Welke 1 persoonsbed heeft jouw kind?
+2
Coco
Susan
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Welke 1 persoonsbed heeft jouw kind?
Ik wil volgende week voor nieuwe bedden voor de kinderen gaan kijken. Mijn voorkeur gaat nu uit naar de Hemnes bedbanken. Iemand daar ervaring mee?
Wat zijn nog meer leuke bedden?
Wat zijn nog meer leuke bedden?
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Re: Welke 1 persoonsbed heeft jouw kind?
E: http://www.jorg-steigerhout.nl/a-26475592/1-persoonsbedden/juniorbed-steigerhout-behandeld-met-whitewash-24820121540wh/ (met zijn naam erop)
Y: http://www.kinderbedden.info/ridder-merijnbed-p-53.html (maar dan anders beschilderd)
Y: http://www.kinderbedden.info/ridder-merijnbed-p-53.html (maar dan anders beschilderd)
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Die eerste site heb ik opgeslagen, wat een mooie bedden!
Van je dochter vind mijn dochter ook heel erg mooi maar zoiets past helaas niet met twee bedden op een kamer.
Van je dochter vind mijn dochter ook heel erg mooi maar zoiets past helaas niet met twee bedden op een kamer.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Wij hebben deze pas gekocht:
Ik weet alleen nog niet hoe hij bevalt, want hij is nog ingepakt. Vind haar nu nog wat jong voor in de halfhoogslaper, maar vond het bed zo leuk dat ik hem vast gekocht heb
Ik weet alleen nog niet hoe hij bevalt, want hij is nog ingepakt. Vind haar nu nog wat jong voor in de halfhoogslaper, maar vond het bed zo leuk dat ik hem vast gekocht heb
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Kan geen plaatjes vinden van beide bedden.
De oudste krijgt nu het bed (en kast) van Area van Leenbakker, wit bed met grijs hoofd- en voeteneinde.
De jongste krijgt de meubels van zijn oudere broer en dat is van de serie Flex van Beter Bed (wit).
De oudste krijgt nu het bed (en kast) van Area van Leenbakker, wit bed met grijs hoofd- en voeteneinde.
De jongste krijgt de meubels van zijn oudere broer en dat is van de serie Flex van Beter Bed (wit).
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Mijn zoontje heeft deze van Ikea. Niet echt een eenpersoonsbed, maar een peuterbed
Gast- Gast
Mijn oude bed van mn ouders
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
T. krijgt een steigerhouten bed met grote lade onder. Het is nog in de maak dus heb helaas nog geen fito.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Wij hebben een halfhoogslaper van Flexx of Flexa? Voordeel hiervan is dat we hem nu nog laag hebben staan, en straks als hij wat groter is, de poten eronder kunnen zetten en er een halfhoogslaper van kunnen maken.
Gast- Gast
lelie schreef:Wij hebben een halfhoogslaper van Flexx of Flexa? Voordeel hiervan is dat we hem nu nog laag hebben staan, en straks als hij wat groter is, de poten eronder kunnen zetten en er een halfhoogslaper van kunnen maken.
Van Beter Bed? Die lijn hebben wij ook.
Bij de oudste hadden we de gewone variant (geen zijkanten) en nu de jongste er in ligt hebben we hem omgebouwd met de latten aan de zijkant.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Soortgelijke onderwerpen
» Wat voor karakter heeft jouw kind?
» Vanaf welke leeftijd mag jouw kind...
» wat geef jij je kind als het keelpijn heeft?
» Van welke inenting had jouw kind de meeste bijwerkingen?
» Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen?
» Vanaf welke leeftijd mag jouw kind...
» wat geef jij je kind als het keelpijn heeft?
» Van welke inenting had jouw kind de meeste bijwerkingen?
» Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: