Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Red mijn vakantie.

+9
Moonlight
Elsje
M@niek
Lejow
Summerlovin
Caramba
Jeanette
Bay
Caroow
13 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Red mijn vakantie. Empty Red mijn vakantie.

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 1:05

Kon gister niet kijken en kijk het dus nu. Bah wat een ranzigheid zeg, gelukkig heb ik zoiets nog nooit zo erg meegemaakt.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Red mijn vakantie. Empty Re: Red mijn vakantie.

Bericht  Caroow ma 15 aug 2011 - 1:11

Ik vond het gezin van die zieke moeder best wel erg. Die vrouw ging voor het laatst op vakantie, omdat de een ernstige long aandoening heeft, maar de rest van het gezin was de hele uitzending aan het roken, inclusief 14 jarige zoon.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Bay ma 15 aug 2011 - 1:15

Caroow schreef:Ik vond het gezin van die zieke moeder best wel erg. Die vrouw ging voor het laatst op vakantie, omdat de een ernstige long aandoening heeft, maar de rest van het gezin was de hele uitzending aan het roken, inclusief 14 jarige zoon.

Ja, dat viel mij ook op.
Zo smerig vond ik hun kamer ook niet.
Wil ook niet zeggen dat het schoon was maar heb ze erger gezien.
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 1:15

Caroow schreef:Ik vond het gezin van die zieke moeder best wel erg. Die vrouw ging voor het laatst op vakantie, omdat de een ernstige long aandoening heeft, maar de rest van het gezin was de hele uitzending aan het roken, inclusief 14 jarige zoon.

Nou je het zegt, dat stukje zag ik echt een paar seconden geleden enne hij is al 15 hoor :P

Gast
Gast

Bericht  Caroow ma 15 aug 2011 - 1:18

Okee, hij is 15. Al wel een dag smile

En ik vond het met die viezigheid wel meevallen. Ik zou gewoon zelf even een doekje pakken een een kwartiertje poetsen. Is sneller klaar dat bij 10 mensen klagen voordat het wordt opgelost. Maar goed, ik heb ook niet hele hoge eisen aan mijn vakantiebestemming. (Zon, koffie en een bed Cool )
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 1:21

Caroow schreef:Okee, hij is 15. Al wel een dag smile

En ik vond het met die viezigheid wel meevallen. Ik zou gewoon zelf even een doekje pakken een een kwartiertje poetsen. Is sneller klaar dat bij 10 mensen klagen voordat het wordt opgelost. Maar goed, ik heb ook niet hele hoge eisen aan mijn vakantiebestemming. (Zon, koffie en een bed Cool )

Nou een heel verschil hoor, want dan mag het :P

Zelf poetsen zou ik niet doen daar is vakantie niet voor net als zelf koken.

Die f^^&*# sbs blijft elke keer haperen met dit programma arghh!

Dat lege zwembad, ongelofelijk!

Laatst aangepast door Caribbeanlover op ma 15 aug 2011 - 1:31; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Caroow ma 15 aug 2011 - 1:24

Koken doe ik sowieso liever niet, dat laat ik aan vriendlief over. Maar ik ben zo slordig, ik moet wel schoonmaken op vakantie, ander mag die schoonmaakster wel bij mij op de kamer overnachten Very Happy

Wat ik trouwens wel vies vond waren die levende beesten in de borstelhouder van de wc. En die schoonmaakster leegde het en deed er wat bleek in, dat vind ik geen schoonmaken.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jeanette ma 15 aug 2011 - 1:29

Ik vond het vooral schandalig voor die mensen op die Nederlandse camping. Wat een paupere zooi en die eigenaresse was gewoon echt dom! Maar vervolg ervan niet goed kunnen zien, want plots begon HvNL. was dat bij jullie ook?
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 1:32

Jeanette schreef:Ik vond het vooral schandalig voor die mensen op die Nederlandse camping. Wat een paupere zooi en die eigenaresse was gewoon echt dom! Maar vervolg ervan niet goed kunnen zien, want plots begon HvNL. was dat bij jullie ook?

Sbs gemist kijken

Meest romantische plek is Venetie. Zal best leuk zijn, maar de Malediven stonden ook in het lijstje en dat vind ik toch echt 10x meer romantisch.

Gast
Gast

Bericht  Caramba ma 15 aug 2011 - 2:30

Jeanette schreef:Ik vond het vooral schandalig voor die mensen op die Nederlandse camping. Wat een paupere zooi en die eigenaresse was gewoon echt dom! Maar vervolg ervan niet goed kunnen zien, want plots begon HvNL. was dat bij jullie ook?

Dat vond ik zo raar. Zat echt zo van: Hoe gaat het verder?
Ik vond het ook verschrikkelijk dat er overal glas lag. En die eigenaresse maar zeggen er ligt geen glas meer, maar ondertussen vinden kinderen wel weer glas bij dat stel hun caravan :shock:
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Summerlovin ma 15 aug 2011 - 5:03

Ja ineens stopte het. Zat net lekker in die discussie. hahaha. En op internet terugkijken is irritant want het gaat om de laatste 5 minuten, voordat hij dat gebufferd heeft ( en je die 3 reclames voorbij bent...)
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Lejow ma 15 aug 2011 - 5:08

Chips, dat begon gister weer! Helemaal vergeten!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  M@niek ma 15 aug 2011 - 5:27

Ben niet de enige waarbij het programma ineens stopte!
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 7:26

A.s zondag krijgen we eerst die gemiste 5 min. te zien (waarvan ik niks heb gemerkt op rtl gemist ik dacht dat het gewoon afgelopen was, klaar) en dan de nieuwe aflevering.

Btw, wat kan er zo bijzonder zijn aan 5 min. ik bedoel, want zoveel gebeurd er denk ik niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 7:29

Nou er wordt denk ik een oplossing bedacht op die camping, dus het zijn toch wel cruciale 5 minuten.

Gast
Gast

Bericht  Lejow ma 15 aug 2011 - 8:07

Ik zit het nu ook terug te kijken..

Die wc borstel met die wormen.. die camping!! Gatver!!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lejow ma 15 aug 2011 - 8:17

Ik kan trouwens op internet de hele aflevering gewoon terug kijken! Tot het einde!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 9:28

Het eindigde toch dat iedereen een tegoedbon kreeg namens die camping nou dan is dat toch het einde.

Gast
Gast

Bericht  Elsje ma 15 aug 2011 - 9:31

Die douche kop was echt ranzig,

Btw de aflevering stopte zo ineens en hart in actie kwam erop... scratch
Elsje
Elsje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Summerlovin di 16 aug 2011 - 4:12

Caribbeanlover schreef:Het eindigde toch dat iedereen een tegoedbon kreeg namens die camping nou dan is dat toch het einde.

Op het einde stond Alberto met die vrouw te praten toen ze bij de stacaravans stonden. Toen stopte het. Dus nee dat met die tegoedbonnen was niet het einde.
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803

Bericht  Moonlight di 16 aug 2011 - 5:05

Als ik die meiden was van dat lege zwembad, zou ik al niet eens meer zijn gegaan. Ik zou mijn rechtsbijstand verz. inschakelen. Maar er werd ook gezegd dat ze direct ter plaatse naar een andere bestemming konden? Kan het me niet meer herinneren nu, maar vraag me dan af waarom ze dat niet meteen gedaan hebben?

Pff ik heb blij dat ik dat nog nooit meegemaakt heb ook! Lijkt me verschrikkelijk om in zo een aftandse zooi terecht te komen.
Die vrouw van die camping in NL mag van mij helemaal opdonderen. Wat een onverschillig mens. Vooral toen die moeder het glas overhandigde Mad
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 9:00

Elsje schreef:Die douche kop was echt ranzig,

Btw de aflevering stopte zo ineens en hart in actie kwam erop... scratch

Spuit 11, daar hebben we het nu al weer eventjes over.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 9:01

Moonlight schreef:Als ik die meiden was van dat lege zwembad, zou ik al niet eens meer zijn gegaan. Ik zou mijn rechtsbijstand verz. inschakelen. Maar er werd ook gezegd dat ze direct ter plaatse naar een andere bestemming konden? Kan het me niet meer herinneren nu, maar vraag me dan af waarom ze dat niet meteen gedaan hebben?

Pff ik heb blij dat ik dat nog nooit meegemaakt heb ook! Lijkt me verschrikkelijk om in zo een aftandse zooi terecht te komen.
Die vrouw van die camping in NL mag van mij helemaal opdonderen. Wat een onverschillig mens. Vooral toen die moeder het glas overhandigde Mad

Daarom ga ik ook niet naar landen als Spanje, Turkije, Bulgarije die landen die in het programma aan bod komen. Moet je kijken wat een teringzooi het daar is, nee dat risico wil ik niet lopen.

Gast
Gast

Bericht  Moonlight di 16 aug 2011 - 9:07

Caribbeanlover schreef:
Moonlight schreef:Als ik die meiden was van dat lege zwembad, zou ik al niet eens meer zijn gegaan. Ik zou mijn rechtsbijstand verz. inschakelen. Maar er werd ook gezegd dat ze direct ter plaatse naar een andere bestemming konden? Kan het me niet meer herinneren nu, maar vraag me dan af waarom ze dat niet meteen gedaan hebben?

Daarom ga ik ook niet naar landen als Spanje, Turkije, Bulgarije die landen die in het programma aan bod komen. Moet je kijken wat een teringzooi het daar is, nee dat risico wil ik niet lopen.

Ik ben in Spanje en in Turkije geweest en ik heb nog nooit zoiets meegemaakt daar. Maar ik doe dan ook wel altijd research. Ik check altijd de recenties en niet op maar 1 site.

Wat een horror. Ik ga volgende maand naar Portugal en ik ga huilen als ik ook maar 1 beest of wurm zie silent
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 21:08

Die mensen doen misschien ook wel research, maar dan nog kan het misgaan.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: