Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke angsten had jij als kind?

+40
Carra
Inge
me-girl
Summerlovin
Blond
Rapunzel
Mida4you
mickey
SoGood
Effie_O
Miccie
Elin
Rovine
Beachgirl
Mari
Bimbam
Kqip
loura
Jeanette
smooch
Joli86
mzcharlotte
Yzma
Rev3rie
sonly
Ugly Betty
_Lacey_
NoorA
Lynn_
Eve
Sundae
Mamsie
JD
May
Bliss
Polly
Cheesegirl
SuperGrover
Sterre
Monte
44 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 4 Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  Mida4you vr 25 feb 2011 - 21:15

- Ik ben ook heel erg bang voor die roosters achterin het zwembad, nog steeds. Vroeger ben ik iets te ver naar de achterkant gezwommen van het zwembad en werd ik er tegenaan gezogen. Gelukkig kwam een oudere man mij redden. Nu durf ik er absoluut nog niet dichtbij te komen BRRR Als ik er aan denk kriebelt het door mijn hele lichaam.

- Dat er enge monsters onder mijn bed zitten. Ik sprong altijd in mijn bed en zorgde ervoor dat ik er niet meer uit hoefde. ( heel soms heb ik dat gevoel nog haha )

Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 4 Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  Rapunzel vr 25 feb 2011 - 22:14

Ik was heel bang voor onweer, harde geluiden en voor bepaalde attracties in pretparken en op de kermis. Tijdens de zwemles durfde ik niet goed onder water te zwemmen. Ik was ook heel bang van zwarte pieten en van die grote poppen op de wagens tijdens de optocht met carnaval. Sommigen vind ik er nog steeds eng uitzien.


Laatst aangepast door Rapunzel op vr 25 feb 2011 - 22:20; in totaal 3 keer bewerkt
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 4 Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 22:16

Ohja, inderdaad, ledematen buiten het bed laten hangen durfde ik ook niet, en ik heb een ontzettende watervrees gehad. Ik heb twee jaar en drie maanden alleen al over mijn A-diploma gedaan. Mijn ouders hebben me na het schoolzwemmen maar op zwemles gedaan, en na mijn A ben ik maar gestopt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 4 Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  Blond vr 25 feb 2011 - 22:40

Ik was heel bang voor roltrappen. Ik ging ook altijd met de lift, of met de trap. Mijn moeder had me ooit een eng verhaal verteld van iemand die struikelde op de roltrap en toen met haar haar vast kwam te zitten.

Inmiddels durf ik er wel weer vanaf.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 4 Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  Summerlovin vr 25 feb 2011 - 22:41

Het einde van de wildwaterbaan bij centerpars. Daar komt er een stroming tegen je voeten die erg sterk is. Ben een keer daardoor onder water terecht gekomen en toen gingen er mensen op me staan. Godzijdank trok mijn vader me weer boven. Ook was ik altijd bang dt als we een brug naderde hij open zou gaan en wij met auto en al te water zouden gaan. En.. Wij gingen vroeger naar een camping in frankrijk met een heeeel smal bruggetje over een rivier.(alleen over dat bruggetje kon je de camping bereiken) Elke keer weer was ik voor dat bruggetje doodsbang (zat ook geen reling naast)
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Het noorden van Noord-Holland.

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 4 Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 22:53

Summerlovin schreef:Het einde van de wildwaterbaan bij centerpars. Daar komt er een stroming tegen je voeten die erg sterk is. Ben een keer daardoor onder water terecht gekomen en toen gingen er mensen op me staan. Godzijdank trok mijn vader me weer boven. Ook was ik altijd bang dt als we een brug naderde hij open zou gaan en wij met auto en al te water zouden gaan. En.. Wij gingen vroeger naar een camping in frankrijk met een heeeel smal bruggetje over een rivier.(alleen over dat bruggetje kon je de camping bereiken) Elke keer weer was ik voor dat bruggetje doodsbang (zat ook geen reling naast)

Ik weet precies wat je bedoelt, dat is echt een heel naar stukje! Dan wordt je echt van dat heuveltje af gezogen als het ware. Ik was/ben trouwens ook bang voor dichte glijbanen, ben altijd bang dat iemand 'm gaat blokkeren en dat je dan verdrinkt. En in Duinrell had je blijkbaar zo'n glijbaan waar je soort van vast zat ofzo en dan werd je naar beneden geduwd? Enfin, iemand had mij dat ooit vertelt en dat vond ik echt een doodeng verhaal, terwijl ik nooit van die glijbaan ben geweest of moest.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 4 Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  _Lacey_ za 26 feb 2011 - 1:07

Maple schreef:en ik heb een ontzettende watervrees gehad. Ik heb twee jaar en drie maanden alleen al over mijn A-diploma gedaan. Mijn ouders hebben me na het schoolzwemmen maar op zwemles gedaan, en na mijn A ben ik maar gestopt.
Watervrees heb ik ook. Heb ook lang gedaan over het halen van mijn A-diploma en daarna vond ik het wel best. Zwemmen doe ik tegenwoordig echt bijna nooit meer. De laatste keer was 3 jaar geleden op vakantie.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 4 Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 1:12

_Lacey_ schreef:
Maple schreef:en ik heb een ontzettende watervrees gehad. Ik heb twee jaar en drie maanden alleen al over mijn A-diploma gedaan. Mijn ouders hebben me na het schoolzwemmen maar op zwemles gedaan, en na mijn A ben ik maar gestopt.
Watervrees heb ik ook. Heb ook lang gedaan over het halen van mijn A-diploma en daarna vond ik het wel best. Zwemmen doe ik tegenwoordig echt bijna nooit meer. De laatste keer was 3 jaar geleden op vakantie.
Oh, zwemmen vind ik tegenwoordig wel heerlijk. Ik moet alleen niet onverwachts door een ande ronder water geduwd worden ofzo. Maar aan de andere kant: ik zie net het woordje Duinrell staan en ik heb gelijk zin om van al die glijbanen in het Tikibad af te gaan, dus dat matcht ook weer niet echt, haha.

Ik loop soms nog wel eens met de gedachte om nu alsnog op zwemles te gaan zodat ik nog wat extra diploma's kan halen. Maar ik weet niet of dat als volwassene kan en wat het kostenplaatje daarvan is. En of ik dan niet juist alleen maar met vrouwen/mannen van buitenlandse afkomst zit (hoewel dat ook gezellig kan zijn natuurlijk).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 4 Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  me-girl za 26 feb 2011 - 1:14

Als klein kind was ik bang voor
- donkere gangen (heb vroeger op een boerderij gewoond en we hadden een lange donkere gang, daar moest je door heen van de woonkamer naar de keuken, ik rende daar altijd)
- sinterklaas, clowns, zwarte piet( Nog steeds, heb een hekel aan mensen in kostuums, loop er altijd met een boog omheen, terwijl ik 20 ben, en ze mij echt niet gaan lastig vallen)
- Bij ons in de straat (was een donkere weg met een bos, liep daar s' avonds altijd heel snel langs)
me-girl
me-girl
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 68
Punten : 82
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : provincie groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 4 Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 3:37

chucky, heb de film nog nooit gezien maar echt regelmatig nachtmerrie's over uhhz eg maar 1 keer in de 3 weken zeker.

haaien, ook heel vaal nachtmerries over.

tsunami, overstromingen, zwembaden met heel veel glijbanen, grotere wateren. Echt heeel regelmatig nachtmerries nog steeds over.

Enge wateren om mij heen. ook regelmatig nachtmerries nog steeds.

Een huis waar wij ooit gewoon hebben uhh 2 keer in de week nog steeds nachtmerries over.

Hier was ik als kind bang voor en nu gewoon nog steeds!! maar dan vooral in mijn nachtmerries in het echt valt het wel mee al zou ik niet snel een chuckie in het echt tegen komen neem ik aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 4 Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  Inge za 26 feb 2011 - 4:58

Ik was bang dat er een slang ui de wc zou komen en in mijn kont zou bijten als ik op het toilet zat... dus dat was altijd razend snel plassen

Na it ben ik een tijdje bang geweest voor het doucheputje :O
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 4 Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  Carra za 26 feb 2011 - 6:55

Ik was bang voor geesten. In groep 7 deden we 'spelletjes' met potloden tegen elkaar aan en dan moest je vragen stellen. En dat je voor de spiegel moest staan en een geest oproepen. Dat zou je gezicht veranderen. Gelukkig heb ik dat nooit gedaan, maar brrrr... Wat een nachtmerries heb ik gehad.

Nu nog kijk ik nooit in het donker in de spiegel.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 4 Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  M-G za 26 feb 2011 - 13:14

Tot mijn 8ste was ik bang voor onweer. Verder ben ik niet bang maar ik ga niet graag door lange tunnels en over lange bruggen. Ik heb geen idee waar dat vandaan komt maar ik voel me daar niet prettig bij.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 4 Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  Bloempje86 zo 27 feb 2011 - 21:15

Als kind was ik bang voor ballonnen. Vond het doodeng als ze knapten. En trappen waarbij open treden zijn, dat je er doorheen kunt kijken. Vind ik nu nog niet prettig.

Bloempje86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 13
Punten : 20
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 4 Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  klavertje ma 28 feb 2011 - 9:03

ik was als de dood voor gargamel.. haha
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 4 Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 9:31

Darcy schreef:
Summerlovin schreef:Het einde van de wildwaterbaan bij centerpars. Daar komt er een stroming tegen je voeten die erg sterk is. Ben een keer daardoor onder water terecht gekomen en toen gingen er mensen op me staan. Godzijdank trok mijn vader me weer boven. Ook was ik altijd bang dt als we een brug naderde hij open zou gaan en wij met auto en al te water zouden gaan. En.. Wij gingen vroeger naar een camping in frankrijk met een heeeel smal bruggetje over een rivier.(alleen over dat bruggetje kon je de camping bereiken) Elke keer weer was ik voor dat bruggetje doodsbang (zat ook geen reling naast)

Ik weet precies wat je bedoelt, dat is echt een heel naar stukje! Dan wordt je echt van dat heuveltje af gezogen als het ware. Ik was/ben trouwens ook bang voor dichte glijbanen, ben altijd bang dat iemand 'm gaat blokkeren en dat je dan verdrinkt. En in Duinrell had je blijkbaar zo'n glijbaan waar je soort van vast zat ofzo en dan werd je naar beneden geduwd? Enfin, iemand had mij dat ooit vertelt en dat vond ik echt een doodeng verhaal, terwijl ik nooit van die glijbaan ben geweest of moest.

Dit heb ik dus al eens meegemaakt, dat verdrinken niet, die opstopping.. Ik zat toen samen met mijn buurjongen vast en nog heel wat mensen vast. Toen de opstopping opgeheven was en we verder konden glijden, zat ik ergens onder water en kreeg van iedereen, die in die glijbaan vast zat, een trap onder water! Ik heb toen 2 weken lang met rare blauwe plekken omgelopen.. Ik kom dus nooit weer in zo'n glijbaan..

Wat ik trouwens ook eng vind is: dat wanneer ik kleine kinderen zie rennen in een binnenzwembad bang ben dat ze uitglijden en zich lelijk bezeren. Heb dit zelf ook al eens meegemaakt. Ik was dol enthousiast, en rende naar een metalen trap (trap voor glijbaan) en gleed toen uit. Ben toen met mijn gezicht op een trede geklapt.. Iedere keer als ik daar in het zwembad ben loop ik met een grote boog om die trap, kom daar dus ook niet meer van de glijbaan af, terwijl die niet eens overdekt is. Die angst heb ik gecreëerd nadat ik er dus al tegen aan heb gezeten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 4 Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  loura ma 28 feb 2011 - 23:04

[Welke angsten had jij als kind? - Pagina 4 Bassieenadriaan13

Ielgg idd de plaaggeest! Daar was ik ook echt bang voor :s ik durfte hem gewoon echt niet aan te kijken :shock:

Hij is ook best wel eng eigenlijk haha
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 4 Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  Lejow ma 28 feb 2011 - 23:12

plumke schreef:
Darcy schreef:
Summerlovin schreef:Het einde van de wildwaterbaan bij centerpars. Daar komt er een stroming tegen je voeten die erg sterk is. Ben een keer daardoor onder water terecht gekomen en toen gingen er mensen op me staan. Godzijdank trok mijn vader me weer boven. Ook was ik altijd bang dt als we een brug naderde hij open zou gaan en wij met auto en al te water zouden gaan. En.. Wij gingen vroeger naar een camping in frankrijk met een heeeel smal bruggetje over een rivier.(alleen over dat bruggetje kon je de camping bereiken) Elke keer weer was ik voor dat bruggetje doodsbang (zat ook geen reling naast)

Ik weet precies wat je bedoelt, dat is echt een heel naar stukje! Dan wordt je echt van dat heuveltje af gezogen als het ware. Ik was/ben trouwens ook bang voor dichte glijbanen, ben altijd bang dat iemand 'm gaat blokkeren en dat je dan verdrinkt. En in Duinrell had je blijkbaar zo'n glijbaan waar je soort van vast zat ofzo en dan werd je naar beneden geduwd? Enfin, iemand had mij dat ooit vertelt en dat vond ik echt een doodeng verhaal, terwijl ik nooit van die glijbaan ben geweest of moest.

Dit heb ik dus al eens meegemaakt, dat verdrinken niet, die opstopping.. Ik zat toen samen met mijn buurjongen vast en nog heel wat mensen vast. Toen de opstopping opgeheven was en we verder konden glijden, zat ik ergens onder water en kreeg van iedereen, die in die glijbaan vast zat, een trap onder water! Ik heb toen 2 weken lang met rare blauwe plekken omgelopen.. Ik kom dus nooit weer in zo'n glijbaan..

Wat ik trouwens ook eng vind is: dat wanneer ik kleine kinderen zie rennen in een binnenzwembad bang ben dat ze uitglijden en zich lelijk bezeren. Heb dit zelf ook al eens meegemaakt. Ik was dol enthousiast, en rende naar een metalen trap (trap voor glijbaan) en gleed toen uit. Ben toen met mijn gezicht op een trede geklapt.. Iedere keer als ik daar in het zwembad ben loop ik met een grote boog om die trap, kom daar dus ook niet meer van de glijbaan af, terwijl die niet eens overdekt is. Die angst heb ik gecreëerd nadat ik er dus al tegen aan heb gezeten.

Ik heb ook een soort zwembad fobie..
Ik loop alsof ik in mn broek gescheten heb zo voorzichtig, omdat ik al meerdere malen hard uitgegleden ben.
Ik durf eigenlijk niet in glijbanen omdat ik al een keer of wat tegen iemand op gebotst ben (ondanks dat het stoplichtje voor mij op groen stond), en inderdaad een paar keer onderwater terecht gekomen ben...

En de plaaggeest, oh brrr..
heel heel vroeger ben ik ook bang geweest voor Bassie en Adriaan, ik droomde dat ze uit de televisie kwamen (en het liedje zongen: kijk links en rechts en nog een keer als je oversteken moet) en mij achterna kwamen.
Maandenlang ben ik bang geweest, werd ik van alleen de begintune al panisch.
Tot ik droomde dat ze verstoppertje met me speelden en het weer goed maakten.. toen was het over hehe
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 4 Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  loura ma 28 feb 2011 - 23:41

Best een slecht kinder programma eigenlijk.. Bassie en Adriaan, heel veel kinderen hadden gewoon nachtmerries haha
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 4 Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  Gast di 1 maa 2011 - 0:02

Ik was vroeger bang om ontvoerd te worden. Durfde niet met sommige mensen mee in de auto (wel bekenden hoor) omdat ik bang was dat ze me ergens mee naar toe zouden nemen. Volgens mij waren er in die periode regelmatig nieuwsberichten over ontvoerde kinderen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 4 Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum