Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stel jezelf weer 's voor!

+115
Puggle
Atelier Madame
nien
Mees
-Ieniemienie-
nonnekuh
*Lookie*
Evalynn
Dolphinne
Jeanette
Aggi
Cimic
Cow
Oasis
Amber-
M@niek
Bay
Plien84
*Bloempje*
MamaJ&R
Esperanza
Rouxxxe
M-G
Le Chat Noir
Sorella
Rovine
Parel
Urban Naked
Niene
Pitufo
Tsjip
Muus
Gympie
Marsy28
mzcharlotte
Merel
Pinkel
Isis
Charles
Saga
Sterre
Steep
xxjojootjexx
June
Bisq
Moira
Hannah_
Kowalski
Kaboutertje
Carra
Lady Starstruck
Cato
MADDIE
Razz
Caresses
Bubbelicious
SoGood
Bluestar
Aagje!
Elliot
Serena
silly-one
Bolleke
Bosjesvrouw
Caramba
Sophiee
Burn
Susan
Nyx
Reeza
eigenwijs
Zininzon
Aziraphale
Hoochie
Manderijn
Rush
Sanne
Chocolate Cookie
banjer49
Feline
Ibbeltje
Phileine
Laced
Printje
loura
Sarah1985
Aimee
piertje
Capt'n Zero
Pineco
Exogenesis
Poubelle
Ragazza
Marin
Toet
Blair
Pannetoet
Caroow
Bacio
Jip
Snirp
Fayebella
Roxi3
Slakje
Taeda
Punk'd
Sea of Trees
Catwoman79
Middleme
Beachgirl
Bliss
Jezzie
Zonnetje
Luce
Bazinga
119 plaatsers

Pagina 8 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 8 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Plien84 wo 19 jun 2013 - 3:46

kowalski, wat leuk dat je weer bent gaan turnen. doe je ook weer wedstrijden enzo? hoe lang was je gestopt? ik ben nu net weer 1 seizoen begonnen na 7 jaar, maar het valt me wel zwaar hoor!

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Mees wo 19 jun 2013 - 4:42

Mijn naam is Mees en ik ben 28. Ik woon alweer 6 jaar samen met mijn vriend, we hebben inmiddels al in 3 verschillende huizen gewoond, maar nu we sinds een jaar een koopwoning hebben, gaan we voorlopig niet meer weg.
Vorig jaar ben ik eindelijk, na 9 jaar studeren (aan 3 opleidingen Sad), eindelijk afgestudeerd. Vervolgens ben ik bij de opleiding die ik vorig jaar heb afgerond, blijven werken. Een hele leuke en uitdagende baan! Gelukkig mag ik ook komend jaar blijven smile.

Mijn hobby's zijn tennissen, korfballen, skaten, lezen en PSV kijken/volgen. Natuurlijk spreek ik ook graag af met vriend(inn)en om met hen leuke dingen te doen. Ik shop graag, liever online tegenwoordig dan in de stad trouwens..lekker op mijn gemak van alles passen en geen last van mijn lijf na een hele dag struinen in de stad Wink.
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Bericht  Printje wo 19 jun 2013 - 4:51

Mees, psv dan woon jij vast ook in het zuiden van ons landje.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Mees wo 19 jun 2013 - 5:15

Printje schreef:Mees, psv dan woon jij vast ook in het zuiden van ons landje.

Ja, dat klopt!
Edit: de opmaak is er niet beter op geworden voor de iPad....
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Bericht  nien wo 19 jun 2013 - 5:30

Ik ben Nien (op het oude forum was ik NiCa4447 en woonde ik in Londen). Ook in het 'echte' leven is Nien mijn (bij)naam. Ik ben 29 lentes jong en momenteel woon ik in Groot-Brittannië. Ik woon in het zuiden van GB en maar twintig minuten bij Londen vandaan waar ik praktisch elk weekend te vinden ben. Ik zeg momenteel want ik woon er nu pas vier maanden, dit was oorspronkelijk voor mijn stage. Ik ben nu klaar met de stage en over twee weken afgestudeerd. Ik mag terug komen op mijn stageplek en daar ben ik heel blij om. Ik heb namelijk stage gelopen als project manager voor projecten in ontwikkelingslanden met name in Afrika. En nu mag ik dus blijven! Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 8 ImagegifIn eerste instantie blijf ik voor drie maanden als een apprentice. Ik word dus opgeleid en ik word ervoor betaald ook. Sinds mijn stage ben ik heel happy, ik heb mijn droombaan gevonden en een hele lieve engelse vriend. 

Voor de rest ben ik echt een familie en vriendinnen mens. Twee jaar geleden is het toekomstbeeld dat ik toen had in een klap weggevallen en nu geniet ik volop van mijn 'nieuwe' leven. Ondanks tegenslagen ben ik ervan overtuigd dat ik heel veel geluk heb. Verder ben ik gek op mijn twee katten die al twaalf jaar zijn. 

Oja! Aanstaande zaterdag komt een droom van me uit want dan vlieg ik naar Phoenix en dan begint mijn road trip door Arizona, Californië en Nevada. smile
nien
nien
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 103
Punten : 111
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Kowalski wo 19 jun 2013 - 9:07

Plien84 schreef:kowalski, wat leuk dat je weer bent gaan turnen. doe je ook weer wedstrijden enzo? hoe lang was je gestopt? ik ben nu net weer 1 seizoen begonnen na 7 jaar, maar het valt me wel zwaar hoor!

Leuk he!? Ik ben alles bij elkaar zo'n 7 jaar weg geweest, ik heb het tussendoor nog een keer geprobeerd, maar dat was geen succes omdat ik toen eigenlijk alweer in een terugval zat. Het heeft me echt heel veel moeite gekost omdat ik door m'n eetstoornis ontzettend zwak was geworden, maar afgelopen jaar was ik er klaar mee en wilde ik gewoon zo graag weer kunnen turnen. Niet alleen om het turnen zelf, maar ook om de groep, het is gewoon een hele hechte vriendinnengroep en de sfeer op de trainingen is echt super. En nu ik een seizoen bezig ben, moet ik zeggen dat het me niet tegen valt! Ik leer echt heel erg veel bij en ik hoor er gewoon weer bij en dat is het belangrijkste. Mijn niveau van toen haal ik niet meer (al was het niveau toen ook minder hoog natuurlijk), maar dat is niet erg. Als ik kijk wat ik nu alweer kan ben ik gewoon trots, ook omdat het natuurlijk niet alleen om het turnen gaat.
Ik heb dit jaar meteen weer wedstrijden gedaan, niveau 4 en dat ging niet super maar ik kon wel meedraaien. En dat na een half jaar trainen! Volgend jaar wordt dat niveau 3 en dan zien we wel weer. Het doet me gewoon ontzettend goed, het is de beste keuze ever om weer terug te gaan!

Heb jij de intentie om ooit nog eens wedstrijden te doen?
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Plien84 wo 19 jun 2013 - 9:38

wat goed dat je ondanks  dat toch weer bent begonnen. ik ben niet meer van plan wedstrijden te gaan doen, ik kan ook echt niet veel meer, ik ben blij als heeeel soms de kip een keer lukt;) ik miste de wedstrijdsfeer wel, dus daarom jureer ik soms bij de kleintjes, schattig is dat:)

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496

Bericht  Atelier Madame wo 19 jun 2013 - 10:13

Ik ben atelier madame! Ook wel vaak afgekort als AM door menig forummer. Ik woon in een stadje onder Utre.cht samen met mijn vriend waar ik bijna 4 jaar mee samen ben. Ik werk als verpleegkundige in opleiding in een ziekenhuis in onze hoofdstad. Hoewel ik vorig jaar afgestudeerd ben als plano.loog heb ik toch besloten nog de hbo-v te gaan doen. Ik vind het ontzettend leuk en dankbaar werk. Hopelijk haal ik volgende week mijn tweede stage en heb ik officieel mijn propedeuse. Dan teken ik voor 3 jaar een contract voor een leerwerkperiode. 
In mijn vrije tijd spelen ik bugel bij een fanfare. Sinds een jaar of vier nu, daarvoor slagwerk en mallets.  Ik ben gek op reizen. Vooral nieuw Zeeland vond ik geweldig! Mijn vriendinnen noemen me altijd liefkozend Floortjedessing. 
Ik mag graag een biertje of wijntje drinken met vriendinnen, vind het heerlijk om te Chillen met ze en doe graag leuke dingen. Shoppen is my second name en ik ben gek op de zon! Oh ja en ik ben 25 jaar :p.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Puggle wo 19 jun 2013 - 11:18

Ik ben Puggle 28 jaar en woon in een stad onder Breda. Ben nu 6,5 jaar werkzaam als opticien.   
Ben daarvan 3,5 jaar storemanager geweest en werk nu sinds september 21 uur als assistent. 
Ben volgende maand 8,5 jaar samen met mijn man van 28 en zijn nu 2 jaar getrouwd. Ook hebben wij een mooie dochter die volgende week 1 word.
Verder hou ik erg van winkelen, je vind mij (te) vaak in de stad. Lekker wat drinken doe ik dan ook altijd. Ik heb niet heel veel vriendinnen maar wel 2 goeie die ik veel zie en ook gezellig mee af spreek op zijn tijd.
Verder ga ik ook graag naar de bios,hou ik van zwemmen met mijn dochter en ook wandel ik veel.
Internetten doe ik ook graag en te veel Wink
Nou dat was het wel zo'n beetje.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Knillis wo 19 jun 2013 - 11:19

Ik ben Knillis, 30 jaar (boehoe veels te oud) en begin iets actiever te worden hier. Al bijna 6 jaar getrouwd (en 9 jaar samen) met mijn man van 36. Samen hebben we 2 kinderen (een jongen van ruim 3,5 en een meisje van bijna 2), een hond (kruising Berner Senner x herder), 2 katten en 2 goudvissen. we wonen in een geweldig huis in een klein dorpje in Gelderland waar mijn man geboren en getogen is.

Ik werk 20 uur in de week bij een woningcorporatie, super leuk werk en leuke collega's.  Verder doe ik aan spinnen 2x per week en van leuke dingen doen in het weekend (stappen,  dagjes weg).

Ik lees al mee sinds het uit ging met mijn ex, nu 9 jaar geleden. Altijd blijven plakken en nu begin ik iets meer te reageren. Wel voornamelijk nog in de mama pijler maar ik probeer bij wat meer pijlers mee te schrijven!
Knillis
Knillis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11

Bericht  Kreeftje wo 19 jun 2013 - 12:01

Ik stel me ook even voor. Ik ben dus kreeftje, 30 jaar en woon in een dorp in de buurt van Eindhoven. Ben nu 4,5 jaar samen met mijn vriend en we wonen nu bijna 3 jaar samen in ons (koop)huis. Ik werk fulltime als souschef in een restaurant een dorp verderop. Ik werk er alweer 5 jaar met veel plezier!
In mijn vrije tijd ga ik veel naar mijn neefje van nu bijna 3 toe, ben helemaal weg van dat ventje en zie hem 2/3 x in de week. Zelf heb ik geen kinderwens. Mijn vriend heeft 2 dochters uit zijn eerdere relatie, en hij heeft co-ouderschap. Dat houd dus in dat de 2 meiden 50% van de tijd bij ons wonen. Af en toe heel pittig, maar over het algemeen gaat het goed!
Verder gaan mijn vriend en ik graag uit eten of een dagje shoppen. Ook vind ik het leuk om thuis uitgebreid te koken (toch van mijn hobbie mijn beroep gemaakt!)
Tja en wat moet ik verder nog vertellen? Ik ben nu sinds een maand of 2 fanatiek begonnen met sporten, ga meestal 3 x in de week naar de sportschool en probeer minimaal 1 x in de week met die fiets naar het werk te gaan. In het begin was het ff wennen, maar begin het sporten nu echt leuk te vinden, en merk echt aan mezelf dat ik er een stuk fitter van wordt.

Mocht iemand nog iets van me willen weten, vraag maar raak!
Kreeftje
Kreeftje
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Luce wo 19 jun 2013 - 18:26

nien schreef:Ik ben Nien (op het oude forum was ik NiCa4447 en woonde ik in Londen). Ook in het 'echte' leven is Nien mijn (bij)naam. Ik ben 29 lentes jong en momenteel woon ik in Groot-Brittannië. Ik woon in het zuiden van GB en maar twintig minuten bij Londen vandaan waar ik praktisch elk weekend te vinden ben. Ik zeg momenteel want ik woon er nu pas vier maanden, dit was oorspronkelijk voor mijn stage. Ik ben nu klaar met de stage en over twee weken afgestudeerd. Ik mag terug komen op mijn stageplek en daar ben ik heel blij om. Ik heb namelijk stage gelopen als project manager voor projecten in ontwikkelingslanden met name in Afrika. En nu mag ik dus blijven! Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 8 ImagegifIn eerste instantie blijf ik voor drie maanden als een apprentice. Ik word dus opgeleid en ik word ervoor betaald ook. Sinds mijn stage ben ik heel happy, ik heb mijn droombaan gevonden en een hele lieve engelse vriend. 

Voor de rest ben ik echt een familie en vriendinnen mens. Twee jaar geleden is het toekomstbeeld dat ik toen had in een klap weggevallen en nu geniet ik volop van mijn 'nieuwe' leven. Ondanks tegenslagen ben ik ervan overtuigd dat ik heel veel geluk heb. Verder ben ik gek op mijn twee katten die al twaalf jaar zijn. 

Oja! Aanstaande zaterdag komt een droom van me uit want dan vlieg ik naar Phoenix en dan begint mijn road trip door Arizona, Californië en Nevada. smile

Hé leuk om ook weer wat van jou te lezen! Supergaaf, je roadtrip. Veel plezier!
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  nien wo 19 jun 2013 - 21:01

Luce schreef:
nien schreef:Ik ben Nien (op het oude forum was ik NiCa4447 en woonde ik in Londen). Ook in het 'echte' leven is Nien mijn (bij)naam. Ik ben 29 lentes jong en momenteel woon ik in Groot-Brittannië. Ik woon in het zuiden van GB en maar twintig minuten bij Londen vandaan waar ik praktisch elk weekend te vinden ben. Ik zeg momenteel want ik woon er nu pas vier maanden, dit was oorspronkelijk voor mijn stage. Ik ben nu klaar met de stage en over twee weken afgestudeerd. Ik mag terug komen op mijn stageplek en daar ben ik heel blij om. Ik heb namelijk stage gelopen als project manager voor projecten in ontwikkelingslanden met name in Afrika. En nu mag ik dus blijven! Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 8 ImagegifIn eerste instantie blijf ik voor drie maanden als een apprentice. Ik word dus opgeleid en ik word ervoor betaald ook. Sinds mijn stage ben ik heel happy, ik heb mijn droombaan gevonden en een hele lieve engelse vriend. 

Hé leuk om ook weer wat van jou te lezen! Supergaaf, je roadtrip. Veel plezier!

Wat lief! Leuk dat je mij herkend. Ik las ook over jouw aankomende landelijke keuken, ik ben jaloers! Dat vind ik ook zo mooi en gezellig. Hoe gaat het met jou?
nien
nien
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 103
Punten : 111
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Merai do 20 jun 2013 - 4:49

Leuk idee, dit topic!

Ik ben dus Merai, 27 jaar en ondertussen al zo'n tien jaar aanwezig op het yesforum. Bij vlagen heel actief maar vaak blijft het vooral bij meelezen.
Sinds vier jaar woon ik samen met mijn lieve vriend in Amsterdam, in augustus zijn we vijf jaar samen.
In mijn vrije tijd ben ik actief bij een zangtheatergroep waar ik ook in het bestuur zit. Daarnaast besteed ik veel tijd aan mijn sociale contacten. Ik hou er van om een terras/park/kroeg te pakken en lekker bij te kletsen!
Ik ben in 2007 afgestudeerd aan de Pabo waarna ik een jaar heb lesgegeven in Suriname. Vorig jaar heb ik mijn master Orthopedagogiek gehaald. Ik heb het grote geluk dat ik mijn droombaan heb gevonden waar ik beide opleidingen kan combineren, helemaal super! Ik heb best een heftig verleden en ben daarom extra blij dat ik mijn plek gevonden heb en dat ik eindelijk voluit kan zeggen dat ik geniet van alle mooie dingen in mijn leven! smile
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  GreenGrass do 20 jun 2013 - 5:22

Mijn naam is Greengrass. Ooit ben ik hier gekomen in mijn eindexamentijd toen ik afleiding tussen mijn examen door zocht, dit was in 2006. Mijn forumnaam was destijds mijn echte roepnaam. Na weinig actief te zijn geweest ben ik actief geworden onder de naam SunnyScience. Vanwege de niet zo succesvolle afkorting ben ik nu GreenGrass. Ik ontleen mijn forumnamen aan mijn interesses. 

Ik ben woonachtig in F.riesland, in de plek waar nu over in het nieuws gevochten wordt met Lelystad. Donderdag de 27e teken ik samen met mijn vriend voor een huis in een andere woonplaats (noordelijker wel zelfde provincie). Hierheen hopen we eind augustus na was klussen in te trekken. Onder andere de badkamer gaan we flink aanpakken. 

Oorspronkelijk ben ik afkomstig uit een plaatsje vlakbij Rotjeknor, maar vanwege mijn studie ben ik in het noorden beland. In het laatste jaar van mijn studie heb ik mijn vriend ontmoet (bijna 2 jaar geleden). Na mijn studie heb ik besloten in het noorden werk te zoeken en woonruimte. Ik werk als adviseur in een vakgebied dat in het verlengde ligt van mijn studie. 

-----
Het valt me trouwens op dat er best veel docenten en verpleegsters zijn!
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 8 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: