Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

+18
Caro
Inge
_Inge_
Mari
Gizmo
ijsjemeisje
Moon
Lejow
JD
Pannetoet
Beachgirl
Monte
meisjesmama
TukTuk
Annoek
Yzma
Jeanette
May
22 plaatsers

Pagina 6 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken! - Pagina 6 Empty Re: Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

Bericht  Caro ma 28 feb 2011 - 4:52

Weet je wat ik me oprecht afvraag CBL: of jij vindt dat je een leuk leven hebt... Ben je over het algemeen positief over je eigen leven en je man, je baan, je familie, je vrienden... (heb je vriendinnen, hoor je er nooit over, kan ook een groot gemis zijn natuurlijk smile )
En dat bedoel ik niet lullig maar die zure houding van jou moet ergens vandaan komen...
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken! - Pagina 6 Empty Re: Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 4:59

*Marietje* schreef:
Bitterkoek_ schreef:
plumke schreef:In CBL haar ogen is haar schoonmoeder lui idd..
Was ook al op de hond en nichtje terug gekomen haha..

Aha!! Dus de hele schoonfamilie is lui? Moest die hond daarom in de keuken staan?

ik vind die hond eigenlijk ook best lui als ie die hele verjaardag in de keuken gaat liggen niksen...kan ie niet helpen met taart ronddelen? scratch

Nah das niet zo bevordelijk voor de €60 dure taart met een diameter van 60 cm. lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken! - Pagina 6 Empty Re: Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 5:02

Hihi lol!

Hoop trouwens dat je die hond geen chocola hebt gegeven? Maar misschien stiekem ook wel, want ja dan hoeft die hond ook niet meer in de keuken of wat Twisted Evil
Ok dat is wel gemeen wat ik zei..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken! - Pagina 6 Empty Re: Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

Bericht  Lejow ma 28 feb 2011 - 5:09

Mijn god...
Hoe kan jij in hemelsnaam nog plezier halen uit het leven, als je werkelijk alles nog zwarter dan zwart ziet.
Van de kleinste mini mug maak jij een mega grote enorme olifant.
Er is niets wat in jouw straatje past, alleen jouw eigen ik en jouw eigen gedachten..
Ik heb echt werkelijk medelijden met jouw man en schoonouders.
Je zegt dat het goddank niet je eigen moeder is, nou ik denk dat zij de hemel bedankt dat je niet haar dochter bent en er van baalt dat haar zoon zo'n schoondochter thuisgebracht heeft...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken! - Pagina 6 Empty Re: Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 8:55

Wat je de volgende keer ook nog kan doen: alle visite in de keuken parkeren en zelf met de hond in de woonkamer gaan zitten. Dan ben jij in ieder geval tevreden en daar gaat het toch om?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken! - Pagina 6 Empty Re: Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 9:20

Dijn82 schreef:Wat je de volgende keer ook nog kan doen: alle visite in de keuken parkeren en zelf met de hond in de woonkamer gaan zitten. Dan ben jij in ieder geval tevreden en daar gaat het toch om?

lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken! - Pagina 6 Empty Re: Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

Bericht  Lynn_ ma 28 feb 2011 - 9:21

Very Happy. Ik vind het idee van Dijn nog het beste!
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken! - Pagina 6 Empty Re: Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

Bericht  JD ma 28 feb 2011 - 10:19

ik geloof zomaar dat CL niet zo'n zin meer heeft om ons aan t horen, en verdwenen is uit de topic....
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken! - Pagina 6 Empty Re: Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 10:26

*Marietje* schreef:ik geloof zomaar dat CL niet zo'n zin meer heeft om ons aan t horen, en verdwenen is uit de topic....

Ik denk eigenlijk dat ze alles wel gelezen heeft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken! - Pagina 6 Empty Re: Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

Bericht  JD ma 28 feb 2011 - 10:28

Tea-Leaf schreef:
*Marietje* schreef:ik geloof zomaar dat CL niet zo'n zin meer heeft om ons aan t horen, en verdwenen is uit de topic....

Ik denk eigenlijk dat ze alles wel gelezen heeft.

o ja dat denk ik ook wek, dat ze gewoon meeleest, maar denk dat ze geen zin meer heeft om te reageren
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken! - Pagina 6 Empty Re: Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 10:54

Dat denk ik ook, maar dat maakt niet uit..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken! - Pagina 6 Empty Re: Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 11:09

plumke schreef:Hihi lol!

Hoop trouwens dat je die hond geen chocola hebt gegeven? Maar misschien stiekem ook wel, want ja dan hoeft die hond ook niet meer in de keuken of wat Twisted Evil
Ok dat is wel gemeen wat ik zei..

Heb ik ergens gezegd dat ik hem iets anders gaf dan hondenvoer/eten?! Nee dus, dus je lult uit je nek!

Marietje, jouw moeder vind ik een heel ander geval, want zij is gaan werken toen jullie ouder waren dus nee zij is niet lui als je dacht dat ik dat dacht.
Prima als je een aantal jaren thuis blijft voor je kids,maar ga gewoon werken voor je eigen kleding ed ipv thuis te hangen en op mans/vriends zak teren en zo daar je pleziertjes en eigenlijk alles van te krijgen. Ja krijgen, want zulke vrouwen doen er niks, maar dan ook geen ene drol voor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken! - Pagina 6 Empty Re: Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 11:13

Jaloers? Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken! - Pagina 6 Empty Re: Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

Bericht  JD ma 28 feb 2011 - 11:13

Caribbeanlover schreef:
plumke schreef:Hihi lol!

Hoop trouwens dat je die hond geen chocola hebt gegeven? Maar misschien stiekem ook wel, want ja dan hoeft die hond ook niet meer in de keuken of wat Twisted Evil
Ok dat is wel gemeen wat ik zei..

Heb ik ergens gezegd dat ik hem iets anders gaf dan hondenvoer/eten?! Nee dus, dus je lult uit je nek!

Marietje, jouw moeder vind ik een heel ander geval, want zij is gaan werken toen jullie ouder waren dus nee zij is niet lui als je dacht dat ik dat dacht.
Prima als je een aantal jaren thuis blijft voor je kids,maar ga gewoon werken voor je eigen kleding ed ipv thuis te hangen en op mans/vriends zak teren en zo daar je pleziertjes en eigenlijk alles van te krijgen. Ja krijgen, want zulke vrouwen doen er niks, maar dan ook geen ene drol voor.

ja maar....zucht... stel he, mijn man heeft een hele goede baan, verdient bakken met geld. ik heb 2 kindjes, en ik kán wel gaan werken...maar dan gaat 80% van mijn salaris op aan de kinderopvang, want sja...als ik wil gaan werken, moeten de kindjes daarheen. dan is het toch niet zo gek als ik thuis zou blijven?

en dat dikgedrukte slaat ook nergens op. ze doen er niks voor? ze doen er heel veel voor. ze lopen de benen uit hun lijf en zorgen dat thuis en bij de kids alles geregeld is, dat vind ik zo goed als een fulltime baan. Ben zelfs van mening dat huismama's het drukker hebben dan sommige mensen die op kantoor zitten en de hele dag koffie drinken.

en ook al zijn je kinderen groter...als je man een goede baan heeft, jullie komen er makkelijk van rond, en jullie hebben samen afgesproken dat het zo prima is, en dat jij thuis alles regelt....dan is dat toch prima?


natuurlijk, het kan niet de manier zijn waarop jij het zal doen later, maar dat maakt het niet per definitie fout, en dat maakt die moeders die niet werken zeker niet per definitie lui.



Laatst aangepast door *Marietje* op ma 28 feb 2011 - 11:16; in totaal 1 keer bewerkt
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken! - Pagina 6 Empty Re: Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 11:15

Oh my... Ik dacht serieus al 10 pagina's over die hond.
Maar inmiddels gaat het weer over een schoonmoeder die lui is?
Daar ging het laatst toch ook al over?

Of is nu de schoonzus de lul?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken! - Pagina 6 Empty Re: Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 11:15

We hebben weer iets met praten en een brugman, geloof ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken! - Pagina 6 Empty Re: Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

Bericht  JD ma 28 feb 2011 - 11:17

nou van mij mogen de burgemeesters de topic sluiten....ja ik blijf mee discussieren omdat ik gewoon pissed wordt van mensen die dit soort uitspraken doen zonder erbij na te denken. maar uiteindelijk worden we het nooit eens met CL en zij niet met ons, dus ach....
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken! - Pagina 6 Empty Re: Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 11:21

Maple schreef:We hebben weer iets met praten en een brugman, geloof ik.

lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken! - Pagina 6 Empty Re: Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

Bericht  Caro ma 28 feb 2011 - 20:39

Ach: CBL heeft gewoon háár mening en het zou haar leven écht een stuk makkelijker maken als de rest van de wereld eens ging nádenken en gewoon haar mening over zou nemen. Eerlijk waar hoor: snap niet dat we daar hier niet mee beginnen..

Even serieus: CBL: ik vind het helemaal prima dat jij een eigen mening hebt, maar probéér op zijn minst eens open te staan voor iemand anders zijn mening.

En zou je wellicht op mijn vorige vraag antwoord kunnen geven?
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken! - Pagina 6 Empty Re: Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 21:07

Laat ik het zo zeggen. Alle kleding die ik aan heb heb ik zelf betaald dus zelf voor gewerkt en betaald met mijn eigen geld.
Ik koop zelden kleding, 9 v/d 10 keer gewoon bij H&M en dan is het ook nog eens 9 v/d 10 keer in de aanbieding. Bij andere zaken koop ik zelden, maar als dat zo is altijd in de sale.
Ik moet er niet aan denken om mijn handje op te houden bij mijn man als ik iets wil kopen, blegh!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken! - Pagina 6 Empty Re: Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

Bericht  Caro ma 28 feb 2011 - 21:10

Caribbeanlover schreef:Laat ik het zo zeggen. Alle kleding die ik aan heb heb ik zelf betaald dus zelf voor gewerkt en betaald met mijn eigen geld.
Ik koop zelden kleding, 9 v/d 10 keer gewoon bij H&M en dan is het ook nog eens 9 v/d 10 keer in de aanbieding. Bij andere zaken koop ik zelden, maar als dat zo is altijd in de sale.
Ik moet er niet aan denken om mijn handje op te houden bij mijn man als ik iets wil kopen, blegh!

Dat is geen antwoord op mijn vraag. Dat is gewoon nogmaals je eigen mening verkondigen.. En prima dat jij zo bent dat je je handje niet wil ophouden maar geldt dat dan voor álles in jullie hishouden? Je betaalt 50% huur, 50% van de boodschappen, 50% van de vakanties, 50% van de dierenartsrekeningen?
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken! - Pagina 6 Empty Re: Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 21:12

Hazeltje schreef:Oh my... Ik dacht serieus al 10 pagina's over die hond.
Maar inmiddels gaat het weer over een schoonmoeder die lui is?
Daar ging het laatst toch ook al over?

Of is nu de schoonzus de lul?

Dat er zoveel pagina's zijn komt door jullie hoor. Jullie zijn het niet met me eens, prima hoor, maar blijven altijd steeds weer reageren tot weet niet hoeveel pagina's toe.

Marietje, het is geen werk en zal het ook nooit worden als je thuis blijft. Je verdiend er niks mee en wat iemand op het forum (in een ander topic al eerder zei je bouwt niks op).

Birgit, nee hoor. Ik werk voor mijn eigen uitgaven en ben daar trots op. Als ik dat niet zou doen zou ik niet trots op mezelf kunnen zijn.
Zo blijf ik bezig en breng ook geld in het laatje.
Thuiszitten voor altijd moet er niet aan denken, daar word een mens niet goed van!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken! - Pagina 6 Empty Re: Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 21:15

Caribbeanlover schreef:
plumke schreef:Hihi lol!

Hoop trouwens dat je die hond geen chocola hebt gegeven? Maar misschien stiekem ook wel, want ja dan hoeft die hond ook niet meer in de keuken of wat Twisted Evil
Ok dat is wel gemeen wat ik zei..

Heb ik ergens gezegd dat ik hem iets anders gaf dan hondenvoer/eten?! Nee dus, dus je lult uit je nek!Marietje, jouw moeder vind ik een heel ander geval, want zij is gaan werken toen jullie ouder waren dus nee zij is niet lui als je dacht dat ik dat dacht.
Prima als je een aantal jaren thuis blijft voor je kids,maar ga gewoon werken voor je eigen kleding ed ipv thuis te hangen en op mans/vriends zak teren en zo daar je pleziertjes en eigenlijk alles van te krijgen. Ja krijgen, want zulke vrouwen doen er niks, maar dan ook geen ene drol voor.

Er staat ergens dat je je hond iets lekkers hebt gegeven ja, misschien iets gegeven wat niet voor een hond bedoelt was dat hij daarvan aan de diarree raakte? pas veel later zei ik chocola, dat was sarcastisch bedoelt, dus nee ik lul niet uit mijn nek, heb trouwens nog nooit een lul uit mijn nek zien komen hoor..


Laatst aangepast door plumke op ma 28 feb 2011 - 21:16; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken! - Pagina 6 Empty Re: Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 21:16

Caro schreef:
Caribbeanlover schreef:Laat ik het zo zeggen. Alle kleding die ik aan heb heb ik zelf betaald dus zelf voor gewerkt en betaald met mijn eigen geld.
Ik koop zelden kleding, 9 v/d 10 keer gewoon bij H&M en dan is het ook nog eens 9 v/d 10 keer in de aanbieding. Bij andere zaken koop ik zelden, maar als dat zo is altijd in de sale.
Ik moet er niet aan denken om mijn handje op te houden bij mijn man als ik iets wil kopen, blegh!

Dat is geen antwoord op mijn vraag. Dat is gewoon nogmaals je eigen mening verkondigen.. En prima dat jij zo bent dat je je handje niet wil ophouden maar geldt dat dan voor álles in jullie hishouden? Je betaalt 50% huur, 50% van de boodschappen, 50% van de vakanties, 50% van de dierenartsrekeningen?

Het gaat je eigenlijk niks aan, maar ik wil het wel uitleggen bij uitzondering.
Iedereen weet dat ik niet veel uren werk, maar wel blijf zoeken naar meer werk.
Ik verdien dus niet veel, maar iig wel wat.
Ik draag op mijn manier bij en mijn man springt bij omdat het niet anders kan.
Dit gebeurd bij zoveel meer stellen dat het niet erg is.
Het gaat mij hier om dat de vrouw zelf best kan werken en zo haar eigen gewerkte geld bijdraagt en dat niet haar man/vriend alles moet doen.
Ouderwets gedoe..................amen!

Zo en nu probeer ik te kappen in dit topic, want we schieten er toch niks mee op omdat ik mij vast houd aan mijn mening.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken! - Pagina 6 Empty Re: Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 21:19

Ik vind jou best wel ouderwets ja..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken! - Pagina 6 Empty Re: Man viert verjaardag dus de hond moet in de keuken!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum