Ongeveer 5 kg afvallen!
+14
Snirp
Atelier Madame
Lejow
Lady4
Nathalie
Puggle
Sissi
Reeza
Summerlovin
Elliot
*Bloempje*
Ella
Sea of Trees
Kamperseboekenwurm
18 plaatsers
Pagina 4 van 6
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Ongeveer 5 kg afvallen!
Wat is dat voor iets zo'n minikuur?
Wanneer wegen jullie jezelf, wat is een goed weegmoment?
Wanneer wegen jullie jezelf, wat is een goed weegmoment?
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Reeza, wat goed dat je er na de vakantie alweer zoveel vanaf hebt.
Volgende week dus even crashen?
Hopelijk helpt het en kan je daarna weer door waar je 'gebleven' was.
Balen van die broek!
Ik heb deze week iets teveel Celebrations en bonbons gegeten, haha. Afscheidscadeautjes van cliënten...
Ach, gister kreeg ik bossen bloemen, die zijn beter voor de lijn
Floor, ik weeg mezelf altijd op zaterdag. Geen idee waarom, maar dat is er zo ingeslopen.
Wel in de ochtend, nadat ik naar de wc ben geweest.
Morgen dus weer, ben benieuwd...
Volgende week dus even crashen?
Hopelijk helpt het en kan je daarna weer door waar je 'gebleven' was.
Balen van die broek!
Ik heb deze week iets teveel Celebrations en bonbons gegeten, haha. Afscheidscadeautjes van cliënten...
Ach, gister kreeg ik bossen bloemen, die zijn beter voor de lijn
Floor, ik weeg mezelf altijd op zaterdag. Geen idee waarom, maar dat is er zo ingeslopen.
Wel in de ochtend, nadat ik naar de wc ben geweest.
Morgen dus weer, ben benieuwd...
Snirp- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12
dan ga ik me morgenochtend ook maar eens wegen, heb goed mijn best gedaan deze week.
Floor- Ratel
Snirp, lekker he chocola! Ik hen gisteren ook een brownietoetje op, kon het niet laten...
Floor, spannend morgen, hopelijk is er wat af! Die minikuur is 5 dagen shakes/soepen/repen. Dus vrij radicaal, maar hopelijk wel effectief.
Floor, spannend morgen, hopelijk is er wat af! Die minikuur is 5 dagen shakes/soepen/repen. Dus vrij radicaal, maar hopelijk wel effectief.
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
Spannend Floor! Ik stel het weegmoment altijd zoveel mogelijk uit, alsof een of twee extra dagen nog verschil maakt.
Reeza, wat houdt die kuur van Weightcare in? Ik heb ook nog twee van die blikken van die poeder voor shakes. Zonde van het geld eigenlijk want ik vond het spul niet te drinken, zo vies. Heb jij die ook? Edit: ik zie dat je al antwoord hebt gegeven. Hopelijk zijn die repen en soepen wel lekker!
Snirp, gelukkig zijn celebrations maar kleine dingetjes
Ik ga de laatste dagen niet echt lekker met eten. Ik ben heel druk bezig met verslagen maken en mijn scriptie afronden voor het einde van het schooljaar. Daardoor heb ik totaal niet aan eten gedacht en heb ik extreem weinig gegeten. Gelijk maar even gewogen gisterenochtend en er was bijna anderhalve kilo af. Ik ben een paar weken terug begonnen op 74.6 en inmiddels zit ik op 71.3 echt gezond is het alleen niet dus vandaag probeer ik weer wat gezonder te gaan eten.
Alvast fijn weekend iedereen!
Reeza, wat houdt die kuur van Weightcare in? Ik heb ook nog twee van die blikken van die poeder voor shakes. Zonde van het geld eigenlijk want ik vond het spul niet te drinken, zo vies. Heb jij die ook? Edit: ik zie dat je al antwoord hebt gegeven. Hopelijk zijn die repen en soepen wel lekker!
Snirp, gelukkig zijn celebrations maar kleine dingetjes
Ik ga de laatste dagen niet echt lekker met eten. Ik ben heel druk bezig met verslagen maken en mijn scriptie afronden voor het einde van het schooljaar. Daardoor heb ik totaal niet aan eten gedacht en heb ik extreem weinig gegeten. Gelijk maar even gewogen gisterenochtend en er was bijna anderhalve kilo af. Ik ben een paar weken terug begonnen op 74.6 en inmiddels zit ik op 71.3 echt gezond is het alleen niet dus vandaag probeer ik weer wat gezonder te gaan eten.
Alvast fijn weekend iedereen!
Sissi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 220
Punten : 230
Registratiedatum : 17-09-12
Reeza, dat is wat te radiaal voor mij denk ik, ik heb vreselijk veel migraine en dat hangt ook deels samen met wat ik eet (te weinig of te laat) dus ik durf zo'n kuur nooit aan.
Floor- Ratel
Ik wil graag ook mee gaan schrijven.
Heb heel veel last van moeheid dus bloed moeten prikken.
Blijkt dat mijn glucose & cholesterol veel te hoog is en het advies is: afvallen om te voorkomen dat ik diabetes krijg..
Er moet minstens 15 af, maar ik ga ook beginnen met 5.
Het is niet leuk om het te horen, maar ik moet nu echt voor mijn gezondheid..
Heb heel veel last van moeheid dus bloed moeten prikken.
Blijkt dat mijn glucose & cholesterol veel te hoog is en het advies is: afvallen om te voorkomen dat ik diabetes krijg..
Er moet minstens 15 af, maar ik ga ook beginnen met 5.
Het is niet leuk om het te horen, maar ik moet nu echt voor mijn gezondheid..
Anousch91- Fluisteraar
- Aantal berichten : 242
Punten : 250
Registratiedatum : 29-12-11
Niet leuk om te horen nee maar 5 is in elk geval een goed begin. Ik moet er ook meer kwijt maar begin ook met 5 zodat het haalbaar blijft/lijkt.
Floor- Ratel
Hoi Anoush, goed dat je mee komt schrijven! Ga je nog een bepaald dieet doen? En wil je ook in het lijstje? Dan moet je even je lengte/gewicht doorgeven. Verstandig dat je af wilt gaan vallen!
Hier vandaag een redelijk goede dag gehad. Iets teveel tussendoortjes (1x kwark, 1x mueslireep, 1x cracker smeerkaas) maar beter dat dan een vreetbui. Net alvast naar de winkel geweest voor wat weightcare repen en de muesli, die wil ik gaan gebruiken voor donderdag. Ik ga pas donderdag beginnen met die 5-daagse kuur omdat ik dan 4 dagen vrij ben, op mijn werk heb ik meer honger dan thuis. Morgen sowieso weer wegen, ben benieuwd..
Hier vandaag een redelijk goede dag gehad. Iets teveel tussendoortjes (1x kwark, 1x mueslireep, 1x cracker smeerkaas) maar beter dat dan een vreetbui. Net alvast naar de winkel geweest voor wat weightcare repen en de muesli, die wil ik gaan gebruiken voor donderdag. Ik ga pas donderdag beginnen met die 5-daagse kuur omdat ik dan 4 dagen vrij ben, op mijn werk heb ik meer honger dan thuis. Morgen sowieso weer wegen, ben benieuwd..
Reeza- Prater
Ik ga morgenochtend even wegen! Dan heb ik echt de definitieve bevestiging haha, dan wil ik graag in het lijstje!
Wat je zelf ook al zegt, beter dit eten dan een vreetbui toch!
Wat je zelf ook al zegt, beter dit eten dan een vreetbui toch!
Anousch91- Fluisteraar
Reeza schreef:
Naam Lengte Startgewicht Streefgewicht Afgevallen Reeza 1.85 80 75 +3.5 Kamperseboekenwurm 1.68 74.2 69 0 See of Trees 1.60 65 59 0 Ella 1.68 66 60 0 Snirp 1.78 67 64 -0.8 Floor 1.70 78 73 -1.5 *Bloempje* 1.76 88.4 83 0 Elliot 1.71 78 70 0 Summerlovin 1.69 64 60 0 Sissi 1.79 74 69 -2.1
Floor- Ratel
Floor schreef:Reeza schreef:
Naam Lengte Startgewicht Streefgewicht Afgevallen Reeza 1.85 80 75 +2.0 Kamperseboekenwurm 1.68 74.2 69 0 See of Trees 1.60 65 59 0 Ella 1.68 66 60 0 Snirp 1.78 67 64 -0.8 Floor 1.70 78 73 -1.5 *Bloempje* 1.76 88.4 83 0 Elliot 1.71 78 70 0 Summerlovin 1.69 64 60 0 Sissi 1.79 74 69 -2.1
Reeza- Prater
Gefeliciteerd Floor, lekker bezig! Bij mij is er gelukkig ook weer wat af, zit nu nog op +2 kg. Heb net de weightcare maaltijdmuesli op, goed te eten! Als lunch een reep en dan vanavond uit eten. En lekker winkelen vandaag
Reeza- Prater
leuke dag gehad gisteren?
Ik ben blij dat er weer wat af is bij mij, zit nu al zo lang 'vast' op het gewicht wat ik niet wil.
Ik ben blij dat er weer wat af is bij mij, zit nu al zo lang 'vast' op het gewicht wat ik niet wil.
Floor- Ratel
Ja heerlijke dag gehad zaterdag! Lekker gewinkeld (veel gelopen) en het eten was ook goed. Gekozen voor carpaccio, een salade met kip en een heerlijk chocoladetoetje. Gisteren naar de sportschool geweest en daarna verjaardag, klein stukje appeltaart genomen. Daarna nog naar een festival hier in de stad geweest maar alleen water genomen. Het hele weekend heb ik mijn ontbijt en lunch vervangen door een weightcare, was goed te doen! En vammorgen 81.2 op de weegschaal, yes!
Allemaal een lekker (zonnig) weekend gehad?
Allemaal een lekker (zonnig) weekend gehad?
Reeza- Prater
Goed bezig Reeza! Fijn dat Weightcare tot nu toe goed bevalt!
Hier een lekker weekend achter de rug. Zaterdagochtend gaf de weegschaal hetzelfde aan als de week ervoor.
Maar ben uit eten geweest enzo, dus was blij dat mijn gewicht gelijk gebleven was.
Zaterdag naar Awakenings geweest, dus wat biertjes op en wat slecht voedsel
Gister lekker op het strand geluncht met een broodje geitenkaas.
Nu weer een weekje 'strak'
Eet 2 avonden alleen deze week. Vaak heb ik dan de neiging om een pizza in de oven te gooien, maar aangezien we bijna op vakantie gaan, moeten er een hoop restjes op. Dus morgen kook ik een restje risotto voor mezelf en voor woensdag moet ik nog even kijken.
Fijne dag!
Hier een lekker weekend achter de rug. Zaterdagochtend gaf de weegschaal hetzelfde aan als de week ervoor.
Maar ben uit eten geweest enzo, dus was blij dat mijn gewicht gelijk gebleven was.
Zaterdag naar Awakenings geweest, dus wat biertjes op en wat slecht voedsel
Gister lekker op het strand geluncht met een broodje geitenkaas.
Nu weer een weekje 'strak'
Eet 2 avonden alleen deze week. Vaak heb ik dan de neiging om een pizza in de oven te gooien, maar aangezien we bijna op vakantie gaan, moeten er een hoop restjes op. Dus morgen kook ik een restje risotto voor mezelf en voor woensdag moet ik nog even kijken.
Fijne dag!
Snirp- Prater
Vanochtend op de weegschaal gestaan, het viel niet tegen.
1,5 maand geleden woog ik 89,9 en vandaag 87,4.
Dus mijn startgewicht: 87,4
Lengte: 1,72
Streefgewicht: 80
1,5 maand geleden woog ik 89,9 en vandaag 87,4.
Dus mijn startgewicht: 87,4
Lengte: 1,72
Streefgewicht: 80
Anousch91- Fluisteraar
Naam | Lengte | Startgewicht | Streefgewicht | Afgevallen |
Reeza | 1.85 | 80 | 75 | +2.0 |
Kamperseboekenwurm | 1.68 | 74.2 | 69 | 0 |
See of Trees | 1.60 | 65 | 59 | 0 |
Ella | 1.68 | 66 | 60 | 0 |
Snirp | 1.78 | 67 | 64 | -0.8 |
Floor | 1.70 | 78 | 73 | -1.5 |
*Bloempje* | 1.76 | 88.4 | 83 | 0 |
Elliot | 1.71 | 78 | 70 | 0 |
Summerlovin | 1.69 | 64 | 60 | 0 |
Sissi | 1.79 | 74 | 69 | -2.1 |
Anoush91 | 1.72 | 87.4 | 80 | 0 |
Reeza- Prater
Ik ben vandaag begonnen met het 5-dagen programma van de Weight Care. Vanmorgen ontbeten met optimel yoghurt met een zakje muesli erdoor. Net geluncht met een caramel reep en een bakje rauwkost (tomaat/komkommer/wortel). Tussendoor heb ik een tomatensoepje en een stuk fruit, vanavond de boerenommelet en een chocoladetoetje.
Ik ben benieuwd of ik geen hele erge honger ga krijgen.. Maar 5 dagen moet te doen zijn!
Hoe is het met jullie?
Ik ben benieuwd of ik geen hele erge honger ga krijgen.. Maar 5 dagen moet te doen zijn!
Hoe is het met jullie?
Reeza- Prater
Succes Reeza! Ik heb ooit ook zo'n kuur gedaan en vond ik toen ook wel goed te doen. Ik heb nu een pot poeder voor shakes (met melk) staan die ik 1x per dag de ochtend of de middag gebruik. Je hebt ze ook op water-basis, die zijn nog beter en ook erg lekker. Veel goede eiwitten die je nodig hebt, met melk krijg je toch ook weer koolhydraten en vetten binnen. Helemaal als je over de hele dag ook nog andere zuivel gebruikt.
Ik blijf nog steeds hangen op 88.5 Had even een momentje dat er weer wat bij zat, dat is gelukkig weer weg maar verder zakken doet het nu ook niet... Toch maar even volhouden!
Alhoewel...ben vandaag wel in een vreetbui
Deze week wel al 2x hardgelopen!
Ik blijf nog steeds hangen op 88.5 Had even een momentje dat er weer wat bij zat, dat is gelukkig weer weg maar verder zakken doet het nu ook niet... Toch maar even volhouden!
Alhoewel...ben vandaag wel in een vreetbui
Deze week wel al 2x hardgelopen!
*Bloempje*- Fluisteraar
- Aantal berichten : 204
Punten : 226
Registratiedatum : 08-05-13
Succes Reeza.
Bloempje, lastig he, ik vreet me ook al de hele dag onderuit, ik echt honger dat is niet normaal. het begon gisteren na het sporten, toen had ik vreselijke honger en dat heb ik nu nog steeds.
Bloempje, lastig he, ik vreet me ook al de hele dag onderuit, ik echt honger dat is niet normaal. het begon gisteren na het sporten, toen had ik vreselijke honger en dat heb ik nu nog steeds.
Floor- Ratel
Naam | Lengte | Startgewicht | Streefgewicht | Afgevallen |
Reeza | 1.85 | 80 | 75 | +2.0 |
Kamperseboekenwurm | 1.68 | 74.2 | 69 | 0 |
See of Trees | 1.60 | 65 | 59 | 0 |
Ella | 1.68 | 66 | 60 | 0 |
Snirp | 1.78 | 67 | 64 | -0.8 |
Floor | 1.70 | 78 | 73 | -1.5 |
*Bloempje* | 1.76 | 88.4 | 83 | 0 |
Elliot | 1.71 | 78 | 70 | 0 |
Summerlovin | 1.69 | 64 | 60 | 0 |
Sissi | 1.79 | 74.6 | 69 | -4.9 |
Anoush91 | 1.72 | 87.4 | 80 | 0 |
Zo! weer even het lijstje ge-update! Sinds vandaag begint mijn gewicht eindelijk weer met een 6 en dat is de laatste 6 jaar niet voorgekomen dus ik ben blij!
Bloempje, ik ben ook de eerste twee weken heel lang blijven steken op een bepaald gewicht maar daarna ging er ineens weer wat af. Dus volhouden hoor! En het hardlopen zal op een gegeven moment ook zoden aan de dijk gaan zetten hoor!
Succes Reeza! Het klinkt in ieder geval wel een stuk beter dan de hele dag alleen maar shakes;)
Anousch, Netjes hoor! Scheelt toch mooi 2.5 kilo.
Ik heb vandaag als ontbijt en lunch twee volkorencrackers gegeten met slankie smeerkaas, 's avonds twee bruine pistoletjes met Philadelphia en zalm en een kopje groentesoep. Voor straks heb ik nog een bak zoete kersen staan Snoepen mis ik inmiddels niet zo meer. Het scheelt ook wel dat ik gewoon niks meer in huis haal. Voor m'n vriend haal ik wel pinda's voor 's avonds maar daar vind ik zelf niet zoveel aan. Ik bedenk me net dat ik nog een halve Indische cake in de kast heb staan, maar daar taal ik ook helemaal niet naar. Dus daar ben ik nog het meeste blij mee, dat mijn snaai zin zo langzamerhand weg is.
Sissi- Fluisteraar
Pfff ik heb het wel moeilijk hoor! Einde van de middag had ik ontzettend honger. Rond 18u toen 'avondeten' gehad, de boerenommelet. Die was redelijk te doen, alleen het toetje, gatver, zag er niet uit! Was veel te dun ook! Heb het weggegooid en heb maar 250gr griekse yoghurt 0% genomen. Moet vast wel kunnen, hoop ik. Nu aan de thee en hopen dat het hongergevoel wegblijft.
Reeza- Prater
Reeza schreef:Pfff ik heb het wel moeilijk hoor! Einde van de middag had ik ontzettend honger. Rond 18u toen 'avondeten' gehad, de boerenommelet. Die was redelijk te doen, alleen het toetje, gatver, zag er niet uit! Was veel te dun ook! Heb het weggegooid en heb maar 250gr griekse yoghurt 0% genomen. Moet vast wel kunnen, hoop ik. Nu aan de thee en hopen dat het hongergevoel wegblijft.
Ik gooi nu overal haverzemelen doorheen. Als je daar bijvoorbeeld een eetlepel van door de yoghurt heen doet, vult het beter en heb je minder snel honger. Misschien is dat iets om te proberen?
Ook wil ik die bananenkoekjes wel eens maken. Het is in feite niet meer dan één banaan en twee eieren. Weer een eetlepel haverzemelen erdoor heen en je haalt er 6 kleine pannenkoekjes uit. Vult als een tierelier!
Sissi- Fluisteraar
Sissie, wat fijn dat je onder de 70 bent!
Kan dan echt als een mijlpaal voelen he
Die banaan-eipannenkoekjes zijn heerlijk. Heb ze zelf een tijdje geleden gemaakt!
Ik wil nu (na mijn vakantie en de verhuizing) ook eens die overnight oats proberen, ben benieuwd!
Reeza, balen dat het even zo moeilijk gaat. Hongergevoel is echt rot!
Is het gisteravond nog goed gegaan?
Bloempje, jammer dat je even blijft hangen... Maar laat je daardoor niet demotiveren
Goed dat je zo lekker aan het hardlopen bent! Ik kan niet wachten tot ik (na de Vierdaagse) met de fysio kan beginnen om weer te gaan hardlopen.
Ik heb deze week op zich een prima week, alleen kreeg ik woensdag wéér een doos Celebrations...
Heb de lekkerste eruit gehaald (Malteser en Dove) en heb de rest van de doos aan mijn ouders gegeven
Ga vanavond een nachtje op de camping staan en morgen met vrienden wadlopen.
Wegen zal dus zondagochtend worden, zal dan ook even mijn schema aanpassen
Vandaag heb ik ontbeten met 250 gram kwark met wat cruesli er doorheen.
Als tussendoortje had ik een Time-Out.
Straks lunchen met een krentenbol, een appel en een opkikker en dan om 15u nog een banaan.
Vanavond ergens onderweg eten, dus zal wel een Macje ofzo worden... Ach, morgen 3 uur wadlopen en zondag nog een Vierdaagse-training. Dan loop ik het er wel weer af
Kan dan echt als een mijlpaal voelen he
Die banaan-eipannenkoekjes zijn heerlijk. Heb ze zelf een tijdje geleden gemaakt!
Ik wil nu (na mijn vakantie en de verhuizing) ook eens die overnight oats proberen, ben benieuwd!
Reeza, balen dat het even zo moeilijk gaat. Hongergevoel is echt rot!
Is het gisteravond nog goed gegaan?
Bloempje, jammer dat je even blijft hangen... Maar laat je daardoor niet demotiveren
Goed dat je zo lekker aan het hardlopen bent! Ik kan niet wachten tot ik (na de Vierdaagse) met de fysio kan beginnen om weer te gaan hardlopen.
Ik heb deze week op zich een prima week, alleen kreeg ik woensdag wéér een doos Celebrations...
Heb de lekkerste eruit gehaald (Malteser en Dove) en heb de rest van de doos aan mijn ouders gegeven
Ga vanavond een nachtje op de camping staan en morgen met vrienden wadlopen.
Wegen zal dus zondagochtend worden, zal dan ook even mijn schema aanpassen
Vandaag heb ik ontbeten met 250 gram kwark met wat cruesli er doorheen.
Als tussendoortje had ik een Time-Out.
Straks lunchen met een krentenbol, een appel en een opkikker en dan om 15u nog een banaan.
Vanavond ergens onderweg eten, dus zal wel een Macje ofzo worden... Ach, morgen 3 uur wadlopen en zondag nog een Vierdaagse-training. Dan loop ik het er wel weer af
Snirp- Prater
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Nog ongeveer 10 dagen...
» Hoeveel ............ koop je ongeveer per jaar?
» Kindje van 3,5 welke kledingmaat ongeveer?
» hoeveel geven jullie ongeveer uit aan...
» hoeveel ongeveer aankomen baby?
» Hoeveel ............ koop je ongeveer per jaar?
» Kindje van 3,5 welke kledingmaat ongeveer?
» hoeveel geven jullie ongeveer uit aan...
» hoeveel ongeveer aankomen baby?
Pagina 4 van 6
Permissies van dit forum: