Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ongeveer 5 kg afvallen!

+14
Snirp
Atelier Madame
Lejow
Lady4
Nathalie
Puggle
Sissi
Reeza
Summerlovin
Elliot
*Bloempje*
Ella
Sea of Trees
Kamperseboekenwurm
18 plaatsers

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Ongeveer 5 kg afvallen!  - Pagina 3 Empty Re: Ongeveer 5 kg afvallen!

Bericht  Reeza zo 16 jun 2013 - 22:09

Wat is dit nou, zo rustig? Wink Ik zit heerlijk op een terras aan zee met mn boek en wifi smile Tis echt genieten hier. Qua eten gaat het wel, zaterdag met vliegen genoten van een halve zak maltesers maar sinds ik hier ben gezond gegeten. Eten is erg goed, ook veel fruit en salades dus dat is perfect. Ik hoop dat jullie niet opgegeven hebben haha!
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ongeveer 5 kg afvallen!  - Pagina 3 Empty Re: Ongeveer 5 kg afvallen!

Bericht  Snirp zo 16 jun 2013 - 22:40

Pfff Bloempje, dat is geen leuk nieuws...
Hopelijk lukt het je om een leuke baan te vinden!
Wat zoek je? smile 

Reeza, goed bezig met het eten! Geniet maar lekker.
Hier is het ook heerlijk weer, alleen zit ik de hele dag binnen Wink 
Maar de zon zien schijnen is al beter dan grijze wolken en regendruppels langs de ramen.

Hier een matig eetweekend, haha! Alhoewel, al het eten was heerlijk, maar dat was nou juist niet de bedoeling, haha!
Zaterdagavond bij vrienden gegourmet, zondagmiddag lekker op een terrasje geluncht en gisteren goddelijk Australisch uit eten geweest. Ach, moet kunnen, zo'n weekend.

Vandaag weer streng, en deze week wordt wel een hele strenge week, heb ik gezien.
Vandaag is dit mijn eetschema:
O: 2 crackers met pindakaas en een glas optimel (heb er zelf nog wat jus bij gedronken, lekker vers!)
T: 1 kiwi
L: 2 crackers met smeerkaas
T: 250 gr. kwark
D: Geen idee, gaan bij een collega eten, maar ga me proberen in te houden Wink

Merk dat mijn maag ook weer even moet wennen, hij is flink aan het grommen!
Nog een uurtje, dan ga ik lunchen smile
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ongeveer 5 kg afvallen!  - Pagina 3 Empty Re: Ongeveer 5 kg afvallen!

Bericht  Lady4 zo 16 jun 2013 - 23:50

Snirp, ik snap wel dat je maag knort, je eet echt veel te weinig!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ongeveer 5 kg afvallen!  - Pagina 3 Empty Re: Ongeveer 5 kg afvallen!

Bericht  Snirp zo 16 jun 2013 - 23:54

Maar dit is echt wat Sonja zegt hoor smile
En houdt het er ook prima op vol!
Moet zeggen dat dit ook wel een van de 'magerste' dagen is hoor.
Normaal 'mag' ik ook wel meer.
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ongeveer 5 kg afvallen!  - Pagina 3 Empty Re: Ongeveer 5 kg afvallen!

Bericht  Elliot ma 17 jun 2013 - 0:08

Ik vind het niet eens zo heel weinig hoor! Ik eet vandaag ongeveer dezelfde hoeveelheid:

Ontbijt: 1 vitalu cracker met kipfilet
Lunch: bakje rauwkost, bruine boterham met kaas en een cracker met halvajam
Tussendoor: 200 gram aardbeien
Diner: weet ik nog niet (moet nog boodschappen doen), maar waarschijnlijk iets van groente met rood vlees en evt. een aardappeltje.
Tussendoor: handje ongezouten noten
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ongeveer 5 kg afvallen!  - Pagina 3 Empty Re: Ongeveer 5 kg afvallen!

Bericht  Lejow ma 17 jun 2013 - 0:28

Lady4 schreef:Snirp, ik snap wel dat je maag knort, je eet echt veel te weinig!

+1
Ik zou omvallen
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Ongeveer 5 kg afvallen!  - Pagina 3 Empty Re: Ongeveer 5 kg afvallen!

Bericht  Ella ma 17 jun 2013 - 1:27

Het sonja dieet kon ik ook altijd goed volhouden. Ik at sowieso niet veel.

Mijn ontbijt was een schaaltje yoghurt
Tussendoor: stuk meloen
Lunch: 2 boterhammen op met worst.
Tussendoor: een appel
Avondeten: rijst met kip en groenten.

Verder eet ik na het avondeten niets meer. De weegschaal gaat eindelijk wat dalen. Kan nu ook steeds meer hardlopen en dat help natuurlijk ook.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ongeveer 5 kg afvallen!  - Pagina 3 Empty Re: Ongeveer 5 kg afvallen!

Bericht  Sissi ma 17 jun 2013 - 7:15

Zo weinig vind ik het ook niet. Maar dat kan ook aan mij liggen, want ik eet sowieso al vrij weinig.
Dit heb ik vandaag op:

1 jungle bartje met kipfilet
3 kippenvleugeltjes met broccoli (avondeten)
een halve bak witte druiven.
2 glazen fruitmelk
1 glas cola light
1 kop thee met 2 van die kaneelbeschuitvingers

Hoeveel calorieën krijg je per dag eigenlijk binnen met het dieet van Sonja?
Sissi
Sissi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 220
Punten : 230
Registratiedatum : 17-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ongeveer 5 kg afvallen!  - Pagina 3 Empty Re: Ongeveer 5 kg afvallen!

Bericht  Atelier Madame ma 17 jun 2013 - 17:41

@sissi ik vind dat qua calorien niet zo zeer weinig. Maar ik mis bijv echt de lunch? En waarom zoveel fruitmelk en niet karnemelk of kwark? En een tweede soort fruit, rauwkost etc. Ik zou toch meer eten qua maaltijden.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ongeveer 5 kg afvallen!  - Pagina 3 Empty Re: Ongeveer 5 kg afvallen!

Bericht  Snirp di 18 jun 2013 - 6:26

Zo, vandaag weer een goede dag! Netjes aan mijn eetschema gehouden.
Wilde vanavond nog gaan hardlopen, maar het is me echt te warm!
Morgen een uurtje sporten bij de fysio en op de fiets naar het werk (40 min enkele reis). Dus dan kom ik ook wel aan mijn beweging smile 

Vandaag heb ik dit gegeten:
O: 2 crackers met chocopasta
T: LU time out
L: 2 crackers met smeerkaas en 250gr yoghurt
T: 1 appel
D: vierkazenpizza
T: denk dat ik straks nog een bakje aardbeien neem
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ongeveer 5 kg afvallen!  - Pagina 3 Empty Re: Ongeveer 5 kg afvallen!

Bericht  Snirp wo 19 jun 2013 - 18:55

Dames, wat een rust hier smile
Reeza, lekker aan het genieten van je vakantie?

Ik ben gister lekker sportief bezig geweest. Eerst een uurtje gesport bij de fysio.
Daarna op en neer naar mijn werk gefietst (1,5u) en 's avonds nog met mijn vriend meegefietst die 50 min ging hardlopen smile 
En als klap op de vuurpijl ook een Italiaans ijsje afgeslagen :P 

Vandaag staat het volgende op mijn eetlijstje:
O: Snelle Jelle met boter
T: een appel
L: 250gr kwark, een appel en een krentenbol
T: LU Time Out
D: Gnocchi met mascarpone en parmezaanse kaas
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ongeveer 5 kg afvallen!  - Pagina 3 Empty Re: Ongeveer 5 kg afvallen!

Bericht  Sissi wo 19 jun 2013 - 20:50

Goed bezig Snirp!

Gisteren was wel een goede dag. Voor het eerst ontbeten (dat sloeg ik normaal altijd over omdat ik dan geen hap door mijn keel krijg), tussen de middag weer 2 bruine boterhammen en 's avonds een stukje zalm met aardappeltjes en groente.

Wil ik net ontbijten met 2 volkoren boterhammen met kaas, lees ik net in de Grazia een artikel waarin gezegd wordt dat granen heel slecht voor je zijn en dat 2 bruine boterhammen je suikerspiegel net zo verhogen als een grote snickers😕  Werkelijk waar, je kan het ook nooit goed doen.

Vanmiddag nog een boterham en een kopje soep en voor vanavond moet ik nog kijken wat we dan zullen eten. Ik denk dat het zelfgemaakte tomatensoep wordt met een broodje.

Wanneer ik trek krijg in iets zoets, eet ik witte druiven. Dat werkt tot nu toe nog wel goed!smile
Sissi
Sissi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 220
Punten : 230
Registratiedatum : 17-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ongeveer 5 kg afvallen!  - Pagina 3 Empty Re: Ongeveer 5 kg afvallen!

Bericht  *Bloempje* za 22 jun 2013 - 1:07

Aloha, ik meld me ook weer even! Dacht dat ik heel wat in te halen had, maar het is rustig hier!

Snirp: Goed bezig! En top van je dat je het ijsje hebt afgeslagen smile

Sissi: Wat goed dat je bent gaan ontbijten, scheelt al een hoop. Waar ontbijt je mee? Ik hoor en lees ook overal dat granen niet al te best zijn, met name ook door de koolhydraten. Ik heb dit ooit besproken met de diëtiste waar ik toen liep en die zei ook dat je het wel kan eten, maar wel beperkt. Dus niet bv 2x brood eten en 's avonds pasta etc. Als ik al brood eet, en dat is vrijwel niet..., dan eet ik koolhydraat-arm brood. 1 sneetje daarvan staat gelijk aan 2 normale boterhammen qua hoeveelheid koolhydraten. 

Ik was juist zo goed begonnen afgelopen week...maar dramatisch geëindigd Sad Donderdag had ik een bruiloft waar we als familie de hele dag bij waren en dus ook veel lekkers heb gegeten. Niet superslecht of heel veel gegeten, maar gewoon lekker ervan genoten. Gister een rommeldagje thuis, niet echt opgelet en pas gegeten wanneer ik trek had. En ook nog veeeeel te weinig gedronken. 

Vandaag een balans-dagje ingelast om weer even terug in het ritme te komen van Sonja. Wil het echt blijven volhouden tot eind juli/begin augustus, dan gaan we op vakantie en wil ik er die 5 kilo afhebben! Blijf nog steeds hangen op 2,5 eraf... Eind vorige week was er weer wat bij, maar inmiddels ook weer af zag ik vd week, dus stabiel is het wel.

Ik weet zo goed dat ik het kan en wil het ook echt, maar hoef maar even afgeleid te zijn of iets tussen te komen en het verslapt weer... Zonde! Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je, zodra je merkt dat het goed gaat ook soms wat makkelijker word?

Deze week ook al 3x een moment gehad dat ik wilde gaan hardlopen en het ineens begon te plensen buiten...dat werd m dus niet. Probeer wel standaard elke ochtend 100x buikspieroefeningen te doen smile

Zometeen ga ik een eitje met tomaat bakken voor op een cracker. Vanavond eten bij schoonouders, morgenavond bij vriendinnetje (incl. partners), overdag aan de Sonja en vanaf maandag maar weer strak in het regime vol goede moed!

Ik twijfel nog even of ik maandag ga wegen...moet namelijk ook ongesteld worden en ben dan altijd iets zwaarder. Misschien dat dat m'n goede moed weer doet wegzakken...

Jullie al nieuwe resultaten?

Fijn weekend meiden!
*Bloempje*
*Bloempje*
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 204
Punten : 226
Registratiedatum : 08-05-13
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ongeveer 5 kg afvallen!  - Pagina 3 Empty Re: Ongeveer 5 kg afvallen!

Bericht  Floor za 22 jun 2013 - 1:37

ik heb geen nieuw resultaat helaas, blijft op hetzelfde hangen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ongeveer 5 kg afvallen!  - Pagina 3 Empty Re: Ongeveer 5 kg afvallen!

Bericht  *Bloempje* za 22 jun 2013 - 1:58

Hier nog 2 producten die Sonja-proof zijn en ook nog eens lekker!

Slankie Xtra Slimm 10+ kaas (plakken) & Wasa Thin Crisp crackers in Sesam of Rosemay & Salt

Ongeveer 5 kg afvallen!  - Pagina 3 Z   Ongeveer 5 kg afvallen!  - Pagina 3 Images?q=tbn:ANd9GcROK_ZAa6xZ4T6KMOZw6eSXHDB7KD0cQaYgl6VuUSrwq7LqpehZXw    Ongeveer 5 kg afvallen!  - Pagina 3 Images?q=tbn:ANd9GcRm-WJ82PFxtsKRJi7Tov6vAS7B1O87rtFBelcPzhtvo741i1rF

De Wasa-crackers kende ik al, maar zag vanmorgen in de kaas-koeling deze nieuwe versie van Slankie smile
*Bloempje*
*Bloempje*
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 204
Punten : 226
Registratiedatum : 08-05-13
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ongeveer 5 kg afvallen!  - Pagina 3 Empty Re: Ongeveer 5 kg afvallen!

Bericht  Snirp za 22 jun 2013 - 4:47

Hallo dames! Hier ook weer een update van mij smile 


Bloempje, 100 buikspieroefeningen elke ochtend? Respect!
Jammer dat het met eten niet helemaal gelukt is afgelopen week, maar volgende week weer nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Ik was erg blij toen ik op de weegschaal stond vanmorgen. Was een kilo lichter dan vorige week, woog vanmorgen 66.2 Very Happy
Daarna 40km gelopen, als laatste training voor de Nijmeegse Vierdaagse.
Onderweg een eierkoek, een boterham met smeerkaas, een tosti en een banaan gegeten.
Nu met mijn vriend op de bank en lekker kebab besteld angel
Hadden na deze intensieve dag geen zin om te koken, haha!

Komende week 1x uit eten en een keertje op een festival eten. Verder strak het Sonja-schema aanhouden. Hardlopen doe ik maar even niet, want mijn knieblessure speelde toch wel weer een beetje op vandaag. Dus ga maar lekker fietsen en bij mooi weer nog wat avonden wandelen!
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ongeveer 5 kg afvallen!  - Pagina 3 Empty Re: Ongeveer 5 kg afvallen!

Bericht  Reeza zo 23 jun 2013 - 0:45

Ik ben weer terug Very Happy Echt een heerlijke vakantie gehad met veel zon en lekker eten.. 

En nu even huilen want de weegschaal gaf 84 aan vanmorgen, 4 kg erbij dus in 1 week laughcry Hopelijk is het meeste vocht. Ik ga in ieder geval deze week heel streng doen, tot aan zaterdag want dan ga ik met een vriendin uit eten. Dat zou ik toch vol moeten houden silent
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ongeveer 5 kg afvallen!  - Pagina 3 Empty Re: Ongeveer 5 kg afvallen!

Bericht  Sissi zo 23 jun 2013 - 2:21

Fijn Reesa, dat je een leuke vakantie hebt gehad! En 4 kg in een week, dat moet dan wel vocht zijn, want voor 4 kilo erbij zou je 4 x 7000 extra calorieën binnengekregen moeten hebben.

@ Bloempje, wauw dat is wel heel veel die 100 sit-ups. Ik doe er 's ochtends 50 en dan ben ik al kapot laughcry

@ Snirp, goed bezig! Train je trouwens in je eentje voor de Nijmeegse Vierdaagse of in een groep? Ik wil volgend jaar ook meedoen, maar het lijkt me zo saai om in je eentje te moeten trainen.

Eergisteren heb ik me weer gewogen en bij mij was er ook weer een kilo af. Gisteren heb ik geprobeerd of ik weer in een broek maat 38 zou passen en hij paste!Very Happy Kijk, dat zijn de momenten die motiveren om door te gaan toch?

De avonden vind ik nog wel erg moeilijk. Ik had voor m'n vriend chips gehaald en hoewel druiven ook erg lekker zijn, had ik gisteravond echt zó'n zin in paprikachips. En komende maand komen er ook nog een aantal verjaardagen aan (waaronder die van mezelf) dus ik ga alvast maar eens zoeken naar gezonde hapjes.
Sissi
Sissi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 220
Punten : 230
Registratiedatum : 17-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ongeveer 5 kg afvallen!  - Pagina 3 Empty Re: Ongeveer 5 kg afvallen!

Bericht  Snirp zo 23 jun 2013 - 19:14

Sissi schreef:@ Snirp, goed bezig! Train je trouwens in je eentje voor de Nijmeegse Vierdaagse of in een groep? Ik wil volgend jaar ook meedoen, maar het lijkt me zo saai om in je eentje te moeten trainen.

Eergisteren heb ik me weer gewogen en bij mij was er ook weer een kilo af. Gisteren heb ik geprobeerd of ik weer in een broek maat 38 zou passen en hij paste!Very Happy Kijk, dat zijn de momenten die motiveren om door te gaan toch?

De avonden vind ik nog wel erg moeilijk. Ik had voor m'n vriend chips gehaald en hoewel druiven ook erg lekker zijn, had ik gisteravond echt zó'n zin in paprikachips. En komende maand komen er ook nog een aantal verjaardagen aan (waaronder die van mezelf) dus ik ga alvast maar eens zoeken naar gezonde hapjes.

Ik train samen met mijn vriend! Hij had zich ook ingeschreven, maar is helaas uitgeloot. Ik heb al eens meegedaan, dus was verzekerd van deelname.
We vinden het nu alleen helemaal niet erg dat hij is uitgeloot, anders had hij de 50 moeten lopen en ik de 40. 
Toen ik in 2010 meedeed, heb ik wel eens alleen gelopen, maar dit is inderdaad erg saai, haha!

Goed hoor, dat je weer een broek maatje 38 paste! 
En een kilo eraf, klasse!

Wat betreft al die verjaardagen, je kan toch best af en toe een klein stukje taart of wat lekkers nemen smile
Ik sla ook nooit echt alles af, maar kan wel veel beter met mate eten en dan geniet ik er ook veel meer van!

Hier weer een lekker werkdagje voor de boeg. Met het volgende eetschema:
O: 250 ml yoghurt met cruesli
T: 1 appel
L: 2 crackers met smeerworst, 2 kiwi's en een opkikker
T: 250 gr yoghurt
D: kip tandoori
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ongeveer 5 kg afvallen!  - Pagina 3 Empty Re: Ongeveer 5 kg afvallen!

Bericht  Reeza zo 23 jun 2013 - 21:06

Heb je geen honger Snirp met Sonja Bakker? Ik had altijd mega honger.. Maar ik had ook een staand beroep toen dus dat scheelt wel, maar toch. Knap dat je het vol kunt houden! 

Ik heb net ontbeten met banaan-ei pannenkoekjes, jammie! Zometeen sporten en daarna een bakje yoghurt met honing en dan heb ik rijles. Daarna een snee Italiaans brood wat nu in de broodbakmachine zit en vanavond eten we chili con carne (een Weight Watchers recept, erg lekker). Kijken of ik de taart vanmiddag kan weerstaan, mn vader is jarig dus daar gaan we op de koffie. 

Moet ik trouwens nog van iemand het gewicht aanpassen in het schema? Geef maar door, dan zal ik dat even doen smile
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ongeveer 5 kg afvallen!  - Pagina 3 Empty Re: Ongeveer 5 kg afvallen!

Bericht  Snirp zo 23 jun 2013 - 21:31

Nou, ik ben nu 66.2, dus al -0.8.
Dat mag je best invullen!

Ik heb af en toe wel honger ja, maar moet zeggen dat het nooit heel erg is.
Soms pas ik de hoeveelheden ook wel iets aan hoor smile 
Mijn beroep is ook grotendeels zitten, denk dat dat ook wel scheelt!

Gefeliciteerd met je vader! Wil je het gebak echt weerstaan? Of neem je een klein stukje smile
Sportse en succes met rijles.
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ongeveer 5 kg afvallen!  - Pagina 3 Empty Re: Ongeveer 5 kg afvallen!

Bericht  Sissi ma 24 jun 2013 - 0:47

Ik weeg inmiddels 72.5, dus er is inmiddels 2.1 kilo af. Hmmm.... dat gaat eigenlijk best wel langzaam, zit ik me net te bedenken. Mijn officiële weegmoment is zaterdag, maar ik was zo eigenwijs om me vandaag al te wegen;) Zaterdag hoop ik dat er nog 0.8 kg af is, want ik wil toch graag 1 kilo per week afvallen.

@ Snirp, jammer dat je vriend is uitgeloot. Loop je dan alleen de vierdaagse of loopt hij wel officieus met je mee? En lekker die kip tandoori! Maak je dat zelf of is dat die van de wereldgerechten? Ik vind die altijd zo lekker, alleen is het 600 calorieën per portie en aan één portie heb ik eigenlijk nooit genoeg.

@ Reeza, gewoon lekker dat stukje taart nemen hoor! Ik doe dat ook gewoon en op die manier is het tenminste vol te houden. Als je jezelf van alles gaat ontzeggen ga je onderhand dromen over chocola, chips en taart. Tenminste, dat heb ik dus:laughcry:

Mijn eetschema ziet er voor vandaag als volgt uit:
O: druiven
L: junglebroodje van de Bakker Bart met jonge kaas 30+
D: rijst met kip kerrie, toetje: verse aardbeien
T: plakje Indische kruidencake
Sissi
Sissi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 220
Punten : 230
Registratiedatum : 17-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ongeveer 5 kg afvallen!  - Pagina 3 Empty Re: Ongeveer 5 kg afvallen!

Bericht  Snirp ma 24 jun 2013 - 0:52

Hij loopt gelukkig wel met me mee!
Maar hij krijgt er dus niks voor... 

Ik ga vandaag zelf kip tandoori maken. 
Nou ja, heb saus uit een potje... Maar niet het wereldgerecht.
Wat betreft calorieën, daar ben ik met het avondeten nooit heel erg mee bezig.
Wel let ik op, dat ik mijn bord niet tjokvol schep en ik neem maar één keer.
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ongeveer 5 kg afvallen!  - Pagina 3 Empty Re: Ongeveer 5 kg afvallen!

Bericht  Reeza di 25 jun 2013 - 7:03

NaamLengte StartgewichtStreefgewicht Afgevallen
Reeza1.85 80 75 +3.5
Kamperseboekenwurm1.68 74.2 69 0
See of Trees1.60 65 59 0
Ella1.68 66 60 0
Snirp1.78 67 64 -0.8
Floor1.70 78 73 0
*Bloempje*1.76 88.4 83 0
Elliot1.71 78 70 0
Summerlovin1.69 64 60 0
Sissi1.79 74 69 -2.1
PS: Jullie kunnen het lijstje nu ook kopiëren en aanpassen door hem te quoten. 

Hier het aangepaste lijstje. Eerlijkheid van mijn kant.. Gelukkig al wel een halve kilo eraf weer. Vandaag warme stroopwafels en chocoladekoeken kunnen weerstaan op het werk :cheering: Gisteren wel een minipuntje appeltaart genomen, écht mini, maar was wel lekker! Nu maar aan een pot groene thee en duimen dat de kilo's eraf vliegen haha. Baal er toch wel van hoor, heb 3 maanden moeten zwoegen (2-3 keer per week sporten, is echt niet mn hobby!) voor die 6 kilo en dan zit het er zo snel weer aan!
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ongeveer 5 kg afvallen!  - Pagina 3 Empty Re: Ongeveer 5 kg afvallen!

Bericht  Reeza do 27 jun 2013 - 9:46

Hmm ik heb misschien iets stoms gedaan, heb de 5-daagse minikuur van weightcare besteld om te gaan doen. Ga er donderdag mee beginnen en hoop daarna de vakantiekilo's eraf te hebben. Ik baal er nu zo van! Had ook een vette mooie broek besteld, maat 42, past net niet! Hij valt wel klein, maar toch! Ik zat bijna op maat 40 eerst! Dus volgende week 5 dagen bikkelen en daarna hopelijk weer verder waar ik gebleven was (ik zit nu nog op +2,5 kg maar ga zaterdag uiteten).
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ongeveer 5 kg afvallen!  - Pagina 3 Empty Re: Ongeveer 5 kg afvallen!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum