Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Op welke leeftijd kregen jullie je eerste kind?

+82
yes1984
Fiwen
Océane
Bimbam
Aggi
Shy
M-G
Viva
hellowkitty
LDJ
bolus26
Lilypie
Filoria
VeryCherry
sabje
kwak
Pandora
Makamba
pindaatje
M@niek
Sophiee
Snoes
vlinder-19
Tania
Lavendel
Mama Titty
Bloem86
Jasmine
Earane
SarahKey
L!ND@
Theezakje13
Laced
-Ieniemienie-
Fearie
Puggle
Novalee
Tiara
RYW
Flip Fluitketel
Jezzie
Jazzlyn
Linda
mickey
Coco
_Lana_
sanne-84
Dora
Mysterious
Teddyaapje
Dille
Slakje
Flower_L
Catwoman79
Mida4you
Floor
Happydobby
Muppetje
Bruintje Beer
Aimee
ellibre
Parisienne
Liadan
Thunder
Darius
Lejow
Bacio
Ella
*Lookie*
Parel
Annemie
Fiebje
ProudMom
Gizmo
chipa
Printje
Supertalentje
Papillio
Susan
PapillonRose
Star007
Vlinder26
86 plaatsers

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Op welke leeftijd kregen jullie je eerste kind? Empty Op welke leeftijd kregen jullie je eerste kind?

Bericht  Vlinder26 zo 15 jul 2012 - 6:56

Hoi allemaal,

Ik hoop niet dat ik dit topic dubbel open, maar ik ben eigenlijk heel nieuwsgierig op welke leeftijd jullie je eerste kind hebben gekregen.

Ik ben namelijk een beetje onzeker hierover. Ik ben 26 jaar (in september wordt ik 27 jaar), single! Eigenlijk ben ik gek op kinderen en heel graag wel kinderen willen " krijgen", maar ik heb geen relatie, dus dat gaat nogal lastig. Ik heb een beetje het gevoel dat mijn tijdsklokje langzaam begint te tikken, omdat ik vaak lees dat je na je 30ste verminderd vruchtbaar bent..hoe denken jullie hierover en hoe oud waren jullie?
Vlinder26
Vlinder26
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 21
Punten : 34
Registratiedatum : 19-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke leeftijd kregen jullie je eerste kind? Empty Re: Op welke leeftijd kregen jullie je eerste kind?

Bericht  Star007 zo 15 jul 2012 - 7:02

Ik was 23, nu 24. Bij mij zou het ook wel gaan kriebelen als ik geen relatie had en 26 /27 zou zijn. Ik denk dat je voor jezelf gewoon een bepaalde leeftijdsgrens zou moeten stellen; voor die bepaalde leeftijd nog geen partner met kinderwens , dat je dan misschien andere stappen kan ondernemen. Ik zelf zou dan voor de 30 gaan.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke leeftijd kregen jullie je eerste kind? Empty Re: Op welke leeftijd kregen jullie je eerste kind?

Bericht  PapillonRose zo 15 jul 2012 - 7:05

Star007 schreef:Ik was 23, nu 24 25. Bij mij zou het ook wel gaan kriebelen als ik geen relatie had en 26 /27 zou zijn. Ik denk dat je voor jezelf gewoon een bepaalde leeftijdsgrens zou moeten stellen; voor die bepaalde leeftijd nog geen partner met kinderwens , dat je dan misschien andere stappen kan ondernemen. Ik zelf zou dan voor de 30 gaan.
+1

Edit: Ik denk dat als ik nog geen kindje had gehad, dat ik dan zelf voor mijn gevoel 30 aan zou houden om eventueel alleen stappen te ondernemen. Maar ik vind niet dat je meteen 'oud' bent als je na je dertigste moeder zou worden, en biologisch gezien heb je denk ik ook nog best even. Na je dertigste wordt je vruchtbaarheid wel minder, maar dat gaat niet van de ene op de andere dag hard achteruit in een normale situatie.


Laatst aangepast door PapillonRose op zo 15 jul 2012 - 7:18; in totaal 1 keer bewerkt
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke leeftijd kregen jullie je eerste kind? Empty Re: Op welke leeftijd kregen jullie je eerste kind?

Bericht  Susan zo 15 jul 2012 - 7:05

Ik was 28, maar ik vind persoonlijk niet dat als je 26 bent, je al op het randje zit, ik vind het vrij normaal als ik hoor over mensen die met 35 of zelfs nog ietsje ouder nog een kind krijgen.

Dat je minder vruchtbaar wordt is natuurlijk wel vervelend en ik kan me ook voorstellen dat het frustrerend is als je nu een kinderwens hebt en je kunt die nog niet vervullen, maar ik zou nog niet het gevoel hebben dat het nu of nooit is.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke leeftijd kregen jullie je eerste kind? Empty Re: Op welke leeftijd kregen jullie je eerste kind?

Bericht  Papillio zo 15 jul 2012 - 7:08

26.
Papillio
Papillio
Prater
Prater

Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke leeftijd kregen jullie je eerste kind? Empty Re: Op welke leeftijd kregen jullie je eerste kind?

Bericht  Gast zo 15 jul 2012 - 7:10

Ik was 28, 3 weken nadat M geboren is werd ik 29.

Vrouwen in mijn omgeving worden na hun 30e nog redelijk snel zwanger.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke leeftijd kregen jullie je eerste kind? Empty Re: Op welke leeftijd kregen jullie je eerste kind?

Bericht  Gast zo 15 jul 2012 - 7:12

Ik was 26 toen ons zoontje geboren werd en ben net 30 als nr 2 zich aandient.

Verder eens met Susan. Helaas heb je het soms niet helemaal voor het kiezen in zo'n situatie.


Laatst aangepast door Jetje op zo 15 jul 2012 - 7:39; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke leeftijd kregen jullie je eerste kind? Empty Re: Op welke leeftijd kregen jullie je eerste kind?

Bericht  Supertalentje zo 15 jul 2012 - 7:13

Ik was 27 toen ik mijn zoon kreeg. Ik had geen sterke kinderwens, maar vond tussen de 30 en 35 wel een mooie leeftijd. Ik vind helemaal niet dat je klok al begint te tikken hoor, maar dat zal zus zijn omdat 'mijn ideale leeftijd' nog wat jaren verder ligt Wink

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke leeftijd kregen jullie je eerste kind? Empty Re: Op welke leeftijd kregen jullie je eerste kind?

Bericht  Gast zo 15 jul 2012 - 7:17

27 bij de oudste, 28 bij de jongste


Laatst aangepast door lelie op zo 15 jul 2012 - 8:11; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke leeftijd kregen jullie je eerste kind? Empty Re: Op welke leeftijd kregen jullie je eerste kind?

Bericht  Gast zo 15 jul 2012 - 7:18

Ik was 21 toen ik mijn oudste zoon kreeg, 23 toen mijn tweede zoon werd geboren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke leeftijd kregen jullie je eerste kind? Empty Re: Op welke leeftijd kregen jullie je eerste kind?

Bericht  Gast zo 15 jul 2012 - 7:18

Ik ben nog 26 als de kleine komt, paar weekjes later wordt ik 27

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke leeftijd kregen jullie je eerste kind? Empty Re: Op welke leeftijd kregen jullie je eerste kind?

Bericht  Printje zo 15 jul 2012 - 7:19

Ik was nog net 25 toen R geboren werd.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke leeftijd kregen jullie je eerste kind? Empty Re: Op welke leeftijd kregen jullie je eerste kind?

Bericht  Gast zo 15 jul 2012 - 7:21

24 bij mijn eerste en 26 bij nummer 2

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke leeftijd kregen jullie je eerste kind? Empty Re: Op welke leeftijd kregen jullie je eerste kind?

Bericht  chipa zo 15 jul 2012 - 7:23

ik was 26 toen F werd geboren (3 maanden voor mn 27e verjaardag)
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke leeftijd kregen jullie je eerste kind? Empty Re: Op welke leeftijd kregen jullie je eerste kind?

Bericht  Gast zo 15 jul 2012 - 7:24

Ik was 20 toen onze oudste geboren werd en 22 als de jongste geboren wordt. Persoonlijk vind ik 26 nog helemaal niet oud, eerder jong dan oud zelfs. Pas als je voorbij de 30 zou zijn zou ik er serieus over na gaan denken om BAM te worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke leeftijd kregen jullie je eerste kind? Empty Re: Op welke leeftijd kregen jullie je eerste kind?

Bericht  Gizmo zo 15 jul 2012 - 7:26

De cijfers hier zijn natuurlijk niet representatief voor een goed gemiddelde he, bijna iedereen is hier wel onder de 30. Als je dit op bijvoorbeeld het Viva forum zou vragen, zou de leeftijd hoger liggen.

Ik ben nu 28 en hoop rond mn 30e moeder te worden.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke leeftijd kregen jullie je eerste kind? Empty Re: Op welke leeftijd kregen jullie je eerste kind?

Bericht  ProudMom zo 15 jul 2012 - 7:26

Ik was 22 toen B.randon geboren werd. Twee maanden na zijn geboorte werd ik 23.

Nu ben ik 26, weer single, en ik hoop heel graag ooit nog een kindje te mogen krijgen. Helaas zou dat best nog heel wat jaartjes kunnen duren (daarover heb ik pas nog geschreven in een ander topic), maar heb voor mezelf nu ook de 30 als ''grens''. Mocht ik dan nog geen fijne/vaste/stabiele relatie hebben, wil ik het (op een andere manier) alleen gaan doen. (Maar ik heb nu al zoveel 'last' van babykriebels.. Embarassed)
ProudMom
ProudMom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke leeftijd kregen jullie je eerste kind? Empty Re: Op welke leeftijd kregen jullie je eerste kind?

Bericht  Gast zo 15 jul 2012 - 7:27

Ik was 20 toen ik zwanger werd, 21 toen ik beviel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke leeftijd kregen jullie je eerste kind? Empty Re: Op welke leeftijd kregen jullie je eerste kind?

Bericht  Fiebje zo 15 jul 2012 - 7:28

Ik was 28. Hier ook genoeg bekende die na de 30 e hun 1 e kregen. vanwege studie, carriere of omdat ze de prins op het witte paard nog niet waren tegen gekomen.

Wel was het zo dat degene die wat ouder waren en hun prins dan tegen kwamen wel snel een kindje kregen. Dus nog een redelijk prille relatie hadden.


Laatst aangepast door Fiebje op zo 15 jul 2012 - 7:28; in totaal 1 keer bewerkt

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke leeftijd kregen jullie je eerste kind? Empty Re: Op welke leeftijd kregen jullie je eerste kind?

Bericht  Annemie zo 15 jul 2012 - 7:28

Ik was op mijn 24e zwanger en beviel op mijn 25e. Ik vind je nog hartstikke jong,ik ken genoeg mensen die op hun 35e pas de ware ontmoeten en toen pas zwanger werden.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke leeftijd kregen jullie je eerste kind? Empty Re: Op welke leeftijd kregen jullie je eerste kind?

Bericht  Parel zo 15 jul 2012 - 7:30

Ik was 25.

Persoonlijk zou ik 30 als leeftijdsgrens aanhouden en indien mogelijk had ik dan wel gekozen voor BAM.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke leeftijd kregen jullie je eerste kind? Empty Re: Op welke leeftijd kregen jullie je eerste kind?

Bericht  *Lookie* zo 15 jul 2012 - 7:33

Ik was 28. Ik was overigens 26 toen wij het gingen 'proberen'.

Ik heb geen idee wat ik had gedaan als ik single was en wel kinderwens had, ik denk dat ik had gewacht tot ik wel een relatie zou hebben en anders kinderloos was gebleven. Maar eerlijk gezegd weet ik het niet, misschien dat als de wens zó sterk zou zijn, ik toch wel stappen zou ondernemen op een gegeven moment.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke leeftijd kregen jullie je eerste kind? Empty Re: Op welke leeftijd kregen jullie je eerste kind?

Bericht  Susan zo 15 jul 2012 - 7:36

Ik vind 30 echt heel jong om als grens te nemen, je hebt dan nog zoveel tijd om een partner tegen te komen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke leeftijd kregen jullie je eerste kind? Empty Re: Op welke leeftijd kregen jullie je eerste kind?

Bericht  Ella zo 15 jul 2012 - 7:38

Als het goed is ben ik 28 als de kleine geboren wordt.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke leeftijd kregen jullie je eerste kind? Empty Re: Op welke leeftijd kregen jullie je eerste kind?

Bericht  Gast zo 15 jul 2012 - 7:45

Ik was 22 toen ik zwanger werd, een maandje 23 toen onze dochter werd geboren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op welke leeftijd kregen jullie je eerste kind? Empty Re: Op welke leeftijd kregen jullie je eerste kind?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum