Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke 1 persoonsbed heeft jouw kind?

+2
Coco
Susan
6 plaatsers

Ga naar beneden

Welke 1 persoonsbed heeft jouw kind? Empty Welke 1 persoonsbed heeft jouw kind?

Bericht  Coco ma 5 nov 2012 - 23:09

Ik wil volgende week voor nieuwe bedden voor de kinderen gaan kijken. Mijn voorkeur gaat nu uit naar de Hemnes bedbanken. Iemand daar ervaring mee?
Wat zijn nog meer leuke bedden?
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke 1 persoonsbed heeft jouw kind? Empty Re: Welke 1 persoonsbed heeft jouw kind?

Bericht  Susan ma 5 nov 2012 - 23:13

E: http://www.jorg-steigerhout.nl/a-26475592/1-persoonsbedden/juniorbed-steigerhout-behandeld-met-whitewash-24820121540wh/ (met zijn naam erop)
Y: http://www.kinderbedden.info/ridder-merijnbed-p-53.html (maar dan anders beschilderd)
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke 1 persoonsbed heeft jouw kind? Empty Re: Welke 1 persoonsbed heeft jouw kind?

Bericht  Coco ma 5 nov 2012 - 23:25

Die eerste site heb ik opgeslagen, wat een mooie bedden!
Van je dochter vind mijn dochter ook heel erg mooi maar zoiets past helaas niet met twee bedden op een kamer.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke 1 persoonsbed heeft jouw kind? Empty Re: Welke 1 persoonsbed heeft jouw kind?

Bericht  PapillonRose di 6 nov 2012 - 0:32

Wij hebben deze pas gekocht:
Welke 1 persoonsbed heeft jouw kind? 71c18fcf3614fb1c850a80d1897b3563
Ik weet alleen nog niet hoe hij bevalt, want hij is nog ingepakt. Vind haar nu nog wat jong voor in de halfhoogslaper, maar vond het bed zo leuk dat ik hem vast gekocht heb Embarassed
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke 1 persoonsbed heeft jouw kind? Empty Re: Welke 1 persoonsbed heeft jouw kind?

Bericht  Limburg85 di 6 nov 2012 - 1:24

Kan geen plaatjes vinden van beide bedden.

De oudste krijgt nu het bed (en kast) van Area van Leenbakker, wit bed met grijs hoofd- en voeteneinde.
De jongste krijgt de meubels van zijn oudere broer en dat is van de serie Flex van Beter Bed (wit).
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke 1 persoonsbed heeft jouw kind? Empty Re: Welke 1 persoonsbed heeft jouw kind?

Bericht  Gast di 6 nov 2012 - 1:25

Mijn zoontje heeft deze van Ikea. Niet echt een eenpersoonsbed, maar een peuterbed

Welke 1 persoonsbed heeft jouw kind? 253568_0_4-9050-modern-kids-beds

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke 1 persoonsbed heeft jouw kind? Empty Re: Welke 1 persoonsbed heeft jouw kind?

Bericht  Flower_L di 6 nov 2012 - 1:26

Mijn oude bed van mn ouders smile

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke 1 persoonsbed heeft jouw kind? Empty Re: Welke 1 persoonsbed heeft jouw kind?

Bericht  Gast di 6 nov 2012 - 2:33

Y. heeft ook mijn oude bed;

Welke 1 persoonsbed heeft jouw kind? 12100375_Landscape_L

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke 1 persoonsbed heeft jouw kind? Empty Re: Welke 1 persoonsbed heeft jouw kind?

Bericht  Teddyaapje di 6 nov 2012 - 8:37

T. krijgt een steigerhouten bed met grote lade onder. Het is nog in de maak dus heb helaas nog geen fito.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke 1 persoonsbed heeft jouw kind? Empty Re: Welke 1 persoonsbed heeft jouw kind?

Bericht  Gast di 6 nov 2012 - 9:00

Wij hebben een halfhoogslaper van Flexx of Flexa? Voordeel hiervan is dat we hem nu nog laag hebben staan, en straks als hij wat groter is, de poten eronder kunnen zetten en er een halfhoogslaper van kunnen maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke 1 persoonsbed heeft jouw kind? Empty Re: Welke 1 persoonsbed heeft jouw kind?

Bericht  Limburg85 di 6 nov 2012 - 9:07

lelie schreef:Wij hebben een halfhoogslaper van Flexx of Flexa? Voordeel hiervan is dat we hem nu nog laag hebben staan, en straks als hij wat groter is, de poten eronder kunnen zetten en er een halfhoogslaper van kunnen maken.

Van Beter Bed? Die lijn hebben wij ook.
Bij de oudste hadden we de gewone variant (geen zijkanten) en nu de jongste er in ligt hebben we hem omgebouwd met de latten aan de zijkant.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke 1 persoonsbed heeft jouw kind? Empty Re: Welke 1 persoonsbed heeft jouw kind?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum