Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

What the hell...?

+9
Nyx
Ella
SoGood
Poubelle
M-G
Toet
Marin
SDL
Bliss
13 plaatsers

Ga naar beneden

What the hell...? Empty What the hell...?

Bericht  Bliss vr 5 jul 2013 - 10:08

Nouuu, dit is echt raar! Vanmiddag toen ik uit m'n werk kwam, stonden er bij een huis schuin tegenover het mijne al een stuk of vier agenten voor het portiek. Af en toe kwamen er mensen, die gingen naar boven, kwamen weer terug. Geen idee wat er aan de hand was. Nu was ik de hele avond bij een vriendin en we grapten er nog over, dat ik zo benieuwd was wat er aan de hand is en dat ik het echt zou vragen als ze er nu nog steeds stonden. Kom ik terug, hele straat (nou ja precies het deel waarin ik woon) afgezet, politie, brandweer, vrachtwagens... Ik vroeg aan twee agenten wat er aan de hand was, maar dat konden ze niet zeggen. Toen zei ik dat ik hier woonde en toen begeleidde één van hen me naar mijn huis. Ik zei dat ik het een beetje eng vond, maar dat was niet nodig. "Er is geen moord gepleegd ofzo." Aaaah en nu ben ik zo nieuwsgierig!!! Ik ga nog ff googelen, ik wil het weten!!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

What the hell...? Empty Re: What the hell...?

Bericht  Gast vr 5 jul 2013 - 10:10

Oeh, dat is spannend! Een wietplantage misschien?
Bij mijn studentenhuis werd een keer aangebeld, maar ik verwachtte niemand, dus ik heb niet open gedaan. Uurtje later moest ik weg en toen deden er een paar agenten een inval bij de buren. Daar bleek ook een wietplantage te zitten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

What the hell...? Empty Re: What the hell...?

Bericht  Gast vr 5 jul 2013 - 10:11

Kijk desnoods ff op Twitter, bij de 112-meldingen in jouw omgeving. Spannend hoor, ik zou het ook niet fijn vinden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

What the hell...? Empty Re: What the hell...?

Bericht  SDL vr 5 jul 2013 - 10:11

Ik denk dat je gelijk hebt Jente.
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

What the hell...? Empty Re: What the hell...?

Bericht  Bliss vr 5 jul 2013 - 10:22

Ja ik denk echt een wietplantage! Staat hier een vrachtwagen van Arnicon Services, ff gegoogeld en die ontmantelen o.a. hennepkwekerijen.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

What the hell...? Empty Re: What the hell...?

Bericht  Gast vr 5 jul 2013 - 10:24

Staat er niks op regio 15? Wij hadden ook 2 weken terug hele straat vol politie etc, was ook een wietplantage ontdekt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

What the hell...? Empty Re: What the hell...?

Bericht  Marin vr 5 jul 2013 - 12:54

Oeh spanning en sensatie. Wij hadden het laatst ook bij de overburen, allemaal politie, zelfs met kogelvrije vesten aan, en we zagen vier mensen afgevoerd worden, maar de politie mocht niets zeggen wat er was. Konden ook niks op internet vinden er over, maar denk inderdaad wiet ofzo.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

What the hell...? Empty Re: What the hell...?

Bericht  Toet vr 5 jul 2013 - 13:07

Wij hadden pas een XTC-lab in de straat. In een dorpje met 1300 inwoners. Hele dorp in rep en roer, ik vond het hilarisch. Very Happy
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

What the hell...? Empty Re: What the hell...?

Bericht  M-G vr 5 jul 2013 - 13:46

Ik kan me voorstellen dat dan enige spanning en sensatie met zich mee brengt... zeker als je wordt begeleid door de politie naar je eigen huis. Persoonlijk zou ik dan toch echt willen weten wat er aan de hand is. Arnicon herken ik (gelukkig niet van mijzelf) als ontruiming van wietplantages maar ze doen geloof ik wel meer dan alleen dat... Weet je inmiddels al wat er aan de hand is?
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

What the hell...? Empty Re: What the hell...?

Bericht  Poubelle vr 5 jul 2013 - 13:56

Weet je al wat 't is? Een paar maanden terug bleek m'n buurjongen een wietplantage te hebben op z'n zolder. Agenten bij mij in huis geweest om te kijken of ze via mijn huis bij hem binnen kondej komen (hij was niet thuis). Alles is meteen leeggehaald. M'n huis heeft nog 3 dagen naar wiet gestonken.

Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

What the hell...? Empty Re: What the hell...?

Bericht  SoGood vr 5 jul 2013 - 20:20

Oooh, spannend Bliss! Hoe is de huidige stutus?

Toen mijn ouders net gescheiden waren ging mijn moeder tijdelijk in een (particulier) huurhuis wonen in een hele nette buurt met ons kinderen en haar lieve rotweiller.

Toen ze thuis kwam was ook de hele straat afgezet en stonden er allemaal busjes met een arrestatieteam en een hondentrainer (of hoe dat ook mag heten, hij had i.i.g. zo'n pak aan en een stok).

Mijn moeder dacht nog: Goh wat een sensatie..  Tot ze er achter kwam dat het hele arrestatieteam voor ons huis was en die meneer voor onze Rottweiler kwam. (Het arme schaap deed geen vlieg kwaad, ze had in de gang geplast van angt) Ze waren nog net niet begonnen om de deur met geweld open te breken. Al snel bleek dat ze voor de eigenaar van die woning kwamen, bleek niet zo zuiver te zijn allemaal.

Stond ze daar met haar boodschappentas. Haha.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

What the hell...? Empty Re: What the hell...?

Bericht  Bliss vr 5 jul 2013 - 21:05

Alles is weg uit de straat, maar ik kan dus gewoon niks vinden online!!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

What the hell...? Empty Re: What the hell...?

Bericht  Gast vr 5 jul 2013 - 21:16

Misschien ivm met onderzoeken etc.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

What the hell...? Empty Re: What the hell...?

Bericht  Ella vr 5 jul 2013 - 22:10

Het zal vast eerdaags wel ergens bekend worden.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

What the hell...? Empty Re: What the hell...?

Bericht  Nyx vr 5 jul 2013 - 22:12

Mijn toenmalige vriend is jaren geleden ook opgerold met een Wietplantage en dat heeft nooit in de krant gestaan. Ik hoorde het toevallig van een oud buurvrouw, dat er een vrachtwagen en politieauto's voor de deur stonden, anders had ik het nooit geweten.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

What the hell...? Empty Re: What the hell...?

Bericht  Bliss za 6 jul 2013 - 0:08

Er stonden toch weer agenten net!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

What the hell...? Empty Re: What the hell...?

Bericht  Angela_1986 za 6 jul 2013 - 0:45

Misschien komen ze nog even wat controleren of kijken of alles nog verzegeld is ofzo?

Hier komt regelmatig politie door de straat en wordt er ook wel eens een wietplantage opgerold. Meestal krijg ik daar dan niets van mee, hoor of lees ik het later.
Aantal jaar geleden heb ik de politie gebeld omdat er bij mij naast ingebroken werd. De inbrekers konden nog binnen zijn, politie kwam bijna 'n half uur later... Rolling Eyes Gingen naar binnen, kwamen weer naar buiten, stelden allerlei vragen aan mij (Weet u wie hier woont, wat voor werk doet uw buurman, weet u waar hij nu kan zijn) en ondertussen kwam er steeds meer politie. Op een gegeven zag ik de buurman thuis komen, ik liep nog naar buiten om te vragen of het wel met 'm ging maar ik mocht niets vragen of zeggen. Ik heb ergens tussen 19.00 en 19.30 uur de politie gebeld, om middernacht waren ze nóg bezig en zag ik dat het huis van de buurman leeg gehaald werd. Toen dacht ik 'Hmm, dat is wel vreemd. Dat de politie je huis leeg haalt als er ingebroken is.'. Er stonden ook busjes van Enexis, maar toen ging er nog geen lampje bij me branden.

Verder niets gehoord, behalve een hoop lawaai van het leeghalen tot een uur of 2, maar niet wat er aan de hand was en ik mocht ook niets vragen, moest maar gewoon gaan slapen. Ja, dat valt mee als er voor je deur een hele invasie politie staat en er van alles uit huis gesjouwd wordt (ik slaap beneden, aan de kant van die buurman).

Paar dagen later las ik in het regionale weekblad dat er die vrijdagavond in mijn straat een wietplantage opgerold was... Toen was 1 + 1 natuurlijk 2. Vond het geen fijn idee! Maar ik begreep ineens wel waarom hij steeds met plastic bakken liep te sjouwen Wink
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

What the hell...? Empty Re: What the hell...?

Bericht  Corsica ma 8 jul 2013 - 7:20

http://www.regio15.nl/actueel/lijst-weergave/21-politieonderzoeken/16815-3-aanhoudingen-bij-drugslaboratorium-den-haag

Dit misschien? Of ben je er inmiddels al achter.
Corsica
Corsica
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 29
Punten : 31
Registratiedatum : 03-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

What the hell...? Empty Re: What the hell...?

Bericht  Bliss ma 8 jul 2013 - 7:55

Corsica schreef:http://www.regio15.nl/actueel/lijst-weergave/21-politieonderzoeken/16815-3-aanhoudingen-bij-drugslaboratorium-den-haag

Dit misschien? Of ben je er inmiddels al achter.

Ja dit is het!! Goed gevonden, jezus wat een verhaal :O Leuk, zulke buren!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

What the hell...? Empty Re: What the hell...?

Bericht  Bay ma 8 jul 2013 - 8:52

Lekker dan...not!
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

What the hell...? Empty Re: What the hell...?

Bericht  ExpressoB ma 8 jul 2013 - 9:39

Sensatie hahaha.. vind het niet zo erg schokkend maar je hebt liever niet zulke gasten naast je wonen! die in dat soort handel zitten

haha die gastjes op die foto
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

What the hell...? Empty Re: What the hell...?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum