Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De perfecte relatie

+56
June
Printje
Caro
Reva
Surya
Lejow
ekjir@M
VeryCherry
Middleme
Sure
Zora
Puggle
Artemis
Alex
Niene
Ilovethe90s
Bazinga
Slakje
Tania
Liz
Marin
Susan
Charles
Sorella
Exogenesis
SarahKey
Parel
Rush
Bliss
minoessepoes
Fortissimo
Ibbeltje
Cimic
xxlisaxx
Lady4
Feline
Arwyn
Katrien
Davinia
Toet
SoGood
Marsy28
Sea of Trees
Lot
xxjojootjexx
Aziraphale
Merel
Stranger
Punk'd
Caroow
Luce
Sanne
Mermaid
Razz
Sayuri
Paper Crown
60 plaatsers

Pagina 7 van 15 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 11 ... 15  Volgende

Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 7 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gast zo 2 jun 2013 - 23:34

Als het eens gebeurt dat je een scheet laat, ok, dat vind ik niet erg, maar gewoon alles laten gaan, dat vind ik weer het andere uiterste. Ik hoef niet altijd mooi en sexy te zijn voor mijn vriend, maar ik vind het wel belangrijk om bepaalde fatsoensnormen in stand te houden. Ik hoef echt niet alles van hem te weten en te zien, wat hij op de wc doet enzo. Er zijn grenzen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 7 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Marin zo 2 jun 2013 - 23:36

KimRosenberg85 schreef:Als het eens gebeurt dat je een scheet laat, ok, dat vind ik niet erg, maar gewoon alles laten gaan, dat vind ik weer het andere uiterste. Ik hoef niet altijd mooi en sexy te zijn voor mijn vriend, maar ik vind het wel belangrijk om bepaalde fatsoensnormen in stand te houden. Ik hoef echt niet alles van hem te weten en te zien, wat hij op de wc doet enzo. Er zijn grenzen
---> Maar die zijn voor iedereen anders natuurlijk. Voor jou/jullie ligt die daar.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 7 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gast ma 3 jun 2013 - 0:04

Marin schreef:Ik zie het gewoon niet echt als een keuze eigenlijk, om wel of niet scheten te laten. Om weg te lopen, ja dat is wel een keuze.
Tuurlijk is dat wel een keuze. Neem aan dat je geen scheten Laat tijdens bijvoorbeeld een sollicitatiegesprek.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 7 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Fortissimo ma 3 jun 2013 - 0:05

Bij een sollicitatiegesprek zit je max. 1 uur? Bij je vriend breng je toch wel wat meer uren door. En om dan alles gaan tegen zitten houden. Als ik er aan denk, krijg ik al buikpijn!
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 7 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Marin ma 3 jun 2013 - 0:08

Fortissimo schreef:Bij een sollicitatiegesprek zit je max. 1 uur? Bij je vriend breng je toch wel wat meer uren door. En om dan alles gaan tegen zitten houden. Als ik er aan denk, krijg ik al buikpijn!

Ja precies. Natuurlijk kan ik met goed fatsoen wel even ophouden. Dat is sociaal gewenst. Maar bij m'n vriend hoef ik gelukkig niet sociaal gewenst te zijn, maar gewoon mezelf, incl al m'n flaws en mindere eigenschappen. Ik wil niet met buikpijn op de bank zitten, dus moet ik gewoon af en toe wel een wind laten als ik urenlang ergens ben. Bij anderen ga ik dan naar de wc, bij mij thuis gewoon waar ik ook ben.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 7 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gast ma 3 jun 2013 - 0:14

Ik doe het ook niet op mijn werk, maar ik heb wel bijna elke dag vanaf half 5 pijn in m'n buik van het wind/gas inhouden. Dan merk ik duidelijk verschil met mijn thuiswerkdag. Maar goed, ik zou het nooit laten gaan waar m'n collega's bij zijn. Ik doe dat alleen thuis (en dan ook niet waar gasten bij zijn) en op de wc.

Ik ben wel blij dat mijn vriend en ik er wederzijds geen problemen mee hebben om het te laten gaan. Als m'n scheetjes stinken, ga ik trouwens wel even naar de wc of een andere ruimte. Dat vind ik gewoon niet leuk meer, vind het zelf ook vies. Maar het merendeel van de tijd is het gewoon geurloze lucht.

Wat ík trouwens vies en genant (dat laatste voor mezelf) vind: ochtendadem. Dat vind ik echt véél viezer dan scheetjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 7 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Fortissimo ma 3 jun 2013 - 0:17

Rood schreef:Ik doe het ook niet op mijn werk, maar ik heb wel bijna elke dag vanaf half 5 pijn in m'n buik van het wind/gas inhouden. Dan merk ik duidelijk verschil met mijn thuiswerkdag. Maar goed, ik zou het nooit laten gaan waar m'n collega's bij zijn. Ik doe dat alleen thuis (en dan ook niet waar gasten bij zijn) en op de wc.

Ik ben wel blij dat mijn vriend en ik er wederzijds geen problemen mee hebben om het te laten gaan. Als m'n scheetjes stinken, ga ik trouwens wel even naar de wc of een andere ruimte. Dat vind ik gewoon niet leuk meer, vind het zelf ook vies. Maar het merendeel van de tijd is het gewoon geurloze lucht.

Wat ík trouwens vies en genant (dat laatste voor mezelf) vind: ochtendadem. Dat vind ik echt véél viezer dan scheetjes.

Jaaa! Ieeuwl.. Vooral je zelf wel een frisse mond hebt!
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 7 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gast ma 3 jun 2013 - 0:18

Ik kan helemaal mezelf zijn bij mijn man, maar ik vind het wel fijn om sociaal met elkaar om te gaan. Als dat voor jullie is om alle scheten te laten in elkaars bijzijn en de deur van de wc niet dicht te doen, dan is dat natuurlijk prima, maar wanneer dat voor één van de twee (of beiden) niet prima is, dan zou ik me toch aanpassen. Ik vind het persoonlijk wel belangrijk om mijn best te blijven doen voor mezelf én voor mijn man. Niet dat je een relatie hebt en dan ineens nooit meer gaat sporten, alle scheten laat gaan en lekker stinkend op de bank hangt, omdat hij toch wel van je houdt...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 7 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gast ma 3 jun 2013 - 0:20

Kun je van overdrijven en chargeren ook een beroep maken, weten jullie dat?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 7 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Marin ma 3 jun 2013 - 0:20

Daarom zette ik ook dat pijltje bij die quote van jou over grenzen, Kim. Ieder z'n eigen grens. Ben blij dat die van ons binnen onze relatie overeenkomt. Dat vind ik heel wat belangrijker dan wat iemand hier er van vindt.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 7 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gast ma 3 jun 2013 - 0:21

Ja precies, als het maar overeen komt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 7 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Susan ma 3 jun 2013 - 0:23

Nu moet ik denken aan dit filmpje:

https://www.youtube.com/watch?v=-xFaJUZRkQM
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 7 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gast ma 3 jun 2013 - 1:03

Marin schreef:
Fortissimo schreef:Bij een sollicitatiegesprek zit je max. 1 uur? Bij je vriend breng je toch wel wat meer uren door. En om dan alles gaan tegen zitten houden. Als ik er aan denk, krijg ik al buikpijn!

Ja precies. Natuurlijk kan ik met goed fatsoen wel even ophouden. Dat is sociaal gewenst. Maar bij m'n vriend hoef ik gelukkig niet sociaal gewenst te zijn, maar gewoon mezelf, incl al m'n flaws en mindere eigenschappen. Ik wil niet met buikpijn op de bank zitten, dus moet ik gewoon af en toe wel een wind laten als ik urenlang ergens ben. Bij anderen ga ik dan naar de wc, bij mij thuis gewoon waar ik ook ben.
Ja een sollicitatiegesprek duurt inderdaad een stuk korter dan dat je thuis met je vriend samenwoont. Maar ik refereerde aan dat jij aangaf dat scheten laten bij je vriend geen keuze is. Maar dat is het wél, alleen kies jij iets anders dan ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 7 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gast ma 3 jun 2013 - 1:04

Marin schreef:Daarom zette ik ook dat pijltje bij die quote van jou over grenzen, Kim. Ieder z'n eigen grens. Ben blij dat die van ons binnen onze relatie overeenkomt. Dat vind ik heel wat belangrijker dan wat iemand hier er van vindt.
Ja dat is zo Marin. Maar het is dus zo dat jij zit te poepen met de deur open en jouw vriend ook?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 7 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gast ma 3 jun 2013 - 1:12

Carrie schreef:
Marin schreef:
Fortissimo schreef:Bij een sollicitatiegesprek zit je max. 1 uur? Bij je vriend breng je toch wel wat meer uren door. En om dan alles gaan tegen zitten houden. Als ik er aan denk, krijg ik al buikpijn!

Ja precies. Natuurlijk kan ik met goed fatsoen wel even ophouden. Dat is sociaal gewenst. Maar bij m'n vriend hoef ik gelukkig niet sociaal gewenst te zijn, maar gewoon mezelf, incl al m'n flaws en mindere eigenschappen. Ik wil niet met buikpijn op de bank zitten, dus moet ik gewoon af en toe wel een wind laten als ik urenlang ergens ben. Bij anderen ga ik dan naar de wc, bij mij thuis gewoon waar ik ook ben.
Ja een sollicitatiegesprek duurt inderdaad een stuk korter dan dat je thuis met je vriend samenwoont. Maar ik refereerde aan dat jij aangaf dat scheten laten bij je vriend geen keuze is. Maar dat is het wél, alleen kies jij iets anders dan ik.
Je gaat toch ook om de zoveel tijd naar de wc? Dan kun je toch ook je dan van die lucht ontdoen? Of als je vriend even wegloopt of jij.. Als ik echt moet doe ik het zo. Je gaat toch wel wat drinken pakken, naar de wc, iets opruimen oid!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 7 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Marsy28 ma 3 jun 2013 - 1:15

Ik moet echt heel erg lachen. Ik heb het topic even niet geopend en nu zijn er al meerdere pagina's over, jawel, scheten! Razz

Anyway, ik doe ook even mee. Mijn vriend kan het werkelijk waar niks schelen of ik nou ochtendadem heb of niet, hij wil me 's morgens altijd uitgebreid zoenen voordat we opgestaan zijn. Nu, na zoveel jaar, maakt het me niet zoveel meer uit. Mijn vriend stinkt op 1 of andere manier 's morgens nooit uit zijn mond, heel vreemd. Ook scheten laten zou hij niet erg vinden, hij vindt het menselijk en wat menselijk is is bij hem normaal. Maar ik heb daar wel mijn grens. Ik wil graag dat mijn vriend me sexy blijft zien en voor mij hoort daar geen scheten bij (ik hou het trouwens niet in zodat ik er buikpijn van krijg, dat zou ik wel te idioot vinden, maar ik ga niet naast hem een harde stinkende scheet laten of in bed). En soms lukt dat gewoon niet en dat is ook niet erg natuurlijk. Maar ik let er wel op. En hoor of ruik mijn vriend nu ik erover nadenk ook nooit haha.. Maar ik laat ook maar niet alles gaan. En de toiletdeur blijft ook dicht en ik stuur hem er ook uit als hij staat te tandenpoetsen en ik moet dringend plassen. En, dit is wel beetje vergezocht en toekomstgericht, maar ik wil ook niet dat hij in mijn 'punani' kijkt als ik moet bevallen. Ook dat wil ik graag een fijne gedachte houden i.p.v. een bloederig geheel.

Maar dat zijn persoonlijke dingen natuurlijk, als jij je heerlijk op je gemak voelt bij je vriend en vindt dat alles dan ook gewoon moet kunnen, dat is ook prima natuurlijk. Ieder zijn eigen toch?
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 7 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gast ma 3 jun 2013 - 1:19

Carrie schreef:Ja dat is zo Marin. Maar het is dus zo dat jij zit te poepen met de deur open en jouw vriend ook?
Dat doe ik trouwens niet, hoor. Ik heb daar echt even m'n personal space voor nodig. En die van hem mag 'ie ook mooi houden. Plassen doe ik ook met de deur dicht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 7 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Susan ma 3 jun 2013 - 1:19

Marsy28 schreef:En, dit is wel beetje vergezocht en toekomstgericht, maar ik wil ook niet dat hij in mijn 'punani' kijkt als ik moet bevallen.

En wat als hij dat nou wel heel graag wil? Het is niet alleen een bloederige punani, het is ook zijn kind dat hij geboren ziet worden.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 7 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gast ma 3 jun 2013 - 1:24

Ik zou dat ook niet willen. Hij mag mijn hand vasthouden, bij mijn hoofdeinde staan, maar wat daar beneden allemaal gebeurd, daar mogen de professionals zich mee bezighouden. En ja, het is zijn kind, het is ook mijn kind, maar het is nog altijd míjn lichaam en ík bepaal dus wie er in mijn hol staan te kijken, om het maar plat te zeggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 7 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gast ma 3 jun 2013 - 1:30

Susan schreef:
Marsy28 schreef:En, dit is wel beetje vergezocht en toekomstgericht, maar ik wil ook niet dat hij in mijn 'punani' kijkt als ik moet bevallen.

En wat als hij dat nou wel heel graag wil? Het is niet alleen een bloederige punani, het is ook zijn kind dat hij geboren ziet worden.

Mijn man heeft wel gekeken en vond het heel bijzonder om zijn kinderen geboren te zien worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 7 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Marin ma 3 jun 2013 - 1:31

Carrie schreef:
Ja een sollicitatiegesprek duurt inderdaad een stuk korter dan dat je thuis met je vriend samenwoont. Maar ik refereerde aan dat jij aangaf dat scheten laten bij je vriend geen keuze is. Maar dat is het wél, alleen kies jij iets anders dan ik.

Ehm ja tijdens een sollicitatiegesprek (oid) zou ik denk ik inderdaad eerder 'kiezen' voor buikpijn dan een scheet laten. Maar ik vind het best wel raar om dat als iets van een keuze te zien. Alsof je daar zo bewust over nadenkt in het dagelijks leven. Ik denk dat het meer is dat ik thuis zijn gewoon als totale ontspanning zie, op wat voor gebied dan ook, dat je niet op hoeft te letten op sociale normen. Thuis eet ik ook altijd op de bank met m'n knieën omhoog en met een lepel. Dat doe ik in een restaurant ook niet. Zo zie ik het meer. Thuis kan het me gewoon allemaal niks schelen, en omdat ik tegenwoordig samenwoon, woont m'n vriend ook thuis en doen we dat allebei zo.

Nou met de deur open poepen ben ik ook niet zo'n fan van, maar ik vind het ook niet erg ofzo. Het komt wel eens voor, gewoon als we in gesprek zijn, dat de ander even naast de wc komt staan en dan staat de deur op een kier, maar het is niet alsof ik de deur wagenwijd open zet en met een blazertje de lucht de gang in blaas ofzo. Zo vies ben ik niet.


Laatst aangepast door Marin op ma 3 jun 2013 - 1:33; in totaal 1 keer bewerkt
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 7 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Marin ma 3 jun 2013 - 1:33

Rood schreef:Dat doe ik trouwens niet, hoor. Ik heb daar echt even m'n personal space voor nodig.

Dit is wel een interessante. Dat zei ik op een gegeven moment vorig jaar tegen m'n vriend: "Jij bént m'n comfort zone geworden." Zo zie ik het ook echt. Misschien dat dat het is, dat ik 't daarom niet vies of raar vind?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 7 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gast ma 3 jun 2013 - 1:34

Ik krijg persoonlijk ook geen buikpijn wanneer ik mijn scheten ophoud, ik vind dat gewoon een kwestie van fatsoen en inderdaad die fatsoensnormen liggen overal anders. Toch vind ik het wel belangrijk om er redelijk goed verzorgd uit te zien, ook thuis, wel elke dag douchen, al hoef ik nergens heen. Gewoon omdat ik me daar zelf prettiger bij voel, maar ook omdat ik het belangrijk vind om enigszins mijn best te blijven doen voor de ander.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 7 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Marin ma 3 jun 2013 - 1:36

KimRosenberg85 schreef:Ik krijg persoonlijk ook geen buikpijn wanneer ik mijn scheten ophoud.
Ja ik dus wel. En een ontzettende opgeblazen buik. Gisteren bij een familie etentje leek ik wel 8 maanden zwanger.
Oh en ik eet ook echt heel veel pittig enzo, misschien dat dat nog bijdraagt?

Ach ik heb verder ook weinig behoefte om m'n hele stoelgang en flatulentie proces uit te leggen hier :P Lijkt me ook niet echt het doel van het topic.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 7 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gast ma 3 jun 2013 - 1:47

Even iets heel anders: gisteren had ik het met mijn vriend over het taboe van sokken aan tijdens de seks/in bed. Dat zou een absolute doodzonde in bed zijn – Kan. Echt. Niet.

Ik vind dat onzin, heb er geen last van als iemand sokken aan heeft tijdens het vrijen. Behalve witte sportsokken, maar die zijn sowieso alleen mooi in sportschoenen. Maar ik ben wel altijd nieuwsgierig geweest naar waarom dat nou zo not-done is. Je houdt toch ook wel 'ns je t-shirt of je beha aan of je oorbellen in? Waarom zijn sokken dan zo'n uitzondering op de regel, weten jullie dat?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De perfecte relatie - Pagina 7 Empty Re: De perfecte relatie

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 15 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 11 ... 15  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum