Vakantie from hell, n.a.v. Red mijn Vakantie
+25
Shisha
Sun88
Lejow
Atelier Madame
Mermaid
Lady Starstruck
Blair
Snoes
Blond
Nyx
Marsy28
Derpy
Ragazza
TukTuk
Susan
Poubelle
Mizz_S
Elliot
SoGood
Guusje
minoessepoes
Slakje
Caroow
Rush
Marin
29 plaatsers
Pagina 5 van 6
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Vakantie from hell, n.a.v. Red mijn Vakantie
Oh bah CBL. Ik heb daarom een hekel aan de zomer. Al dat ongedierte. Als ik een insect tegenkom verander ik echt in een gillende dramaqueen Ik heb er echt een fobie voor. Ik wil serieus kijken of ik er vanaf kan komen.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Denk dat niemand ervan houdt, maar ik denk dat er voor iedere fobie wel therapie is dus je kan altijd informeren bij je arts......................succes!
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Misschien wel mensen van de afdeling entomologieCaribbeanlover schreef:Denk dat niemand ervan houdt, maar ik denk dat er voor iedere fobie wel therapie is dus je kan altijd informeren bij je arts......................succes!
Maar dank je wel. Komt goed.
Lady Starstruck- Ratel
Dan ben ik hier de domme persoon van het forum.................what the hell is dat? Oh ik Google het wel.
Ik heb een kikker/paddenfobie. Zodra het regent word ik gek en s'avonds als ik de hond uitlaat en het regent, dan kijk ik continu naar de grond omdat ze tijdens regen tevoorschijn komen.
Ik heb ooit per ongeluk er een doodgetrapt. Ik kwam de tuin in, had naaldhakken aan en flats ik stond op een kikkerskont. Tja, dan spuit alles er van voren uit onderhand. Normaal gesproken gaan de lichten aan zodra we de tuin inlopen in het donker, maar die werken niet altijd.
Vorig jaar zat er elke avond een pad of kikker op dezelfde plek bij de deur. Ik had de deur open, die stondt nog open toen het al donker was. Loop de keuken in, beestje zit in de keuken, ik kreeg de bibbers. Mijn man sliep al en die heb ik mooi wakker gemaakt, want ik ga dat beest niet aanraken!
Ik heb een kikker/paddenfobie. Zodra het regent word ik gek en s'avonds als ik de hond uitlaat en het regent, dan kijk ik continu naar de grond omdat ze tijdens regen tevoorschijn komen.
Ik heb ooit per ongeluk er een doodgetrapt. Ik kwam de tuin in, had naaldhakken aan en flats ik stond op een kikkerskont. Tja, dan spuit alles er van voren uit onderhand. Normaal gesproken gaan de lichten aan zodra we de tuin inlopen in het donker, maar die werken niet altijd.
Vorig jaar zat er elke avond een pad of kikker op dezelfde plek bij de deur. Ik had de deur open, die stondt nog open toen het al donker was. Loop de keuken in, beestje zit in de keuken, ik kreeg de bibbers. Mijn man sliep al en die heb ik mooi wakker gemaakt, want ik ga dat beest niet aanraken!
Caribbeanlover- Ratel
Mensen die zich bezighouden met de studie van insecten. En hoe raar het ook is. Deze tak van studie zit in mijn woonplaats. Laten ze die insecten daar maar lekker houden haha.
Kikkers en padden zijn ook glibberige beesten. Ik kan me voorstellen dat je daar inderdaad een fobie voor hebt.
Kikkers en padden zijn ook glibberige beesten. Ik kan me voorstellen dat je daar inderdaad een fobie voor hebt.
Lady Starstruck- Ratel
Ik krijg jeuk!
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Ik had ooit gelezen dat als je knoflooktenen naast je bed zet dat je minder kan hebt om te worden gestoken door muggen.
Dus ik had vorig jaar knoflooktenen gevonden op het buffet en gehalveerd en op het nachtkastje in een mok gedaan. Zaten er al gauw allemaal mieren in die mok, dus maar gauw buiten gezet. Kijk dat zul je thuis niet gauw hebben aangezien ik dat thuis ook had gedaan en er was niks aan de hand.
Hahaha mieren komen ook vaak in huizen hoor. Ze zotten vaak elk jaar op dezelfde plekken, ik ben er druk mee. Gelukkig zitten ze bij jou niet of vinden ze in ieder geval geen weg naar binnen.
Gast- Gast
Ik zou met liefde entomoloog worden maar daar moet je heel wat voor doen helaas. Denk niet dat me dat lukt
Laatst aangepast door Zus op ma 3 jun 2013 - 22:22; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Nee niet hier alleen buiten gelukkig, maar vond gister een duizendpoot in de keuken die had ik in geen jaren gezien.
Caribbeanlover- Ratel
Zus schreef:Ik zou met liefde entomoloog worden maar daar moet je heel wat voor doen helaas. Denk niet dat me dat lukt
Het lijkt mij inderdaad ook wel iets voor jou. Maar jammer dat je er zoveel voor moet doen . Dat maakt het een stuk minder aantrekkelijk.
Lady Starstruck- Ratel
Nou ja, het is niet dat ik er niets voor over heb maar het is haast onhaalbaar zeg maar .
Gast- Gast
Maar iemand nog wilde vakantieverhalen?
Ik ben echt 2 keer mijn koffer kwijtgeraakt; ook irritant is dat zeg. Ik hoop dat het me niet weer gebeurd de volgende reis. Ik ga wel weer via Johannesburg (schijnen veel koffers vertraging op te lopen) maar dit keer niet met Brittish Airways. Beide keren dat mijn koffer kwijt was, was ik met hun gevlogen...
Ik ben echt 2 keer mijn koffer kwijtgeraakt; ook irritant is dat zeg. Ik hoop dat het me niet weer gebeurd de volgende reis. Ik ga wel weer via Johannesburg (schijnen veel koffers vertraging op te lopen) maar dit keer niet met Brittish Airways. Beide keren dat mijn koffer kwijt was, was ik met hun gevlogen...
Gast- Gast
Heb ik ook een keer gehad, nou ja kwijt was die niet echt. Om een lang verhaal kort te maken, ik belde direct de reisleidster/hostess om het te melden. Paar dagen weer, zegt ze doodleuk ''is het een grijze van Samsonite, heet jij .......?''. Stond die al die tijd op haar kamer en mw zou ook niet even kijken van wie die was he. Het enige wat ze moest doen was het label omslaan voor mijn naam en dat deed ze dus ook letterlijk ''oh ja ik heb even gekeken op het label en zag jouw naam''.
Voor de rest was die vakantie sowieso kut, slecht hotel. Badkuip waar de douche ook i zat was onderhand zo hoog als mijn lengte waardoor het levensgevaarlijk was, aircomachine op het balkon maakte een teringherrie, veren voelde je door het matras heen, eten smerig, all in drankjes zelf halen en als toppunt voor mij als toen al vegetarier zijnde was op een avond op het buffet een heel schaap, ja echt helemaal HEEL, vacht overal eraf behalve op de kop, compleet met appel in de bek, zelfs mijn man vond dit niet kunnen.
Een keer in Portugal, de 3e keer en laatste keer (niet dat ik er nooit meer heen wil hoor). Appartement naast een parkeerplaats, een avond/nacht stondt er een auto met jongeren en keiharde muziek, tussen 3 en 4 uur s''nachts werden er heel fijn containers geleegd...............wat een kloteherrie! ELKE nacht!!!
Voor de rest was die vakantie sowieso kut, slecht hotel. Badkuip waar de douche ook i zat was onderhand zo hoog als mijn lengte waardoor het levensgevaarlijk was, aircomachine op het balkon maakte een teringherrie, veren voelde je door het matras heen, eten smerig, all in drankjes zelf halen en als toppunt voor mij als toen al vegetarier zijnde was op een avond op het buffet een heel schaap, ja echt helemaal HEEL, vacht overal eraf behalve op de kop, compleet met appel in de bek, zelfs mijn man vond dit niet kunnen.
Een keer in Portugal, de 3e keer en laatste keer (niet dat ik er nooit meer heen wil hoor). Appartement naast een parkeerplaats, een avond/nacht stondt er een auto met jongeren en keiharde muziek, tussen 3 en 4 uur s''nachts werden er heel fijn containers geleegd...............wat een kloteherrie! ELKE nacht!!!
Laatst aangepast door Caribbeanlover op di 4 jun 2013 - 7:17; in totaal 2 keer bewerkt
Caribbeanlover- Ratel
Niekske schreef:Caribbeanlover schreef:Vertel? Klinkt niet oke.
Pfff heb je even? Het was een ex-collega met wie ik het op de werkvloer goed kon vinden. Ze was wel wat zwaar op de hand, maar ik ging ervan uit dat ze op vakantie wel los zou komen. Het tegendeel bleek waar. Ze klaagde over ALLES. En ik bedoel ook echt ALLES. Buiten was het te warm, de zee was te koud, haar bed was te zacht, het zand op het strand te hard, rugpijn, hoofdpijn.... en wel maar twee glaasjes water drinken als je de hele dag op het strand ligt. Toen ik voorzichtig opperde dat ze misschien meer moest drinken op zo'n dag, snauwde ze dat ze niet dronk als ze geen dorst had. Ze probeerde elke keer wanhopig haar eigen rug in te smeren in de zon, ik bood steeds aan om te helpen, maar dat wilde ze niet. Dus ze verbrandde en dan klaagde ze over kleding die schuurde en dat ze niet meer op haar rug kon liggen. Het buffet in het hotel vond ze saai, ze lustte bijna niks en wilde graag kip. Was er eindelijk een keer kip, lustte ze dat niet omdat het kippenbouten waren en geen kipfilet... moet ik nog verder gaan?
Ik las over dat insmeren, en daardoor vroeg ik aan mn vriend of ik in moest smeren ipv inschenken
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Caribbeanlover schreef:Heb ik ook een keer gehad, nou ja kwijt was die niet echt. Om een lang verhaal kort te maken, ik belde direct de reisleidster/hostess om het te melden. Paar dagen weer, zegt ze doodleuk ''is het een grijze van Samson, heet jij .......?''. Stond die al die tijd op haar kamer en mw zou ook niet even kijken van wie die was he. Het enige wat ze moest doen was het label omslaan voor mijn naam en dat deed ze dus ook letterlijk ''oh ja ik heb even gekeken op het label en zag jouw naam''.
Voor de rest was die vakantie sowieso kut, slecht hotel. Badkuip waar de douche ook is zat was onderhand zo hoog als mijn lengte waardoor het levensgevaarlijk was, aircomachine op het balkon maakte een teringherrie, veren voelde je door het matras heen, eten smerig, all in drankjes zelf halen en als toppunt voor mij als toen als vegetarier was op een avond op het buffet een heel schaap, ja echt helemaal HEEL, vacht overal eraf behalve op de kop, compleet met appel in de bek, zelfs mijn man vond dit niet kunnen.
Een keer in Portugal, de 3e keer en laatste keer (niet dat ik er nooit meer heen wil hoor). Appartement naast een parkeerplaats, een avond/nacht stondt er een auto met jongeren en keiharde muziek, tussen 3 en 4 uur s''nachts werden er heel fijn containers geleegd...............wat een kloteherrie!
Jeetje... En was er wel luxe geboekt? Klinkt meer als een retegoedkope aanbieding . Dat schaap zou ik ook erg ranzig vinden maar is volgens mij wel redelijk normaal in dat soort landen... Mijn ding zal het ook niet worden.
Gast- Gast
Was niet bepaald luxe, hadden we toen niet veel verstand van. Dat schaap is daar op die manier misschien ''normaal'', maar ik vind dat je als hotelzijnde rekening dient te houden met mensen uit andere landen die dat als een schock kunnen ervaren..............wat een fuckvakantie!
Maar ja daar leren we van en gelukkig is het andere keren wel goed geweest. Ben benieuwd naar dit jaar.
Jij al plannen?
Maar ja daar leren we van en gelukkig is het andere keren wel goed geweest. Ben benieuwd naar dit jaar.
Jij al plannen?
Caribbeanlover- Ratel
Nou ja daar ben ik het niet helemaal mee eens. Jij gaat op vakantie naar een ander land, dan kunnen dat soort dingen gebeuren. Maar goed, dat lijkt me een heel andere discussie .
Gast- Gast
Dat kan, meningen verschillen he.
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Dat kan, meningen verschillen he.
Gast- Gast
Welke vakantieplannen heb jij? Ben wel benieuwd, je reist regelmatig toch?
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Welke vakantieplannen heb jij? Ben wel benieuwd, je reist regelmatig toch?
Klopt. Ik ga bijna naar Namibië, dan naar Manchester (gecombineerd met familiebezoek) en eind van het jaar waarschijnlijk nog naar Boedapest (moet nog boeken). En jij, ga jij ook al bijna op vakantie? En waarheen?
Gast- Gast
Wat een leuke vooruitzichten voor je zeg. Wij gaan altijd in sept., maar hebben nog niks geboekt. We hebben geen haast, maar mijn geduld begint een beetje op te raken. Ik kijk elke dag wel even, maar we wachten even tot de aanbiedingen komen die er nu nog niet zijn.
Caribbeanlover- Ratel
Dat doe je elk jaar toch CBL? Straks is er niks meer..
Gast- Gast
Haha ja inderdaad elk jaar hetzelfde bij jou en je vindt altijd wat toch... Ik zou nog even wachten tot de aanbiedingen er zijn.
Gast- Gast
Jip,
Nou zo''n storm zou het wel niet lopen . Tot nu toe is het altijd gelukt, dus dat vertrouwen heb ik nu ook, maar bedankt voor je bezorgdheid. We hebben een aantal keren misgegrepen door al in jan.maart ofzo te boeken en later werdt het dus goedkoper voor precies het zelfde aantal weken op dezelfde dag vertrek ed dus daar hebben we van geleerd. Een aantal jaren geleden had ik blijkbaar zo''n haast en toen zei mijn man nog ''let maar op het wordt goedkoper'', ik zo ''denk ik niet'', nou wel dus!
Vorig jaar had ik niet zo'n haast, ik dacht ik zie het wel. Dus toen 6 wkn voordat we vertrokken vroeg mijn man of we niet eens moesten boeken, maar dat was vn omdat anders de comfort class wellicht gauw vol zou zitten.
Zus,
Ja we wachten voorlopig nog even tenzij er ineens een leuke aanbieding komt natuurlijk!
Nou zo''n storm zou het wel niet lopen . Tot nu toe is het altijd gelukt, dus dat vertrouwen heb ik nu ook, maar bedankt voor je bezorgdheid. We hebben een aantal keren misgegrepen door al in jan.maart ofzo te boeken en later werdt het dus goedkoper voor precies het zelfde aantal weken op dezelfde dag vertrek ed dus daar hebben we van geleerd. Een aantal jaren geleden had ik blijkbaar zo''n haast en toen zei mijn man nog ''let maar op het wordt goedkoper'', ik zo ''denk ik niet'', nou wel dus!
Vorig jaar had ik niet zo'n haast, ik dacht ik zie het wel. Dus toen 6 wkn voordat we vertrokken vroeg mijn man of we niet eens moesten boeken, maar dat was vn omdat anders de comfort class wellicht gauw vol zou zitten.
Zus,
Ja we wachten voorlopig nog even tenzij er ineens een leuke aanbieding komt natuurlijk!
Caribbeanlover- Ratel
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Red mijn vakantie.
» Op vakantie met mijn moeder, maar waarheen?!
» als je niet op vakantie gaat heb je geen recht op vakantie
» Ok...what the hell was that?
» What the hell...?
» Op vakantie met mijn moeder, maar waarheen?!
» als je niet op vakantie gaat heb je geen recht op vakantie
» Ok...what the hell was that?
» What the hell...?
Pagina 5 van 6
Permissies van dit forum: