Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stel jezelf weer 's voor!

+115
Puggle
Atelier Madame
nien
Mees
-Ieniemienie-
nonnekuh
*Lookie*
Evalynn
Dolphinne
Jeanette
Aggi
Cimic
Cow
Oasis
Amber-
M@niek
Bay
Plien84
*Bloempje*
MamaJ&R
Esperanza
Rouxxxe
M-G
Le Chat Noir
Sorella
Rovine
Parel
Urban Naked
Niene
Pitufo
Tsjip
Muus
Gympie
Marsy28
mzcharlotte
Merel
Pinkel
Isis
Charles
Saga
Sterre
Steep
xxjojootjexx
June
Bisq
Moira
Hannah_
Kowalski
Kaboutertje
Carra
Lady Starstruck
Cato
MADDIE
Razz
Caresses
Bubbelicious
SoGood
Bluestar
Aagje!
Elliot
Serena
silly-one
Bolleke
Bosjesvrouw
Caramba
Sophiee
Burn
Susan
Nyx
Reeza
eigenwijs
Zininzon
Aziraphale
Hoochie
Manderijn
Rush
Sanne
Chocolate Cookie
banjer49
Feline
Ibbeltje
Phileine
Laced
Printje
loura
Sarah1985
Aimee
piertje
Capt'n Zero
Pineco
Exogenesis
Poubelle
Ragazza
Marin
Toet
Blair
Pannetoet
Caroow
Bacio
Jip
Snirp
Fayebella
Roxi3
Slakje
Taeda
Punk'd
Sea of Trees
Catwoman79
Middleme
Beachgirl
Bliss
Jezzie
Zonnetje
Luce
Bazinga
119 plaatsers

Pagina 2 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 2 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Caroow do 13 jun 2013 - 6:31

Ik ben Caroow en ik word deze maand 26. Ik woon samen met mijn vriend en zoon in Overijssel. Vriend en ik werken allebei bij de Mac, daar heb ik hem bijna 5 jaar geleden leren kennen, hij was en is mijn manager smile

Sporten doe ik niet vaak genoeg. Het liefst zei en surf ik, maar dat kan niet in de sportschool.. Mijn allesgrootste hobby is mijn geweldige baby waarover ik heeeeeel veel forum.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 2 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Pannetoet do 13 jun 2013 - 6:36

Ik ben Pannetoet, 25 jaar en ik woon in Twente. Mijn vriend is 26 en wij zijn iets meer dan 2 jaar samen waarvan we 11 maand samenwonen, hartstikke leuk! Wij hebben 2 honden: een kruising maltezer teefje van 3½ en een heidewachtelpup van 10 weken.


Ik zit in het tweede jaar van m'n opleiding: F.O.-Manager. Helaas kan ik door omstandigheden nu geen stage lopen en deze zal ik dan ook volgend jaar gaan lopen. Verder is de opleiding heel leuk! Hierna wil ik gaan werken, het liefst in deze branche.. Verder willen we graag over 2/3jaar een eigen huisje (wij huren nu het huis van mijn schoonvader), lekker ons eigen plekje! En daarna waarschijnlijk ook wel kindertjes smile 


Oja waar houd ik van? Je maakt mij echt blij met een boek..lezen is dan ook een grote hobby! Verder ben ik fan van series (prison break, the walking dead, the vampire diaries) en 'zinloze' programma's kijken zoals bijv. Jokertjes Jawoord.. En ik vind het heel leuk om dingen te doen met mijn vriend, vriendinnen, vrienden, familie! En shoppen vind ik ook geweldig alleen wordt mijn bankrekening daar nooit zo blij van.....
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 2 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Blair do 13 jun 2013 - 6:36

Ik ben Blair, 25 jaar, moeder van een beau-ti-ful little boy van 5 jaar. Werk in de overheid en ben van plan ook weer te gaan studeren. Ik woon met mijn gezinnetje ergens in het zuiden van het land. Ik post al mee sinds het oude forum, en heb zelfs in de laatste Yes gestaan.

Ik ben een workaholic maar als ik eenmaal thuis ben ook een echte huismus, ik ben dol op scrappen, dit doe ik al ruim 6 jaar en de verslaving wordt alleen maar erger, lezen is ook een van mijn favoriete bezigheden maar series kijken wint het daar ook wel van, ben een echte seriefreak en zolang het over vampiers, heksen en weerwolven gaat ben ik hooked. Verder vind ik het heerlijk dingen te ondernemen met mijn dinnetjes.

Oja, en ik ben verslaafd aan schoenen. En tassen. En... eigenlijk ben ik gewoon shopverslaafd. silent


Laatst aangepast door Blair op do 13 jun 2013 - 9:23; in totaal 2 keer bewerkt
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 2 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Marin do 13 jun 2013 - 6:36

Oh, zo leuk om te lezen! Ik ga straks even op iedereen reageren (eigenlijk moet ik werken maar ik staak).

Ik ben Marin, ik ben 28 jaar en ik ben gek. Gek op fotograferen, gek op koken, op reizen en op m'n vriend en mijn familie. Zo dat was het eigenlijk wel, al die dingen sommen behoorlijk goed op wie ik ben.


Laatst aangepast door Marin op vr 14 jun 2013 - 22:23; in totaal 1 keer bewerkt
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 2 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Toet do 13 jun 2013 - 6:36

Hoi, ik ben Toet! Ik ben 22 jaar en studeer pedagogiek in Tilburg waar ik ook op kamers woon. Mijn leven hier is helemaal leuk, ik hou van de stad en de mensen en ik doe super leuke dingen. Zelfs studeren vind ik leuk en mijn stage is fantastisch! 
Naast m'n studie werk ik (veel) in de horeca, momenteel in een strandtent, super tof!

Ik ben heel gelukkig, heb jaren lang best wel wat issue's gehad maar het gaat nu super goed met me. Ik geniet echt volop van het leven. Ik hou van m'n vriendinnen, feestjes, wijntjes/biertjes, muziek, lekker eten, koken, voetbal (spelen en kijken), festivals, terrasjes, mannen, beauty & fashion en ik vind DIY's leuk; oude kleding vermaak ik tot iets leuks nieuws (ik loop ook regelmatig in oude kleding van m'n vader rond, van zijn broeken kan ik toffe shortjes maken en z'n shirts verknip ik tot een oversized hemd of shirt) 

De komende 3 jaar ben ik nog aan het studeren, misschien nog wel 4,5 of 5 jaar, dat ligt er maar net aan wat er op mijn pad komt. Ik wil over 1,5 jaar een half jaar naar het buitenland voor stage.
Ik neem het leven niet al te serieus, ik hou niet van een strakke planning en ik zie wel wat er op mijn pad komt. Ik ben wat dat betreft ook heel nuchter en chill, ik hou niet van stressen en me druk maken om onnodige dingen. Ik doe gewoon wat ik leuk vind om te doen en waar ik gelukkig van word, ik heb me lang genoeg zorgen gemaakt om wat anderen willen/vinden/denken.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 2 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Ragazza do 13 jun 2013 - 6:46

Leuk, dit topic! Ik ben Ragazza, ik ben 34. Ik woon in Balk, in de gemeente Gaasterland, dat ligt in zuidwest Friesland. Ik woon al weer 8 jaar samen met mijn vriend. We hebben geen kinderen. Ik vind het hier heerlijk wonen. In het dorp zijn alle voorzieningen aanwezig, maar ik ben als ik wil ook zomaar tussen de weilanden, in het bos of aan het water. Ik ben erg gesteld op mijn woonomgeving. Ik woon hier al heel mijn leven en kan me eigenlijk niet voorstellen ooit ergens anders te wonen.

Ik werk al 8 jaar bij een gerechtsdeurwaarderskantoor. 

Ik breng graag tijd door met vrienden en familie, maar stel tijd alleen ook erg op prijs. 

Verder ben ik wel een beetje sportief. Ik doe aan hardlopen en volg minimaal 1 x per week een groepsles in de sportschool. 

Ik ben een rustig persoon. Ik hou van lezen, vooral Scandinavische thrillers en ik ga graag op reis, alleen of samen met mijn vriend. Mijn favoriete reisbestemming als ik alleen reis is Spanje, en als we samen gaan, dan de rest van Europa / de wereld. Op reisgebied heb ik nog veel wensen. Ik hoop daar zo veel mogelijk van uit te laten komen.

Ik mag ook graag shoppen, en dat doe ik het liefst alleen.
Ragazza
Ragazza
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 2 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Poubelle do 13 jun 2013 - 6:51

Hi, ik ben Poubelle, ik ben 27 jaar en ik woon tegen Brabant aan.
Ik heb wat langer over de Pabo gedaan dan de meeste mensen, heb ook lang getwijfeld of ik überhaupt wel voor de klas wilde staan, maar na baantjes als reisleidster en kledingverkoopster kan ik nu zeggen dat ik bij mijn eigen groep helemaal op mijn plek zit!
Helaas kan ik maar 3 dagen vast voor de klas werken en daarom heb ik mijn oude bijbaantje teruggevraagd, elk weekend werk ik in de kroeg. Dat is erg gezellig, maar omdat ik het liefst alleen in het onderwijs wil werken begin ik in september met de Master SEN en dan hoop ik in de toekomst ook nog intern begeleidster te worden.

Ik heb geen relatie, ik hou van uitgaan, dansen, sushi eten, films kijken, koken, terrasjes pakken, naar festivals gaan, wijntjes (of wodka) drinken en gewoon leuke dingen doen. Ik winkel ook graag en veel maar probeer nu elke keer als ik nieuwe dingen heb gekocht iets ouds daarvoor in de plaats te verkopen. 
Ik zing graag maar dat vinden de mensen in m'n omgeving vaak niet leuk dus daarom doe ik dat alleen nog thuis. Behalve als er ergens een karaoke-avond is, dan zing ik daar Wink. Oh en ik praat veel.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 2 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Exogenesis do 13 jun 2013 - 6:52

Hoi, ik ben Exogenesis, genoemd naar een prachtig nummer van Muse, waar ik fan van ben. Ik ben 27, woon in het Noordoosten des lands, samen met mijn man. Eind oktober ben ik twee jaar getrouwd en eind november verwachten we ons eerste kindje. Ik ben leerkracht, heb een baan van 4 dagen (momenteel geen vaste groep, maar op diverse dagen groep 3, 4, 5 en 7, afgelopen jaren steeds bovenbouw) op een erg leuke basisschool.

Mijn favoriete bezigheden zijn paardrijden, boeken lezen (Niccolo Amaniti, Nicci French, Karen Slaughter, etc.), schrijven (verhalen, blogs, krabbels), film kijken (liefst thriller, horror en sci-fi), fietsen, schaatsen, reizen, tijd doorbrengen met vrienden en vriendinnen, lekker eten, winkelen, spelletjesavonden en vast nog wel meer. Ik kan niet leven zonder muziek, ik houd van echte luistermuziek en muziek met een diepere boodschap, zoals Muse, Maria Mena, Gorillaz, Nirvana en Enya. Momenteel luister ik ook graag Emeli Sandé, Rihanna, Beyoncé, Alicia Keys en diverse goede dancemuziek. Ook ben ik redelijk koop verslaafd en dan met name kleding en boeken.

Op het forum ben ik voornamelijk aanwezig voor de lol. Ik zie het als tijdverdrijf. In diepgaande discussies zul je me niet snel vinden.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 2 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Gast do 13 jun 2013 - 6:59

Wat leuk om te lezen van iedereen!
Slakje, ik had jou wel ouder geschat dan 21.

Ik ben Pritt. Ik ben 29 jaar en sinds 2007 getrouwd met de liefste man van de wereld. Samen hebben we 2 kinderen, een jongen van 7 en een meisje van 2. 

Ik werk 3,5 dag in de week als manager van 2 kinderdagverblijven en wil binnenkort beginnen met een studie (iets met kinderen, maar wat precies weet ik zelf ook niet).

Ik zou graag zeggen dat sporten mijn hobby is, maar in de praktijk ben ik meer bezig met kijken naar sportende mensen in plaats van dat ik zelf aan het sporten ben. 
Ik hou verder van winkelen, mijn iPhone en iPad, latte machiato's en je kunt me 's nachts wakker maken voor hazelnoot/schuimtaartjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 2 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Pineco do 13 jun 2013 - 7:05

Leuk topic dit! Sommige dingen verbazen me echt, ik had Slakje en Toet wat ouder geschat en Bazinga wat kleiner Very Happy

Ik ben dus Pineco en ik ben 32 jaar. Ik ben al ruim 15 jaar samen met mijn man, waarvan bijna 5 jaar getrouwd. We wonen in een oud huis in België dat we ooit tot B&B hopen te verbouwen. Ik werk als zelfstandig vertaalster en we hebben twee dochters.

Mijn grootste hobby is het jongerenkoor waar ik lid van ben, het is echt een hele gezellige groep en het zingen is iedere vrijdag weer heerlijk ontspannend. Ben verder ook echt een familiemens, we hebben een hele grote en hechte familie en daar ben ik echt blij om. Oh, en ik zou het nog vergeten, maar ik ben ook gek op lekker eten en goede wijn, we gaan iedere maand wel een paar keer uit eten.

We hebben een hond, een vis, een konijn, kippen en twee schapen. Onze droom is om ooit te verhuizen naar een rustigere plek, wellicht in een ander land. Mijn man zou liever gisteren dan vandaag vertrekken, maar ik ben te gehecht aan mijn familie en vrienden hier om alles zomaar op te geven...

Best een saai leventje dus, maar ik vind het heerlijk en zou niet anders willen Very Happy


Laatst aangepast door Pineco op do 13 jun 2013 - 7:46; in totaal 1 keer bewerkt
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 2 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Blair do 13 jun 2013 - 7:07

Ik had slakje ook wel wat ouder verwacht, ze komt veel volwassener over. (en dat is een compliment hoor, haha). Exo trouwens ook wel iets ouder geschat.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 2 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Capt'n Zero do 13 jun 2013 - 7:11

Ik ben Capt'n Zero, maar mijn crew mag me Zero noemen.
Ik ben geen piraat, dat zal ik ook maar eerlijk zeggen. Ik ben een space pirate. En af en toe ook een canvas piraat - maar dat is te lastig om uit te leggen (of eigenlijk niet, ik vernaggel regelmatig canvas)
Niet te verwarren met een slackpiraat.

Ik leef al sinds 1986, wat mij op dit moment 26 jaar maakt. 
Op dit forum ben ik dan misschien ik tikkie aan de vreemde kant (wie zit er nog meer aan die kant? Melden a.u.b bij de balie van vreemde forummers) maar in het echte leven ben ik slechts fotograaf. 
Ik fotografeer bruiloften en in studio.
En ik ontwerp (grafische vormgeving)

Ik ben momenteel man-loos (momenteel, who am i kidding... ik ben nooit niet man-loos geweest om de waarheid te zeggen) maar ik heb wel 1 kat. Mijn crazy cat lady starterskit is dus al binnen.

Op dit forum ben ik voornamelijk een draken stekende, onafhankelijke, taalverwoestende ruimte piraat die op een digitaal schip het forum bevaart. En af en toe in een bui is om dit soort dingen te schrijven ipv een normale tekst.

Yoho!
Capt'n Zero
Capt'n Zero
Prater
Prater

Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Woonplaats : Noord Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 2 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Gast do 13 jun 2013 - 7:13

Hallo, ik ben Pippa! Ik ben 25 jaar, woon in de hofstad samen met mijn vriend in een mooi appartement wat we binnenkort gaan verbouwen. We zijn alweer 3.5 jaar samen, en wonen 3 jaar samen. Ik heb de middelbare hotelschool gedaan en werk momenteel als leidinggevende in een hotel in de buurt, maar ga vanaf volgende week in een ander hotel werken, in Rotterdam. Ik heb een aantal hele lieve vriendinnen en een super (schoon)familie waar ik erg gek op ben. Er is veel wat ik leuk vind; Uit eten gaan, winkelen, muziek luisteren, televisie kijken, computeren, tijdschriften/boeken lezen, een stuk fietsen of gewoon lekker samen met mijn vriend zijn. Ik ben gek op Delfts blond Amsterdam, heb er bijna het hele servies van & ik spaar KLM huisjes smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 2 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Blair do 13 jun 2013 - 7:14

Capt'n Zero, jouw onderschrift is echt hilaaaaaarisch :cheering:
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 2 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Capt'n Zero do 13 jun 2013 - 7:16

Exogenesis schreef:Hoi, ik ben Exogenesis, genoemd naar een prachtig nummer van Muse, waar ik fan van ben. 

Naar welke exo heb je jezelf vernoemd eigenlijk?
Capt'n Zero
Capt'n Zero
Prater
Prater

Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Woonplaats : Noord Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 2 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Marin do 13 jun 2013 - 7:16

Hahaha Zero, matey!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 2 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Capt'n Zero do 13 jun 2013 - 7:18

Babydoll schreef:Capt'n Zero, jouw onderschrift is echt hilaaaaaarisch :cheering:

nerd Dank je
Capt'n Zero
Capt'n Zero
Prater
Prater

Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Woonplaats : Noord Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 2 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Capt'n Zero do 13 jun 2013 - 7:20

Marin schreef:Hahaha Zero, matey!


Ahoy! pirat

Ik kreeg vandaag mooi een boete binnen van al dat politie-gerace wat we hebben gedaan... meuhhh! Ik ga nooit niet meer achter pliezie aancrossen op een bruiloft! (Nu was het rond 4 uur dus... sja...geen excuus)
Capt'n Zero
Capt'n Zero
Prater
Prater

Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Woonplaats : Noord Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 2 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  piertje do 13 jun 2013 - 7:22

Leuk dit topic! Heb het voorstellen van veel meiden nooit meegemaakt, omdat ik toen zelf nog niet op het forum zat.
Ik ben piertje, nog net 29 jaar. Woon samen met mijn vriend en dochtertje van bijna 2 jaar in Overijssel.
Op dit moment zijn we ons huis aan het verbouwen, dus wonen we in het huis van m'n schoonouders.
Hoop daar rond de zomervakantie weer weg te zijn en lekker in ons eigen huis terug te kunnen.
Ik ben leerkracht op een basisschool in groep 2. Doe dat 3 dagen per week.
De andere dagen doe ik leuke dingen met m'n dochtertje en probeer het huishouden enigszins op orde te houden.
Ik ben een beetje verslaafd aan de computer, kan de hele dag wel internetten.
Ook zoek ik allerlei creatieve hobby's op om uit te proberen, maar doe er vervolgens maar af en toe iets mee.
Ik heb de hele zolder dus vol liggen met leuke 'hobbyzooi', waarvan de helft maar af en toe gebruikt wordt.
Ik kan niet tegen de hele dag thuis zitten, dus ga vaak even de winkels langs. Ook al koop ik dan niks, het winkelen (bij Kruidvat bijv.) is al leuk.
Vrienden omschrijven me vaak als lekker gek en een beetje een sloddervos.
Maar zo wil ik mezelf niet zien;)
piertje
piertje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 395
Punten : 416
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 2 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Marin do 13 jun 2013 - 7:22

Huh dat meen je niet! Of wacht, rond 4 uur reden we niet meer achter de politie aan toch? Reden we toen niet naar het bos? Waar ben je dan de fout in gegaan? Ik kan het me echt niet meer herinneren. STOM!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 2 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Capt'n Zero do 13 jun 2013 - 7:26

Marin schreef:Huh dat meen je niet! Of wacht, rond 4 uur reden we niet meer achter de politie aan toch? Reden we toen niet naar het bos? Waar ben je dan de fout in gegaan? Ik kan het me echt niet meer herinneren. STOM!

Ik ook niet. Het gaat ook maar om 8 lullige kilometertjes (5 met correctie). Waarschijnlijk dat moment dat ik dacht dat James ook wel even kon scheuren. Dat was 10 seconden... 

Sad

Zuur. Maar zal wel niet de enige zijn dan... En het bedrag valt nog mee.
Capt'n Zero
Capt'n Zero
Prater
Prater

Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Woonplaats : Noord Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 2 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Marin do 13 jun 2013 - 7:27

Meh stom. Ik zou 'm aan de bruidegom laten zien en zorgen dat ie verscheurd wordt. Yes
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 2 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Aimee do 13 jun 2013 - 7:31

Hoi! Hier op het forum ben ik Aimee, in het echt niet, maar mijn echte naam zet ik liever niet op het forum omdat die niet zoveel voorkomt. Ik ben sinds een week 24 jaar, heb een vriend (eigenlijk man, maar dat klinkt nog een beetje eng Wink ) van 27 en een zoontje van bijna 1,5. Met z'n drieen en 2 katten wonen wij in een dorp naast Schiphol.

Ik heb SPH gedaan en werk in de gehandicaptenzorg. Sinds een half jaar heb ik een nieuwe baan bij een grote instelling gespecialiseerd in epilepsie. Ik werk daar als woonbegeleider, waar ik bewust op gesolliciteerd heb nadat ik overspannen weg ben gegaan op mijn oude werk maar wat ik toch een beetje zonde vind van mijn HBO diploma. Dus voor nu is het prima, maar ik blijf wel kijken naar andere mogelijkheden smile 

Hobbies heb ik eigenlijk niet zo heel erg. Ik hou van winkelen, eten, uitslapen en internetten, maar dat zijn niet echt hobbies om trots op te zijn (hoewel ik er wel in uitblink).
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 2 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Sarah1985 do 13 jun 2013 - 7:37

Ik ben sarah in het echte leven heet ik H.ilda ik woon in friesland met mijn man en 2 katten. Ik ben op 20-08-2008 getrouwd dus dit jaar alweer 5 jaar. Helaas niet altijd even gelukkig en hebben we veel tegenslagen meegemaakt.

Ik heb een opleiding gedaan om in een winkel te werken. Mijn droom is nog altijd een eigen winkel te beginnen. ook heb ik SPW gedaan. Ik werk nu in de zorg en smiddags pas ik op 2 meisjes

Mijn hobby's zijn fotograferen, concerten bezoeken naar het theater gaan. Het liefste ga ik naar concerten van Tim Akkerman.

Verder hou ik van tv series kijken. Ik sport sinds begin april 2/3 keer per week en ben al 7,5 kilo afgevallen
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 2 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  loura do 13 jun 2013 - 7:38

Ik ben Loura, 30 jaar en woon nu 4 jaar samen met mijn vriend in Amsterdam. Ik heb een leuke kater van 14 jaar oud en het is de grootste knuffel kont die je kan bedenken smile

Ik werk in een 5 sterren hotel bij de financiele afdeling. Ik ben kapper en grafisch vormgever maar ik ben totaal een andere richting ingeslagen. Best jammer want grafisch vormgeven vind ik erg leuk maar helaas geen werk in te vinden. 

Ik hou erg van fashion, en ik ben verslaafd aan online shoppen. Ik woon in het centrum van Amsterdam maar shop er bijna nooit laughcry omdat ik het veel fijner vind om online te shoppen. Ik ken de bezorger van Postnl ook en hij mij ook. Best triest eigenlijk haha. 

Ik hou erg van wijntjes drinken en lekker eten. Ik hou van het luxe leven en van goed en gezond eten. Ik koop bijna alles biologisch en ik maak iedere dag verse sapjes met mijn slowjuicer I love you Ook kweek ik zelf tarwegras en maak ik daar tarwegras shotjes van. 

Verder hou ik van festivals bezoeken en strandfeestjes. Helaas komt het er niet veel van omdat ik vaak andere dingen gepland heb in het weekend.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel jezelf weer 's voor! - Pagina 2 Empty Re: Stel jezelf weer 's voor!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum