Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De perfecte relatie

+56
June
Printje
Caro
Reva
Surya
Lejow
ekjir@M
VeryCherry
Middleme
Sure
Zora
Puggle
Artemis
Alex
Niene
Ilovethe90s
Bazinga
Slakje
Tania
Liz
Marin
Susan
Charles
Sorella
Exogenesis
SarahKey
Parel
Rush
Bliss
minoessepoes
Fortissimo
Ibbeltje
Cimic
xxlisaxx
Lady4
Feline
Arwyn
Katrien
Davinia
Toet
SoGood
Marsy28
Sea of Trees
Lot
xxjojootjexx
Aziraphale
Merel
Stranger
Punk'd
Caroow
Luce
Sanne
Mermaid
Razz
Sayuri
Paper Crown
60 plaatsers

Pagina 8 van 15 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 11 ... 15  Volgende

Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 8 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Marin ma 3 jun 2013 - 1:49

Haha ik vind dat gewoon raar staan, een totaal naakte man (of vrouw) maar dan wel met sokken aan. Ik vind dat toch net even iets anders dan lingerie aan ofzo bijvoorbeeld. Het laatste roept seks, maar sokken niet echt in mijn ogen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 8 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Fortissimo ma 3 jun 2013 - 1:50

Ik vind het er vooral heel dom uit zien De perfecte relatie - Pagina 8 394967 Nakende man, harige benen en sokken tot halverwege z'n schenen. Neh.. De perfecte relatie - Pagina 8 1270000679
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 8 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gast ma 3 jun 2013 - 1:54

Maar je ziet er toch niks van? Je ligt toch bovenop elkaar (one way or the other) en in alle andere posities zie je het ook niet. Of staan jullie elkaar eerst van een afstandje te bekijken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 8 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  SoGood ma 3 jun 2013 - 1:55

Oh nee, ik word ook niet geil als mijn vriend met me naar bed zou willen met sokken aan denk ik.

Ik weet het niet, het is gewoon niet sexy. Het staat zo knullig.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 8 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Marin ma 3 jun 2013 - 2:10

Haha Roodje, ja dat zie je toch? Maar als jij 't niet erg vindt, gewoon aan laten toch?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 8 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Rush ma 3 jun 2013 - 2:11

Rood schreef:Maar je ziet er toch niks van? Je ligt toch bovenop elkaar (one way or the other) en in alle andere posities zie je het ook niet. Of staan jullie elkaar eerst van een afstandje te bekijken?
Ik kan wel een paar posities bedenken waarbij ik m`n vriend z`n voeten zie. De perfecte relatie - Pagina 8 3079029344
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 8 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gast ma 3 jun 2013 - 2:18

Ik zie dat dus niet, meisjes, heb ik gisteren ontdekt. Too caught in the act. De perfecte relatie - Pagina 8 3079029344

Rush, een páár?? Nu wil ik ook weten welke.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 8 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Rush ma 3 jun 2013 - 2:24

Standje 69
Als vrouw boven op, maar dan met de rug naar hem toe. Daarop zijn nog wat variaties.


Uhm....
Nouja, het is een paar Laughing
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 8 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gast ma 3 jun 2013 - 2:26

O ja, 69 ook natuurlijk. Ik kwam alleen op die tweede, haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 8 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Marsy28 ma 3 jun 2013 - 3:17

Nou nee, sokken vind ik ook echt uhm, onsexy... Sexy naakte man en dan nog sokken aan? Kijk, als je nou halfnaakte een vluggertje doet vind ik het wat anders, maar sowieso sokken in bed vind ik niet zo geil haha.

Oh en antwoord op eerdere vraag: mijn vriend wil ook absoluut niet bij de geboorte kijken, die houdt mijn hand wel vast en zorgt dat ik niet doordraai. Natuurlijk wel de geboorte meemaken en zijn kindje vasthouden, maar echt die bloederige rotzooi, is ook niks voor hem. Gelukkig zitten we daar op 1 lijn want als hij wel zou willen kijken, hebben we meningsverschil.

Nu ga ik slapen, ik ben benieuwd welke nieuwe onderwerpen er morgenvroeg op mij te wachten staat in de komende bladzijdes, vind dit een heel interessant topic geworden Laughing
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 8 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gast ma 3 jun 2013 - 4:09

Susan schreef:
Marsy28 schreef:En, dit is wel beetje vergezocht en toekomstgericht, maar ik wil ook niet dat hij in mijn 'punani' kijkt als ik moet bevallen.

En wat als hij dat nou wel heel graag wil? Het is niet alleen een bloederige punani, het is ook zijn kind dat hij geboren ziet worden.
hmja maar ik kan ook niet kijken, toch? Dan is het voor hem vast ook niet erg wanneer hij niet mag kijken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 8 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Tania ma 3 jun 2013 - 4:11

Carrie schreef:
Susan schreef:
Marsy28 schreef:En, dit is wel beetje vergezocht en toekomstgericht, maar ik wil ook niet dat hij in mijn 'punani' kijkt als ik moet bevallen.

En wat als hij dat nou wel heel graag wil? Het is niet alleen een bloederige punani, het is ook zijn kind dat hij geboren ziet worden.
hmja maar ik kan ook niet kijken, toch? Dan is het voor hem vast ook niet erg wanneer hij niet mag kijken.

Jawel hoor als je wil kijken houden ze er een spiegel voor Laughing

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 8 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gast ma 3 jun 2013 - 4:11

Rush schreef:Standje 69
Als vrouw boven op, maar dan met de rug naar hem toe. Daarop zijn nog wat variaties.


Uhm....
Nouja, het is een paar Laughing
Of ehm van achter en dan zo een been iets naar voren. En dan zo'n witte sok zien, nee bedankt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 8 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gast ma 3 jun 2013 - 4:13

Tania schreef:
Carrie schreef:
Susan schreef:
Marsy28 schreef:En, dit is wel beetje vergezocht en toekomstgericht, maar ik wil ook niet dat hij in mijn 'punani' kijkt als ik moet bevallen.

En wat als hij dat nou wel heel graag wil? Het is niet alleen een bloederige punani, het is ook zijn kind dat hij geboren ziet worden.
hmja maar ik kan ook niet kijken, toch? Dan is het voor hem vast ook niet erg wanneer hij niet mag kijken.

Jawel hoor als je wil kijken houden ze er een spiegel voor Laughing
Ja precies, wilt kijken. Ik hoef niet te kijken en kan zonder spiegel ook niet in mijn eigen doos kijken. Hoeft hij ook niet, is vast geen ramp. Ik voel me daar gewoon niet fijn bij, en het is mijn lichaam. En ook zijn baby ja, maar die krijgt hij meteen na de bevallig te zien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 8 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Punk'd ma 3 jun 2013 - 4:15

Dat maakt mij dan weer geen snars uit of hij mijn doos ziet tijdens een bevalling. Ik denk niet dat hij er 'behoefte' aan heeft maar als hij van de ene kant naar het de andere kant van het bed loopt gaat hij denk ik ook niet express de andere kant op kijken of moeilijk lopen doen.

Daarnaast ben ik er van overtuigd dat hij mij heeft 'gekozen' als persoon zijnde en niet omdat mijn onderkant er nou zo lekker geil uitziet De perfecte relatie - Pagina 8 253468018 (euhh zonder kind dan haha.. Komt het ooit nog goed na een bevalling Wink ).

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 8 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gast ma 3 jun 2013 - 4:18

[quote="Marin"]

Verhaaltje [quote]

Dat is wellicht het verschil tussen ons, ik denk er wel bewust over na dat ik dat niet doe in het bijzijn van anderen. Net zoals het gesprek even staken wanneer ik naar het toilet moet ipv dat iemand mee loopt en ik de deur op een kiertje laat. Of mijn teennagels knippen waar hij bij zit, bijvoorbeeld.


Laatst aangepast door Carrie op ma 3 jun 2013 - 4:49; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 8 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gast ma 3 jun 2013 - 4:19

Punk'd schreef:Dat maakt mij dan weer geen snars uit of hij mijn doos ziet tijdens een bevalling. Ik denk niet dat hij er 'behoefte' aan heeft maar als hij van de ene kant naar het de andere kant van het bed loopt gaat hij denk ik ook niet express de andere kant op kijken of moeilijk lopen doen.

Daarnaast ben ik er van overtuigd dat hij mij heeft 'gekozen' als persoon zijnde en niet omdat mijn onderkant er nou zo lekker geil uitziet De perfecte relatie - Pagina 8 253468018 (euhh zonder kind dan haha.. Komt het ooit nog goed na een bevalling Wink ).
Nee als hij langsloopt zou ik er ook niet heel spastisch over doen hoor. Maar hij hoeft er wat mij betreft niet te blijven staan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 8 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  SoGood ma 3 jun 2013 - 4:19

Rush schreef:Standje 69
Als vrouw boven op, maar dan met de rug naar hem toe. Daarop zijn nog wat variaties.


Uhm....
Nouja, het is een paar Laughing

Of staand, en je kijkt naar beneden en je ziet ineens zijn verwassen, hoog opgetrokken sokken. De perfecte relatie - Pagina 8 1270000679
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 8 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  SoGood ma 3 jun 2013 - 4:20

En de bevalling, tja hij kijkt maar hoor. Een geboorte heeft m.i. weinig met seks en er gezellig uitzien te maken.

(Jaaaa, jullie snappen heus wel wat ik bedoel)
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 8 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gast ma 3 jun 2013 - 4:24

SoGood schreef:En de bevalling, tja hij kijkt maar hoor. Een geboorte heeft m.i. weinig met seks en er gezellig uitzien te maken.

(Jaaaa, jullie snappen heus wel wat ik bedoel)
Hahaha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 8 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Marin ma 3 jun 2013 - 4:36

Haha ja ik denk t ook Carrie. Maar om dat nou allemaal te quoten... ;-)
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 8 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gast ma 3 jun 2013 - 4:48

Marin schreef:Haha ja ik denk t ook Carrie. Maar om dat nou allemaal te quoten... ;-)
oh sorry! Ik zat op m'n telefoon te kloten ik zal het ff weghalen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 8 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Exogenesis ma 3 jun 2013 - 5:01

Oh neeee, ik raad het mijn man echt af om bij de bevalling naar mijn vayajay te kijken. Gelukkig wil hij het zelf ook niet. Maar misschien, als alles goed gaat... en in the heat of the moment..

Het sokken probleem ken ik gelukkig niet, maar dat komt omdat hij het liefst altijd zijn sokken uit heeft en snel zweet. Ikzelf wil trouwens mijn sokken ook absoluut niet aanhouden, tenzij het wel heeeeel hartje winter is en het op de kamer vriest.

In een perfecte relatie krijg je trouwens wel vaak bloemen, vind ik. Die krijg ik dus niet zo vaak. Ook geen spontane cadeautjes. Terwijl ik, andersom, wel vaak iets koop, zoals een shirt of ondergoed.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 8 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Tania ma 3 jun 2013 - 5:25

Carrie schreef:
Tania schreef:
Carrie schreef:
Susan schreef:
Marsy28 schreef:En, dit is wel beetje vergezocht en toekomstgericht, maar ik wil ook niet dat hij in mijn 'punani' kijkt als ik moet bevallen.

En wat als hij dat nou wel heel graag wil? Het is niet alleen een bloederige punani, het is ook zijn kind dat hij geboren ziet worden.
hmja maar ik kan ook niet kijken, toch? Dan is het voor hem vast ook niet erg wanneer hij niet mag kijken.

Jawel hoor als je wil kijken houden ze er een spiegel voor Laughing
Ja precies, wilt kijken. Ik hoef niet te kijken en kan zonder spiegel ook niet in mijn eigen doos kijken. Hoeft hij ook niet, is vast geen ramp. Ik voel me daar gewoon niet fijn bij, en het is mijn lichaam. En ook zijn baby ja, maar die krijgt hij meteen na de bevallig te zien.

Nee het is vast geen ramp. Maar je kunt het ook omdraaien, waarom kun jij je niet even over je schaamte heen zetten zodat je vriend zijn eigen kind geboren kan zien worden als hij dat belangrijk zou vinden. Als het hem niks uitmaakt dan is het natuurlijk geen probleem maar als hij het nou wel belangrijk vindt dan vind ik het wel vreemd om maar gewoon te beslissen dat dat niet mag.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 8 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Luce ma 3 jun 2013 - 5:26

Mijn man heeft 2 keer zijn kinderen geboren zien worden. 'Ik zie gewoon al haartjes!!' riep hij uit met een stralend gezicht. Geloof niet dat hij er een trauma aan over gehouden heeft, want hij wil nog steeds sex met me Wink
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 8 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 8 van 15 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 11 ... 15  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum