Vakantie from hell, n.a.v. Red mijn Vakantie
+25
Shisha
Sun88
Lejow
Atelier Madame
Mermaid
Lady Starstruck
Blair
Snoes
Blond
Nyx
Marsy28
Derpy
Ragazza
TukTuk
Susan
Poubelle
Mizz_S
Elliot
SoGood
Guusje
minoessepoes
Slakje
Caroow
Rush
Marin
29 plaatsers
Pagina 4 van 6
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Vakantie from hell, n.a.v. Red mijn Vakantie
Ik heb 1 keer tijdens mijn backpackreis door Azië een kamertje gehad waar ik weggegaan ben in de nacht. Het waren kartonnen wandjes, prima voor een nachtje, ik moest toch ergens slapen en er was nergens meer wat te krijgen. Maar toen ik de lakens weghaalde en op de lakens en matras allemaal bloedvlekken zag èn een beestje zag lopen... Toen heb ik mijn spullen uitgeklopt en ben ik heel snel weggegaan. Lastige was alleen dat de receptie al sliep, chagrijnig mijn geld terug gaf en ik maar zelf moest uitzoeken waar ik om 2 uur 's nachts een kamer ging vinden..
Gast- Gast
Wow Jip, heb je uiteindelijk wel nog een goede slaapplaats gevonden voor die nacht?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Ik kwam tegelijk aan met een Australische jongen. Als er iets was, dan mocht ik bij hem aankloppen. Uiteindelijk bij hem op de kamer geslapen. Allebei niet geslapen. Hij niet, omdat hij bang was naar mij toe te rollen. En ik niet, omdat ik overal beestjes voelde. De volgende ochtend ben ik zoek gegaan naar wat anders. Had ik voor dezelfde prijs van het kartonnen-beestjes kamertje een kamer met eigen douche, toilet en wifi tot in de kamer.
Na drie nachten meldde de Australische jongen dat er bij hem in bed toch ook wel wat beestjes liepen...
Na drie nachten meldde de Australische jongen dat er bij hem in bed toch ook wel wat beestjes liepen...
Gast- Gast
Oh haha bah zeg, beestjes in bed.
Fijn dat je nog wel een deftige kamer hebt gevonden uiteindelijk!
Fijn dat je nog wel een deftige kamer hebt gevonden uiteindelijk!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Hmmmm beestjes. Dat was een extraatje van het hotel, Jip
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Slakje schreef:Hmmmm beestjes. Dat was een extraatje van het hotel, Jip
Denk het... Waren bedbugs. Alle volgende kamers heb ik steeds het matras gecheckt op bloedvlekken. Werd wel raar aangekeken als ik dat deed.
Gast- Gast
Dat is niet raar hoor Jip maar heel verstandig. Als je ze meeneemt naar huis ben je de Sjaak, zijn heel lastige in intensieve bestrijdingen voor nodig om daar vanaf te komen. Sommige mensen gooien alles weg uit hun slaapkamer. Als je eenmaal bedwantsen gezien hebt, check je elke hotelbed
Gast- Gast
Dat je het niet erg vind als er vlekken in het beddengoed zit had ik niet van je verwacht aangezien je dit topic opent. Vlekken vooral daarin zou ik nooit vertrouwen.Marin schreef:Ja ik heb ook vaak genoeg in hostels geslapen en daar vind ik het echt niet erg om zelf het bed op te moeten maken en dat er ook af en toe dubieuze vlekken in het beddengoed zaten. Smerig, maar ja, wat wil je voor 15 euro per nacht.. Daar zou ik niet over klagen, tenzij het écht te smerig is.
Maar als je inderdaad boekt voor een appartement met bepaalde faciliteiten en gewoon geweigerd wordt.. Tja dat lijkt me m'n vakantie redelijk verpesten. Sowieso vind ik dat belangrijker dan de accommodatie zelf.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Ik zou panisch worden van beestjes in bed haha. Ik heb even gegoogeld op bedwantsen maar dat had ik beter niet kunnen doen
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Ik heb gehoord dat er nu een spray is waarmee je je matras mee ik kan sprayen tegen beestjes ed, maar weet de naam niet. Zag laatst wel reclame van zoiets, maar weet dus niet of diegene die erover vertelde aan mij dat die het is.
Caribbeanlover- Ratel
Lady Starstruck schreef:Ik zou panisch worden van beestjes in bed haha. Ik heb even gegoogeld op bedwantsen maar dat had ik beter niet kunnen doen
Mijn nieuwsgierigheid won het van jouw post.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Caribbeanlover schreef:Ik heb gehoord dat er nu een spray is waarmee je je matras mee ik kan sprayen tegen beestjes ed, maar weet de naam niet. Zag laatst wel reclame van zoiets, maar weet dus niet of diegene die erover vertelde aan mij dat die het is.
Zal vast maar als je bedwantsen hebt kom je er op die manier bij lange na niet van af en preventief zou je het dan elke 6 weken moeten inspuiten maar alleen je matras, als je het al goed doet, zal ook niet genoeg zijn. Gewoon zeker zijn dat je niets mee naar huis neemt en als je ze toch hebt gelijk laten bestrijden door een professioneel bedrijf. Die behandeling is dan al heel intensief, je komt er echt niet met een spuitbusje.
Gast- Gast
+1, brrrrr nu spijtSoGood schreef:Lady Starstruck schreef:Ik zou panisch worden van beestjes in bed haha. Ik heb even gegoogeld op bedwantsen maar dat had ik beter niet kunnen doen
Tummy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 309
Punten : 360
Registratiedatum : 02-07-12
Dat snap ik en het is denk ik ook niet daarvoor. Geen idee waar wel voor haha. Maar de hotels waar wij heen gaan zijn 5 sterren, dus daar is tot nu toe zoals de meeste 5* niks mis mee qua beestjes ed.Zus schreef:Caribbeanlover schreef:Ik heb gehoord dat er nu een spray is waarmee je je matras mee ik kan sprayen tegen beestjes ed, maar weet de naam niet. Zag laatst wel reclame van zoiets, maar weet dus niet of diegene die erover vertelde aan mij dat die het is.
Zal vast maar als je bedwantsen hebt kom je er op die manier bij lange na niet van af en preventief zou je het dan elke 6 weken moeten inspuiten maar alleen je matras, als je het al goed doet, zal ook niet genoeg zijn. Gewoon zeker zijn dat je niets mee naar huis neemt en als je ze toch hebt gelijk laten bestrijden door een professioneel bedrijf. Die behandeling is dan al heel intensief, je komt er echt niet met een spuitbusje.
Caribbeanlover- Ratel
Haha vies heTummy schreef:+1, brrrrr nu spijtSoGood schreef:Lady Starstruck schreef:Ik zou panisch worden van beestjes in bed haha. Ik heb even gegoogeld op bedwantsen maar dat had ik beter niet kunnen doen
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Ik heb één keer een vakantie from hell gehad, maar dat lag niet aan ranzigheid, maar aan mijn reisgenoot die had ik met liefde na een paar dagen al van ons balkon op 7 hoog naar beneden gesodemieterd. Ik heb het einde van de 12 dagen gehaald, omdat ik gelukkig nog wat andere mensen ben tegengekomen.
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Vertel? Klinkt niet oke.
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Dat snap ik en het is denk ik ook niet daarvoor. Geen idee waar wel voor haha. Maar de hotels waar wij heen gaan zijn 5 sterren, dus daar is tot nu toe zoals de meeste 5* niks mis mee qua beestjes ed.Zus schreef:Caribbeanlover schreef:Ik heb gehoord dat er nu een spray is waarmee je je matras mee ik kan sprayen tegen beestjes ed, maar weet de naam niet. Zag laatst wel reclame van zoiets, maar weet dus niet of diegene die erover vertelde aan mij dat die het is.
Ik voer dat soort bestrijdingen ook uit. En echt niet alleen in shabby hotels hoor... Die beestjes houden zich niet aan het aantal sterren . Het kan echt nooit kwaad om je matras even na te kijken bij de randjes. Beter 1 keer te veel dan 1 keer te weinig.
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Vertel? Klinkt niet oke.
Pfff heb je even? Het was een ex-collega met wie ik het op de werkvloer goed kon vinden. Ze was wel wat zwaar op de hand, maar ik ging ervan uit dat ze op vakantie wel los zou komen. Het tegendeel bleek waar. Ze klaagde over ALLES. En ik bedoel ook echt ALLES. Buiten was het te warm, de zee was te koud, haar bed was te zacht, het zand op het strand te hard, rugpijn, hoofdpijn.... en wel maar twee glaasjes water drinken als je de hele dag op het strand ligt. Toen ik voorzichtig opperde dat ze misschien meer moest drinken op zo'n dag, snauwde ze dat ze niet dronk als ze geen dorst had. Ze probeerde elke keer wanhopig haar eigen rug in te smeren in de zon, ik bood steeds aan om te helpen, maar dat wilde ze niet. Dus ze verbrandde en dan klaagde ze over kleding die schuurde en dat ze niet meer op haar rug kon liggen. Het buffet in het hotel vond ze saai, ze lustte bijna niks en wilde graag kip. Was er eindelijk een keer kip, lustte ze dat niet omdat het kippenbouten waren en geen kipfilet... moet ik nog verder gaan?
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Nou mijn man slaapt iedere week wel in een vijf sterren hotel en dat al zo'n vijf jaar en hij heeft nog nóóit te maken gehad met beestjes. Ik slaap op mijn reizen in hostels en ik heb daar echt wél mee te maken gehad, niet vaak, maar toch zeker een stuk of vier/vijf keer in al mijn reizen...
Gast- Gast
Maar het verloop in hostels is ook groter dus het is op zich logisch dat je er daar vaker mee te maken krijgt. Het is echter niet uitgesloten dat je er nooit mee te maken krijgt in duurdere hotels. De mensen bij wie ik thuis ben geweest zaten ook in luxe hotels... Je weet het uiteindelijk toch nooit... Kan net zo goed iemand geweest zijn die alle hostels van het land bezocht heeft en voor de laatste avond een luxe hotel heeft uitgezocht en lekker op die manier de hele kamer besmet .
Gast- Gast
Nieske,
Ja je mag best verder gaan hoor. Wat een verhaal zeg en wat een rare muts. Moest wel even van binnen lachen toen ik las over het zelf insmeren van haar rug. Ik heb vaak rugpijn en mijn man is niet altijd in de buurt dus laatst heb ik zelf mijn rug ingesmeerd met een soort tijgerbalsem ging niet echt makkelijk.
Waarom heb je de vakantie niet afgebroken of tegen haar gezegd dat je weg ging naar een ander hotel/appartement?
Zus,
Ja je hebt wel gelijk, maar ik denk dat het met 5* hier niet zou gauw voorkomt. In de caribbean heb ik hooguit kleine gaatjes in het beddengoed ontdekt en eerlijk gezegd check ik het matras nooit, zal er op letten als ik het niet vergeet. Zodra ik zie dat de kamer en de meubels ed erin schoon zijn ga ik ervan uit dat het gewoon oke is. We hebben altijd fijne vakanties gehad, maar soms wel eens minpunten ontdekt. De warmte ed spelen natuurlijk ook mee, denk dat ongedierte daar sneller worden aangetrokken dan hier.
Op de sites ogen de hotels altijd prima in orde en bij aankomst ook dus we zien wel dit jaar!
Ja je mag best verder gaan hoor. Wat een verhaal zeg en wat een rare muts. Moest wel even van binnen lachen toen ik las over het zelf insmeren van haar rug. Ik heb vaak rugpijn en mijn man is niet altijd in de buurt dus laatst heb ik zelf mijn rug ingesmeerd met een soort tijgerbalsem ging niet echt makkelijk.
Waarom heb je de vakantie niet afgebroken of tegen haar gezegd dat je weg ging naar een ander hotel/appartement?
Zus,
Ja je hebt wel gelijk, maar ik denk dat het met 5* hier niet zou gauw voorkomt. In de caribbean heb ik hooguit kleine gaatjes in het beddengoed ontdekt en eerlijk gezegd check ik het matras nooit, zal er op letten als ik het niet vergeet. Zodra ik zie dat de kamer en de meubels ed erin schoon zijn ga ik ervan uit dat het gewoon oke is. We hebben altijd fijne vakanties gehad, maar soms wel eens minpunten ontdekt. De warmte ed spelen natuurlijk ook mee, denk dat ongedierte daar sneller worden aangetrokken dan hier.
Op de sites ogen de hotels altijd prima in orde en bij aankomst ook dus we zien wel dit jaar!
Caribbeanlover- Ratel
Wij voeren daar ook behandelingen uit maar het komt in Nederland sowieso weinig voor, wel meer dan vroeger overigens.
Insecten zijn bij mooi weer actiever inderdaad, denk allen al aan bijvoorbeeld kakkerlakken, mieren en wespen . In warme landen komen er dus insecten voor die je hier niet (veel) ziet, bijvoorbeeld veel grotere kakkerlakken (oosterse, Amerikaanse, Australische etc). Zoiets is lastig tegen te gaan maar voor mij zit er wel een verschil tussen een enkele kakkerlak en een complete besmetting. Van een luxe hotel mag je wel verwachten dat je niet in een complete besmetting hoeft te slapen maar een enkele kakkerlak is lastig tegen te gaan in dat soort landen.
Insecten zijn bij mooi weer actiever inderdaad, denk allen al aan bijvoorbeeld kakkerlakken, mieren en wespen . In warme landen komen er dus insecten voor die je hier niet (veel) ziet, bijvoorbeeld veel grotere kakkerlakken (oosterse, Amerikaanse, Australische etc). Zoiets is lastig tegen te gaan maar voor mij zit er wel een verschil tussen een enkele kakkerlak en een complete besmetting. Van een luxe hotel mag je wel verwachten dat je niet in een complete besmetting hoeft te slapen maar een enkele kakkerlak is lastig tegen te gaan in dat soort landen.
Gast- Gast
Ik had ooit gelezen dat als je knoflooktenen naast je bed zet dat je minder kan hebt om te worden gestoken door muggen.
Dus ik had vorig jaar knoflooktenen gevonden op het buffet en gehalveerd en op het nachtkastje in een mok gedaan. Zaten er al gauw allemaal mieren in die mok, dus maar gauw buiten gezet. Kijk dat zul je thuis niet gauw hebben aangezien ik dat thuis ook had gedaan en er was niks aan de hand.
Dus ik had vorig jaar knoflooktenen gevonden op het buffet en gehalveerd en op het nachtkastje in een mok gedaan. Zaten er al gauw allemaal mieren in die mok, dus maar gauw buiten gezet. Kijk dat zul je thuis niet gauw hebben aangezien ik dat thuis ook had gedaan en er was niks aan de hand.
Caribbeanlover- Ratel
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Red mijn vakantie.
» Op vakantie met mijn moeder, maar waarheen?!
» als je niet op vakantie gaat heb je geen recht op vakantie
» Ok...what the hell was that?
» What the hell...?
» Op vakantie met mijn moeder, maar waarheen?!
» als je niet op vakantie gaat heb je geen recht op vakantie
» Ok...what the hell was that?
» What the hell...?
Pagina 4 van 6
Permissies van dit forum: