Vakantie from hell, n.a.v. Red mijn Vakantie
+25
Shisha
Sun88
Lejow
Atelier Madame
Mermaid
Lady Starstruck
Blair
Snoes
Blond
Nyx
Marsy28
Derpy
Ragazza
TukTuk
Susan
Poubelle
Mizz_S
Elliot
SoGood
Guusje
minoessepoes
Slakje
Caroow
Rush
Marin
29 plaatsers
Pagina 2 van 6
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Vakantie from hell, n.a.v. Red mijn Vakantie
Ik heb het dit voorjaar meegemaakt met een hostel in Malaga.. Ten eerste zat er een kakkerlak op mijn kamer . Verder was de kamer op zich wel goed schoon, én had eigen sanitair (dat was ook de reden dat ik voor dat hostel had gekozen) maar hij zat op de begane grond aan een binnenplaats, die tevens diende als rookplek. Er zat ook een raam in mijn kamer, maar een van de glaasjes was kapot, zodat mijn kamer steeds vol rook stond (de rookplek werd nogal veelvuldig gebruikt, dag en nacht).
Gelukkig was het maar voor 1 nacht, maar het was echt een plek waar ik NOOIT meer terugkom.
Gelukkig was het maar voor 1 nacht, maar het was echt een plek waar ik NOOIT meer terugkom.
Ragazza- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13
Heb er een gehad in New York State maar dat lag meer aan het gezelschap en Brittish Airways dan aan een hotel ofzo. Alles wat fout kon gaan ging fout en er was veel ruzie. Uiteindelijk ben ik midden in de nacht in een ruzie weggegaan met de huurauto en het idee om maar gewoon naar huis te gaan... Was het helemaal zat daar. Mijn vrienden vonden me echter terug haha en hoewel ik even dacht die vriend omver te rijden heb ik toch maar voor praten gekozen. Toen was het weer even goed en na de vakantie ook nog even maar inmiddels ga ik niet meer met hem om. Die vriendin gelukkig wel, ik ga binnenkort weer met haar op reis .
Gast- Gast
Mm.. ik las hotel in plaats van hostel, haha!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Caroow schreef:Ik stel misschien niet zulke hoge eisen, ik vind het meestal wel meevallen. Je weet dat als je voor 10 dagen all inclusive nog geen 1100 euro betaald zelf toch ook wel dat je niet moet uitgaan van de foto's op de boekingssite?
1100 euro? Dan verwacht ik toch wel iets fatsoenlijks.
Ik heb veel in hostels geslapen, in allerlei landen, maar daar was het altijd best schoon. Vlekken in beddengoed kan ik mee leven, als ik maar weet dat het gewassen is.
Derpy- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12
Ongeacht hoeveel ik betaal, ik verwacht wél schoon beddengoed en een schone kamer.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Derpy schreef:Caroow schreef:Ik stel misschien niet zulke hoge eisen, ik vind het meestal wel meevallen. Je weet dat als je voor 10 dagen all inclusive nog geen 1100 euro betaald zelf toch ook wel dat je niet moet uitgaan van de foto's op de boekingssite?
Ik heb veel in hostels geslapen, in allerlei landen, maar daar was het altijd best schoon. Vlekken in beddengoed kan ik mee leven, als ik maar weet dat het gewassen is.
Ik bedoel niet per persoon hoor, per koppel 1100 euro
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ragazza schreef:Ik heb het dit voorjaar meegemaakt met een hostel in Malaga.. Ten eerste zat er een kakkerlak op mijn kamer . Verder was de kamer op zich wel goed schoon, én had eigen sanitair (dat was ook de reden dat ik voor dat hostel had gekozen) maar hij zat op de begane grond aan een binnenplaats, die tevens diende als rookplek. Er zat ook een raam in mijn kamer, maar een van de glaasjes was kapot, zodat mijn kamer steeds vol rook stond (de rookplek werd nogal veelvuldig gebruikt, dag en nacht).
Nou Ragazza, zo erg klinkt die kamer nou ook weer niet. Een kakkerlak? Hoe moeten ze die volgens jou uit de kamer houden dan? Ik heb hier dagelijks een kakkerlak in de kamer lopen of zelfs vliegen, dat is nou eenmaal vaak zo in bepaalde landen. En rook is wel vervelend maar dat is toch alleen overdag dan, of zit je overdag ook veel op je kamer in een hostel? 's avonds lekker even doorluchten en klaar toch? Of het moet echt een heel duur hostel geweest zijn maar ik vind dit nou niet echt onoverkomelijk eigenlijk...
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Haha nou als er alleen maar 1 kakkerlak op mijn kamer had gezeten in het hostel in Kaapstad dan was het een paradijs geweest.
Gast- Gast
Ik heb volgens mij zelfs nog nooit de helft betaald voor een vakantie, dus dan klinkt het al snel duurCaroow schreef:Derpy schreef:Caroow schreef:Ik stel misschien niet zulke hoge eisen, ik vind het meestal wel meevallen. Je weet dat als je voor 10 dagen all inclusive nog geen 1100 euro betaald zelf toch ook wel dat je niet moet uitgaan van de foto's op de boekingssite?
Ik bedoel niet per persoon hoor, per koppel 1100 euro
Derpy- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12
Harrison schreef:Haha nou als er alleen maar 1 kakkerlak op mijn kamer had gezeten in het hostel in Kaapstad dan was het een paradijs geweest.
Ik geloof ook niet dat het 1 kakkerlak is geweest haha, mss moet ze maar blij zijn dat ze er maar 1 heeft gezien. In warmere landen heb je het nu eenmaal vaker inderdaad, het blijft echter wel onhygiënisch en als ik ergens kakkerlakken aantref dan check ik ook echt wel mijn bagage voor ik thuis naar binnen ga met mijn spullen.
Gast- Gast
Het enige wat ons is overkomen, of in ieder geval mijn ouders, is dat een hotel bij aankomst overboekt bleek te zijn. Er waren maar een paar sleutels bij het appartementencomplex waar ze ons hadden heengeleid en mijn ouders hebben een sleutel gekregen enkel omdat ze ons kleine kinderen bij hun hadden. De overige mensen zijn in een soort van hotel belandt en dat bleek te smerig voor woorden. Telkens als er bij 'ons' een appartement vrij kwam, konden de mensen hun koffers pakken en verhuizen. Achteraf bleek het geboekte hotel ook te smerig voor woorden. Mijn ouders blijven zeggen dat het een geluk bij een ongeluk was dat het hotel overboekt was. En dat ze meer hotel/appartement hadden gekregen dan waar ze voor betaald hadden. (Was in Llorret)
In een ander appartement was alles scheef, zelfs het balkon. Het eten was niet te eten. Etc. Mijn ouders zijn daar altijd reeel in geweest. Wie voor weinig op vakantie wil, moet ook de minpunten aanvaarden. Ze hebben daar verder nooit problemen van gemaakt. Het was in ieder geval niet geheel smerig. Ik denk dat ze dan wel anders hadden gereageerd. (In Callela)
In een ander appartement was alles scheef, zelfs het balkon. Het eten was niet te eten. Etc. Mijn ouders zijn daar altijd reeel in geweest. Wie voor weinig op vakantie wil, moet ook de minpunten aanvaarden. Ze hebben daar verder nooit problemen van gemaakt. Het was in ieder geval niet geheel smerig. Ik denk dat ze dan wel anders hadden gereageerd. (In Callela)
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Maar al ga je voor weinig op vakantie, dan mag je wel een iets verwachten, kom nou.
Ik ben vorig jaar heel goedkoop op vakantie geweest, en dit jaar waren we nog geen €700 met zijn 2en kwijt voor 13 dagen Turkije, met ontbijt. Goedkoop, maar het was een super mooi en netjes hotel, heerlijk ontbijt & echt super goed. De kamer schoonmaak kon beter, daar kun je in NL niet mee aankomen, maar het was wel schoon, beddengoed was schoon en ze hielden het wel bij.
Gelukkig nooit iets vervelends meegemaakt, ik zou echt gek worden dan!
Ik ben vorig jaar heel goedkoop op vakantie geweest, en dit jaar waren we nog geen €700 met zijn 2en kwijt voor 13 dagen Turkije, met ontbijt. Goedkoop, maar het was een super mooi en netjes hotel, heerlijk ontbijt & echt super goed. De kamer schoonmaak kon beter, daar kun je in NL niet mee aankomen, maar het was wel schoon, beddengoed was schoon en ze hielden het wel bij.
Gast- Gast
Nou ja, ik vind ook als je voor weinig op vakantie gaat dat het gewoon schoon en heel hoort te zijn en dat het eten wel te eten is. Dat het eenvoudig is, zonder al teveel luxe, dat vind ik iets anders.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Pippa schreef:Maar al ga je voor weinig op vakantie, dan mag je wel een iets verwachten, kom nou.
Ja, precies.
Susan- Lady Post-a-lot
Dat de kamer eenvoudiger is, en er bv. geen tv staat, prima, dat wisten we. Dat je minder keus hebt bij het ontbijt, omdat het goedkoop is, ook prima. Maar het moet wel gewoon normaal te eten zijn.
Gast- Gast
Pippa schreef:Dat de kamer eenvoudiger is, en er bv. geen tv staat, prima, dat wisten we. Dat je minder keus hebt bij het ontbijt, omdat het goedkoop is, ook prima. Maar het moet wel gewoon normaal te eten zijn.
Ja precies. Ga geen 5 sterren kwaliteit verwachten als je voor 1 ster betaald hebt, maar een beetje basis is wel prettig. Het moet je vakantie ook echt niet verpesten denk ik, dan is het niet goed. Maar ja, je hebt toch altijd mensen die óveral over klagen, dus die grens is wel lastig denk ik.
Ik heb dus ook genoeg in hostels geslapen en op stedentripjes vaak genoeg in een twee of drie sterren hotel. Niet m'n favoriete hotels, maar dan overnacht je er toch alleen maar.
Oh ja, de schaamhaar in m'n bad in een hotel in Engeland vond ik wel vies
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Marin schreef:
Maar dat kan ook gebeuren in een 4 of 5 sterren hotel vrees is
Gast- Gast
Over het hotel waar wij net zijn geweest heb ik op Zoover veelvuldig gelezen dat het eten maar matig was, terwijl wij het echt prima vonden. Veel keuze, gevarieerd, elke dag vers. Bij die recensies stond dan 'maar dat komt ook door wat we gewend zijn' enzo, dan heb ik wel zoiets van, dan ben ik liever niet zoveel gewend.
Susan- Lady Post-a-lot
Pippa schreef:Marin schreef:
Daar ligt de lat qua schoonmaak alleen wel wat hoger neem ik aan... Dus de kans lijkt me wat kleiner .
Gast- Gast
Gelukkig zoiets nog nooit meegemaakt. Check wel altijd erg goed Zoover en Vakantiereiswijzer voordat ik iets boek.
Toen ik in Curaçao in mijn studentenhuis aankwam kreeg ik wel ongeveer een hartverlamming. Wat was dat smerig zeg. De dag erna zijn we meteen naar de supermarkt gereden en voor heel veel geld aan heftige schoonmaakartikelen gehaald. Daarna durfden we pas te douchen.
Toen ik in Curaçao in mijn studentenhuis aankwam kreeg ik wel ongeveer een hartverlamming. Wat was dat smerig zeg. De dag erna zijn we meteen naar de supermarkt gereden en voor heel veel geld aan heftige schoonmaakartikelen gehaald. Daarna durfden we pas te douchen.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb al van alles meegemaakt, maar mijn standaarden zijn superlaag wanneer ik reis. Ik betaal een eurootje of 5 voor een kamer/huisje, en ja daar lopen dan allerlei dieren rond (vaak is het niet eens helemaal dichtgemaakt), maar dat boeit me echt niks. Azië is sowieso totaal anders, wat dat betreft. Het kan me werkelijk waar niks schelen, haha!
Ik heb nog nooit een all-inclusive vakantie geboekt, boek sowieso niks van tevoren, dus het kan ook nooit tegenvallen. Geen verwachtingen = geen teleurstellingen
Ik heb nog nooit een all-inclusive vakantie geboekt, boek sowieso niks van tevoren, dus het kan ook nooit tegenvallen. Geen verwachtingen = geen teleurstellingen
Gast- Gast
Zus schreef:Pippa schreef:Marin schreef:
Daar ligt de lat qua schoonmaak alleen wel wat hoger neem ik aan... Dus de kans lijkt me wat kleiner .
Klopt, in theorie is die lat hoger. Maar in de praktijk.... ik ga het maar niet vertellen
Als de receptie een kamer incheckt, die nog niet af is met checken, kun je altijd nog dingen vinden...
Gast- Gast
Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt. Zelf lees ik altijd wel eerst veel recensies etc. Er zijn altijd wel negatieve reacties, maar als de meerderheid positief is, dan boek ik pas.
Vorig jaar zijn we met 2 personen voor amper 100 euro een week naar Duitsland geweest naar een hotel inclusief ontbijt. Ik had absoluut geen hoge verwachtingen, maar het hotel heeft ons heel aangenaam verrast.
Vorig jaar zijn we met 2 personen voor amper 100 euro een week naar Duitsland geweest naar een hotel inclusief ontbijt. Ik had absoluut geen hoge verwachtingen, maar het hotel heeft ons heel aangenaam verrast.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Snoes schreef:Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt. Zelf lees ik altijd wel eerst veel recensies etc. Er zijn altijd wel negatieve reacties, maar als de meerderheid positief is, dan boek ik pas.
En dan nog.. Dat hostel in Malaga had ook fantastische recensies, mede daarom heb ik toen ook geboekt.. Naderhand heb ik zelf maar even een eerlijke recensie geplaatst
Ragazza- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13
Ragazza, ik zal inderdaad niet beweren dat je dan geen minder goed/slecht hotel kan treffen, maar ik hecht toch wel veel waarde aan die recensies. Ik heb totnogtoe iedere keer veel geluk gehad dat ons hotel altijd echt heel goed was. Zelf schrijf ik overigens ook altijd een recensie als ik via hotelspecials of booking.com heb geboekt.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Red mijn vakantie.
» Op vakantie met mijn moeder, maar waarheen?!
» als je niet op vakantie gaat heb je geen recht op vakantie
» Ok...what the hell was that?
» What the hell...?
» Op vakantie met mijn moeder, maar waarheen?!
» als je niet op vakantie gaat heb je geen recht op vakantie
» Ok...what the hell was that?
» What the hell...?
Pagina 2 van 6
Permissies van dit forum: