Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

+18
Caro
Inge
_Inge_
Mari
Gizmo
ijsjemeisje
Moon
Lejow
JD
Pannetoet
Beachgirl
Monte
meisjesmama
TukTuk
Annoek
Yzma
Jeanette
May
22 plaatsers

Pagina 3 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken! - Pagina 3 Empty Re: Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 9:09

Misschien speelt het ook wel mee dat ik op mijn 2e in mijn wang ben gebeten door een hond, op mijn 10e achterna gezeten door een boxer en in dec 2009 aangevallen ben door een hond waar ik een tetanusprik voor moest halen.

Heb je zelf een hond/honden en kinderen die samenleven, dan lijkt het me al heel anders. Maar honden zijn heel onvoorspelbaar.

Anyway, ik laat het er maar bij. Veel mensen zullen me vast niet snappen, maar dat is niet erg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken! - Pagina 3 Empty Re: Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 9:10

Gewoon die hond in de keuken pleuren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken! - Pagina 3 Empty Re: Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 9:40

Tea-Leaf schreef:
Zusje van Bert schreef:

Tea Leaf, de kinderen zijn er in dit geval al dus de keuze is genomen Wink Juist, en daarom vind ik het een beetje raar gezegd van CBL. Zo van, "jij neemt kinderen dus dan moet je er maar mee dealen dat wij een hond hebben, en kijk maar wat je met je kind doet als wij een verjaardag geven. Aanpassen doen we niet."

Ik snap dat het soms moeilijk voor je is ( valt reuze mee hoor ) maar waarom moeten mensen (in het algemeen dus ook) dit soort opmerkingen 'verbeteren'? Ik verbeter niks, heb dit altijd al gevonden. Als meisje van een jaar of 12/13 al. Als CBL geen concessies wil doen mbt haar nichtje, prima. Maar dan snap ik ook dat ouders plus kind eventueel niet willen komen

Je neemt geen kind, je probeert er een te krijgen. Dieren neem je, die keuze heb je altijd en is vrijwel altijd waar te maken en daar kan je flexibeler mee omgaan.
Een kind krijgen niet. Het kan echt heel kwetsend zijn als iemand je uitnodigt op een verjaardag en geen rekening met het kindje wat meekomt houdt, omdat er een, zoals ik las "lastige hond is"


Ik ga er niet vanuit dat mensen die het over 'kinderen nemen' hebben, denken dat je een bestelling plaatst en je morgen zwanger bent... Jij wel? Wat denk je zelf? Retorische vraag, niet?

ZvB, no hard feelings, je bent een schat van een meid en dat weet je, maar in deze staan we lijnrecht tegenover elkaar.


Jeetje wat een drama... Ik zeg ook niet dat ze maar tegen die mensen moet zeggen 'jullie nemen kinderen dus zoek het maar uit' maar ik begrijp niet dat je zelfs in zo'n geval moet gaan verbeteren. Ik vind het altijd irritant als mensen dat doen, vandaar dat ik je vraag waarom je dat doet. Ik zou het net zo belachelijk vinden als jij ws als mijn kind niet welkom is vanwege een hond die niet even in een andere kamer kan hoor smile.

Je haalt in bovenstaand stukje twee zaken door elkaar; het stukje over kinderen krijg je en neem je niet en het feit dat ze tegen die mensen zou kunnen zeggen 'jullie nemen een kind, ik heb een hond dus je houdt er maar rekening mee'. Of ze bij dat laatste nu krijgen of nemen had ingevuld, beiden had ik er verbaasd op gereageerd als ouder.

Storm schreef:Gewoon die hond in de keuken pleuren.

Lekker onnodig zo'n reactie...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken! - Pagina 3 Empty Re: Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 9:49

Zusje van Bert schreef:

Storm schreef:Gewoon die hond in de keuken pleuren.

Lekker onnodig zo'n reactie...

Mee eens, maar Storm kennende is het niet zo serieus bedoeld.

Maar drama? Bedoel je daar mijn post mee? :shock: Nee, niet mee eens. Beetje hard om iemands reactie gelijk dramatisch te noemen, had ik niet van je verwacht. We denken anders over dit onderwerp, niks mis mee toch?

Ik geef mijn mening, op een naar mijn idee hele duidelijke manier. Edit: ik verbeter niks. Misschien vind jij van wel, maar dat bedoel ik niet zo.

Dit zal dan ook wel als drama opgevat worden maar: ik heb een spierverslapper gehad omdat ik met ernstige nekpijn loop, en daardoor kan ik me niet altijd helder kan verwoorden.

Nogmaals, ik heb niks tegen jou persoonlijk, ik vind je een lieve leuke meid. Maar ik schrik wel van deze reactie Cry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken! - Pagina 3 Empty Re: Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 9:51

Zusje van Bert schreef:
Storm schreef:Gewoon die hond in de keuken pleuren.

Lekker onnodig zo'n reactie...

En ik meen het serieus ook nog. Wat heeft die hond er nou van te lijden dat hij een paar uurtjes in de keuken moet? Bakje water en wat eten erbij. Hij/zij vermaakt zich dan wel hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken! - Pagina 3 Empty Re: Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 9:55

Storm schreef:
Zusje van Bert schreef:
Storm schreef:Gewoon die hond in de keuken pleuren.

Lekker onnodig zo'n reactie...

En ik meen het serieus ook nog. Wat heeft die hond er nou van te lijden dat hij een paar uurtjes in de keuken moet? Bakje water en wat eten erbij. Hij/zij vermaakt zich dan wel hoor.

Trekt die hond ook prima hoor, maar ik denk dat er over gevallen wordt door de manier waarop je het zei ( pleuren ). Dat had ik ook.
Maar nu snap ik t.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken! - Pagina 3 Empty Re: Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 9:55

Tea-Leaf schreef:
Zusje van Bert schreef:

Storm schreef:Gewoon die hond in de keuken pleuren.

Lekker onnodig zo'n reactie...

Mee eens, maar Storm kennende is het niet zo serieus bedoeld.

Maar drama? Bedoel je daar mijn post mee? :shock: Nee, niet mee eens. Beetje hard om iemands reactie gelijk dramatisch te noemen, had ik niet van je verwacht. We denken anders over dit onderwerp, niks mis mee toch?

Ik geef mijn mening, op een naar mijn idee hele duidelijke manier. Edit: ik verbeter niks. Misschien vind jij van wel, maar dat bedoel ik niet zo.

Dit zal dan ook wel als drama opgevat worden maar: ik heb een spierverslapper gehad omdat ik met ernstige nekpijn loop, en daardoor kan ik me niet altijd helder kan verwoorden.

Nogmaals, ik heb niks tegen jou persoonlijk, ik vind je een lieve leuke meid. Maar ik schrik wel van deze reactie Cry

Het hele 'een kind krijg je en neem je niet' vind ik een dramagehalte hebben maar daarin verschillen wij dus van mening. Ik denk dat maar weinig mensen het daadwerkelijk zo zullen bedoelen dus zie ik de noodzaak niet om dit dan nog eens te gaan zeggen als iemand het over 'kinderen nemen' heeft.

Je haalt twee dingen door elkaar in mijn post zoals ik hierboven al uitlegde haha. We zijn het gedeeltelijk dus echt wel met elkaar eens hoor Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken! - Pagina 3 Empty Re: Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 9:56

Ja, dat meende ik natuurlijk niet serieus, maar ik hoop dat jullie dat toch wel doorhebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken! - Pagina 3 Empty Re: Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 9:58

Zusje van Bert schreef:
Het hele 'een kind krijg je en neem je niet' vind ik een dramagehalte hebben maar daarin verschillen wij dus van mening. Ik denk dat maar weinig mensen het daadwerkelijk zo zullen bedoelen dus zie ik de noodzaak niet om dit dan nog eens te gaan zeggen als iemand het over 'kinderen nemen' heeft.

Je haalt twee dingen door elkaar in mijn post zoals ik hierboven al uitlegde haha. We zijn het gedeeltelijk dus echt wel met elkaar eens hoor Very Happy.

Oké, snap dat jij het een dramagehalte vindt hebben. Laten we erbij blijven dat we met onze koppige hoofden daar niet in veranderen :P

En ja, met de meeste dingen zitten we toch wel vaak op 1 lijn. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken! - Pagina 3 Empty Re: Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 10:06

Reva schreef:- Je nichtje in de keuken


Perfecte oplossing! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken! - Pagina 3 Empty Re: Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 10:12

Storm schreef:Ja, dat meende ik natuurlijk niet serieus, maar ik hoop dat jullie dat toch wel doorhebben.

nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken! - Pagina 3 Empty Re: Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

Bericht  JD za 26 feb 2011 - 13:39


[/quote] Ehh ik dacht dat t wel overduidelijk was dat het een sarcastische post was.[/quote]

hahahah dat is weer typisch iets voor mij....via internet en smsjes heb ik nooit zo goed door hoe mensen iets bedoelen....sorry! Embarassed
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken! - Pagina 3 Empty Re: Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 20:19

Hahaha Marietje lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken! - Pagina 3 Empty Re: Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 4:19

Marietje, wat een belachelijke schoonouders heb je zeg!
Ze hebben echt een bord voor hun kop en dat je schoonmoeder boos werd op jou omdat de hond weg liep is helemaal achterlijk. Had ze hem/haar maar ergens aan vast moeten binden ofzo,maar ze moeten gewoon eens leren luisteren en dan mag jij best hun de schuld geven dat ze steeds weigeren.
Echt absurd dat ze geen rekening met je vader houden. Serieus ik zou zeggen ''en nou hebben jullie maar eens te luisteren anders gaan jullie maar weg of dan komen jullie maar zonder hond als mijn vader er is, het is MIJN huis dus ik bepaal wanneer de hond mee kan komen en ben je het er niet mee eens dan blijf je maar thuis MET de hond''.

Ja kom nou zeg, het moet niet gekker worden!
Ik zou dat echt zeggen hoor, wat denken ze wel niet zeker mbt je vader!

Oh gister was gewoon oke hoor, maar ging toch regelmatig de keuken in om dingen te halen dus bleef ik altijd even bij hem en aaide hem dan. Gaf hem dan ook wat lekkers, alleen had hij die dag diaree en ik de tuin gepoept wat hij anders nooit doet. Misschien vanwege alle drukte en ook omdat hij niet meer de jongste is.

Alleen 1 ding waar ik me altijd weer aan erger op zulke dagen is dat mijn schoonmoeder het ALTIJD heeft over ''mijn mans bank'' ( wat ze gister zei).
Altijd echt altijd als ze hier is en het over bijv. ONZE nieuwe tv heeft, dan moet ze altijd alleen mijn mans naam zeggen.
WTF, hallo ik heb ook meebetaald met mijn eigen geld omdat ik wel werk.
Zo kan ik het ook wel, zeggen dat dan alles van haar man is omdat zij er niet aan meebetaald omdat zij niet werkt.

Ik weet dat dit niet met dit topic te maken heeft, maar ik erger me er keer op keer eraan.
Toen ze het had over ''mijn mans tafel'' heb ik gezegd ''het is ook mijn tafel''.
Ze zegt dan niks daarop, maar hoort het dondersgoed. Laat haar het maar horen.
Arghhhh!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken! - Pagina 3 Empty Re: Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 6:15

Caribbeanlover schreef:
WTF, hallo ik heb ook meebetaald met mijn eigen geld omdat ik wel werk.

Lekkere steek onder water weer lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken! - Pagina 3 Empty Re: Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 6:19

Ach CL, het positieve van jouw houding richting je schoonouders is dat de kans aanwezig is dat je eind van het jaar niet meer met je schoonouders hoeft te gourmetten. Misschien gourmet je dan wel in je eentje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken! - Pagina 3 Empty Re: Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 6:19

Ik heb de indruk dat het altijd een twee strijd is bij je thuis CBL.... Ik heb sterk het gevoel dat jij en je man elkaar continue naar beneden halen. Op wat voor manier dan ook. Sad

Heb je nagedacht over mijn suggestie?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken! - Pagina 3 Empty Re: Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 6:21

Bitterkoek_ schreef:Ik heb de indruk dat het altijd een twee strijd is bij je thuis CBL.... Ik heb sterk het gevoel dat jij en je man elkaar continue naar beneden halen. Op wat voor manier dan ook. Sad


Dat gevoel heb ik ook....
Ik hoop van niet, dat je hier puur al je negatieve dingen even ventileert...maar als ik lees hoe het bij je thuis is heb ik oprecht medelijden met je, het klinkt absoluut niet fijn, noch gezellig...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken! - Pagina 3 Empty Re: Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

Bericht  Lejow zo 27 feb 2011 - 6:24

Maple schreef:Ach CL, het positieve van jouw houding richting je schoonouders is dat de kans aanwezig is dat je eind van het jaar niet meer met je schoonouders hoeft te gourmetten. Misschien gourmet je dan wel in je eentje.

Eensch...
Ik lees niets anders dan ruzies, discussies, gezeur en andere vervelende dingen...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken! - Pagina 3 Empty Re: Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 7:00

Dolores schreef:
Bitterkoek_ schreef:Ik heb de indruk dat het altijd een twee strijd is bij je thuis CBL.... Ik heb sterk het gevoel dat jij en je man elkaar continue naar beneden halen. Op wat voor manier dan ook. Sad


Dat gevoel heb ik ook....
Ik hoop van niet, dat je hier puur al je negatieve dingen even ventileert...maar als ik lees hoe het bij je thuis is heb ik oprecht medelijden met je, het klinkt absoluut niet fijn, noch gezellig...
Ik heb het gevoel dat haar man sinds een tijdje zijn ouders aan het verdedigen is, dat hij dat voorheen niet zo deed. Ik las namelijk voorheen niet zoveel negatiefs over haar man, en nu wel, en dan vooral in relatie tot haar schoonouders.

Waarmee ik overigens niet wil beweren dat alleen CL fout zit en haar man niet, dat zeker niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken! - Pagina 3 Empty Re: Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

Bericht  Moon zo 27 feb 2011 - 7:24

Achteraf had je beter met de hond gedurende de verjaardag boven kunnen zitten. Heeft je nicht geen last van de hond, de hond geen last van de drukte, jij geen last van je schoonouders en je schoonouders niet van jou, misschien een idee voor volgend jaar?
Moon
Moon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 383
Punten : 445
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken! - Pagina 3 Empty Re: Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 8:31

Birgit schreef:
Caribbeanlover schreef:
WTF, hallo ik heb ook meebetaald met mijn eigen geld omdat ik wel werk.

Lekkere steek onder water weer lol!

De waarheid is hard en bovendien is het toch zo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken! - Pagina 3 Empty Re: Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 8:49

Caribbeanlover schreef:
Birgit schreef:
Caribbeanlover schreef:
WTF, hallo ik heb ook meebetaald met mijn eigen geld omdat ik wel werk.

Lekkere steek onder water weer lol!

De waarheid is hard en bovendien is het toch zo.

En als je ongewenst niet werkt/geen baan hebt? Heb je dan geen recht van spreken?

Lieve CBL, wordt toch eens wat vriendelijker en ruimdenkender. Volgens mij ben jij echt wel een leuk mens als je niet overal zo pessimistisch en zuur over doet.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken! - Pagina 3 Empty Re: Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

Bericht  ijsjemeisje zo 27 feb 2011 - 9:28

Lejow schreef:
Maple schreef:Ach CL, het positieve van jouw houding richting je schoonouders is dat de kans aanwezig is dat je eind van het jaar niet meer met je schoonouders hoeft te gourmetten. Misschien gourmet je dan wel in je eentje.

Eensch...
Ik lees niets anders dan ruzies, discussies, gezeur en andere vervelende dingen...

Aantal symptomen van 'borderline'??? angel

Daarmee wil ik niet andere mensen kwetsen die dat wel hebben hoor. Wink
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken! - Pagina 3 Empty Re: Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

Bericht  JD zo 27 feb 2011 - 9:52

ijsjemeisje schreef:
Lejow schreef:
Maple schreef:Ach CL, het positieve van jouw houding richting je schoonouders is dat de kans aanwezig is dat je eind van het jaar niet meer met je schoonouders hoeft te gourmetten. Misschien gourmet je dan wel in je eentje.

Eensch...
Ik lees niets anders dan ruzies, discussies, gezeur en andere vervelende dingen...

Aantal symptomen van 'borderline'??? angel

Daarmee wil ik niet andere mensen kwetsen die dat wel hebben hoor. Wink

huh....maar als je dus in je relatie of familie veel ruzie/discussies enzo hebt, en dat hier deelt met mensen dan is de kans groot dat je borderline hebt?? dat vind ik wel een beetje ver gaan eigenlijk....
Overigens ken ik de overige topics en posts van CL niet zo goed, dus ik weet niet wat er verder speelt...
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken! - Pagina 3 Empty Re: Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum