Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

+18
Caro
Inge
_Inge_
Mari
Gizmo
ijsjemeisje
Moon
Lejow
JD
Pannetoet
Beachgirl
Monte
meisjesmama
TukTuk
Annoek
Yzma
Jeanette
May
22 plaatsers

Pagina 5 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken! - Pagina 5 Empty Re: Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 2:47

Caribbeanlover schreef:
Mama_van2 schreef:Daar gaan we weer zeg. Wat als jou schoonouders nu met elkaar hebben besproken dat je schoonmoeder thuis blijft voor het huishouden e.d en dat je schoonvader gaan werken ? Prima toch als hun dat samen een goede leefsituatie vinden. Wie weet wat je moeder heeft ? Misschien heeft ze geestelijk wel iets waardoor ze niet kan werken b.v een angststoornis/straatvrees of iets degelijks wat ze helemaal niet met jullie wil delen en wat je ook niet aan de buitenkant kan zien, wie weet wat er in haar omgaat. Waarom moet je altijd maar over haar niet werken door zeuren en zeuren, je hoeft niet altijd overal je mening over te geven je kan ook weleens iets voor je houden omdat sommige dingen kwetsend over kunnen komen tegenover je man.

JE moeder! Het is niet mijn moeder, god zij dank!

Ik denk ook dat zij daar God ontzettend dankbaar voor is, eigenlijk....

je zult maar een kind hebben dat zo over dr moeder praat... (of in dit geval een schoondochter die zo over schoonmoeder praat, want ik begrijp dat je eigenlijk probeerde Mama-van_2 voor gek te zetten)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken! - Pagina 5 Empty Re: Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 2:49

Reva schreef:Tja, er zijn maar een paar opties.

- De hond in de keuken doen, lijkt mij geen ramp.
- De hond alleen boven doen.
- De hond boven doen en er zelf bij gaan zitten (lijkt mij overdreven)
- Bellen of de visite de kids thuis wil laten ivm hond
- Je nichtje in de keuken

WHAHAHAHA lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken! - Pagina 5 Empty Re: Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 2:50

Caribbeanlover schreef:
Mama_van2 schreef:Daar gaan we weer zeg. Wat als jou schoonouders nu met elkaar hebben besproken dat je schoonmoeder thuis blijft voor het huishouden e.d en dat je schoonvader gaan werken ? Prima toch als hun dat samen een goede leefsituatie vinden. Wie weet wat je moeder heeft ? Misschien heeft ze geestelijk wel iets waardoor ze niet kan werken b.v een angststoornis/straatvrees of iets degelijks wat ze helemaal niet met jullie wil delen en wat je ook niet aan de buitenkant kan zien, wie weet wat er in haar omgaat. Waarom moet je altijd maar over haar niet werken door zeuren en zeuren, je hoeft niet altijd overal je mening over te geven je kan ook weleens iets voor je houden omdat sommige dingen kwetsend over kunnen komen tegenover je man.

JE moeder! Het is niet mijn moeder, god zij dank!

Jeetje, relax! Ze vergat er waarschijnlijk schoon- voor te zetten, ze begrijpt toch dat je je schoonmoeder bedoelt. Jeetjemina zeg, ik zou helemaal in de stress schieten als jij mijn schoondochter was.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken! - Pagina 5 Empty Re: Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 2:52

Vind je mij ook lui CBL? Ik werk 5 uurtjes in de week, schoonmaakbaantje. Maar ik ben thuis ook niet de hele dag enorm aan het poetsen, daar heb ik niet altijd zin in.
( Ik solliciteer me wel rot, maar heb nog geen succes. Een uitkering heb ik niet. )

Volgens mij heb ik je dit al eens gevraagd. Ben benieuwd wat je antwoord is hierop.

Edit: Ik vraag dit omdat je zegt: Vind niet dat iemand lui is als men p.t. werkt, maar helemaal niet dan wel tenzij je een handicap ofzo hebt dan begrijp ik dat wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken! - Pagina 5 Empty Re: Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 3:01

NOGMAALS, zoals iemand anders hier, wil jij wel, maar lukt het niet en sorry dan heb ik het verkeerd gezegd, dan ben je niet lui vind ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken! - Pagina 5 Empty Re: Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 3:02

Caribbeanlover schreef:NOGMAALS, zoals iemand anders hier, wil jij wel, maar lukt het niet en sorry dan heb ik het verkeerd gezegd, dan ben je niet lui vind ik.

Oke, bedankt voor je reactie! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken! - Pagina 5 Empty Re: Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 3:04

Oke, dan is het goed.
Wat wil je dan en waarom lukt het werk vinden niet?
Had je nog gelezen dat ik vroeg waar jij je appartement in NYC had geboekt en hoveel je kwijt was?
Zo nee, zou je mij tips/vragen willen beantwoorden?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken! - Pagina 5 Empty Re: Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

Bericht  Gizmo ma 28 feb 2011 - 3:06

Wat ik me stiekem afvraag, werkt je eigen moeder wel?
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken! - Pagina 5 Empty Re: Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 3:13

God, hysterisch mens, denk toch eens aan je hart. Niet alleen hier op het forum, maar overal... Schoonouders, verjaardagen, gourmetten, werk, ziekenhuizen, vakanties, je baas, tv-programma's, celebrities, de hond van de de zus van de oma van de buren, het grasveldje om de hoek waar je hond nou wel of niet mag kakkedorusen, reisorganisaties die de korting intrekken als je teveel vraagt... Je maakt werkelijk waar óveral een probleem van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken! - Pagina 5 Empty Re: Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 3:14

Het gaat er hier om dat mijn schoonmoeder gestopt is met werken toen ze kinderen kreeg.
Die van mij was niet te beroerd geweest om toen te werken dus heeft ze dat gewoon gedaan, haar eigen financiele bijdrage aan het gezin geleverd, haar eigen kleding ed betaald en niet haar man dat laten doen, haar eigen auto betaald.

Ze is gestopt omdat haar baas stopte met werken en ook omdat zij de leeftijd kreeg waar de meeste dan ook gaan stoppen.

Ze heeft daarna wel oppasbanen gehad en in de aspergetijd werkt ze samen met mijn vader elkaar jaar een paar maanden. Nee, die van mij zit niet stil.
Op een gegeven moment ga je met pensioen, maar ze heeft altijd gewerkt iets wat mijn schoonmoeder dus nooit gedaan heeft, want zij heeft in haar hele leven hooguit 10 jaar gewerkt. Ik heb nog meer jaren gewerkt tot nu toe dan zij.

Maar ja ik zal het nooit eens worden met jullie hierover. Ik heb mijn mening hierover en dat mag ik hebben net zoals jullie dat mogen hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken! - Pagina 5 Empty Re: Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 3:17

Caribbeanlover schreef:Oke, dan is het goed.
Wat wil je dan en waarom lukt het werk vinden niet? Momenteel pak ik alles aan wat ik zou kunnen krijgen. Maar ik heb MBO 4 en voor banen onder mijn niveau denken ze dat ik te ambitieus ben en dus zo weer wegga, en bij banen die wel op mijn niveau liggen vinden ze mijn CV te lang. Zucht

Had je nog gelezen dat ik vroeg waar jij je appartement in NYC had geboekt en hoveel je kwijt was?
Zo nee, zou je mij tips/vragen willen beantwoorden? Ik denk dat je iemand anders bedoeld, ik ben nog nooit in NYC geweest. Of doelde je sowieso niet op mij? :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken! - Pagina 5 Empty Re: Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 3:49

Caribbeanlover schreef:Het gaat er hier om dat mijn schoonmoeder gestopt is met werken toen ze kinderen kreeg.
Die van mij was niet te beroerd geweest om toen te werken dus heeft ze dat gewoon gedaan, haar eigen financiele bijdrage aan het gezin geleverd, haar eigen kleding ed betaald en niet haar man dat laten doen, haar eigen auto betaald.

Ze is gestopt omdat haar baas stopte met werken en ook omdat zij de leeftijd kreeg waar de meeste dan ook gaan stoppen.

Ze heeft daarna wel oppasbanen gehad en in de aspergetijd werkt ze samen met mijn vader elkaar jaar een paar maanden. Nee, die van mij zit niet stil.
Op een gegeven moment ga je met pensioen, maar ze heeft altijd gewerkt iets wat mijn schoonmoeder dus nooit gedaan heeft, want zij heeft in haar hele leven hooguit 10 jaar gewerkt. Ik heb nog meer jaren gewerkt tot nu toe dan zij.

Maar ja ik zal het nooit eens worden met jullie hierover. Ik heb mijn mening hierover en dat mag ik hebben net zoals jullie dat mogen hebben.

Dus eigenlijk vind je iedere ouder slecht die gestopt is met werken na het kinderen krijgen??
Dan zou mijn schoonmoeder een slecht mens zijn, mijn zus slecht etc..

Jij hebt geen kinderen, ja je hond.. En daar ging het om in dit topic en om het dochtertje van je schoonzus.. Ik had trouwens voor een paar uurtjes de hond in de keuken gedaan..
Nu haal je er ineens alles weer bij..
Als jij kinderen zou hebben, zou je misschien eerst wel hetzelfde doen als je schoonmoeder, maar op den duur wel weer gaan werken.. Je schoonmoeder heeft het anders aangepakt, zij is gestopt en heeft het daarna erbij gelaten. Dat is haar leven, daar hoef jij je toch niet mee bezig te houden? Of wel!

Maar werkelijkwaar, je maakt van een mug een olifant etc.


Laatst aangepast door plumke op ma 28 feb 2011 - 3:53; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken! - Pagina 5 Empty Re: Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

Bericht  JD ma 28 feb 2011 - 3:51

hmmm sorry maar ik blijf je erg kortzichtig vinden hoor...
hoe kun je nou voor iemand anders beoordelen of ze lui zijn omdat ze niet werken? als mensen geen zichtbaar handicap hebben, wil dat nog niet zeggen dat er niks anders aan de hand is?

en met jouw schoonmoeder zijn er nog duizenden moeders van die generatie die stopten met werken zodra ze kinderen kregen. Mijn moeder is ook thuisgebleven totdat al haar kids op naar de middelbare school gingen, ik vind dat alles behalve lui, aangezien je als moeder met 3 kinderen,huishouden,heen en weer racen naar sportclubs etc, het ook superdruk hebt. En daarbij; het is dat het financieel niet meer haalbaar is tegenwoordig, maar als ik straks kindjes krijg, en ik zou de keuze hebben, zo ik ook zo lang mogelijk thuisblijfmama willen zijn. Niet omdat ik lui ben, maar omdat ik gewoon alles van mijn kindjes zou willen meemaken, en graag thuis zou willen zin als ze uit school komen, ipv ze na school nog eens naar een BSO te sturen (daarmee bedoel ik niets tegen mensen waarvan de kids wel op een bso zitten hoor;)) .....

dus ik ben en blijf je opmerking zo ondoordacht vinden, maar goed, zoals je zelf zegt, we worden het hier vast en zeker niet over eens.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken! - Pagina 5 Empty Re: Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

Bericht  JD ma 28 feb 2011 - 3:53

en wat vind je er dan van dat mensen die geestelijk iets hebben meegemaakt, zoals het overlijden van een partner of kind, als die geestelijk niet in staat zijn om te werken, vind je dat ook onzin?
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken! - Pagina 5 Empty Re: Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 3:55

*Marietje* schreef:hmmm sorry maar ik blijf je erg kortzichtig vinden hoor...
hoe kun je nou voor iemand anders beoordelen of ze lui zijn omdat ze niet werken? als mensen geen zichtbaar handicap hebben, wil dat nog niet zeggen dat er niks anders aan de hand is?

en met jouw schoonmoeder zijn er nog duizenden moeders van die generatie die stopten met werken zodra ze kinderen kregen. Mijn moeder is ook thuisgebleven totdat al haar kids op naar de middelbare school gingen, ik vind dat alles behalve lui, aangezien je als moeder met 3 kinderen,huishouden,heen en weer racen naar sportclubs etc, het ook superdruk hebt. En daarbij; het is dat het financieel niet meer haalbaar is tegenwoordig, maar als ik straks kindjes krijg, en ik zou de keuze hebben, zo ik ook zo lang mogelijk thuisblijfmama willen zijn. Niet omdat ik lui ben, maar omdat ik gewoon alles van mijn kindjes zou willen meemaken, en graag thuis zou willen zin als ze uit school komen, ipv ze na school nog eens naar een BSO te sturen (daarmee bedoel ik niets tegen mensen waarvan de kids wel op een bso zitten hoor;)) .....

dus ik ben en blijf je opmerking zo ondoordacht vinden, maar goed, zoals je zelf zegt, we worden het hier vast en zeker niet over eens.

Dat zul je nooit met haar worden, want CBL is het alleen met haar eigen eens. Wat zij zegt is waar en ze gelooft alleen in haar eigen kunnen en zeggen.. Zo komt dat althans bij mij over..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken! - Pagina 5 Empty Re: Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

Bericht  Mari ma 28 feb 2011 - 3:56

*Marietje* schreef:hmmm sorry maar ik blijf je erg kortzichtig vinden hoor...
hoe kun je nou voor iemand anders beoordelen of ze lui zijn omdat ze niet werken? als mensen geen zichtbaar handicap hebben, wil dat nog niet zeggen dat er niks anders aan de hand is?

en met jouw schoonmoeder zijn er nog duizenden moeders van die generatie die stopten met werken zodra ze kinderen kregen. Mijn moeder is ook thuisgebleven totdat al haar kids op naar de middelbare school gingen, ik vind dat alles behalve lui, aangezien je als moeder met 3 kinderen,huishouden,heen en weer racen naar sportclubs etc, het ook superdruk hebt. En daarbij; het is dat het financieel niet meer haalbaar is tegenwoordig, maar als ik straks kindjes krijg, en ik zou de keuze hebben, zo ik ook zo lang mogelijk thuisblijfmama willen zijn. Niet omdat ik lui ben, maar omdat ik gewoon alles van mijn kindjes zou willen meemaken, en graag thuis zou willen zin als ze uit school komen, ipv ze na school nog eens naar een BSO te sturen (daarmee bedoel ik niets tegen mensen waarvan de kids wel op een bso zitten hoor;)) .....

dus ik ben en blijf je opmerking zo ondoordacht vinden, maar goed, zoals je zelf zegt, we worden het hier vast en zeker niet over eens.

Ik ben het wel met je eens hoor marietje smile
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken! - Pagina 5 Empty Re: Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

Bericht  JD ma 28 feb 2011 - 3:56

Mari schreef:
*Marietje* schreef:hmmm sorry maar ik blijf je erg kortzichtig vinden hoor...
hoe kun je nou voor iemand anders beoordelen of ze lui zijn omdat ze niet werken? als mensen geen zichtbaar handicap hebben, wil dat nog niet zeggen dat er niks anders aan de hand is?

en met jouw schoonmoeder zijn er nog duizenden moeders van die generatie die stopten met werken zodra ze kinderen kregen. Mijn moeder is ook thuisgebleven totdat al haar kids op naar de middelbare school gingen, ik vind dat alles behalve lui, aangezien je als moeder met 3 kinderen,huishouden,heen en weer racen naar sportclubs etc, het ook superdruk hebt. En daarbij; het is dat het financieel niet meer haalbaar is tegenwoordig, maar als ik straks kindjes krijg, en ik zou de keuze hebben, zo ik ook zo lang mogelijk thuisblijfmama willen zijn. Niet omdat ik lui ben, maar omdat ik gewoon alles van mijn kindjes zou willen meemaken, en graag thuis zou willen zin als ze uit school komen, ipv ze na school nog eens naar een BSO te sturen (daarmee bedoel ik niets tegen mensen waarvan de kids wel op een bso zitten hoor;)) .....

dus ik ben en blijf je opmerking zo ondoordacht vinden, maar goed, zoals je zelf zegt, we worden het hier vast en zeker niet over eens.

Ik ben het wel met je eens hoor marietje smile
danku danku smile
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken! - Pagina 5 Empty Re: Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 3:59

Ben het ook met je eens, want als ik ooit kinderen neem/krijg, is nog altijd een grote vraag, wil ik er ook voor mijn kinderen zijn.. Alles van hun mee willen krijgen wat er te krijgen is.. Daar hoef ik dan geen werk bij te hebben..
In CBL haar ogen ben ik dan lui, jammer dan, want ik weet wel beter..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken! - Pagina 5 Empty Re: Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 4:03

Het gaat niet meer om je hond die in de keuken moet staan hè? Nu gaat het weer over je luie schoonmoeder... Of was zij niet lui? laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken! - Pagina 5 Empty Re: Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

Bericht  _Inge_ ma 28 feb 2011 - 4:05

Gezellig hier angel

En ik ben btw niet gastvrij, als jij bang voor honden bent, moet je gewoon niet bij mij langskomen. Ik woon hier met mijn honden, 4 stuks.. dus tja.. die ga k niet allemaal apart zetten. Als je bang bent voor haren op je kleding, moet je ook niet langskomen. nerd
_Inge_
_Inge_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 105
Punten : 114
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken! - Pagina 5 Empty Re: Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 4:06

In CBL haar ogen is haar schoonmoeder lui idd..
Was ook al op de hond en nichtje terug gekomen haha..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken! - Pagina 5 Empty Re: Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

Bericht  Inge ma 28 feb 2011 - 4:06

CL, dat is toch de keuze van je schoonmoeder en schoonvader geweest en ze redden het zo.
Mochten wij het financieel kunnen redden en het ons gegeven is om kinderen te krijgen zou ik ook het liefste stoppen met werken, dan maar lui.

Het topic ging er dan wel niet over maar je begint er zelf weer over...
Probeer eens buiten je eigen normen en waarden te denken zonder mensen te veroordelen
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken! - Pagina 5 Empty Re: Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 4:33

plumke schreef:In CBL haar ogen is haar schoonmoeder lui idd..
Was ook al op de hond en nichtje terug gekomen haha..

Aha!! Dus de hele schoonfamilie is lui? Moest die hond daarom in de keuken staan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken! - Pagina 5 Empty Re: Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

Bericht  JD ma 28 feb 2011 - 4:41

Bitterkoek_ schreef:
plumke schreef:In CBL haar ogen is haar schoonmoeder lui idd..
Was ook al op de hond en nichtje terug gekomen haha..

Aha!! Dus de hele schoonfamilie is lui? Moest die hond daarom in de keuken staan?

ik vind die hond eigenlijk ook best lui als ie die hele verjaardag in de keuken gaat liggen niksen...kan ie niet helpen met taart ronddelen? scratch
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken! - Pagina 5 Empty Re: Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 4:45

Vind het trouwens ook niet al te gek dat die hond uitgerekend die dag aan de diarree raakt. Moet je die hond maar geen eten geven wat niet voor een hond bedoelt is..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken! - Pagina 5 Empty Re: Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum