Vakantie from hell, n.a.v. Red mijn Vakantie
+25
Shisha
Sun88
Lejow
Atelier Madame
Mermaid
Lady Starstruck
Blair
Snoes
Blond
Nyx
Marsy28
Derpy
Ragazza
TukTuk
Susan
Poubelle
Mizz_S
Elliot
SoGood
Guusje
minoessepoes
Slakje
Caroow
Rush
Marin
29 plaatsers
Pagina 1 van 6
Pagina 1 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Vakantie from hell, n.a.v. Red mijn Vakantie
Gisteren zat ik Red mijn Vakantie te kijken, dat programma met Alberto Stegeman. Was echt in shock, wát een smerige appartementen en zwembaden. En wat ernstig dat sommige grote tour operators gewoon open op tv laten merken dat het ze niets kan schelen, hoe slechte reclame wil je hebben.
Ik heb het gelukkig nooit meegemaakt (maar ga ook eigenlijk nooit naar dat soort hotels/appartementen toe) Is het echt af en toe zo erg? Bah zeg! Kijk, als je zestien bent en wilt zuipen, dan kan ik me voorstellen dat je niet zo veel om zo'n appartement geeft, maar voor sommige van deze mensen was het echt sneu!
Wie heeft ook wel eens zo'n vakantie from hell gehad? Hoe is dat opgelost?
Ik heb het gelukkig nooit meegemaakt (maar ga ook eigenlijk nooit naar dat soort hotels/appartementen toe) Is het echt af en toe zo erg? Bah zeg! Kijk, als je zestien bent en wilt zuipen, dan kan ik me voorstellen dat je niet zo veel om zo'n appartement geeft, maar voor sommige van deze mensen was het echt sneu!
Wie heeft ook wel eens zo'n vakantie from hell gehad? Hoe is dat opgelost?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Re: Vakantie from hell, n.a.v. Red mijn Vakantie
Vorig jaar waren m`n nichtje en haar vriendinnen in het programma van Alberto Stegeman, zij hadden ook zo`n extreem smerig appartement als wat je gisteren zag, met bloed op de lakens en kwak op de muur. Brrr! Zij hebben toen ook wat anders aangeboden gekregen. Want zelfs als 16-jarige wil je daar echt niet in zitten.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik stel misschien niet zulke hoge eisen, ik vind het meestal wel meevallen. Je weet dat als je voor 10 dagen all inclusive nog geen 1100 euro betaald zelf toch ook wel dat je niet moet uitgaan van de foto's op de boekingssite?
Sommige dingen zijn ook wel erg hoor, maar het is ook maar net hoe je het brengt. (Sbs televisie he )
Gelukkig zelf nooit iets meegemaakt, maar ik ben ook absoluut niet veeleisend.
Sommige dingen zijn ook wel erg hoor, maar het is ook maar net hoe je het brengt. (Sbs televisie he )
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Misschien niet van foto`s, maar als er duidelijk staat dat je gebruik kunt maken van 2 zwembaden en je toegang hebt tot een tennisbaan en vervolgens kom je daar en heb je die toegang niet omdat het gewoon bij een ander complex hoort, dan voel je je toch genaaid?Caroow schreef:Ik stel misschien niet zulke hoge eisen, ik vind het meestal wel meevallen. Je weet dat als je voor 10 dagen all inclusive nog geen 1100 euro betaald zelf toch ook wel dat je niet moet uitgaan van de foto's op de boekingssite?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Inderdaad, dan zou ik toch ook mijn beklag gaan doen.Rush schreef:Misschien niet van foto`s, maar als er duidelijk staat dat je gebruik kunt maken van 2 zwembaden en je toegang hebt tot een tennisbaan en vervolgens kom je daar en heb je die toegang niet omdat het gewoon bij een ander complex hoort, dan voel je je toch genaaid?Caroow schreef:Ik stel misschien niet zulke hoge eisen, ik vind het meestal wel meevallen. Je weet dat als je voor 10 dagen all inclusive nog geen 1100 euro betaald zelf toch ook wel dat je niet moet uitgaan van de foto's op de boekingssite?
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Ja ik heb ook vaak genoeg in hostels geslapen en daar vind ik het echt niet erg om zelf het bed op te moeten maken en dat er ook af en toe dubieuze vlekken in het beddengoed zaten. Smerig, maar ja, wat wil je voor 15 euro per nacht.. Daar zou ik niet over klagen, tenzij het écht te smerig is.
Maar als je inderdaad boekt voor een appartement met bepaalde faciliteiten en gewoon geweigerd wordt.. Tja dat lijkt me m'n vakantie redelijk verpesten. Sowieso vind ik dat belangrijker dan de accommodatie zelf.
Maar als je inderdaad boekt voor een appartement met bepaalde faciliteiten en gewoon geweigerd wordt.. Tja dat lijkt me m'n vakantie redelijk verpesten. Sowieso vind ik dat belangrijker dan de accommodatie zelf.
Marin- Lady Post-a-lot
Oh jawel hoor, dat wel. Maar als je last hebt van herrie door dronken jongeren vind ik dat je dat had kunnen weten.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
1 Keer een hostel gehad waar kokend water uit de kraan kwam, levensgevaarlijk, doe dan nog maar liever een ijskoude kraan.
De vloertegels waren allemaal kapot, waardoor uit je bed stappen zonder iets aan je voeten te hebben vragen om snijwonden was. Schimmel overal op de muren, de toilet was echt viezer dan vies (ben in veel hostels geweest en dit was echt ronduit de meest vieze), het beddengoed was vies, de rolgordijnen zaten schuin tot halverwege en konden niet op of neer, de hele nacht jankende katten buiten, echt te slecht voor woorden.
Het kostte dan ook maar 10 euro per nacht en we zijn 1 nacht gebleven en toen hebben we gewoon zo snel mogelijk onze spullen ingepakt en zijn we gegaan!
De vloertegels waren allemaal kapot, waardoor uit je bed stappen zonder iets aan je voeten te hebben vragen om snijwonden was. Schimmel overal op de muren, de toilet was echt viezer dan vies (ben in veel hostels geweest en dit was echt ronduit de meest vieze), het beddengoed was vies, de rolgordijnen zaten schuin tot halverwege en konden niet op of neer, de hele nacht jankende katten buiten, echt te slecht voor woorden.
Het kostte dan ook maar 10 euro per nacht en we zijn 1 nacht gebleven en toen hebben we gewoon zo snel mogelijk onze spullen ingepakt en zijn we gegaan!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Au dat van die vloeren is echt gevaarlijk, Minoes!
Marin- Lady Post-a-lot
Jaren geleden ben ik met m'n zus naar Turkije geweest all inclusive. We hadden van tevoren aangeven dat ik moeilijk te been ben en dus niet tig trappen af/op kon. Was allemaal geen probleem. Komen we daar echter aan zitten we op de zesde Of zevende etage. Op zich nog geen groot probleem want er was een lift. De lift deed het alleen 9 van de 10 keer niet of zo'n waskar blokkeerde de lift zodat de hotelmedewerkers altijd de lift konden gebruiken. Nou dat was in de hitte (er was toen ook nog eens een hittegolf) voor mij niet te doen.
Dus wij naar de receptie. Of we ook een andere kamer konden krijgen, ze hadden notabene een "invaldidenkamer" die leeg stond maar was geloof ik voor 4 personen en daar wilden ze ons omdat we met z'n tweeën waren niet instoppen. Kon ik op zich ook nog wel bij. Maar de reisorganisatie kon toen ook weinig betekenen ivm hoogseizoen. Daarnaast was ook de airco kapot. Waardoor ik (als ik dan eindelijk op de hotelkamer was) het driedubbel zo heet had. Ook was de hotelkamer niet erg schoon maar daar kan ik tijdens m'n vakantie wel mee leven, dat interesseert me dan niet veel.
Ik ging dus uit nood maar 1x per dag ofzo naar m'n kamer. Na de vakantie was ik dus hoognodig toe aan nog een vakantie
Dus wij naar de receptie. Of we ook een andere kamer konden krijgen, ze hadden notabene een "invaldidenkamer" die leeg stond maar was geloof ik voor 4 personen en daar wilden ze ons omdat we met z'n tweeën waren niet instoppen. Kon ik op zich ook nog wel bij. Maar de reisorganisatie kon toen ook weinig betekenen ivm hoogseizoen. Daarnaast was ook de airco kapot. Waardoor ik (als ik dan eindelijk op de hotelkamer was) het driedubbel zo heet had. Ook was de hotelkamer niet erg schoon maar daar kan ik tijdens m'n vakantie wel mee leven, dat interesseert me dan niet veel.
Ik ging dus uit nood maar 1x per dag ofzo naar m'n kamer. Na de vakantie was ik dus hoognodig toe aan nog een vakantie
Guusje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 347
Punten : 386
Registratiedatum : 23-03-11
Toen mijn 5-sterrenhotel overbooked was moesten we noodgedwongen naar een 7-sterren villa met privezwembad.
Heel vervelend dat er een kunstexpositie was voor deze gasten, helaas kon ik die stukken niet betalen. 70.000 euro voor een beeldje vond mijn vriend over de top.
Heel vervelend dat er een kunstexpositie was voor deze gasten, helaas kon ik die stukken niet betalen. 70.000 euro voor een beeldje vond mijn vriend over de top.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik heb één keer een hotel geboekt wat de dag voor mijn vakantie nog niet af was. Maar gelukkig zijn wij toen voordat we vertrokken door de reisorganisatie gebeld met de vraag of wij daar dan wel heen wilden. Eehm, nee dus! Toen zijn we omgeboekt, alleen was er niets meer vrij in de plaats waar wij heen wilden (Rimini). Dus zijn we maar naar Ibiza omgeboekt. Uiteindelijk was dat alleen maar hartstikke leuk!
Zoals op de tv heb ik het gelukkig nog nooit meegemaakt, dat lijkt me echt vreselijk.
Zoals op de tv heb ik het gelukkig nog nooit meegemaakt, dat lijkt me echt vreselijk.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Ik ben 1 keer in een heel vies hostel geweest, echt extreem smerig gewoon, maja daar zijn we gewoon maar 1 nachtje gebleven en toen verder gegaan. Wel stom was dat het een van de duurste hostels was die we ooit hebben gehad (ik geloof 20 euro pp voor een tweepersoonskamer), we dachten het moet maar want er was verder niet veel, maar dat was echt goor.
Verder nooit slechte ervaringen gehad, ook niet met hostels van 8 euro per nacht ofzo.
Verder nooit slechte ervaringen gehad, ook niet met hostels van 8 euro per nacht ofzo.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
SoGood schreef:Toen mijn 5-sterrenhotel overbooked was moesten we noodgedwongen naar een 7-sterren villa met privezwembad.
Ahw, das kut man.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Mizz_S schreef:Ik ben 1 keer in een heel vies hostel geweest, echt extreem smerig gewoon, maja daar zijn we gewoon maar 1 nachtje gebleven en toen verder gegaan. Wel stom was dat het een van de duurste hostels was die we ooit hebben gehad (ik geloof 20 euro pp voor een tweepersoonskamer), we dachten het moet maar want er was verder niet veel, maar dat was echt goor.
20 euro pp is toch juist heel goedkoop?
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Ik ben al in veel hostels geweest, maar tot nu toe niet zoiets ergs meegemaakt. Slechtste hostel was in Dublin met 14 bedden op 1 kamer, doorgezakte matrassen en een ontbijt wat echt alleen witbrood, jam en chocopasta was. Maar ja, voor 10 euro kun je ook niet meer verwachten.
Gast- Gast
Elliot schreef:Mizz_S schreef:Ik ben 1 keer in een heel vies hostel geweest, echt extreem smerig gewoon, maja daar zijn we gewoon maar 1 nachtje gebleven en toen verder gegaan. Wel stom was dat het een van de duurste hostels was die we ooit hebben gehad (ik geloof 20 euro pp voor een tweepersoonskamer), we dachten het moet maar want er was verder niet veel, maar dat was echt goor.
Ik vind dat eerlijk gezegd nogal duur voor een hostel, vergeleken met mn andere ervaringen. Wij betaalden bijna nooit zoveel, meestal rond de 15 euro ofzo, vaak nog wel minder. Bovendien was dit 7 jaar geleden, de prijzen zijn vaak nu wel wat gestegen maar voor die tijd was het relatief veel.
Tegenwoordig zitten we niet zo veel meer in hostels (ik voel me dr soms een beetje oud voor... ).
Mizz_S- Kletskop
Ik heb het programma niet gezien, maar ik heb nog nooit meegemaakt dat een accomodatie tegenviel. Wel dat er geen zeezicht was vanuit de kamer of zoiets, terwijl de folder dat wel beloofde, maar dat boeit me niet. Dion en ik hebben een keer in een vrij goedkoop appartementencomplex in St. Julians gezeten waar de héle dag mensen liepen te mopperen over alles en niks, 'dit doen we nóóit meer', te ver van zee, et cetera. Terwijl wij de prijs/kwaliteit-verhouding juist geweldig vonden. Twee zwembaden, ontbijt inbegrepen, schoon appartement, winkeltje waar je gratis tijdschriften kon halen die anderen hadden achtergelaten, leuke locatie. Dus zo zie je ook maar dat mensen er allemaal anders naar kijken. Al geloof ik best dat accomodaties in die tv-programma's echt heel erg zijn. Als het vies is, voel ik me er niet lekker, maar dat heb ik nooit gehad.
Ik ben nu juist helemaal weg van het hotel waar we de afgelopen week in Alcudia zijn geweest. Zou het iedereen aanraden.
Ik ben nu juist helemaal weg van het hotel waar we de afgelopen week in Alcudia zijn geweest. Zou het iedereen aanraden.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Hangt denk ik ook beetje van de plek af.
In New York was ik 30 dollar per nacht kwijt, in London meestal 17 pond. Maar er zijn vast plaatsen waar het veel goedkoper is.
In New York was ik 30 dollar per nacht kwijt, in London meestal 17 pond. Maar er zijn vast plaatsen waar het veel goedkoper is.
Marin- Lady Post-a-lot
Ja klopt ook wel Marin, had ik er misschien nog bij moeten vermelden. Maar voor die plek was het echt veel (Oost Europa), zeker aangezien we verder die vakantie overal ongeveer de helft betaalden.
Mizz_S- Kletskop
Mizz_S schreef:Elliot schreef:Mizz_S schreef:Ik ben 1 keer in een heel vies hostel geweest, echt extreem smerig gewoon, maja daar zijn we gewoon maar 1 nachtje gebleven en toen verder gegaan. Wel stom was dat het een van de duurste hostels was die we ooit hebben gehad (ik geloof 20 euro pp voor een tweepersoonskamer), we dachten het moet maar want er was verder niet veel, maar dat was echt goor.
Ik vind dat eerlijk gezegd nogal duur voor een hostel, vergeleken met mn andere ervaringen. Wij betaalden bijna nooit zoveel, meestal rond de 15 euro ofzo, vaak nog wel minder. Bovendien was dit 7 jaar geleden, de prijzen zijn vaak nu wel wat gestegen maar voor die tijd was het relatief veel.
Tegenwoordig zitten we niet zo veel meer in hostels (ik voel me dr soms een beetje oud voor... ).
Wij zaten in een hostel in Polen waar we gewoon een tweepersoonskamer hadden, daarvoor maakt het denk ik niet uit hoe oud je bent. Was trouwens ook heel mooi schoon en allemaal prima geregeld. Wel een kleine simpele kamer, maar het zag er heel goed uit allemaal.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan: is ook wel zo, en wij nemen ook altijd een tweepersoonskamer en het maakt dan op zich ook niet uit hoe oud je bent. Maar ik voel me dan toch te oud haha! Hoewel we deze afgelopen vakantie ook weer twee keer in een hostel hebben gezeten om wat kosten te sparen, en als ik er dan eenmaal ben vind ik het prima en leuk. Maar toch denk ik het jaar erna weer, hmm dit jaar ben ik er echt te oud voor... Stom, ik weet het.
Mizz_S- Kletskop
Ik voel me intussen ook wel beetje oud voor een hostel hoor, al hangt het er wel vanaf wat voor hostel.
In New York vond ik het wel prima om met één ander vreemd meisje op een kamer te slapen, maar in de lobby waren toch echt super veel jongeren die aan het drinken waren enzo. Dat is niet echt iets voor mij, om me daar dan in te gaan mengen. Terwijl er ook mensen zijn die dat super vinden.
Sommige hostels zijn ook echt van die feesthostels, 's nachts op de gang lawaai enzo, en dan lijkt het me helemaal een verschrikking om daar tussen te zitten.
Maar goed, dat verschilt dus ook gewoon en ik vond het destijds allemaal niet erg, want lekker goedkoop en centraal. Intussen heb ik gewoon liever een eigen kamer en badkamer.
In New York vond ik het wel prima om met één ander vreemd meisje op een kamer te slapen, maar in de lobby waren toch echt super veel jongeren die aan het drinken waren enzo. Dat is niet echt iets voor mij, om me daar dan in te gaan mengen. Terwijl er ook mensen zijn die dat super vinden.
Sommige hostels zijn ook echt van die feesthostels, 's nachts op de gang lawaai enzo, en dan lijkt het me helemaal een verschrikking om daar tussen te zitten.
Maar goed, dat verschilt dus ook gewoon en ik vond het destijds allemaal niet erg, want lekker goedkoop en centraal. Intussen heb ik gewoon liever een eigen kamer en badkamer.
Marin- Lady Post-a-lot
In Kuala Lumpur hebben we in een hostel gezeten wat echt te smerig was. De kamer was sowieso super klein, er paste net een 2 persoonsbed in, en dat was het, en opzich was dat nog niet zo erg, maar wel dat het er enorm naar kattenurine rook. En dan de badkamer aan het einde van de gang.. De wc zat helemaal onder de poepresten, en de douche werkte amper.
Zijn er snel weer weg gegaan
Zijn er snel weer weg gegaan
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Ja, dat is ook waar hoor, ik heb ook liever een eigen badkamer en lekker rustig en ook net wat luxer, maar het was daar wel te doen.
Susan- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Red mijn vakantie.
» Op vakantie met mijn moeder, maar waarheen?!
» als je niet op vakantie gaat heb je geen recht op vakantie
» Ok...what the hell was that?
» What the hell...?
» Op vakantie met mijn moeder, maar waarheen?!
» als je niet op vakantie gaat heb je geen recht op vakantie
» Ok...what the hell was that?
» What the hell...?
Pagina 1 van 6
Permissies van dit forum: