hoe snel werkt antibiotica ongeveer?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
hoe snel werkt antibiotica ongeveer?
vanmorgen hebben we voor onze zoon een kuur antibiotica gekregen omdat hij al een week met oorontsteking loopt en ook zijn koorts maar niet zakte.
Dus vanmorgen gelijk begonnen, maar hoe snel kan je bij zoiets verbetering zien?
Dus vanmorgen gelijk begonnen, maar hoe snel kan je bij zoiets verbetering zien?
Gast- Gast
Re: hoe snel werkt antibiotica ongeveer?
1 tot 3 dagen
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
1982Angel1982 schreef:vanmorgen hebben we voor onze zoon een kuur antibiotica gekregen omdat hij al een week met oorontsteking loopt en ook zijn koorts maar niet zakte.
Het hoort binnen 24 uur aan te slaan.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Tegen mij is gezegd 1 à 2 dagen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Nee hoor.Happydobby schreef:1982Angel1982 schreef:vanmorgen hebben we voor onze zoon een kuur antibiotica gekregen omdat hij al een week met oorontsteking loopt en ook zijn koorts maar niet zakte.
Ik heb er vanmorgen nog de huisarts over gebeld. Binnen 24-48 uur moet je iets merken, maar zeker niet binnen 24 uur al. Het kan ook best even wat langer duren.
Gast- Gast
oke dankje, dan heb ik een beetje een richtlijn wanneer we verschil zouden moeten merken
Gast- Gast
als H een AB kuur heeft voor de oorontsteking dan merken we meestal de volgende dag al wel verschil.
Gast- Gast
Persephone schreef:Nee hoor.Happydobby schreef:1982Angel1982 schreef:vanmorgen hebben we voor onze zoon een kuur antibiotica gekregen omdat hij al een week met oorontsteking loopt en ook zijn koorts maar niet zakte.
Ik heb er vanmorgen nog de huisarts over gebeld. Binnen 24-48 uur moet je iets merken, maar zeker niet binnen 24 uur al. Het kan ook best even wat langer duren.
het kan ook even duren voordat je iets merkt, terwijl het medicijn al wel aangeslagen kan zijn toch?
Hier merkten we na een dag verschil.
Gast- Gast
Binnen 12 uur hier. Savonds vaak eerste keer en dan slaapt hij snachts al beter
Gast- Gast
Ik heb zelf meerdere keren een antibioticakuur gehad (borstonsteking) en dat werkte altijd binnen een uur al. Maar ik kan me voorstellen dat er verschil zit tussen verschillende soorten antibiotica.
Gast- Gast
het helpt volgens mij wel, vanavond wou hij ineens eten ( na sinds donderdag niets meer gegeten te hebben.
nu lig ik zelf plat met een virusinfectie heel fijn als je in de proeftijd zit:( vrees nu voor mijn baan
nu lig ik zelf plat met een virusinfectie heel fijn als je in de proeftijd zit:( vrees nu voor mijn baan
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Vanaf wanneer werkt antibiotica?
» Grijp jij snel in/handel je snel?
» Aantal antibiotica's
» hoe antibiotica geven?
» antibiotica en gedrag ??
» Grijp jij snel in/handel je snel?
» Aantal antibiotica's
» hoe antibiotica geven?
» antibiotica en gedrag ??
Pagina 1 van 1