Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke angsten had jij als kind?

+40
Carra
Inge
me-girl
Summerlovin
Blond
Rapunzel
Mida4you
mickey
SoGood
Effie_O
Miccie
Elin
Rovine
Beachgirl
Mari
Bimbam
Kqip
loura
Jeanette
smooch
Joli86
mzcharlotte
Yzma
Rev3rie
sonly
Ugly Betty
_Lacey_
NoorA
Lynn_
Eve
Sundae
Mamsie
JD
May
Bliss
Polly
Cheesegirl
SuperGrover
Sterre
Monte
44 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? Empty Welke angsten had jij als kind?

Bericht  Monte do 24 feb 2011 - 5:06

Als kind was ik bang om langs de brandweerkazerne te rijden met de fiets. Dan was ik altijd bang dat de wagens naar buiten zouden rijden(met sirenes) en dan niet zouden wachten op mij(omdat ze haast hadden) en me dan aan zouden rijden Laughing

Ook was ik vond ik het vreselijk eng om langs een bus te rijden die bij de bushalte stil stond. Was bang dat hij ging optrekken zonder mij te zien(denk ik ook wel bang gemaakt door mijn moeder en haar verhaal van de dode hoek)

Oh en mijn vader heeft mij als 4/5 jarig ooit achterop de fiets meegenomen om naar een vuurwerkshow te gaan kijken. Ik vond het doodeng en zat echt de beven/janken achterop de fiets. Bij de vuurwerkshow maar snel naar huis gegaan, zo bang was ik.

En toen ik met mijn ouders op vakantie was in duitsland zagen we daar een meteorietenregen. Ik vroeg me natuurlijk af of die dingen ook naar beneden konden vallen op de grond. Volgens broer en ouders wel. Daarna heb ben ik snel naar binnen gerend en was bang dat er een door het dak zou vallen :P

Ik ben ook ooit bij dat vakantiehuisje samen met een vriendin het bos in gegaan met een pan op ons hoofd nerd (want mama had gezegd dat er teken in de bossen zitten en die kunnen zich naar beneden laten vallen op jou)


Laatst aangepast door Monte op do 24 feb 2011 - 5:21; in totaal 1 keer bewerkt
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 5:13

Tandarts en onweer (en nu nog steeds)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  Sterre do 24 feb 2011 - 5:14

- ik was doodsbang voor clowns met een grote rode neus. Steeds als ik er een zag was ik echt compleet overstuur, ik denk tot ik een jaar of 5 was. Geen idee hoe ik daar aan kwam, maar ik heb ook als kind regelmatig gedroomd dat ik ontvoerd werd door twee clowns. IT heb ik nooit gezien, dus dat kan het niet zijn clown --> so scary!

- ik was bang om dood te gaan. Dan rende ik naar beneden, huilend als ik niet kon slapen: "mamaaaaa ik ben bang dat ik dooood ga."

- Ik was bang dat er oorlog kwam. Een vriendinnetje was er van overtuigd dat haar ouders haar hadden verteld dat er oorlog kwam, ik geloofde dat natuurlijk ook.

Verder was ik bang voor de bal, bang om naar beneden te klimmen (omhoog ging wel, mijn vader heeft me regelmatig van klimrekken af moeten trekken ;-) ) en een tijdje was ik heel bang nadat ze op school De Heksen hadden voorgelezen.

Oftewel, ik was een bange poeperd!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  Sterre do 24 feb 2011 - 5:16

Monte schreef:Ik ben ook ooit bij dat vakantiehuisjes samen met een vriendin het bos in gegaan met een pan op ons hoofd nerd (want mama had gezegd dat er teken in de bossen zitten en die kunnen zicht naar beneden laten vallen op jou)

Haha, die is schattig

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 5:18

Voor onweer en dat heb ik nu nog.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  SuperGrover do 24 feb 2011 - 5:18

Nadat ik toen ik 7 was stiekem met mijn zus mee had gekeken naar de thriller I know what you did last summer, dacht ik dat de man met de haak op mijn kamer achter mijn gordijn stond...
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  Cheesegirl do 24 feb 2011 - 5:19

- Tandarts (nog steeds)
- Buiten in het donker (soms nog wel een beetje)
- Trappen zonder leuning


Laatst aangepast door Carola589 op do 24 feb 2011 - 5:22; in totaal 1 keer bewerkt
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 5:21

Ik was als kind panisch voor vuur, ik ging al gillen als er een kaars aanging.

En, mijn moeder vond het hilarisch, ik was heel bang voor deze Sesamstraat monsters:

Welke angsten had jij als kind? Two+Headed+Monster+Sesame+Street

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  Monte do 24 feb 2011 - 5:22

SuperGrover schreef:Nadat ik toen ik 7 was stiekem met mijn zus mee had gekeken naar de thriller I know what you did last summer, dacht ik dat de man met de haak op mijn kamer achter mijn gordijn stond...

dat lijkt me ook wel heel eng :shock:
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  Monte do 24 feb 2011 - 5:24

Darcy schreef:Ik was als kind panisch voor vuur, ik ging al gillen als er een kaars aanging.

En, mijn moeder vond het hilarisch, ik was heel bang voor deze Sesamstraat monsters:

Welke angsten had jij als kind? Two+Headed+Monster+Sesame+Street

haha, niet voor koekiemonster? die vond ik wel de engste van allemaal(dat ie zo uit de afvalbak kwam)
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 5:24

Ooit... Liep ik met mijn springtouw de lift in. (We wonen op 8 hoog) Maar ik had één kant van 't springtouw vast en de rest sleepte ik gewoon mee zeg maar, dus andere kant lag op de grond. Ik sta met m'n grote broer in de lift, deur gaat dicht, lift gaat naar boven ennn... We horen een zooitje herrie en gekras en gepiep!

Jaja... Andere kant van 't springtouw zat tussen de deur en hield de lift als 't ware tegen. Ik durfde niet los te laten (? WHYYY?!) en schreeuwde moord en brand. Uiteindelijk stond de lift half stil, nog steeds gepiep en herrie, m'n broer stond te schreeuwen dat ik moest loslaten en ik stond te janken en te krijsen om m'n moeder... Uiteindelijk knapte 't springtouw, de lift ging weer verder en ik bleef huilen.... Wéken, máánden last van gehad en niet meer in de lift gedurfd!

Andere actie door m'n broer; hij had een dolk, ik een vlindermesje en naast de flat stonden grote kartonnen dozen. M'n broer ging met 't mes (Wat hij overigens stiekem op de Zwarte Markt had gekocht met vriendjes en waarvan m'n moeder dus niks wist) de dozen stuk hakken en snijden en ik - gewapend met vlindermesje, ging mee. Wij hakken en dozen stuk snijden, grote lol (? Why?) en ik had m'n hand op een bepaald stuk en bleef ondertussen vrolijk door gaan met 'mijn stuk', terwijl m'n broer riep 'Hand weg!' ik hoorde 'm alleen niet en hij hakte het mes in het karton. En in mijn vinger.... 't Bloedde als een malle en ik kon m'n spieren en bot zien (dat was achteraf heel gaaf) dus ik jankend en miepend naar boven, naar mamma, m'n broer naast me 'Ik deed 't niet expres! Niet tegen mamma zeggen hoor! Ik deed 't niet expres!'

Maar goed, 't had als gevolg dat ik als de dood was voor messen Very Happy

Verder was (en ben) ik bang voor dieptes, hoge golven en alleen zijn. En ik vond Karbonkel de engste dude éver;

Welke angsten had jij als kind? 549084278_5_90Fs


Laatst aangepast door Trisha op do 24 feb 2011 - 5:25; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 5:24

Bedoel je Oscar? Die komt uit de afvalbak Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  Polly do 24 feb 2011 - 5:27

Darcy schreef:Ik was als kind panisch voor vuur, ik ging al gillen als er een kaars aanging.

En, mijn moeder vond het hilarisch, ik was heel bang voor deze Sesamstraat monsters:

Welke angsten had jij als kind? Two+Headed+Monster+Sesame+Street

Haha, ik was bang voor de aliens (yipyipyip).
Welke angsten had jij als kind? Z

Ik was ook bang voor Sinterklaas, ik gooide mijn gemaakte tekening naar hem toe en ging me dan laten troosten door Zwarte Piet.

Ik was sowieso wel een schijterd trouwens, echt een watje.


Laatst aangepast door Polly op do 24 feb 2011 - 5:28; in totaal 1 keer bewerkt
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 5:27

Die yipyip beesten vind ik nu eng, maar vroeger niet :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  Bliss do 24 feb 2011 - 5:27

Over bange poeperds gesproken... hier nog één!
- Het zwembad waar ik zwemles had, heeft zes banen. Ik durfde niet in baan 6 te zwemmen, omdat ik dacht dat daar haaien zaten. Wink
- We hadden vroeger een sprookjeskwartet (toevallig heb ik hem een half jaar geleden ofzo terug gevonden) en op de kaart van Hans & Grietje stond een snoephuisje en daarachter zag je heeeeeeel klein een heksenhoofdje tevoorschijn komen. Báng dat ik was voor die kaart!! Very Happy

Verder was ik sowieso voor allerlei dingen bang (en ik ben nog steeds een schijterd).

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  May do 24 feb 2011 - 5:28

Ohhh Karbonkel was echt heeeel eng!
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 5:31

Ik was ook bang voor 't zwembad maar dat kwam omdat ik daar één keer een drol in zag drijven..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 5:32

Karbonkel was na mijn tijd haha (tijd van mijn broertje) maar ik snap echt niet dat díe in een kinderprogramma zat, volgens mij waren daar echt heel veel kinderen bang voor.

Ik krijg er nog steeds de kriebels van:
Welke angsten had jij als kind? 71077_302793145920_868200_n


Laatst aangepast door Darcy op do 24 feb 2011 - 5:32; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  JD do 24 feb 2011 - 5:32

o ik was ook zo'n held vroeger...

- ik was bang dat mijn opa/oma/papa/mama dood zou gaan, heb hier ook heel vaak naar over gedroomd...
- ik had ooit een film gezien waar een zwembad was, met een soort luik onder water. het luik ging open en toen kwam er een haai uit. sindsdien vond ik het doodeng om in het zwembad te zwemmen.
- bang in het donker, ik deed altijd overal alle lichten aan.
- bang voor spinnen (nog steeds)
- bang voor bloed, althans, ik kon er niet tegen. als ik ook maar een druppeltje zag dan viel ik al (bijna) flauw.
- bang voor de grote jongen die een straat verderop woonde. hij pestte me altijd heel erg. nu is hij de grote nerd hier....knalrood haar, bril, scheel etc...en ben ik toch even leuk opgedroogd al zeg ik het zelf. als ik hem nu wel eens tegenkom denk ik altijd "na na nanana!! loser!".
- we hadden vroeger de film "mickey's kerstfeest" met her verhaal van Scrooge, met die geesten, doodeng vond ik t!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 5:35

Ik was bang voor:

- Laag overvliegende vliegtuigen en straaljagers, vanwege het enorme lawaai.
- Zwemles.
- In het donker op de hooizolder komen. Mijn zus had me eens bang gepraat over de oorlog (mijn opa hielp onderduikers) en over Hitler. Ik dacht altijd dat die man of 'De Duitsers' plotseling tevoorschijn zouden komen op een onbewaakt moment.. Laughing
- Het luik naar de zolder. Daar zat heel wat engs achter.
- De kast in de gang. Daar zaten spoken in. Maar alleen 's avonds als het donker was.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 5:36

Trisha schreef:Ik was ook bang voor 't zwembad maar dat kwam omdat ik daar één keer een drol in zag drijven..

Laughing Laughing Laughing

Die ervaring heb ik ook! Bah bah bah!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  Mamsie do 24 feb 2011 - 5:37

Dat er oolog uitbrak hier.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 6:43

Ik kijk Karbonkel nog steeds met groep 3 en vertel van te voren dat sommige dingen niet echt zijn. Heb vorig jaar een kind op school gehad die die dag niet durfde te komen omdat hij weer tv moest kijken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 6:44

Monte schreef:Oh en mijn vader heeft mij als 4/5 jarig ooit achterop de fiets meegenomen om naar een vuurwerkshow te gaan kijken. Ik vond het doodeng en zat echt de beven/janken achterop de fiets. Bij de vuurwerkshow maar snel naar huis gegaan, zo bang was ik.

Tegenwoordig kan ik redelijk leven met oud en nieuw maar als kind vond ik het vreselijk, mede door het vuurwerk. Ik werd hysterisch als ik naar buiten moest, het was echt een ramp. Ik lag ook om 5 over 12 op bed, het was niks voor mij haha. Nog steeds ben ik erg bang voor vuurwerk trouwens en het enige jaar dat ik naar buiten ging kwam ik gelijk terecht in een van de ergste rampen dat jaar (ontploffing van een vuurstapel van 10 bij 10 terwijl er mensen op stonden). Nee, mij maak je niet blij met oud en nieuw en vuurwerk al kan ik tegenwoordig iets beter met oud en nieuw omgaan.

Ik was als kind ook bang om mijn arm of been uit bed te laten hangen als ik in bed lag zeg maar. Ik was dan bang dat er bv een krokodil of iets onder mijn bed zat en er dan in zou happen. Nog steeds durf ik trouwens geen ledematen buiten boord te laten hangen haha.

Mijn zusje was als de dood voor de plaaggeest. Ik weet nog dat Bassie in een bootje ging slapen op het strand en de plaaggeest hem toen aan zijn speedboot mee de zee optrok. Mijn zusje werd helemaal hysterisch haha. En ik maar roepen dat het niet echt was maar het hielp niet. Dat verhaal gaat nu nog door de familie smile.

Welke angsten had jij als kind? Bassieenadriaan13

Bliss schreef:Over bange poeperds gesproken... hier nog één!
- Het zwembad waar ik zwemles had, heeft zes banen. Ik durfde niet in baan 6 te zwemmen, omdat ik dacht dat daar haaien zaten. Wink
- We hadden vroeger een sprookjeskwartet (toevallig heb ik hem een half jaar geleden ofzo terug gevonden) en op de kaart van Hans & Grietje stond een snoephuisje en daarachter zag je heeeeeeel klein een heksenhoofdje tevoorschijn komen. Báng dat ik was voor die kaart!! Very Happy

Verder was ik sowieso voor allerlei dingen bang (en ik ben nog steeds een schijterd).

Jij had wel heel schattige angsten smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 6:45

Monte schreef:
Ook was ik vond ik het vreselijk eng om langs een bus te rijden die bij de bushalte stil stond. Was bang dat hij ging optrekken zonder mij te zien(denk ik ook wel bang gemaakt door mijn moeder en haar verhaal van de dode hoek)
Dat dus.. En toen ik 2 keer op die manier aangereden werd door een bus werd het er niet bepaald beter op.. Ik fiets er nu nog niet langs..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke angsten had jij als kind? Empty Re: Welke angsten had jij als kind?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum