Ongeveer 5 kg afvallen!
+14
Snirp
Atelier Madame
Lejow
Lady4
Nathalie
Puggle
Sissi
Reeza
Summerlovin
Elliot
*Bloempje*
Ella
Sea of Trees
Kamperseboekenwurm
18 plaatsers
Pagina 5 van 6
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Ongeveer 5 kg afvallen!
Ik wil ook graag nog 3-5 kilo afvallen. Weeg meestal rond de 73 maar wil graag naar de 70. Ben trouwens 1.84. Zal me dit weekend even wegen voor het exacte gewicht en dan zal ik dat maandag even doorgeven. Kan ik me zelf toevoegen aan het lijstje of hoe werkt dat?
Enelya- Fluisteraar
- Aantal berichten : 147
Punten : 152
Registratiedatum : 21-12-10
Enelya schreef:Ik wil ook graag nog 3-5 kilo afvallen. Weeg meestal rond de 73 maar wil graag naar de 70. Ben trouwens 1.84. Zal me dit weekend even wegen voor het exacte gewicht en dan zal ik dat maandag even doorgeven. Kan ik me zelf toevoegen aan het lijstje of hoe werkt dat?
Welkom Enelya! Als je de tabel even kopieert en dan in je post zet, kan je jezelf toevoegen. Ik weet alleen niet hoe je een extra rij erin aanmaakt eigenlijk, ik ben helaas niet zo handig met computers
Snirp, goed eetlijstje hoor! En dan kan die Mac makkelijk als je zoveel gaat lopen dit weekend. Dan kan je er ook extra van genieten.
Gisteren was ik nog helemaal blij dat ik onder die magische grens van de 70 kilo zat, maar toen ging ik me met mijn eigenwijze hoofd vanochtend weer wegen en toen zat ik ineens weer bóven die 70 kilo het scheelde toch weer een halve kilo. Maar goed, zelfs ik weet dat je niet in een dag een halve kilo aangekomen kan zijn, dus we gaan gewoon maar weer door.
Mijn eetlijstje van vandaag:
- 2 volkoren crackers met smeerkaas en een beker fruitmelk banaan
- als lunch zo'n beker met fusilli van Unox waar je heet water aan toe moet voegen. Er zitten maar 290 kcal in en ik
zit weer vol tot aan het avondeten.
- 2 kleine bordjes rijst met goulash (ik verdeel nu één bord over 2 borden zodat ik toch het gevoel heb 2 keer
gegeten te hebben.)
- een bakje kersen.
Fijn weekend iedereen!
Sissi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 220
Punten : 230
Registratiedatum : 17-09-12
undefined schreef:
Naam Lengte Startgewicht Streefgewicht Afgevallen Reeza 1.85 80 75 +2.0 Kamperseboekenwurm 1.68 74.2 69 0 See of Trees 1.60 65 59 0 Ella 1.68 66 60 0 Snirp 1.78 67 64 -0.8 Floor 1.70 78 73 -2.0 *Bloempje* 1.76 88.4 83 0 Elliot 1.71 78 70 0 Summerlovin 1.69 64 60 0 Sissi 1.79 74.6 69 -4.9 Anoush91 1.72 87.4 80 0
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
undefined schreef:
Naam Lengte Startgewicht Streefgewicht Afgevallen Reeza 1.85 80 75 +2.0 Kamperseboekenwurm 1.68 74.2 69 0 See of Trees 1.60 65 59 0 Ella 1.68 66 60 0 Snirp 1.78 67 64 -1.2 Floor 1.70 78 73 -2.0 *Bloempje* 1.76 88.4 83 0 Elliot 1.71 78 70 0 Summerlovin 1.69 64 60 0 Sissi 1.79 74.6 69 -4.9 Anoush91 1.72 87.4 80 0
Zo, hier ben ik ook weer!
Weekend was echt superleuk, het wadlopen was gaaf!
Uiteindelijk vrijdagavond niet bij de Mac gegeten, maar bij Van der Valk.
Zaterdagavond ook uit eten geweest, dus vreesde met grote vrezen toen ik zondagochtend op de weegschaal ging staan.
Maar er was gewoon weer 0.4 kg vanaf, dus ben ook weer onder de 66!
Ben helemaal blij dat de 65 er weer staat Was 65.8 gisterochtend.
Deze week elke dag de ochtenden werken, en de middagen ben ik dan thuis.
Gaan ook wel actief bezig met inpakken van verhuisdozen en vakantiespullen, dus weinig tijd om verleid te worden tot snoepen
Drink met dit weer ook wel extra veel water, dus dat is ook alleen maar goed voor me.
Eetlijstje van vandaag:
O: Glas drinkontbijt en een boterham met pindakaas
T: Time-Out
L: Yoghurt met cruesli en een appel
T: Opkikker
D: Kip Tandoori
Sissi, niet zo vaak wegen
Mis jij je tussendoortjes niet? Ik red het nooit van ontbijt tot lunch en van lunch tot diner zonder tussendoor nog wat gegeten te hebben
Enelya, welkom!
Reeza, hoe is het gegaan met de 5-daagse kuur? Ben benieuwd!
Snirp- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12
Naam | Lengte | Startgewicht | Streefgewicht | Afgevallen |
Reeza | 1.85 | 80 | 75 | +2.0 |
Kamperseboekenwurm | 1.68 | 74.2 | 69 | 0 |
See of Trees | 1.60 | 65 | 59 | 0 |
Ella | 1.68 | 66 | 60 | 0 |
Snirp | 1.78 | 67 | 64 | -0.8 |
Floor | 1.70 | 78 | 73 | -2.0 |
*Bloempje* | 1.76 | 88.4 | 83 | 0 |
Elliot | 1.71 | 78 | 70 | 0 |
Summerlovin | 1.69 | 64 | 60 | 0 |
Sissi | 1.79 | 74.6 | 69 | -4.9 |
Anoush91 | 1.72 | 87.4 | 80 | 0 |
Enelya | 1.84 | 73.4 | 70 | 0 |
Heb me zaterdag gewogen, zal dit nu altijd op zaterdag doen. Gisteren meegedaan aan The Color Run in Zwolle en dus veel gezweet . Op zich wel goed gegeten. Alleen daarna nog een verjaardag en dus niet echt avondeten gehad, maar hapjes! Vanmorgen begonnen met een bakje yoghurt met muesli. Straks ga ik een rijstwafel met jam eten, mjammie!! Voor de lunch denk ik maar crackers of een eitje. Tussendoor nog een stukje fruit en vanavond denk ik een pastasalade.
Succes weer iedereen
Edit: Oh ik zie nu dat het toch niet gelukt is met de rij haha. Iemand hier verstand van?
Enelya- Fluisteraar
Reeza | 1.85 | 80 | 75 | +0.8 |
See of Trees | 1.60 | 63 | 59 | 0 |
Snirp | 1.78 | 67 | 64 | -1.2 |
Enelya | 1.84 | 73.4 | 70 | 0 |
Laatst aangepast door Reeza op zo 7 jul 2013 - 22:50; in totaal 2 keer bewerkt
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
Zo ik kom ook weer eventjes langswaaien. Het eten gaat niet bijster goed, moet weer ongesteld worden dus loop weer te snaaien gister een halve zak chips en een paar stukken pizza op, niet erg gezond dus.
Ik ga vanavond Hip Hop Abs doen, van Shaun T (de maker van Insanity) even kijken of ik het vol kan houden na de eerste Insanity was ik echt gesloopt en heb ik 4 dagen enorme spierpijn gehad.
Ik ga vanavond Hip Hop Abs doen, van Shaun T (de maker van Insanity) even kijken of ik het vol kan houden na de eerste Insanity was ik echt gesloopt en heb ik 4 dagen enorme spierpijn gehad.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
O en wil iemand mijn startgewicht aanpassen naar 63? Ik ging laatst op de weegschaal staan en ik weeg geen 65
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Zo, ik heb alle gewichtaanvragen weer verwerkt hoor Zal later vandaag uitgebreid reageren, ben nu aan het werk. Ik zit nu iig nog op +0.8, dus het gaat er niet heel snel af. Is ook wel moeilijk vol te houden, die 5 dagen kuur. Gisteren ook uit eten geweest (maaltijdsalade) en zometeen ga ik gewoon 3 crackers nemen als lunch, anders ga ik van mn graadje.
Ziet er in ieder geval goed uit, jullie getallen!
Ziet er in ieder geval goed uit, jullie getallen!
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
Reeza, ben je al klaar met je 5 dagen kuren?
Jammer dat het er niet zo snel af gaat als je wilde... Maar misschien is dit wel het begin en kan je er straks met 'gewoon' diëten ook nog wat af krijgen!
Hier ook weinig nieuws. Druk met inpakken van van alles, dus weinig tijd om te snaaien
Gisteravond nog een kilometer baantjes gezwommen in het buitenbad, dus lekker actief geweest.
Zaterdagochtend nog een keertje wegen en dan pas 3 weken later weer...
Ben benieuwd wat een Vierdaagse en 1,5 week vakantie in Frankrijk voor gevolg hebben
Jammer dat het er niet zo snel af gaat als je wilde... Maar misschien is dit wel het begin en kan je er straks met 'gewoon' diëten ook nog wat af krijgen!
Hier ook weinig nieuws. Druk met inpakken van van alles, dus weinig tijd om te snaaien
Gisteravond nog een kilometer baantjes gezwommen in het buitenbad, dus lekker actief geweest.
Zaterdagochtend nog een keertje wegen en dan pas 3 weken later weer...
Ben benieuwd wat een Vierdaagse en 1,5 week vakantie in Frankrijk voor gevolg hebben
Snirp- Prater
Reeza, bedankt voor het aanpassen van de tabel
Jammer dat het niet zo hard gaat met de kuur en dat het moeilijk vol te houden is. Heel verstandig dat je tijden de lunch iets meer hebt gegeten.
Maandag was voor mij niet zo'n goede dag. 's Avonds had ik zo veel zin in een ijsje, dat ik er maar aan toe gegeven heb haha. Misschien dit weekend maar even waterijsjes kopen, die zijn niet zo heel slecht. Gisteren na de lunch een ijsje gehad. Hopelijk kan ik er vandaag afblijven. Vanavond misschien even hardlopen en morgen een lesje Grit bij de sportschool.
Jammer dat het niet zo hard gaat met de kuur en dat het moeilijk vol te houden is. Heel verstandig dat je tijden de lunch iets meer hebt gegeten.
Maandag was voor mij niet zo'n goede dag. 's Avonds had ik zo veel zin in een ijsje, dat ik er maar aan toe gegeven heb haha. Misschien dit weekend maar even waterijsjes kopen, die zijn niet zo heel slecht. Gisteren na de lunch een ijsje gehad. Hopelijk kan ik er vandaag afblijven. Vanavond misschien even hardlopen en morgen een lesje Grit bij de sportschool.
Enelya- Fluisteraar
Goedemiddag!
Ik lees hier en daar al weer een paar dipjes, maar volgens mij hoort dat er ook wel een beetje bij. Ik ben de laatste paar dagen ook maar blijven hangen op 70.3 alsof mijn lichaam zich prettig voelt bij dat gewicht. Maar we gaan gewoon maar door, toch?
Gisteren heb ik op twee crackers na niks gegeten en 's avonds had ik zo'n honger dat ik 2 bescheiden bordjes pasta heb genomen en later op de avond nog een handje pinda's. Hoewel ik de laatste dagen niet ongezond heb gegeten (wel iets meer), heb ik op de een of andere manier dat ik weer dikker word, hoewel de weegschaal dat niet aangeeft. Ik zit ineens niet zo lekker meer in m'n vel en voel me zo dikkig. Geen idee waar dat aan ligt
Maar hee, als afvallen zo makkelijk zou zijn, dan liep de hele wereld in maatje 36
Ik lees hier en daar al weer een paar dipjes, maar volgens mij hoort dat er ook wel een beetje bij. Ik ben de laatste paar dagen ook maar blijven hangen op 70.3 alsof mijn lichaam zich prettig voelt bij dat gewicht. Maar we gaan gewoon maar door, toch?
Gisteren heb ik op twee crackers na niks gegeten en 's avonds had ik zo'n honger dat ik 2 bescheiden bordjes pasta heb genomen en later op de avond nog een handje pinda's. Hoewel ik de laatste dagen niet ongezond heb gegeten (wel iets meer), heb ik op de een of andere manier dat ik weer dikker word, hoewel de weegschaal dat niet aangeeft. Ik zit ineens niet zo lekker meer in m'n vel en voel me zo dikkig. Geen idee waar dat aan ligt
Maar hee, als afvallen zo makkelijk zou zijn, dan liep de hele wereld in maatje 36
Sissi- Fluisteraar
Wow Sissi, heb jij tot de avond geleefd op 2 crackers?? Ik zou echt al lang neer zijn gegaan. Ik zou juist wat meer eten en om de zoveel uur. Ik eet meestal om de 2/3 uur iets. Hierdoor heb ik minder honger gedurende de dag en vrijwel geen "snaaimomenten". Door zo weinig te eten gaat je lichaam in de spaarstand en verbrand het dus bijna niet. Misschien val je hierdoor ook wel niet af op dit moment. Door meer te eten weet het lichaam dat het niet hoeft de sparen en slaat het dus weinig calorieën op.
Hoe is het met de rest? Ik heb gisteren toch weer toegegeven aan een ijsje haha. Maar ook hardgelopen dus die was er gelijk al weer af
Vanmorgen ontbeten met twee roggebroodjes met cashewnotenpasta (niet zo heel goed, maar zooo lekker). De rest van de dag weet ik nog niet. Mn vriend is er vanavond niet dus denk weer een pastasalade. Zaterdag weer wegen, ben benieuwd.
Hoe is het met de rest? Ik heb gisteren toch weer toegegeven aan een ijsje haha. Maar ook hardgelopen dus die was er gelijk al weer af
Vanmorgen ontbeten met twee roggebroodjes met cashewnotenpasta (niet zo heel goed, maar zooo lekker). De rest van de dag weet ik nog niet. Mn vriend is er vanavond niet dus denk weer een pastasalade. Zaterdag weer wegen, ben benieuwd.
Enelya- Fluisteraar
Zo Sissi, dat zou ik ook niet volhouden hoor, haha!
Ik ben inderdaad blij als ik elke 2/3 uur weer wat mag eten.
Gister een goede dag gehad. Zit waarschijnlijk tussen mijn oren, maar dacht het meteen te kunnen zien in de spiegel vanmorgen
Vandaag en morgen nog 2 daagjes thuis en dan zaterdag lekker op vakantie.
Ik heb trouwens dinsdag lekker een softijsje op. Al een tijd niet gehad, wat heb ik ervan genoten
Vanmorgen ontbeten met een boterham met pindakaas en een glas drinkontbijt.
Straks een appel, voor de lunch boterhammen, tussendoor een banaan en vanavond lekker quinoa-salade van Jamie Oliver!
Enelya, lekker aan het hardlopen dus? Hoeveel loop je dan? Hoe lang?
Ik hoop na de Vierdaagse, vakantie en de verhuizing ook het hardlopen weer op te pakken
Ik ben inderdaad blij als ik elke 2/3 uur weer wat mag eten.
Gister een goede dag gehad. Zit waarschijnlijk tussen mijn oren, maar dacht het meteen te kunnen zien in de spiegel vanmorgen
Vandaag en morgen nog 2 daagjes thuis en dan zaterdag lekker op vakantie.
Ik heb trouwens dinsdag lekker een softijsje op. Al een tijd niet gehad, wat heb ik ervan genoten
Vanmorgen ontbeten met een boterham met pindakaas en een glas drinkontbijt.
Straks een appel, voor de lunch boterhammen, tussendoor een banaan en vanavond lekker quinoa-salade van Jamie Oliver!
Ik hoop na de Vierdaagse, vakantie en de verhuizing ook het hardlopen weer op te pakken
Snirp- Prater
Snirp schreef:
Ik ben nu bezig met de 4 mijl van Renate Wennemars, alleen ik loop 1 en soms 2 keer per week hard, aangezien ik ook nog naar de sportschool ga. Gisteren heb ik de les van vorige week weer gedaan (20 minuten, hoog tempo). Had niet zo heel veel tijd en de volgende les duurt bijna 50 minuten en had nog een beetje een zere kuit van The Color Run van afgelopen zondag. Heb daar toch iets te geforceerd gelopen denk ik, heb namelijk nooit meer spierpijn van het hardlopen. Het is dus afhankelijk van de les hoeveel ik loop, maar het is altijd sowieso 3 kilometer. Laatst was het zelfs al 6 kilometer. Maar dan ben ik ook wel echt kapot haha. 3 kilometer gaat me makkelijk af. Gisteren heb ik 3.1 kilometer gelopen. Gemiddeld loop ik 9,5 kilometer per uur, soms wat harder soms wat langzamer.
Ga je de Nijmeegse Vierdaagse lopen? Respect! Ik heb wel eens 20 km gelopen, maar dan zijn mn knieën helemaal dik en pijnlijk. Doe ik dus maar niet nog een keer haha. Gelukkig gaat het met hardlopen wel goed, maar daar moet ik ook niet teveel kilometer lopen denk ik. Heel veel succes!
Oh lekker een quinoa salade. Heb ik laatst ook gemaakt, maar toen kreeg ik een allergische reactie (bultjes en jeuk). Erg jammer, het is namelijk erg gezond.
Enelya- Fluisteraar
Leuk hoor Enelya, dat je zo fanatiek aan het hardlopen bent!
Ik heb het de afgelopen 3 jaar ook gedaan, van 5 kilometer wedstrijden tot een paar keer de 10 kilometer. PR is 59:59 op de 10km
In maart een knieblessure opgelopen, door te oude schoenen...
Met de Vierdaagse in het vooruitzicht maar naar de fysio gegaan en het hardlopen even links laten liggen.
Knie is weer helemaal de oude en ik heb al nieuwe hardloopschoenen, dus na de Vierdaagse het hardlopen weer oppakken!
Ja, de 2e keer Vierdaage voor mij. Veel trainingskilometers in de benen en goed weer (iets té warm misschien) in het vooruitzicht. Heb er dus helemaal zin in. Na de eerste keer in 2010 zei ik dat ik het nooit meer zou doen, maar het schijnt een soort virus te zijn
Wat betreft de kilo's gaat het ook helemaal goed. Heb me (stiekem) vanmorgen gewogen in plaats van morgenochtend. Weegschaal gaf 65.0 aan, dus -0.8 t.o.v. zondagochtend.
Met de vakantie in het vooruitzicht (na de Vierdaagse nog 1,5 week Frankrijk) vind ik dat wel een mooi gewicht.
Vrees dat ik de croissantjes toch echt niet kan laten liggen
Komende weken dus even wat minder actief aanwezig, maar vanaf begin augustus ben ik er sowieso weer!!
Ik heb het de afgelopen 3 jaar ook gedaan, van 5 kilometer wedstrijden tot een paar keer de 10 kilometer. PR is 59:59 op de 10km
In maart een knieblessure opgelopen, door te oude schoenen...
Met de Vierdaagse in het vooruitzicht maar naar de fysio gegaan en het hardlopen even links laten liggen.
Knie is weer helemaal de oude en ik heb al nieuwe hardloopschoenen, dus na de Vierdaagse het hardlopen weer oppakken!
Ja, de 2e keer Vierdaage voor mij. Veel trainingskilometers in de benen en goed weer (iets té warm misschien) in het vooruitzicht. Heb er dus helemaal zin in. Na de eerste keer in 2010 zei ik dat ik het nooit meer zou doen, maar het schijnt een soort virus te zijn
Wat betreft de kilo's gaat het ook helemaal goed. Heb me (stiekem) vanmorgen gewogen in plaats van morgenochtend. Weegschaal gaf 65.0 aan, dus -0.8 t.o.v. zondagochtend.
Met de vakantie in het vooruitzicht (na de Vierdaagse nog 1,5 week Frankrijk) vind ik dat wel een mooi gewicht.
Vrees dat ik de croissantjes toch echt niet kan laten liggen
Komende weken dus even wat minder actief aanwezig, maar vanaf begin augustus ben ik er sowieso weer!!
Snirp- Prater
undefined schreef:
Naam Lengte Startgewicht Streefgewicht Afgevallen Reeza 1.85 80 75 +2.0 Kamperseboekenwurm 1.68 74.2 69 0 See of Trees 1.60 65 59 0 Ella 1.68 66 60 0 Snirp 1.78 67 64 - 2 Floor 1.70 78 73 -1.5 *Bloempje* 1.76 88.4 83 0 Elliot 1.71 78 70 0 Summerlovin 1.69 64 60 0 Sissi 1.79 74 69 -2.1 Anoush91 1.72 87.4 80 0
Snirp- Prater
Jeetje, dus gewoon door te oude schoenen een blessure opgelopen. Ik merk het vaak gelijk als ik nieuwe schoenen nodig heb, dan gaan mn knieën idd pijn doen. Fijn dat het nu weer goed gaat en dat je na je vakantie het weer op wil pakken. Het werkt toch wel verslavend, vooral als het goed gaat. Maar eerst de vierdaagse!!
Ik ga me morgenvroeg weer wegen. Ben benieuwd. Wou gisteravond sporten, maar er kwam iets tussen helaas. Vanmorgen al wel 7 km gefietst naar het station en vanavond weer terug. Heb borrel met werk en dat zijn niet de gezondste avonden
Fijn weekend voor iedereen alvast.
Ik ga me morgenvroeg weer wegen. Ben benieuwd. Wou gisteravond sporten, maar er kwam iets tussen helaas. Vanmorgen al wel 7 km gefietst naar het station en vanavond weer terug. Heb borrel met werk en dat zijn niet de gezondste avonden
Enelya- Fluisteraar
Enelya schreef:Jeetje, dus gewoon door te oude schoenen een blessure opgelopen. Ik merk het vaak gelijk als ik nieuwe schoenen nodig heb, dan gaan mn knieën idd pijn doen. Fijn dat het nu weer goed gaat en dat je na je vakantie het weer op wil pakken. Het werkt toch wel verslavend, vooral als het goed gaat. Maar eerst de vierdaagse!!
Ja... Geen demping meer in mijn schoenen en een lekker schuin parcours lopen (circuit van Zandvoort).
Daarna iets te lang doorgelopen en weer te snel te lang gaan lopen toen ik dat dat ik pijnvrij was...
Ach, kilometers genoeg volgende week!
Verslavend werkt het zeker! Helemaal toen ik in januari weer ging lopen en meteen merkte dat mijn lovehandles minder werden Dus vanaf augustus het lopen weer langzaamaan oppakken, dan zit ik volgend jaar juni strak in mijn bruidsjurk
Snirp- Prater
is wel een goede motivatie (trouwen). dat werkte bij mij toen ook prima. Ik heb nu duidelijk minder motivatie.
Floor- Ratel
Goed hoor dames! Dat jullie zoveel sporten en lopen.
Ik ben de laatste tijd een echte couch potatoe, dus ik moet ook echt weer eens wat aan lichaamsbeweging gaan doen. Hardlopen is het niet meer voor mij door mijn zwakker enkel en voor een fitnessabonnement heb ik het geld momenteel ook niet dus ik moet nog maar eens gaan kijken wat ik dan wel kan doen.
Vandaag of morgen krijg ik de uitslag van mijn scriptie te horen en dan weet ik dus ook gelijk of ik afgestudeerd ben. Ik ben nu dus hartstikke zenuwachtig, maar het voordeel is dat ik nu geen hap door mijn keel krijg. Ik heb vanmiddag wel twee bruine pistoletjes met kaas gegeten en vanavond staan er bruine bolletjes met een kipburger en een kopje kippensoep op het menu.
Ik heb besloten om me de eerstvolgende weken even niet te wegen. Ik blijf nu hangen op 70 kg en als ik me daar teveel op ga focussen en ik zie maar geen verandering, dan verdwijnt mijn motivatie als sneeuw voor de zon. Ik ga me dus pas weer over twee weken (op mijn verjaardag) weer wegen.
Fijn weekend! (Waar is die zon trouwens gebleven??)
Ik ben de laatste tijd een echte couch potatoe, dus ik moet ook echt weer eens wat aan lichaamsbeweging gaan doen. Hardlopen is het niet meer voor mij door mijn zwakker enkel en voor een fitnessabonnement heb ik het geld momenteel ook niet dus ik moet nog maar eens gaan kijken wat ik dan wel kan doen.
Vandaag of morgen krijg ik de uitslag van mijn scriptie te horen en dan weet ik dus ook gelijk of ik afgestudeerd ben. Ik ben nu dus hartstikke zenuwachtig, maar het voordeel is dat ik nu geen hap door mijn keel krijg. Ik heb vanmiddag wel twee bruine pistoletjes met kaas gegeten en vanavond staan er bruine bolletjes met een kipburger en een kopje kippensoep op het menu.
Ik heb besloten om me de eerstvolgende weken even niet te wegen. Ik blijf nu hangen op 70 kg en als ik me daar teveel op ga focussen en ik zie maar geen verandering, dan verdwijnt mijn motivatie als sneeuw voor de zon. Ik ga me dus pas weer over twee weken (op mijn verjaardag) weer wegen.
Fijn weekend! (Waar is die zon trouwens gebleven??)
Sissi- Fluisteraar
En Sissi ben je geslaagd?
De weegschaal gaf vandaag hetzelfde aan als vorige week, nog steeds kilo's eraf dus. Ik ben trots op mezelf.
ook heb ik maar weer eens wat maten genomen bij mezelf en mijn taille is 2 cm smaller, helaas de rest niet dus broeken zitten nog steeds te strak.
De weegschaal gaf vandaag hetzelfde aan als vorige week, nog steeds kilo's eraf dus. Ik ben trots op mezelf.
ook heb ik maar weer eens wat maten genomen bij mezelf en mijn taille is 2 cm smaller, helaas de rest niet dus broeken zitten nog steeds te strak.
Floor- Ratel
Hee meiden,
Ik meld me ook weer even! Hier nog steeds geen nieuw resultaat Alhoewel...niet ik kg, maar merk wel dat de kleding op m'n heupen ietsje losser zitten dus eigenlijk wel resultaat
De afgelopen weken heb ik Sonja Bakker gedaan met af en toe een shake er tussendoor om af te wisselen. Alleen merk ik nu weer dat het op dezelfde manier gaat als een paar jaar geleden en dat ik blijf hangen op 2-3 kg eraf.
Over iets meer dan 3 weken ga ik op vakantie en ik wil er echt nog proberen iets af te krijgen. Gevoelsmatig gaat dat met Sonja niet lukken... Wat ik nu ga doen:
O: eiwitshake chocola op waterbasis
T: fruit of koekje/cracker
L: rauwkost + eiwitshake aardbei op melkbasis OF shake zeewier op waterbasis --> m'n mams heeft dit onlangs een tijdje gedaan en zag zichtbaar resultaat! Ziet er een beetje ranzig groenig uit, maar smaakt een beetje dropachtig... Heb van haar nu een pot gekregen om te proberen. Schijnt erg in opkomst te zijn nu en staat geregistreerd als wetenschappelijk bewezen product...we zullen zien.
D: groente + vlees + om de dag een schepje aardappel/rijst/pasta of weglaten als ik er geen trek in heb
T: bakje yoghurt
Daarnaast de hele dag door blijven drinken! Shakes kan ik nog in afwisselen en omgooien qua smaak per dagdeel, net waar ik trek in heb.
Doe de meeste boodschappen (op de grote na) veelal lopend en zit op 2x hardlopen in de week momenteel, dan meestal 3-5 km.
Even een nieuwe/andere weg inslaan, het frustreert me dat het niet lukt terwijl ik zo graag wil! Heb het idee dat m'n lichaam in de spaarstand staat aangezien ik vanaf 2010 al bezig ben (toen 25 kg afgevallen), en vorig jaar nog eens 10 nadat die er ook weer langzaamaan bij gekomen zijn....En nu dus weer! Terwijl ik echt helemaal zo slecht niet eet/leef/beweeg....
Even met mezelf in de knoop dus Maar ik hou vol!
Ik meld me ook weer even! Hier nog steeds geen nieuw resultaat Alhoewel...niet ik kg, maar merk wel dat de kleding op m'n heupen ietsje losser zitten dus eigenlijk wel resultaat
De afgelopen weken heb ik Sonja Bakker gedaan met af en toe een shake er tussendoor om af te wisselen. Alleen merk ik nu weer dat het op dezelfde manier gaat als een paar jaar geleden en dat ik blijf hangen op 2-3 kg eraf.
Over iets meer dan 3 weken ga ik op vakantie en ik wil er echt nog proberen iets af te krijgen. Gevoelsmatig gaat dat met Sonja niet lukken... Wat ik nu ga doen:
O: eiwitshake chocola op waterbasis
L: rauwkost + eiwitshake aardbei op melkbasis OF shake zeewier op waterbasis --> m'n mams heeft dit onlangs een tijdje gedaan en zag zichtbaar resultaat! Ziet er een beetje ranzig groenig uit, maar smaakt een beetje dropachtig... Heb van haar nu een pot gekregen om te proberen. Schijnt erg in opkomst te zijn nu en staat geregistreerd als wetenschappelijk bewezen product...we zullen zien.
D: groente + vlees + om de dag een schepje aardappel/rijst/pasta of weglaten als ik er geen trek in heb
T: bakje yoghurt
Daarnaast de hele dag door blijven drinken! Shakes kan ik nog in afwisselen en omgooien qua smaak per dagdeel, net waar ik trek in heb.
Doe de meeste boodschappen (op de grote na) veelal lopend en zit op 2x hardlopen in de week momenteel, dan meestal 3-5 km.
Even een nieuwe/andere weg inslaan, het frustreert me dat het niet lukt terwijl ik zo graag wil! Heb het idee dat m'n lichaam in de spaarstand staat aangezien ik vanaf 2010 al bezig ben (toen 25 kg afgevallen), en vorig jaar nog eens 10 nadat die er ook weer langzaamaan bij gekomen zijn....En nu dus weer! Terwijl ik echt helemaal zo slecht niet eet/leef/beweeg....
Even met mezelf in de knoop dus Maar ik hou vol!
*Bloempje*- Fluisteraar
- Aantal berichten : 204
Punten : 226
Registratiedatum : 08-05-13
Reeza | 1.85 | 80 | 75 | +0.8 |
See of Trees | 1.60 | 63 | 59 | 0 |
Snirp | 1.78 | 67 | 64 | -2 |
Enelya | 1.84 | 73.4 | 70 | -1 |
Enelya- Fluisteraar
Bloempje, in mijn omgeving zie ik dat de shakes op lange termijn lang niet altijd helpen. Ik weet niet in hoeverre de spaarstand echt bestaat maar ik vind het geen goede voeding voor je lichaam. Waarom niet iets eten met hetzelfde aantal kcal? Dan zet je je lichaam in de ochtend direct aan het werk.
Ik denk even mee, maar je moet natuurlijk altijd doen wat jij goed vindt!
Ik denk even mee, maar je moet natuurlijk altijd doen wat jij goed vindt!
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Nog ongeveer 10 dagen...
» Hoeveel ............ koop je ongeveer per jaar?
» Kindje van 3,5 welke kledingmaat ongeveer?
» hoeveel geven jullie ongeveer uit aan...
» hoeveel ongeveer aankomen baby?
» Hoeveel ............ koop je ongeveer per jaar?
» Kindje van 3,5 welke kledingmaat ongeveer?
» hoeveel geven jullie ongeveer uit aan...
» hoeveel ongeveer aankomen baby?
Pagina 5 van 6
Permissies van dit forum: