Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ongeveer 5 kg afvallen!

+14
Snirp
Atelier Madame
Lejow
Lady4
Nathalie
Puggle
Sissi
Reeza
Summerlovin
Elliot
*Bloempje*
Ella
Sea of Trees
Kamperseboekenwurm
18 plaatsers

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Ga naar beneden

Ongeveer 5 kg afvallen!  - Pagina 6 Empty Re: Ongeveer 5 kg afvallen!

Bericht  Reeza zo 14 jul 2013 - 20:44

Hier gaat het best crap Embarassed Ik heb me al 2 weken niet meer gewogen (normaal bijna iedere dag haha), durf niet meer. Maar ik ben vandaag weer met goede moed begonnen: een bakje griekse yoghurt 0% met een banaan en honing erdoor.

Die shakes en toetjes van de Weight Care heb ik me trouwens niet eens aan gewaagd, zag er te goor voor woorden uit! De maaltijdrepen zijn wel erg lekker dus die neem ik mooi mee op vakantie zodat ik dan niet teveel aankom.

@ Enelya: Goed bezig hoor! Jij moet al wel slank zijn, als ik vergelijk met mijn lengte/gewicht. Jij hebt mijn droomgewicht Wink
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ongeveer 5 kg afvallen!  - Pagina 6 Empty Re: Ongeveer 5 kg afvallen!

Bericht  *Bloempje* zo 14 jul 2013 - 23:27

Goeeeedemiddag dames!

Ik ben in een goede stemming vandaag, want het is mooi weer en ik ben trots op mezelf!! sunny Vanmorgen in het ochtendzonnetje heerlijk wezen hardlopen. Heb 2 lessen van Evy achter elkaar gelopen om weer even goed in het loopritme te komen! Totaal 5,5 km gelopen in 39 minuten incl. de wandelpauzes, waarvan ik een enkele heb overgeslagen omdat ik net lekker bezig was smile 

Gister ook een redelijk goede dag gehad, vriendlief deed met vrienden mee aan een hardloopwedstrijd, zijn met z'n allen op de fiets er heen gegaan (half uurtje fietsen). Erna op het terras neergeploft, wel 3 rosebiertjes en 2 bitterballetjes op. Uiteindelijk teruggefietst en onderweg besloten ergens nog te gaan eten met z'n allen. Nog een dorp verder door gefietst en daar een calzone tonijn (dubbelgevouwen pizza) en spa rood + muntthee op.

Rest van de dag 2x shake op en tussendoor veel water gedronken!

Floor: Ik heb dat ook idd, dat de weegschaal hetzelfde blijft aangeven maar m'n omvang wel veranderd. Merkte het laatst bij een spijkerrokje dat ie iets losser zat. Maar daar houd het dan ook bij op... Zolang dat doorzet, zeggen de getalletjes op de weegschaal niet altijd wat. Hou vol hoor!

Enelya:Goed bezig! In elk geval voldoende beweging gehad! Een paar mindere dagen ertussen horen er ook bij, maar toch goed als je bent afgevallen terwijl je het zelf niet echt verwacht had!

Lynn: Ik heb al eens eerder shakes gedaan en ook een volwaardig dieet op basis van shakes/soepen via de diëtiste gedaan en dat werkte wel heel goed. Wat ik nu alleen merk is dat mijn lichaam waarschijnlijk aangeeft dat het genoeg is nu en uit de dieet-stand wil omdat ik al zolang bezig ben en verschillende dingen probeer.

De zogenaamde spaarstand bestaat echt, volgens mijn diëtiste ga je hierin over als je langere tijd op hetzelfde blijft hangen terwijl je verder wel goed bezig bent maar geen resultaat boekt. Je lichaam neemt zichzelf als het ware in bescherming en houd alles vast wat het binnenkrijgt om het vervolgens maar niet te hoeven verbranden.  

Ik ben gezegend met de erfelijke aanleg om snel aan te komen als ik gewoon normaal eet. Ik wil bewust niet helemaal terug naar een volwaardig dieet om het gewone eten niet uit te sluiten, maar als extra zetje toch even in de strenge modus voor de vakantie.

Ik kijk dit een paar weken aan, werkt dit niet dan stop ik er voorlopig ook echt mee en zie dan wel weer hoe m'n lichaam daarop reageert en mee omgaat. 

Reeza: Stoer van je dat je toch weer de stap gezet hebt en goed begonnen bent! Je kunt het meis, nu volhouden! Was je uiteindelijk nog wat afgevallen met die kuur? Ik raak die potten shakes van Weight Care ook niet meer aan, werd en uiteindelijk misselijk van! Dat vind ik ook wel een beetje het nadeel dat je ze met melk moet maken...op waterbasis is minstens zo lekker en vult gigantisch. Die repen haal ik ook wel eens idd, die zijn lekker en makkelijk voor onderweg! Haal meestal de tussendoortjes chocosmaak smile 

Zo, ik ga nog even lekker buiten zitten en genieten van m'n welverdiende shake + bakje rauwkost.

Succes meiden, we kunnen het!
*Bloempje*
*Bloempje*
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 204
Punten : 226
Registratiedatum : 08-05-13
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ongeveer 5 kg afvallen!  - Pagina 6 Empty Re: Ongeveer 5 kg afvallen!

Bericht  Floor ma 15 jul 2013 - 0:04

Thanx voor je bemoedigende woorden!
ik zet ook echt door deze keer. ik vind het alleen gek dat het bij mijn taille eraf is maar de rest niet. mijn benen zijn echt nog steeds mega (en zo wordt de verhouding alleen nog maar erger)
vanmorgen weer braaf een uur uitgeleefd in de sportschool.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ongeveer 5 kg afvallen!  - Pagina 6 Empty Re: Ongeveer 5 kg afvallen!

Bericht  Enelya ma 15 jul 2013 - 2:42

Reeza, knap hoor dat je toch elke keer weer vol goede moed verder gaat. Lijkt me heel moeilijk als het niet zo goed gaat. 
Ik ben idd al best wel slank, ben alleen niet tevreden met mn buik. Die is op zich gespierd, maar onderaan zit wel een laagje vet. Ik hoop dat ik dit er ooit nog af kan krijgen, maar ben er bang voor. Zit ook een beetje in de familie volgens mij. Zowel mn moeder als zus hebben er ook last van.

Bloempje, wat goed twee lessen van Evy achter elkaar. Ik doe de lessen van Renate Wennemars en als het goed gaat sla ik ook wel eens een dribbelminuutje over. Geeft toch altijd weer een goed gevoel als het gelukt is. Hopelijk zie je binnenkort weer resultaat en gaat de spaarstand uit en de afvalstand weer aan smile 

Sissi, hopelijk ben je geslaagd?

Vandaag weer goed begonnen met een bakje yoghurt met muesli en een smoothie van banaan, mango en jus. Tussendoor een rijstwafel met kaas en als lunch een wrap met gerookte kip en sla en nog een rijstwafel met kaas. Ga zo nog een appeltje eten. Vanavond weet ik niet, mn vriend heeft boodschappen gedaan. Hadden nog een kipstokje met paprika en ui over van de bbq dus denk dat ik die wel opeet.
Enelya
Enelya
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 147
Punten : 152
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ongeveer 5 kg afvallen!  - Pagina 6 Empty Re: Ongeveer 5 kg afvallen!

Bericht  Snirp ma 15 jul 2013 - 7:33

Hoi meiden!

Even een teken van leven, ik lees mee hoor!
Jullie zijn allemaal goed bezig, lekker aan het sporten en goed aan het eten.
Ik vind buiten actief bezig zijn in de zomer zoveel leuker dan in de winter, haha!

Ik zit al vanaf zaterdag op de camping. Vandaag naar Nijmegen geweest om me aan te melden, morgen beginnen met lopen!
Qua eten gaat het wel ok! Zaterdagavond uit eten geweest, maar de rest van de dag rustig aan gedaan. Gister een stukje taart gehad en 's avonds gebarbecued. Niet veel vlees gegeten, gewoon lekker 4 spiesjes en een kippenpootje.
Vandaag geluncht met een broodje kroket, maar verder niet buitensporig veel gegeten, gewoon op de vaste momenten.
Komende 4 dagen ga ik me niet heel erg bezig houden ermee, haha! Zorg gewoon dat ik genoeg binnen krijg om de 40km door te komen. Nemen lekker zelf brood, eierkoeken en bananen mee en natuurlijk veel water!
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ongeveer 5 kg afvallen!  - Pagina 6 Empty Re: Ongeveer 5 kg afvallen!

Bericht  Sissi ma 15 jul 2013 - 8:18

Zo, ben ik ook weer even! smile 
Veel succes morgen Snirp! Ik reed vandaag langs de vierdaagsecamping en het stond al aardig vol, zag ik. Het weer zit zeker mee, dus dat zal wel lekker lopen, denk ik. Vrijdag komen jullie als het goed is door mijn woonplaats, dus ik zal wel zwaaien haha.

De laatste twee weken blijf ik maar op 70.0 hangen, dus ik vind het wel lastig om gemotiveerd te blijven. Ik ben de afgelopen week ook nogal gestrest geweest omdat ik maar niks hoorde over mijn scriptie en ik weet momenteel nog niks, dus dat schiet niet echt op. Sad 

Vandaag twee crackers met magere smeerkaas, een kopje tomatensoep en twee bruine pistoletjes met zalm en 4 koekjes op. Niet zo héél erg gezond dus (vooral die koekjes Razz ) maar ik moet het nu echt weer even oppakken.

Succes iedereen en geniet van het mooie weer! Very Happy
Sissi
Sissi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 220
Punten : 230
Registratiedatum : 17-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ongeveer 5 kg afvallen!  - Pagina 6 Empty Re: Ongeveer 5 kg afvallen!

Bericht  Anousch91 ma 15 jul 2013 - 21:50

Zo, afgelopen week flink in een dipje gezeten met het eten.
Het lukte gewoon niet!
Maaar, vanochtend op de weegschaal: 86,8 dus er is toch weer wat af!!

Anousch91
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 250
Registratiedatum : 29-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ongeveer 5 kg afvallen!  - Pagina 6 Empty Re: Ongeveer 5 kg afvallen!

Bericht  Floor za 20 jul 2013 - 0:51

undefined schreef:
NaamLengte StartgewichtStreefgewicht Afgevallen
Reeza1.85 80 75 +0.8
Kamperseboekenwurm1.68 74.2 69 0
See of Trees1.60 63 59 0
Ella1.68 66 60 0
Snirp1.78 67 64 -2
Floor1.70 78 73 -2.5
*Bloempje*1.76 88.4 83 0
Elliot1.71 78 70 0
Summerlovin1.69 64 60 0
Sissi1.79 74.669 -4.9
Anoush91                  1.72    87.4           80                0            
Enelya1.8473.470-1
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ongeveer 5 kg afvallen!  - Pagina 6 Empty Re: Ongeveer 5 kg afvallen!

Bericht  Floor za 20 jul 2013 - 0:52

hmm niet helemaal goed gegaan met het lijstje volgens mij maar ik krijg hem niet uit dat hokje.

ik ben een halve kilo kwijt, totaal 2.5 nu. Begint echt ergens op te lijken in cijfers, zie zelf alleen geen verschil
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ongeveer 5 kg afvallen!  - Pagina 6 Empty Re: Ongeveer 5 kg afvallen!

Bericht  Enelya ma 22 jul 2013 - 22:02

Ben me weer vergeten te wegen afgelopen weekend. Maar zal wel niks af zijn, denk zelfs dat er iets bij is, aangezien het een slechte week was.
Vrijdag ga ik op vakantie dus meld me daarna wel weer haha.
Enelya
Enelya
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 147
Punten : 152
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ongeveer 5 kg afvallen!  - Pagina 6 Empty Re: Ongeveer 5 kg afvallen!

Bericht  Floor za 3 aug 2013 - 6:18

Dames! hoe gaat het met jullie?

ik zit nu op 74.5 kilo (in de ochtend gewogen dan). Very Happy
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ongeveer 5 kg afvallen!  - Pagina 6 Empty Re: Ongeveer 5 kg afvallen!

Bericht  Snirp zo 4 aug 2013 - 0:38

Heej!

Hier alles goed.
Donderdagavond terug gekomen van vakantie.
Zaterdag op de weegschaal gedaan en ik was +0.6 t.o.v. 3 weken daarvoor.
Dus dat is me 100% meegevallen smile
Komende week verhuizen, spannend!
Zal na die tijd weer wat actiever meeschrijven!
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ongeveer 5 kg afvallen!  - Pagina 6 Empty Re: Ongeveer 5 kg afvallen!

Bericht  Enelya ma 12 aug 2013 - 20:50

NaamLengte StartgewichtStreefgewicht Afgevallen
Reeza1.85 80 75 +0.8
Kamperseboekenwurm1.68 74.2 69 0
See of Trees1.60 63 59 0
Ella1.68 66 60 0
Snirp1.78 67 64 -2
Floor1.70 78 73 -2.5
*Bloempje*1.76 88.4 83 0
Elliot1.71 78 70 0
Summerlovin1.69 64 60 0
Sissi1.79 74.669 -4.9
Anoush91                  1.72    87.4           80                0            
Enelya1.8473.470+0.2
 
Zo, weer even het lijstje bijgewerkt. Na 2,5 week vakantie is gisteren het échte leven weer begonnen. Heb vanmorgen weer op de weegschaal gestaan. 73.6. Heb gisteren wel gesport en vaak ben ik dan de ochtend erna iets zwaarder. Maar we gaan gewoon weer met goede moed verder smile Vanmorgen een schaaltje yoghurt met muesli gegeten en pak rond 11 uur nog even een cracker met kaas. De lunch wordt denk ik twee roggebroodjes met appelstroop, mjammie!

Hoe gaat het met de rest?
Enelya
Enelya
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 147
Punten : 152
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ongeveer 5 kg afvallen!  - Pagina 6 Empty Re: Ongeveer 5 kg afvallen!

Bericht  Snirp ma 12 aug 2013 - 21:40

Hallo dames!

Hier na 3 weken vakantie e een week verhuizen al met al weer redelijk wat aangekomen...
Vanaf gister echt weer in het 'Sonja-regime', en ben er wel blij mee!
Op de een of andere manier merk ik meteen dat mn riem weer wat makkelijker dichtgaat, haha!
Tijdens het klussen en verhuizen stond er ook altijd wel iets om te snaaien ergens.
Waardoor ik dus gewoon de hele dag door aan het eten was.
Nu ik ook weer aan het werk ben, is het ook makkelijker om regelmatiger te eten.
Zaterdag zal ik mezelf weer wegen en het even aanpassen in de tabel!
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ongeveer 5 kg afvallen!  - Pagina 6 Empty Re: Ongeveer 5 kg afvallen!

Bericht  Enelya di 13 aug 2013 - 20:08

Vanmorgen weer op de weegschaal gaan staan en zoals ik al verwacht had, was het een stuk lager dan gisteren. De teller stond nu op 72,2. Ik kom dus echt heel eventjes aan door het sporten haha. Volgende week ga ik dus niet de ochtend na het sporten op de weegschaal staan. Denk dat het dan de maandag wordt.
Enelya
Enelya
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 147
Punten : 152
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ongeveer 5 kg afvallen!  - Pagina 6 Empty Re: Ongeveer 5 kg afvallen!

Bericht  Floor di 13 aug 2013 - 23:49

undefined schreef:
NaamLengte StartgewichtStreefgewicht Afgevallen
Reeza1.85 80 75 +0.8
Kamperseboekenwurm1.68 74.2 69 0
See of Trees1.60 63 59 0
Ella1.68 66 60 0
Snirp1.78 67 64 -2
Floor1.70 78 70-3.5
*Bloempje*1.76 88.4 83 0
Elliot1.71 78 70 0
Summerlovin1.69 64 60 0
Sissi1.79 74.669 -4.9
Anoush91                  1.72    87.4           80                0            
Enelya1.8473.470+0.2
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ongeveer 5 kg afvallen!  - Pagina 6 Empty Re: Ongeveer 5 kg afvallen!

Bericht  Reeza wo 14 aug 2013 - 0:15

Ik heb echt al weken niet meer op de weegschaal gestaan Embarassed Nouja, ben wel meteen afgekickt van mn weegschaal-obsessie haha. Ik heb het veel te druk en ook wel stress. Ben bezig om mijn huis te koop te zetten, we gaan een nieuw huis kopen en daarnaast ligt mijn oma ook al 1.5 week in het ziekenhuis wat niet zo goed gaat (ze is ook al 93). Sporten heb ik ook al weken niet gedaan, ik ben hartstikke moe en naast het werken, geregel ivm huis en huishouden geen puf meer. Ben dus echt aan vakantie toe, nog een paar dagen (komt alleen wel heel rot uit ivm mn oma). Na mn vakantie kom ik me hier weer melden hoor!
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ongeveer 5 kg afvallen!  - Pagina 6 Empty Re: Ongeveer 5 kg afvallen!

Bericht  Floor wo 14 aug 2013 - 1:20

Wat een drukte Reeza. Sterkte met je oma en succes met de verkoop van je huis. Geniet van je vakantie
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ongeveer 5 kg afvallen!  - Pagina 6 Empty Re: Ongeveer 5 kg afvallen!

Bericht  Snirp zo 18 aug 2013 - 19:26

Hallo meiden!!

Alles goed?
Reeza, wat een drukke tijden! Succes overal mee smile
Enelya, nog op de weegschaal gestaan vanmorgen?

Hier alles z'n gangetje. Sinds ik in mijn nieuwe huis woon, weer lekker met Sonja gestart.
Afgelopen weekend wel nog even ons eerste weekendje samen in het huis gevierd, met een overheerlijk kaasplankje!
Zaterdagochtend gaf de weegschaal 65.9 aan. Zit dus nu op -1.
Hopelijk deze week weer wat eraf.
Wil ook het hardlopen weer oppakken! Heb deze week weinig plannen 's avonds (alleen vanavond een vergadering en vrijdagavond stappen), maar verder heb ik wat avondjes vrij. En het schijnt lekker weer te worden, dus dat is ook alleen maar mooi meegenomen!

Fijne dag!
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ongeveer 5 kg afvallen!  - Pagina 6 Empty Re: Ongeveer 5 kg afvallen!

Bericht  Enelya ma 19 aug 2013 - 2:14

Jaaa, heb vanmorgen weer op de weegschaal gestaan. 73.0!
Had wel meer verwacht, want het was een slechts weekend met shoarma, patat, barbeque en alcohol. Maar dat valt dus allemaal nog wel mee.
Ben wel ongesteld deze week, dus wel een beetje een opgezette buik.

Heb een drukke week dus even kijken wanneer ik kan sporten. Zaterdag wel een sportieve dag, maar ook weer slecht eten en alcohol haha.

Ik reageer later even op de rest!

NaamLengte StartgewichtStreefgewicht Afgevallen
Reeza1.85 80 75 +0.8
Kamperseboekenwurm1.68 74.2 69 0
See of Trees1.60 63 59 0
Ella1.68 66 60 0
Snirp1.78 67 64 -2
Floor1.70 78 70-3.5
*Bloempje*1.76 88.4 83 0
Elliot1.71 78 70 0
Summerlovin1.69 64 60 0
Sissi1.79 74.669 -4.9
Anoush91                  1.72    87.4           80                0            
Enelya1.8473.470-0.4
Enelya
Enelya
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 147
Punten : 152
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ongeveer 5 kg afvallen!  - Pagina 6 Empty Re: Ongeveer 5 kg afvallen!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum