Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke angsten had jij als kind?

+40
Carra
Inge
me-girl
Summerlovin
Blond
Rapunzel
Mida4you
mickey
SoGood
Effie_O
Miccie
Elin
Rovine
Beachgirl
Mari
Bimbam
Kqip
loura
Jeanette
smooch
Joli86
mzcharlotte
Yzma
Rev3rie
sonly
Ugly Betty
_Lacey_
NoorA
Lynn_
Eve
Sundae
Mamsie
JD
May
Bliss
Polly
Cheesegirl
SuperGrover
Sterre
Monte
44 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 3 Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  Joli86 do 24 feb 2011 - 22:14

Vroeger was ik bang voor alle dieren met een snavel... voor kippen en kanaries en zelfs de duiven in de stad!! Vond die snavels altijd zo eng... dalijk prikken ze in mijn vel mama!!! Wink

Ook was ik bang van muizen, die kunnen mijn bijten..... hahaha,
Muizen vind ik nog steeds eng en vies.... Rolling Eyes
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 3 Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  smooch do 24 feb 2011 - 22:43

Darcy schreef:Ik was als kind panisch voor vuur, ik ging al gillen als er een kaars aanging.

En, mijn moeder vond het hilarisch, ik was heel bang voor deze Sesamstraat monsters:

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 3 Two+Headed+Monster+Sesame+Street

Laatst keek ik ook naar Sesamstraat met mijn nichtje van 2.5. Toen deze figuren op tv kwamen deed ze meteen haar handen voor der ogen. Haha ik vroeg of ze het eng vind, en zij knikken.....toen het voorbij was keek ze weer vrolijk verder.

Ik was niet voor veel bang als kind.
Ik durfde nooit over een brug te fietsen omdat ik bang was dat ik in het water zou vallen als het heel hard zou waaien. En ik droomde regelmatig als kind dat we met de auto over een brug reden en toen ging de brug open en vielen we in het water.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 3 Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 23:46

Het is hier al veel genoemd, maar onweer. En nu ben ik er nog steeds bang voor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 3 Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  Jeanette vr 25 feb 2011 - 0:02

- Als er zo'n vliegtuig dichtbij je huis vliegt, hoor je weleens een soort knal. Ik dacht dan altijd dat er dan oorlog kwam vroeger.
- Bang voor spinnen (nu nog steeds)
- Ik keek altijd Kippenvel, maar stiekem vond ik het doodeng haha.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 3 Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  loura vr 25 feb 2011 - 0:29

Ik was bang om over een grote brug te lopen. Ik was altijd bang dat hij dan open zou gaan als ik eroverheen liep
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 3 Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  Kqip vr 25 feb 2011 - 0:42

Vroeger was ik bang voor een man uit mn dorp. Ik moest langs zijn huis als ik naar school ging. Whehe. 1x stond ie achter het raam te gluren en hij bleef maar kijken, ik was zo bang dat ie achter me aan kwam dat ik naar huis teruggegaan ben. Paar weken later werd die man trouwens opgesloten voor een paar jaar..
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 3 Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  Monte vr 25 feb 2011 - 0:52

Toch raar dat veel mensen hier tekenfilmfiguren noemen. Het zijn juist programma's voor kinderen en dan komen er zulke enge figuren in voor. Dolf en karbonkel waren inderdaad ook altijd eng om te zien.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 3 Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  Bimbam vr 25 feb 2011 - 2:18

Ik was bang voor betonwagens. Ik was altijd bang dat ik erin zou vallen en dan vermorzeld zou worden ofzo. Question
Altijd als ik er eentje zag dan rende of fietste ik keihard weg!
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 3 Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  SuperGrover vr 25 feb 2011 - 3:08

Door die kinderprogramma's komt ineens weer een jeugdtrauma opzetten :P

In groep 3 gingen we met het wekelijkse uurtje tv kijken een serie zien met Guusje Nederhorst in de hoofdrol. Iedere week zagen we dan een deel. Ze was in een bos, maar daar woonde ook een heks. Die heks had met een magisch potlood een deur in een blok hout getekend, waardoor het een echte deur werd. Guusje Nederhorst ging door die deur, om te kijken wat er achter zat, en die heks gooide de deur dicht en gumde hem uit. Toen zat Guusje gevangen in dat blok... Dat was de cliffhanger.

Jankend ben ik naar huis gegaan, Guusje Nederhorst zat voor eeuwig gevangen in een blok hout, en niemand die er iets aan kan doen. Ik was niet de enige, de halve klas had er nachtmerries van, waarna besloten werd niet verder te kijken. Voor zo ver ik weet is Guusje dus nooit ontsnapt...

Niet lang daarna was ze ook overleden! Ik denk nog altijd dat dat iets te maken heeft met dat blok laughcry
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 3 Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  Mari vr 25 feb 2011 - 3:08

Bang in de donker, en dat ben ik nog steeds wel.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 3 Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 7:47

Mari schreef:Bang in de donker, en dat ben ik nog steeds wel.
+1.
Ben nog steeds heel bang in het dpnker.

En zo'n maffe beer, met lang haar en een langere neus.. Ik weet niet meer hoe hij heet. Maar ik ben echt vreselijk bang geweest voor dat ding. Hij was bruin met zwarte strepen op zijn neus. Uit een tv programma. scratch Naam begon met een A volgens mij.. All? Allll... Hmm.. weet het echt niet meer

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 3 Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  Beachgirl vr 25 feb 2011 - 8:12

Ik was als kind zijnde vreselijk bang voor vuur, kon geen vuur of kaars op tv zien want dan kreeg ik meteen nachtmerries.

En ik was altijd erg bang voor onweer, nu niet zo erg meer, alleen als het heel hard tekeer gaat.

En ik durf niet over roosters op straat te lopen, (daar loop ik altijd omheen) en van die ijzeren trappen waar je zo door naar beneden kijkt! (heb ook hoogtevrees)

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 3 Brandtrap%20verblijfsgebouw%20dommelhof%20(394%20x%20295)

Brrr!!
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 3 Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  Rovine vr 25 feb 2011 - 9:11

Bij schooltv weekjournaal werd er bij het introfilmpje bij iemand al zijn tanden uitgetrokken bij de tandarts. Ik sloot me altijd op in de wc, samen met een ander jongetje tijdens die intro.

Best raar als ik het zo bedenk, hoeveel enge dingen er in kinderprogramma's zitten.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 3 Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  sonly vr 25 feb 2011 - 9:12

Dolcis_ schreef:
En zo'n maffe beer, met lang haar en een langere neus.. Ik weet niet meer hoe hij heet. Maar ik ben echt vreselijk bang geweest voor dat ding. Hij was bruin met zwarte strepen op zijn neus. Uit een tv programma. scratch Naam begon met een A volgens mij.. All? Allll... Hmm.. weet het echt niet meer

Deze?
Welke angsten had jij als kind? - Pagina 3 Degrotedikkebeervertelt
(heb ff gezocht op google maar ken het niet echt)
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 3 Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 9:16

hahahaha! Nee, het was een programma met echte mensen, en dan zo'n enge bruine beerachtig beest met een lange neus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 3 Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  sonly vr 25 feb 2011 - 9:20

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 3 Beerinhetgroteblauwehuis
?

(Het is wel duidelijk dat ik niks te doen heb denk ik... Wink)

Ohjaaa ik herinner me ook nog dat m'n beste vriendinnetje wel doodsbang was door de power rangers. Ik had de film meegenomen toen ik bij haar ging slapen, en er zat een slechterik in, Ivan Ooze, die doormiddel van slijm zombies maakte van alle grote mensen. En ze heeft serieus nog een week nachtmerries ervan gehad. En ik haar maar uitlachen... Twisted Evil
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 3 Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  Elin vr 25 feb 2011 - 9:34

Ik heb een periode gehad dat ik heel bang was op mijn kamer, bang dat er enge mannen/wezens onder mijn bed zaten of stiekem binnen kwamen om mij te ontvoeren. Verder durfde ik niet goed in het diepe te zwemmen (zwemles was ook geen succes :P), omdat ik dacht dat daar haaien oid zaten die mij dan zouden pakken.

Over die kinderprogramma's: inderdaad best vreemd dat er zoveel enge figuren zijn! Ik snap het idee van gemene figuren wel, maar om ze dan zo eng te maken? Karbonkel was wel het toppunt ja!
Elin
Elin
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 3 Empty bang

Bericht  Miccie vr 25 feb 2011 - 9:42

haha je bedoeld Alf: Welke angsten had jij als kind? - Pagina 3 Alf
Ik hoop dat de foto goed gaat smile

Ontopic: Ik was ook altijd bang voor enge beesten in mijn kamer/kasten/ onder mijn bed.
Durf ook mijn armen en benen niet buiten mijn bed te hangen (nog steeds niet).
Was altijd bang voor oorlog of dat iedereen ineens dood ging.
Mijn moeder vertelt dat ik altijd erg bang was voor de Freggels. Dat kan ik me alleen niet meer herinneren.

Ik was een erg bang kind altijd.
Miccie
Miccie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 127
Punten : 134
Registratiedatum : 19-12-10
Woonplaats : Den Haag

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 3 Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 9:43

Miccie schreef:haha je bedoeld Alf: Welke angsten had jij als kind? - Pagina 3 Alf
Ik hoop dat de foto goed gaat smile

Ontopic: Ik was ook altijd bang voor enge beesten in mijn kamer/kasten/ onder mijn bed.
Durf ook mijn armen en benen niet buiten mijn bed te hangen (nog steeds niet).
Was altijd bang voor oorlog of dat iedereen ineens dood ging.
Mijn moeder vertelt dat ik altijd erg bang was voor de Freggels. Dat kan ik me alleen niet meer herinneren.

Ik was een erg bang kind altijd.

:shock: OMG! Dat is hem.. Ik vind hem echt nog steeds angstaanjagend! :affraid:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 3 Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  Effie_O vr 25 feb 2011 - 9:51

Ik durfde in de Bart Smit nooit langs de stellingen met dinosaurussen, liep er met een hele grote boog omheen.
Jaren later nog eens moeten aanhoren van een verkoopster, was blijkbaar vrij legendarisch Embarassed

Ohja en ik was doodsbang voor een bepaald geluid. Wekenlang hoorde ik het elke avond, precies nadat mijn moeder me in bed had gelegd en ik alleen in mijn kamer was. Een schrapend geluid, alsof er iemand met een ijzeren schep over de stenen ging, vlakbij mijn raam. En dus elke keer op hetzelfde moment, iemand moest wel weten dat ik dan alleen was...! Eng!
Tot mijn moeder overdag de gordijnen beneden eens dicht deed, omdat ik ziek op de bank lag. Hmm, bekend geluid. Bleek dat het al die tijd mijn moeder was, die de gordijnen dicht deed. Gordijnrails zat pal onder de plek waar mijn bed stond.


Laatst aangepast door Effie_O op vr 25 feb 2011 - 9:57; in totaal 1 keer bewerkt
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 3 Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  SoGood vr 25 feb 2011 - 9:56

Toen ik nog echt heel klein was, was ik bang voor Plons de kikker. Ik zat een keer met m'n moeder in bad en zij zei per ongeluk 'Plons!" toen het washandje in het water viel, nou ik heb alles aan elkaar geschreeuwd geloof ik.

Verder was ik bang voor het kolkje in het bad als je het stopje eruit trekt.

Mijn ouders hebben een zwembad, ik durf daar nog steeds niet alleen in te zwemmen, niet bang om te verdrinken ofzo maar om alles wat er in zou kunnen zitten, ja ook haaien. :shock:

Verder was ik doosbang voor brandweer/ziekenwagen/politie sirenes enzo.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 3 Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 9:57

Ik ben tot ergens in mijn puberteit bang geweest voor onweer. Hou er nu nog altijd niet van, maar als ik binnen zit, vind ik het nog wel te doen.
Verder was ik doodsbang voor slangen, krokodillen en de dood. En ik vond als peuter/kleuter de poppen van Sesamstraat maar eng. Keek veel liever TikTak.

Ohja, en spinnen, wormen en andere kriebel-en glibberbeestjes. Kon m'n lol op, zo in ons huisje middenin de polder. Kan me nog zo herinneren dat mijn broertje me altijd achterna zat met spinnen en kikkers laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 3 Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  mickey vr 25 feb 2011 - 11:01

Ik vind vond zo veel eng!
-Plaaggeest van Bassie en Adriaan. Kan me iets herinneren over die plaaggeest die iets zei. Toen zei Bassie: "Nou breekt me de klomp". Hoor je die plaaggeest vanuit een of ander beeld: "Dan moet je hem lijmen!". Dooooooodeng vond ik het toen.
-Jurrassic Parc: in de bios gezien met zus en vader. Hij vond het zo grappig dat hij me voorop liet lopen, zodat ik kon kijken of er geen dino's om de hoek waren Evil or Very Mad
-Ursula van de Kleine Zeemeermin.
-Mijn meester van groep 7. Inmiddels vind ik hem wel aardig Very Happy Ik werk nu op een KDV met BSO erbij. Zo af en toe moeten we dan naar mijn oude school, kinderen ophalen. Heb op die manier wel eens met hem gesproken.
-It en aanverwante artikelen clown
-Ledematen buiten bed laten hangen (doe ik nog steeds niet)
-Bovenin het stapelbed liggen. Maar ik wilde ook niet dat mijn zus altijd bovenin zou liggen. Gevolg: we lagen iedere nacht samen bovenin Very Happy
-Ik heb ooit een keer een film gezien. Ging over 7 kale jongetjes die opgesloten zaten in een bunker in de Biesbos (schrijf je dat zo?) en er was iets met een meisje. Het was een enge film, want ik heb de hele nacht mijn best gedaan om NIET te slapen, zo bang was ik... Ben overigens nog steeds bang voor enge films: Scream, I Know What You Did Last Summer, enz.
-Maskers. Maar dat komt door It. Ik vind het nog steeds niet prettig. Leuk voor iemand die in het zuiden woont (carnaval=maskers). De gedachte dat je niet weet wie er achter het masker zit, vind ik niet fijn.

Zo... dat was wel even genoeg laughcry
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 3 Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  Yzma vr 25 feb 2011 - 12:18

Monte schreef:Toch raar dat veel mensen hier tekenfilmfiguren noemen. Het zijn juist programma's voor kinderen en dan komen er zulke enge figuren in voor. Dolf en karbonkel waren inderdaad ook altijd eng om te zien.
Eigenlijk vind ik het niet heel erg raar. Als je eens goed naar die tekenfilms gaat, zijn er in veel van die filmpjes ruzie, haat en nijd. De één wil de ander altijd kapot maken, zoals bij de Smurfen en Tom & Jerry. Niet gek dat kinderen dat eng kunnen vinden.
Yzma
Yzma
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 392
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 3 Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 20:56

Ik vond trouwens juist een andere serie van Bassie en Adriaan eng, die over de huilende professor, met dit karakter:

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 3 Kapitein_gr

Die vond ik echt doodeng :shock: En ik vond de aflevering niet leuk in de serie met Lara, de hond, waar het hok van de voetbalclub in brand stond. Maar ja ik was bang voor vuur dus ja, niet zo raar.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? - Pagina 3 Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum