Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Als je vannacht uit gaat..of ergens anders viert..

+12
Toet
SoGood
Zonnetje
Makamba
Bliss
Suus
Sterre
Jeanette
Blond
Kabouter
Caroow
Guus
16 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Als je vannacht uit gaat..of ergens anders viert.. Empty Als je vannacht uit gaat..of ergens anders viert..

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 22:20

Hoe kom je dan vannacht thuis?
Fiets, taxi, auto, lopend?

Ik moet vannacht van m'n tante weer terug naar m'n eigen huis. Maar is het vannacht handig om op de fiets terug te gaan? In Den Haag? Ik heb wel eens gehoord dat DH echt extreem erg is qua vuurwerk. Maar taxi's is al helemaal geen doen, dat is overvol druk natuurlijk, en ik moet toch echt van m'n tante's huis naar mijn eigen huis komen, dus lijkt fiets me de beste optie. Maar is dat te doen? Ik heb zoiets nog nooit gedaan met O&N.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vannacht uit gaat..of ergens anders viert.. Empty Re: Als je vannacht uit gaat..of ergens anders viert..

Bericht  Guus do 30 dec 2010 - 22:22

ik heb gewoon altijd gefietst... hoelaat moet je van a naar b?

gewoon een beetje oppassen en licht aan op je fiets! bij mij viel het altijd mee, maar het ligt er heel erg aan waar je langs moet hier!
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vannacht uit gaat..of ergens anders viert.. Empty Re: Als je vannacht uit gaat..of ergens anders viert..

Bericht  Caroow do 30 dec 2010 - 22:23

Als je net als ik bang bent voor stoere jongens die met rotjes gooien, lijkt me fietsen niet zo'n goed plan! Kan je niet bij je tante slapen?
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vannacht uit gaat..of ergens anders viert.. Empty Re: Als je vannacht uit gaat..of ergens anders viert..

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 22:24

Ik ga altijd lopen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vannacht uit gaat..of ergens anders viert.. Empty Re: Als je vannacht uit gaat..of ergens anders viert..

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 22:28

Ik moet zeg tussen 2 en 3 weer naar huis. Kan helaas niet bij m'n tante slapen want daar slaapt de rest van de familie al en bovendien ben ik expres in DH gebleven zodat ik bij m'n katje kon slapen. Het is te ver om te lopen. Ik moet van het Statenkwartier naar het Regentessekwartier, Goochem, dus het zijn niet echt 'foute' buurten, maar ik vind het wel eng inderdaad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vannacht uit gaat..of ergens anders viert.. Empty Re: Als je vannacht uit gaat..of ergens anders viert..

Bericht  Kabouter do 30 dec 2010 - 22:33

Verstand op 0 en heel hard fietsen. Ik vind het ook altijd eng dat vuurwerk, maar met muziek op mijn hoofd en een wedstrijdje snel thuis zijn, ging het altijd wel (al was het maar een klein stukje en moest ik lopen).
Tegenwoordig ga ik trouwens altijd met de auto omdat we nu verder weg wonen en door het buiten gebied moeten.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vannacht uit gaat..of ergens anders viert.. Empty Re: Als je vannacht uit gaat..of ergens anders viert..

Bericht  Blond do 30 dec 2010 - 22:36

Altijd met de fiets. Ik moet ongeveer 10 minuten fietsen van de stad naar huis. Maar bij ons is er na 1 uur/half 2 toch geen vuurwerk meer. Ik zou "gewoon" gaan fietsen, en idd een muziekje aan, verstand op nul en heeeel hard fietsen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vannacht uit gaat..of ergens anders viert.. Empty Re: Als je vannacht uit gaat..of ergens anders viert..

Bericht  Caroow do 30 dec 2010 - 22:37

Een muziekje aan zou ik juist niet doen, dan hoor je niet meer wat er om je heen gebeurd.. Of 1 oordopje in, maar niet allebei, dat lijkt me echt onveilig!
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vannacht uit gaat..of ergens anders viert.. Empty Re: Als je vannacht uit gaat..of ergens anders viert..

Bericht  Kabouter do 30 dec 2010 - 22:40

Caroow schreef:Een muziekje aan zou ik juist niet doen, dan hoor je niet meer wat er om je heen gebeurd.. Of 1 oordopje in, maar niet allebei, dat lijkt me echt onveilig!

Ja, ik heb sowieso eigenlijk altijd maar 1 oordopje in. Inderdaad omdat ik anders bang ben om iets niet te horen en mijn muziek staat nooit zo hard.
Maar je hebt gelijk met twee oordopjes is het wel onveilig!
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vannacht uit gaat..of ergens anders viert.. Empty Re: Als je vannacht uit gaat..of ergens anders viert..

Bericht  Blond do 30 dec 2010 - 22:42

Ik heb mijn Ipod altijd op heel laag volume staan, dus ik hoor sowieso alles nog. Maar idd, met O&N kan je beter 1 oordopje indoen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vannacht uit gaat..of ergens anders viert.. Empty Re: Als je vannacht uit gaat..of ergens anders viert..

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 22:44

Wij krijgen rond de 10 gasten en die komen allemaal hier uit het dorp dus lopen terug en als ze van verder komen blijven ze slapen, ben net bedjes aan het opmaken hahaha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vannacht uit gaat..of ergens anders viert.. Empty Re: Als je vannacht uit gaat..of ergens anders viert..

Bericht  Jeanette do 30 dec 2010 - 22:45

Ik ga stappen met vrienden die een eind verder wonen, dus ga daar met de auto heen. Maar ik blijf daar slapen, dus ik kan tijdens het stappen wel een glaasje pakken. Wink
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vannacht uit gaat..of ergens anders viert.. Empty Re: Als je vannacht uit gaat..of ergens anders viert..

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 22:46

Ja geloof het of niet, ik ga op de fiets naar de stad. Mijn vriend heeft nog een appartement in de stad dus dan slapen we daar en kunnen we dus mooi met de fiets. Je mag je fiets toch meenemen in de RandstadRail? Denk dat ik lekker op die manier terug ga vanaf zijn huis de volgende dag haha! Hij zou wel willen lopen van de kroeg naar zijn appartement maar dat vind ik toch net te ver.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vannacht uit gaat..of ergens anders viert.. Empty Re: Als je vannacht uit gaat..of ergens anders viert..

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 22:47

Haha nee muziek opzetten zou ik juist niet doen. Dan ben ik helemaal schrikachtig.

Mozz, lekkere huisvrouw van me.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vannacht uit gaat..of ergens anders viert.. Empty Re: Als je vannacht uit gaat..of ergens anders viert..

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 22:49

Wij gaan vannacht lopend naar andere kant van het dorp. Is hier wat in de sporthal te doen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vannacht uit gaat..of ergens anders viert.. Empty Re: Als je vannacht uit gaat..of ergens anders viert..

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 22:50

Marin schreef:Ik moet zeg tussen 2 en 3 weer naar huis. Kan helaas niet bij m'n tante slapen want daar slaapt de rest van de familie al en bovendien ben ik expres in DH gebleven zodat ik bij m'n katje kon slapen. Het is te ver om te lopen. Ik moet van het Statenkwartier naar het Regentessekwartier, Goochem, dus het zijn niet echt 'foute' buurten, maar ik vind het wel eng inderdaad.

Extreem ja. Maar niet overal hoor. Ik was vorig jaar in de Elandstraat en er was amper iets daar. Bij mijn vriend in de straat (als je nog weet waar dat is, heb het gister gezegd) gebeurd NIETS. Enige restje vorig jaar was een lege fles champagne die ergens langs de straat stond haha. Ik denk dus dat die buurten rustiger zijn dan bv waar ik woon.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vannacht uit gaat..of ergens anders viert.. Empty Re: Als je vannacht uit gaat..of ergens anders viert..

Bericht  Sterre do 30 dec 2010 - 22:51

Hier komen vier mensen NYE vieren. Na 12 uur gaan we met z'n 6'en en vier fietsen richting de stad waar vrienden een feest geven in de werfkelder. Vooral heen fietsen lijkt me eng, ik wil wel wachten tot het ergste vuurwerk voorbij is. We moeten ook weer met z'n allen terug, het is net te ver om te lopen.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vannacht uit gaat..of ergens anders viert.. Empty Re: Als je vannacht uit gaat..of ergens anders viert..

Bericht  Suus do 30 dec 2010 - 22:52

Ik ga vannacht ook gewoon op de fiets naar huis. Ik vind het ook nooit fijn met vuurwerk, maar ik fiets dan ook niet alleen.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vannacht uit gaat..of ergens anders viert.. Empty Re: Als je vannacht uit gaat..of ergens anders viert..

Bericht  Bliss do 30 dec 2010 - 22:54

Ik ga ook fietsen, rond een uur of elf naar de stad toe en ik weet nog niet hoe laat terug. Maar ik vind het ook dóódeng! Ben echt bang voor vuurwerk en voor irritante jochies die expres rotjes naar je toe gooien. Maar goed, er is geen andere optie, dus dat wordt idd hard fietsen denk ik...

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vannacht uit gaat..of ergens anders viert.. Empty Re: Als je vannacht uit gaat..of ergens anders viert..

Bericht  Makamba do 30 dec 2010 - 22:54

Wij gaan lopend naar huis vanacht. Mijn vriendin woont niet heel ver van de stad vandaan, dus het is lopend prima te doen.

Wat Den Haag betreft, in die 2 jaar dat ik er heb gewoond ben ik niet weggeweest met oud en nieuw dus ik weet niet of het te doen is met de fiets.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vannacht uit gaat..of ergens anders viert.. Empty Re: Als je vannacht uit gaat..of ergens anders viert..

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 22:55

Oh dat vind ik wel fijn dat je dat zegt van de Elandstraat, Lagom. Niet dat ik daar over moet fietsen, maar dat is wel dicht bij mij. Ik weet idd waar je vriend woont.

Bliss en Lagom, jullie ook succes met de rotjes ontwijken Wink

Vannacht was er een knal die zo ontzettend hard was dat ik bang was dat m'n raam ingegooid zou worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vannacht uit gaat..of ergens anders viert.. Empty Re: Als je vannacht uit gaat..of ergens anders viert..

Bericht  Guus do 30 dec 2010 - 22:56

tussen 2 en drie is zeker daar het meeste wel weg hoor... ik zou gewoon fietsen! (ik denk dat ik weet hoe je moet) en dan gewoon de grote wegen aanhouden. Ik denk dat het heel erg mee gaat vallen!

Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vannacht uit gaat..of ergens anders viert.. Empty Re: Als je vannacht uit gaat..of ergens anders viert..

Bericht  Bliss do 30 dec 2010 - 22:57

Vreselijk ja, gisteren fietste ik naar de stad en toen was er ook ineens een enórme knal midden op de weg! Viel bijna van de fiets joh Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vannacht uit gaat..of ergens anders viert.. Empty Re: Als je vannacht uit gaat..of ergens anders viert..

Bericht  Makamba do 30 dec 2010 - 22:58

Lagom schreef:
Marin schreef:Ik moet zeg tussen 2 en 3 weer naar huis. Kan helaas niet bij m'n tante slapen want daar slaapt de rest van de familie al en bovendien ben ik expres in DH gebleven zodat ik bij m'n katje kon slapen. Het is te ver om te lopen. Ik moet van het Statenkwartier naar het Regentessekwartier, Goochem, dus het zijn niet echt 'foute' buurten, maar ik vind het wel eng inderdaad.

Extreem ja. Maar niet overal hoor. Ik was vorig jaar in de Elandstraat en er was amper iets daar. Bij mijn vriend in de straat (als je nog weet waar dat is, heb het gister gezegd) gebeurd NIETS. Enige restje vorig jaar was een lege fles champagne die ergens langs de straat stond haha. Ik denk dus dat die buurten rustiger zijn dan bv waar ik woon.

Ik heb in Moerwijk gewoond en daar was met oud en nieuw altijd wel wat gaande. Als ik de dag erna buiten kwam dan waren de straten overspoeld met dingen die in brand waren gestoken en alles lag vol met vuurwerk. Al heb ik er wel met heel veel plezier gewoond. I love you
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vannacht uit gaat..of ergens anders viert.. Empty Re: Als je vannacht uit gaat..of ergens anders viert..

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 22:58

Ik denk dat mijn wijk ook niet zo geweldig is qua veiligheid en vuurwerk enzo, maar ik moet zeggen dat het hier allemaal best prima te doen is. Vorig jaar liepen we tussen 00.00 en 03.00 nog vrolijk over straat en was er niks aan de hand (behalve de vele vreugdevuren).

Wij vieren het dit jaar in het centrum, bij een vriendin van mij thuis. Terug gaan we dus ook met de fiets. Enige waar ik een beetje "bang" voor ben, is als ik vanmiddag zo in de schemer naar huis moet fietsen vanaf mijn werk. Ik ken de wijk waar ik doorheen moet en dat is niet altijd even prettig.. Maar goed, verstand op nul en hard fietsen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vannacht uit gaat..of ergens anders viert.. Empty Re: Als je vannacht uit gaat..of ergens anders viert..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum