza
Marin
Toet
Blair
Pannetoet
Caroow
Bacio
Jip
Snirp
Fayebella
Roxi3
Slakje
Taeda
Punk'd
Sea of Trees
Catwoman79
Middleme
Beachgirl
Bliss
Jezzie
Zonnetje
Luce
Bazinga
119 plaatsers

Pagina 3 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 3 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Printje do 13 jun 2013 - 7:44

Ik ben Printje, 29 jaar en 10 jaar samen waarvan 5 jaar getrouwd met mijn man. We zijn de trotse papa en mama van R.uben en N.iene. Ik sta inmiddels al flink wat jaren voor mijn (kleuter)klas en dat doe ik nog steeds met veel liefde en plezier. in onze vrije tijd gaan we graag geocachen, naar de Efteling/Disney of naar een musical.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 3 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Laced do 13 jun 2013 - 7:46

Weg


Laatst aangepast door Laced op zo 1 sep 2013 - 1:37; in totaal 1 keer bewerkt

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 3 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Phileine do 13 jun 2013 - 7:47

Hoi, ik ben Phileine, 28 jaar alweer en ben net verhuisd. Ik woonde eerst in een soort rechthoekig bezemhok, met een muur als uitzicht en nu heb ik een soort boshuisje. Althans, zo noem ik het, aangezien ik uitkijk op veel bomen en een slootje. Ik vind het heerlijk om meer ruimte en een mooi uitzicht te hebben.

Ik studeer Nederlandse taal en cultuur en ben bijna klaar met mijn bachelor. Nog twintig punten en dat papiertje heb ik binnen. Daarna wil ik een master gaan volgen, maar ik wil misschien ook wel eerst stage gaan lopen. Ik ben er nog niet helemaal over uit. In het weekend werk ik bij de post, nu alweer zo'n tweeënhalf jaar met veel plezier.

In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te puzzelen, bij voorkeur legpuzzels. Ook knap ik graag meubels op, verkoop ik regelmatig spullen via marktplaats en wandel ik graag. Oh ja, schrijven is ook een hobby van mij.

Mijn relatie is net uit en ik ben er inmiddels achter dat ik even klaar ben met relaties. Ik wil even een tijdje alleen zijn en genieten van mijn vrijheid.


Laatst aangepast door Phileine op do 13 jun 2013 - 7:48; in totaal 1 keer bewerkt
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 3 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Exogenesis do 13 jun 2013 - 7:48

Capt'n Zero schreef:
Exogenesis schreef:Hoi, ik ben Exogenesis, genoemd naar een prachtig nummer van Muse, waar ik fan van ben. 



Naar welke exo heb je jezelf vernoemd eigenlijk?

Part 1, 2 én 3.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 3 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Ibbeltje do 13 jun 2013 - 7:49

Ik ben Ibbel of voor sommigen d'n Ibbel :P

Werk in de kinderopvang, ben 30 jaar en woon samen in omgeving van Eindhoven.
Ik behoor hier tot het Eindhoven vriendinnengroepje Wink  15 Meiden die elkaar hier op het forum hebben leren kennen.

Verder ehm geen idee? Als je wat wil weten vraag maar Very Happy

Oja ik doe ook nog hardlopen. probeer minstens 2x in de week te gaan, soms 3.


Laatst aangepast door Ibbeltje op do 13 jun 2013 - 8:22; in totaal 1 keer bewerkt
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 3 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Bliss do 13 jun 2013 - 7:50

Ah, wat jammer dat het uit is, Phileine! Dat was toch die jongen van je werk, of ben ik nu heel erg in de war?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 3 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Gast do 13 jun 2013 - 7:50

Sarah1985 schreef:Ik ben sarah in het echte leven heet ik H.ilda ik woon in friesland met mijn man en 2 katten. Ik ben op 20-08-2008 getrouwd dus dit jaar alweer 5 jaar. Helaas niet altijd even gelukkig en hebben we veel tegenslagen meegemaakt.

Ik heb een opleiding gedaan om in een winkel te werken. Mijn droom is nog altijd een eigen winkel te beginnen. ook heb ik SPW gedaan. Ik werk nu in de zorg en smiddags pas ik op 2 meisjes

Mijn hobby's zijn fotograferen, concerten bezoeken naar het theater gaan. Het liefste ga ik naar concerten van Tim Akkerman.

Verder hou ik van tv series kijken. Ik sport sinds begin april 2/3 keer per week en ben al 7,5 kilo afgevallen
*Pling!* Ik weet ineens wie jij bent (en waarschijnlijk ben ik daar heel laat achter nu!)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 3 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Feline do 13 jun 2013 - 7:59

Ik ben Feline! 26 jaar en ik werk 32 uur per week als receptioniste bij een evenementenbedrijf. Je kunt me o.a. herkennen aan m'n kruk, door een ziekte vroeger en wat mislukte operaties kan ik waarschijnlijk nooit meer gewoon lopen maar dat klinkt erger dan het is. Ik sport namelijk gewoon 3 x per week dus het kan allemaal dramatischer. 

Woon nu in eenstudentenhuis met 7 meiden maar vertrek in november voor onbepaalde tijd naar Nieuw Zeeland met m'n vriend. M'n vriend is 22 en ken ik nu ongeveer 10 maanden. Hij is heel leuk!  

That's me in a nutshell!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 3 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  banjer49 do 13 jun 2013 - 7:59

Leuk topic!! Ik ben banjer49 in real life heet ik m.onique. ik woon in kop van noord holland. Ik ben 40 jaar. Bijna tien jaar samen met mijn man, waarvan bijna vijf jaar getrouwd. We hebben twee poezen banjer en doortje. Ik werk in een groente/fruit verwerkings bedrijf we maken producten klaar voor één van de grootste supermarkt van Nederland.
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 3 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Capt'n Zero do 13 jun 2013 - 7:59

Exogenesis schreef:
Capt'n Zero schreef:
Exogenesis schreef:Hoi, ik ben Exogenesis, genoemd naar een prachtig nummer van Muse, waar ik fan van ben. 


Naar welke exo heb je jezelf vernoemd eigenlijk?



Part 1, 2 én 3.


Hm, ik wou eigenlijk schrijven dat je moest kiezen maar ik laat het er bij. Je kunt idd niet echt kiezen scratch
Capt'n Zero
Capt'n Zero
Prater
Prater

Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Woonplaats : Noord Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 3 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Exogenesis do 13 jun 2013 - 8:07

Capt'n Zero schreef:
Exogenesis schreef:
Capt'n Zero schreef:
Exogenesis schreef:Hoi, ik ben Exogenesis, genoemd naar een prachtig nummer van Muse, waar ik fan van ben. 




Naar welke exo heb je jezelf vernoemd eigenlijk?





Part 1, 2 én 3.




Hm, ik wou eigenlijk schrijven dat je moest kiezen maar ik laat het er bij. Je kunt idd niet echt kiezen scratch

Nou, inderdaad, als ik eenmaal begonnen ben met het nummer, móet ik de volle 12 minuten luisteren.

Maar, als je me had gedwongen en de enige andere optie was kielhalen, dan zou ik voor part 1 (overture) kiezen om er maar van af te zijn.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 3 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Chocolate Cookie do 13 jun 2013 - 8:18

Leuk topic dit zeg! Dus ik doe ook even mee Very Happy

Ik ben Chocolate Cookie, woon tussen Breda en Tilburg op mezelf samen met mijn lieve hondje.
Na veel tegenslagen nu eindelijk alweer een ruime maand bezig met mijn stage op een reisbureau wat erg goed bevalt! Heb het er echt naar mijn zin.
Ik zit ook nog op een fotoclub waar ik wekelijks een bijeenkomst heb en afgelopen weekend hadden we een expositie.
Ook ga ik 1x per week zwemmen en hopelijk kan ik na de zomer zumba weer oppakken (dat heb ik even moeten links laten liggen door een blessure).
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 3 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Sanne do 13 jun 2013 - 8:36

Leuk topic!

Ik ben Sanne (niet mijn echte naam), woon in Drenthe en ben 27 jaar. Ik ben inmiddels 7 jaar samen met mijn vriend en we hebben een dochter van 1 jaar. Ik werk sinds 5 jaar bij een rechtbank als jurist en heb in de tussentijd mijn rechtenstudie afgerond. We wonen momenteel in een appartement, maar hebben wel plannen om wat anders te kopen, iets groters en dichter bij ons werk. We rijden nu iedere ochtend met z'n drieën naar ons werk en dat is wel heel gezellig, maar het is wel fijn om wat minder reistijd te hebben. 

Verder hou ik van koken, sporten, lezen, wandelen met de hond en tegenwoordig ook spelen in de speeltuin, tekenen etc. Een heel gewoon rustig leven, maar ik ben er dolgelukkig mee.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 3 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Middleme do 13 jun 2013 - 8:42

Zero, ik ben nu wel benieuwd waar jij je spullen voor de fotografie vandaan haalt!
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 3 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Capt'n Zero do 13 jun 2013 - 8:50

Middleme schreef:Zero, ik ben nu wel benieuwd waar jij je spullen voor de fotografie vandaan haalt!

Spullen.... hm dat is een groot begrip :P

Mijn camera spullen en afdruk/print spullen koop en lease ik rechtstreeks van de fabrikant.
Mijn studiolicht heb ik via een dealer/groothandel gekocht.
Ik zit daarnaast ook nog aan een vaklab verbonden en heb goede connecties bij de plaatselijke drukkerij. 

De rest komt allemaal van internet.
Capt'n Zero
Capt'n Zero
Prater
Prater

Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Woonplaats : Noord Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 3 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Middleme do 13 jun 2013 - 8:53

Capt'n Zero schreef:
Middleme schreef:Zero, ik ben nu wel benieuwd waar jij je spullen voor de fotografie vandaan haalt!



Spullen.... hm dat is een groot begrip :P

Mijn camera spullen en afdruk/print spullen koop en lease ik rechtstreeks van de fabrikant.
Mijn studiolicht heb ik via een dealer/groothandel gekocht.
Ik zit daarnaast ook nog aan een vaklab verbonden en heb goede connecties bij de plaatselijke drukkerij. 

De rest komt allemaal van internet.
Ok, geen winkel dus?
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 3 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Capt'n Zero do 13 jun 2013 - 9:00

Middleme schreef:
Capt'n Zero schreef:
Middleme schreef:Zero, ik ben nu wel benieuwd waar jij je spullen voor de fotografie vandaan haalt!





Spullen.... hm dat is een groot begrip :P

Mijn camera spullen en afdruk/print spullen koop en lease ik rechtstreeks van de fabrikant.
Mijn studiolicht heb ik via een dealer/groothandel gekocht.
Ik zit daarnaast ook nog aan een vaklab verbonden en heb goede connecties bij de plaatselijke drukkerij. 

De rest komt allemaal van internet.


Ok, geen winkel dus?

Nee, ik verkoop het grootste gros natuurlijk weer door (afdrukken, fotolijsten etc) dus in een winkel betaal ik daar geen fabrieksprijs voor.
Ik koop soms wel eens iets in de winkel (lenzen, apparatuur) maar dan ook eigenlijk uitsluitend bij de fotografie groothandels. 
Veel fotografie winkels zitten er niet in mijn buurt (en maar goed ook want dat zou ook concurrentie zijn) en als ik iets nodig heb, hoef ik ook niemand te spreken die me iets wil verkopen of te wachten als het nog bestelt moet worden.

Maar toen ik freelancer was, kocht ik wel meer in de winkel hoor.
Capt'n Zero
Capt'n Zero
Prater
Prater

Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Woonplaats : Noord Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 3 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Rush do 13 jun 2013 - 9:16

Nou hallo, ik ben Rush, 23 en ik woon met vriend en poes samen in een inieminie dorp in Friesland. Ik heb alleen een VMBO diploma want op het MBO kon ik mijn draai niet vinden. Op mn 16de begon ik met  fullltime werken en bijna 7 jaar later werk ik nog steeds bij hetzelfde bedrijf. Officieel als frontdesk representative, maar het komt er op neer dat ik van de koffie tot de administratie en de feestjes tot de sollicitaties op me neem en alles daartussen. Ik doe dus van alles.

In mn vrije tijd zit ik meestal te haken of kijk ik TV series zoals; Bones, Revenge, Switched at Birth. Oh en crime series hou ik sowieso van. Law and Order is ook favoriet. Sport sla ik over. Teamsporten vind ik niet leuk en de sportschool te duur. Dan kan ik net zo goed thuis sporten, waar ik dan weer niet genoeg discipline voor heb. Ik heb wel een goede fiets gekocht die ik trouw gebruik, maar alleen met mooi weer. Mn auto heb ik immers ook niet alleen om de oprit te versieren. 

Samen sparen mn vriend en ik voor een koophuisje en een bruiloft, want hij wil graag trouwen Wink. Veel vriendinnen heb ik helaas niet meer, maar met Joan ga ik altijd graag iets leuks doen,  zoals naar de primark haha.

Oh en ik ben een echte online shopper. Ik hou van korting!!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 3 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Middleme do 13 jun 2013 - 9:21

Capt'n Zero schreef:
Middleme schreef:
Capt'n Zero schreef:
Middleme schreef:Zero, ik ben nu wel benieuwd waar jij je spullen voor de fotografie vandaan haalt!







Spullen.... hm dat is een groot begrip :P

Mijn camera spullen en afdruk/print spullen koop en lease ik rechtstreeks van de fabrikant.
Mijn studiolicht heb ik via een dealer/groothandel gekocht.
Ik zit daarnaast ook nog aan een vaklab verbonden en heb goede connecties bij de plaatselijke drukkerij. 

De rest komt allemaal van internet.




Ok, geen winkel dus?



Nee, ik verkoop het grootste gros natuurlijk weer door (afdrukken, fotolijsten etc) dus in een winkel betaal ik daar geen fabrieksprijs voor.
Ik koop soms wel eens iets in de winkel (lenzen, apparatuur) maar dan ook eigenlijk uitsluitend bij de fotografie groothandels. 
Veel fotografie winkels zitten er niet in mijn buurt (en maar goed ook want dat zou ook concurrentie zijn) en als ik iets nodig heb, hoef ik ook niemand te spreken die me iets wil verkopen of te wachten als het nog bestelt moet worden.

Maar toen ik freelancer was, kocht ik wel meer in de winkel hoor.
Duidelijk. 

Was benieuwd of je misschien wel eens bij mijn vriend in de winkel (C in A) komt Wink.
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 3 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Manderijn do 13 jun 2013 - 9:29

Ik ben Manderijn (niet mijn echte naam,duh) smile
Ik ben 27 jaar, samen met mijn vriend de ouders van twee kinderen. Een meiske van vier en de jochie van bijna drie. We wonen vlak bij het punt waar de drie provinciën samen komen,aan de Friesland kant.
We hebben een konijn en een hele lieve pup.
Ik werk als activiteitenbegeleider in de ouderenzorg,een hele leuke baan!
Ik ben graag buiten,wandel veel,ben graag in de bos of op de hei.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 3 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Hoochie do 13 jun 2013 - 9:30

Ik ben Hoochie, 28 en ik woon samen met mijn vriend en kat vlakbij Rotterdam. We wachten op de sleutel van ons nieuwe huis en gaan dan in de buurt van Gouda wonen. Ik heb SPH gestudeerd en werk met mensen met autisme. Door een drukke baan blijft er weinig tijd over, maar ander lees ik graag of spreek af met vriendinnen.
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 3 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Aziraphale do 13 jun 2013 - 9:38

Leuk!

Ik ben Azi, mijn nickname gebruik ik al 15 jaar op internet. Ik ben 29 jaar, net een maand getrouwd met m'n man en we wonen met onze drie katten in Drenthe. Ik woon hier nu zes jaar. Ik ben eigenlijk Zuid-Hollandse en soms heb ik nog wel wat heimwee. In 2007 afgestudeerd aan de Pabo in Rotterdam en sindsdien werkzaam als juf. Ik vind mn werk echt geweldig! Momenteel werk ik vier dagen, drie dagen groep 1/2/3 en één dag vakleerkracht Engels. Maar de groep is nu zo gegroeid dat ik volgend jaar vier dagen in groep 1/2/3 ga werken.

M'n hobbies zijn m'n Volkswagen Kever, films en series kijken (the Walking Dead, the Vampire Diaries, Game of Thrones, etc.), muziek, concerten, borrelen met vrienden, koken, computers en luieren. Ook stedentrips maken doe ik graag!


Laatst aangepast door Aziraphale op do 13 jun 2013 - 18:27; in totaal 1 keer bewerkt
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 3 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Capt'n Zero do 13 jun 2013 - 9:45

Middleme schreef:
Capt'n Zero schreef:
Middleme schreef:
Capt'n Zero schreef:
Middleme schreef:Zero, ik ben nu wel benieuwd waar jij je spullen voor de fotografie vandaan haalt!









Spullen.... hm dat is een groot begrip :P

Mijn camera spullen en afdruk/print spullen koop en lease ik rechtstreeks van de fabrikant.
Mijn studiolicht heb ik via een dealer/groothandel gekocht.
Ik zit daarnaast ook nog aan een vaklab verbonden en heb goede connecties bij de plaatselijke drukkerij. 

De rest komt allemaal van internet.






Ok, geen winkel dus?





Nee, ik verkoop het grootste gros natuurlijk weer door (afdrukken, fotolijsten etc) dus in een winkel betaal ik daar geen fabrieksprijs voor.
Ik koop soms wel eens iets in de winkel (lenzen, apparatuur) maar dan ook eigenlijk uitsluitend bij de fotografie groothandels. 
Veel fotografie winkels zitten er niet in mijn buurt (en maar goed ook want dat zou ook concurrentie zijn) en als ik iets nodig heb, hoef ik ook niemand te spreken die me iets wil verkopen of te wachten als het nog bestelt moet worden.

Maar toen ik freelancer was, kocht ik wel meer in de winkel hoor.


Duidelijk. 

Was benieuwd of je misschien wel eens bij mijn vriend in de winkel (C in A) komt Wink.

Dat is niet geheel onmogelijk, ik doe ook nog promotiewerk voor een camera merk, dus ik werk regelmatig met/in fotowinkels.
Capt'n Zero
Capt'n Zero
Prater
Prater

Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Woonplaats : Noord Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 3 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Zininzon do 13 jun 2013 - 10:06

Aangenaam, Zininzon. Ja echt, zin in zon.
Ik ben 27 en woon in een klein dorp in Twente. Sinds 2,5 jaar heb ik mijn eigen koophuis en mijn vriend (met wie ik bijna 1,5 jaar samen ben) komt er over een paar maanden bij in. Hopelijk lukt het hem om hier te aarden, want hij woont nu in een stad.
Ik ben maatschappelijk werker en werk al weer 5 jaar bij de zelfde organisatie. Ik houd er van om mensen te adviseren en sterker te laten worden. 
In mijn vrije tijd doe ik veel vrijwilligerswerk. Ik heb 8  jaar lang in het bestuur van de scouting gezeten en daar ben ik net mee gestopt. Verder doe ik nog wat in het lokale bedrijfsleven op gebied van jongeren (advies/belangenbehartiging) en corrigeer ik zo nu en dan teksten voor plaatselijke bladen.
Daarnaast badminton ik nog recreatief en zou ik het hardlopen weer op moeten pakken (niets meer gedaan na mijn 1e 5 km wedstrijd in april).
Ik ben een bourgondiër, houd van lekker eten, een biertje of wijntje, genieten met mensen om me heen. Tussendoor ga ik graag weekendjes of weekjes weg. Uiteindelijk wil ik de hele wereld wel zien. Ik ben erg geïnteresseerd in andere landen en hun cultuur.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 3 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  eigenwijs do 13 jun 2013 - 10:15

Zininzon schreef:Aangenaam, Zininzon. Ja echt, zin in zon.
Ik ben 27 en woon in een klein dorp in Twente. Sinds 2,5 jaar heb ik mijn eigen koophuis en mijn vriend (met wie ik bijna 1,5 jaar samen ben) komt er over een paar maanden bij in. Hopelijk lukt het hem om hier te aarden, want hij woont nu in een stad.
Ik ben maatschappelijk werker en werk al weer 5 jaar bij de zelfde organisatie. Ik houd er van om mensen te adviseren en sterker te laten worden. 
In mijn vrije tijd doe ik veel vrijwilligerswerk. Ik heb 8  jaar lang in het bestuur van de scouting gezeten en daar ben ik net mee gestopt. Verder doe ik nog wat in het lokale bedrijfsleven op gebied van jongeren (advies/belangenbehartiging) en corrigeer ik zo nu en dan teksten voor plaatselijke bladen.
Daarnaast badminton ik nog recreatief en zou ik het hardlopen weer op moeten pakken (niets meer gedaan na mijn 1e 5 km wedstrijd in april).
Ik ben een bourgondiër, houd van lekker eten, een biertje of wijntje, genieten met mensen om me heen. Tussendoor ga ik graag weekendjes of weekjes weg. Uiteindelijk wil ik de hele wereld wel zien. Ik ben erg geïnteresseerd in andere landen en hun cultuur.

ik las jou naam altijd als ZINZIZON haha!
eigenwijs
eigenwijs
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 405
Punten : 420
Registratiedatum : 20-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 3 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum